Rozpiski elfów
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
- Master of reality
- Oszukista
- Posty: 833
- Lokalizacja: Warszawa
Nie jechałbym 'złego ułożenia przedmiotów', bo przez coś takiego robią się ubite standardy-> stagnacja
Co do rozpiski:
-Masz za dużo characterów (na te pkt max 4),
-Odradzam FCG i LA na łucznikach- strata punktów. Na dwóch oddziałach kosztuje ciebie to aż 70pkt!
-Kropież na rumaku arcy- obcina ci ruch, kosztuje 6pkt, a tyłka i tak nie uratuje. Już prędzej przeżyjesz dzięki 18" ruchu.
-Jak na te pkt strasznie ciebie mało. Musowe usunięcie jednego charactera to poprawi, ale i tak zastanowiłbym się nad jakimś wsparciem.
Tyle ode mnie. Zastosuj korektę i testuj! Sugestia Andrzeja, z luknięciem w rozpiski innych jest niegłupia. Poczytaj, przeanalizuj, dostosuj do swojej wizji. Ale nie traktuj jako wyroczni i jedynego słusznego schematu!
Co do rozpiski:
-Masz za dużo characterów (na te pkt max 4),
-Odradzam FCG i LA na łucznikach- strata punktów. Na dwóch oddziałach kosztuje ciebie to aż 70pkt!
-Kropież na rumaku arcy- obcina ci ruch, kosztuje 6pkt, a tyłka i tak nie uratuje. Już prędzej przeżyjesz dzięki 18" ruchu.
-Jak na te pkt strasznie ciebie mało. Musowe usunięcie jednego charactera to poprawi, ale i tak zastanowiłbym się nad jakimś wsparciem.
Tyle ode mnie. Zastosuj korektę i testuj! Sugestia Andrzeja, z luknięciem w rozpiski innych jest niegłupia. Poczytaj, przeanalizuj, dostosuj do swojej wizji. Ale nie traktuj jako wyroczni i jedynego słusznego schematu!
$$$ KUPIĘ KONIE do nowego tiranoc chariotu!!! (sztuk od 1 do 5) $$$
Nie rób takich dużych odziałów kawy, o wiele lepiej działają mniejsze. Zrób jeden odział 6 kawy z ellyrian banner i tam wsadz BSB. Na arcymagu bierzesz lore of shadow i rzucasz na nich dodatkowy ruch i w pierwsze turze jesteś u wroga w odziale z vampirami i masz sporą szanse ich zamieść. 2 odział to może być 5 kawy z warbannerem
z lore of shadow może być, ale mając oddział z 14 atakami(+6 koników),odpornością na strach,terror,magicznymi atakami i
+ k6 do ww lepiej mieć taki "czołg" niż 2 mniejsze mające nie mające(przynajmniej 1) magicznych ataków... mi głównie chodzi żeby w pierwszej turze przebić się dalej z wmiare tą samą siłą, przy braku 2 szeregu zmniejsza się siła uderzenia
+ k6 do ww lepiej mieć taki "czołg" niż 2 mniejsze mające nie mające(przynajmniej 1) magicznych ataków... mi głównie chodzi żeby w pierwszej turze przebić się dalej z wmiare tą samą siłą, przy braku 2 szeregu zmniejsza się siła uderzenia
Drugi szerag sprawia, że jednostka jest 150 pkt droższa, a daje ci jedynie +1 do wyniku walki. Takie "czołgi" śa dobre u wamirów, bo tam jak coś zginie, to się ożywi i zabicie go jest prawie niemożliwe. Natomiast jak elf zginie, to już nie wstanie, więc o wiele łatwiej jest stracić taki klocek.
tak, aczykolwiek jeżeli nie uda sie przebić przez np szkielety zasłaniające coś np.black coach to robi się mniej ciekawie a takmasz możliwość wytrzymać powiedzmy kontrszarże na flanke i atak na tego black coatcha w następnej turze. a moje rzuty kośćmi są tak szczęśliwe ostatnio że wole mieć piątke w rezerwie.
z drugiej strony jednak 2 mobilne regimenty tez mają swoje plusy...
a co do wskrzeszenia wampirków od tego mam DS
z drugiej strony jednak 2 mobilne regimenty tez mają swoje plusy...
a co do wskrzeszenia wampirków od tego mam DS
oczywiscie...
a takiego klocka glupi orzel za 50 pkt czy jakiś fast w okolicach 80 pkt robi w bambuko jak chce
a takiego klocka glupi orzel za 50 pkt czy jakiś fast w okolicach 80 pkt robi w bambuko jak chce
musialbys duzzzzoooo pkt zainwestowac w caddych zeby Ci DS starczylo na wszystkie wskrzeszeniachomik pisze: a co do wskrzeszenia wampirków od tego mam DS
pozatym DS lepiej wykorzystac na dispel popychaczki albo jakiegos innego niekorzystnego czaru
na wskrzeszenia najlepiej działa drain magic
spamerzy :p
Oddział 9 DP z Lion standardem, Helm of fortune i BSB z battle bannerem w środku jest oddziałem którym spokojnie można się wystawiać na duże latające syfy przeciwnika, bo on je po prostu złapie na japę i połamie w kombacie CRem. Daje to bardzo duże możliwości szachowania przeciwnika. Przy odpowiednim wsparciu oddział potrafi zdziałać cuda IMO. Polecam chociaż spróbować.
Ehh, teoryhammer się kolegom włącza. Zagrajcie najpierw zanim będziecie krytykować jakieś rozwiązania. 10 Kawy daje +1 za szereg, oraz często -1 dla przeciwnika za outnumber i +1 za outnumber po naszej stronie. To już o 3 więcej niż w sytuacji piątki czy szóstki kawy. Do tego dziesiątka kawy jest oddziałem o tyle pewnym, że ciężko go spanikować, oraz przeciwko defensom może zebrać trochę ostrzału na japę bez ryzyka wyciągnięcia herosa ze środka i bez znacznego spadku użyteczności takiego oddziału w HtH. Za JEDYNE 150 pkt.Andrzej pisze:Drugi szerag sprawia, że jednostka jest 150 pkt droższa, a daje ci jedynie +1 do wyniku walki.
Oddział 9 DP z Lion standardem, Helm of fortune i BSB z battle bannerem w środku jest oddziałem którym spokojnie można się wystawiać na duże latające syfy przeciwnika, bo on je po prostu złapie na japę i połamie w kombacie CRem. Daje to bardzo duże możliwości szachowania przeciwnika. Przy odpowiednim wsparciu oddział potrafi zdziałać cuda IMO. Polecam chociaż spróbować.
To już jest kwestia tego jak rozegrasz bitwę i co jeszcze masz w rozpisce. Jeśli dasz sobie odgiąć oddział za 600 pkt orłem, to znaczy że coś wcześniej zwaliłeś i dałeś przeciwnikowi wykorzystać wadę swojego oddziału, a nie że ten oddział jest do dupy.oczywiscie...
a takiego klocka glupi orzel za 50 pkt czy jakiś fast w okolicach 80 pkt robi w bambuko jak chce
to też jest teoryhamerczreq pisze: To już jest kwestia tego jak rozegrasz bitwę i co jeszcze masz w rozpisce. Jeśli dasz sobie odgiąć oddział za 600 pkt orłem, to znaczy że coś wcześniej zwaliłeś i dałeś przeciwnikowi wykorzystać wadę swojego oddziału, a nie że ten oddział jest do dupy.
ale do reszty Twojego postu to masz racje. Wtedy BSB czuje się naprawde bezpiecznie. Do tego odporność na ogień pozwala wylączyć przynajmniej jedną katape krasnoludzką i khemrijskie, takze bezpieczeństwo wzrasta. Gorzej jak te katapki nie są ogniste i jak rypnie w środek, ale da się przed tym uchronić, dużo latwiej niż przed owym fastem czy orlem, wiele nie narobisz jak przeciwnik ma sporo smiecia, gdyż wystawiajac taki oddzial sam pozbawiasz się dwóch śmieciowych jednostek, dodatkowy szereg to koszt prawie 2 fastów.
Jednak przywalenie oddzial ma naprawde spore, ale ma wiećej wad niż zalet niestety.
Nie w dzisiejszym warhammerze.
Taki oddzial to ja wystawialem w VIed. i robil rzeczy niesamowite.Kosa pisze:to też jest teoryhamerczreq pisze: To już jest kwestia tego jak rozegrasz bitwę i co jeszcze masz w rozpisce. Jeśli dasz sobie odgiąć oddział za 600 pkt orłem, to znaczy że coś wcześniej zwaliłeś i dałeś przeciwnikowi wykorzystać wadę swojego oddziału, a nie że ten oddział jest do dupy.
ale do reszty Twojego postu to masz racje. Wtedy BSB czuje się naprawde bezpiecznie. Do tego odporność na ogień pozwala wylączyć przynajmniej jedną katape krasnoludzką i khemrijskie, takze bezpieczeństwo wzrasta. Gorzej jak te katapki nie są ogniste i jak rypnie w środek, ale da się przed tym uchronić, dużo latwiej niż przed owym fastem czy orlem, wiele nie narobisz jak przeciwnik ma sporo smiecia, gdyż wystawiajac taki oddzial sam pozbawiasz się dwóch śmieciowych jednostek, dodatkowy szereg to koszt prawie 2 fastów.
Jednak przywalenie oddzial ma naprawde spore, ale ma wiećej wad niż zalet niestety.
Nie w dzisiejszym warhammerze.
Obecnie jednak malo uzyteczny, z powodow wymienionych przez Kose.
Chociaz pare miechow temu armia na star dragonie, takim wielkim klocu DP z BB wygrala GT w Wielkiej Brytanii gdzies
Cicho, nikt by nie zauważył...to też jest teoryhamer
Jeśli chodzi o te śmiecie - nie jestem w stanie zbić tego argumentu nie bawiąc się w jakieś teoryhammery ;p Ostatnio grałem tym oddziałem w zestawieniu ze smokiem, caddym, 2x 10 łuków, DP z ellyrianem 2x silverzy, 2x Tiranoc i 2x orzeł. I nie miałem problemów ze śmieciami przeciwnika. Pogram tym więcej to się będę mógł wypowiadać.
Się zobaczyNie w dzisiejszym warhammerze.
ed:
To nie było tak dawno temu...Taki oddzial to ja wystawialem w VIed. i robil rzeczy niesamowite.
ale glówny kontrargument to jest ASF
dlatego wole kocurki, za koszt takiego zestawu mam prawie 2x10 wypakowanych kotków z BSB puszką.
dlatego wole kocurki, za koszt takiego zestawu mam prawie 2x10 wypakowanych kotków z BSB puszką.
AleSyF w połączeniu z dwurakami jest straszny, to fakt. 2x10 WL z puzką oraz 9DP z BB są dobrymi zestawami, o po prostu różnych zastosowaniach taktycznych.
Jako ze ostatnio gram na BB choć w trochę mniejszym klocku DP, naszła mnie myśl, czy jest sens ładowania do tego zestawu maga z seerem i heavenem. Konkretniej chodzi mi o przerzuty. Bo jak wyturlamy na BB 5 albo 6, jest mega. Ale jedynka ma taką samą tendencje do wypadania, a w niektórych mega kombatach, ten jeden rzut ma kluczowe znaczenie. W VIed. przerzuty były pierwszym czarem, więc seer nie był potrzebny. Teraz niestety trzeba turlać... Co o tym sądzicie?
Jako ze ostatnio gram na BB choć w trochę mniejszym klocku DP, naszła mnie myśl, czy jest sens ładowania do tego zestawu maga z seerem i heavenem. Konkretniej chodzi mi o przerzuty. Bo jak wyturlamy na BB 5 albo 6, jest mega. Ale jedynka ma taką samą tendencje do wypadania, a w niektórych mega kombatach, ten jeden rzut ma kluczowe znaczenie. W VIed. przerzuty były pierwszym czarem, więc seer nie był potrzebny. Teraz niestety trzeba turlać... Co o tym sądzicie?
$$$ KUPIĘ KONIE do nowego tiranoc chariotu!!! (sztuk od 1 do 5) $$$
Widzisz - kto co lubi. Ja na piechocie gram odkąd tylko wyszedł nowy book, i zupełnie nie mogę się w niej odnaleźć. Niby ten ASF, te zajebiste lewki itd. ale ciągle coś mi nie gra. Dlatego dla odmiany trochę sobie pogram teraz kawalerią
Przerzucanie heavenkami wyników na BB było fajne... w VI edycji. Teraz możesz o tym zapomnieć. Przerzuty działają tylko na hity, woundy i save-yCo o tym sądzicie?