HE 2250

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Temple Guard
Falubaz
Posty: 1225
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

HE 2250

Post autor: Temple Guard »

Rozpiski różnią się głównie tym, że w jednej BSB siedzi w WL, a w drugiej jest w DP. Oprócz tego drobne detale. Czy tym się w ogóle da grać? ;) Jestem bardzo mało doświadczonym graczem i nie mam pojęcia... Jak widać nie lubię magii, a z antymagii mam tylko caddy'ego i MR (1) oraz MR (2) - czy to nie samobójstwo? ;)

Rozpiska nr 1

Lord puszka 273
rumak w kropierzu, przerzut asv i ward 4+, słomka, DA, ES, Gem of Courage

BSB puszka 188
rumak w kropierzu, DA, tarcza, save 6+ i przerzut asv, ward 5+, halabarda

Caddy 140
2 dispel scrolle

10 łuczników 115
muzyk

10 łuczników 115
muzyk

15 WL 300
FCG, Lion Standard, MR (1) na championie (tu wchodzi BSB)

14 WL 285
FCG, Standard of Balance

6 DP 190
muzyk

6 DP 230
muzyk, War Banner

5 DP 205
muzyk, sztandar MR (2) (tu wchodzi Lord)

RBT 100

RBT 100

Ogółem: 2241

Rozpiska nr 2

Lord puszka 273
rumak w kropierzu, przerzut asv i ward 4+, słomka, DA, ES, Gem of Courage

BSB puszka 188
rumak w kropierzu, DA, tarcza, save 6+ i przerzut asv, ward 5+, kopia

Caddy 140
2 dispel scrolle

10 łuczników 115
muzyk

10 łuczników 115
muzyk

14 WL 285
FCG, Lion Standard, MR (1) na championie

14 WL 300
FCG, Standard of Balance, Amulet of Light na championie

5 DP 195
muzyk, Banner of Ellyrion (tu wchodzi BSB)

6 DP 230
muzyk, War Banner

5 DP 205
muzyk, sztandar MR (2) (tu wchodzi Lord)

RBT 100

RBT 100

Ogółem: 2246
Gwardia umiera, ale się nie poddaje

www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

potrzebujesz znalesc punkty na 2 orły, naprawdę dużo przez brak orłów te rospy tracą . nic do odginania nie masz .

MR na 2 oddziałach z 7miu sprawi tylko to że wszsytko poleci w pozostałe 5unitów a więc nie ochroni przed magią tylko przekieruje ją , przyda się natomiast dragonhorn

główna rada odemnie to więcej pkt we wsparcie wpakuj
(ten lord naprawdę jest potrzebny? bardzo dużo punktów zjada i poza byciem puszką nic zbytnio nie daje )

p.s. - muzyków w łucznikach tnij :) z ASF raz na 10 bitew się przydają

ODPOWIEDZ