Empire armylist by Sa!nt
Moderator: #helion#
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1258
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Wiecie co? Może będzie najlepiej jak mi te byki moje pokraczne na maila podrzucicie albo pmki. To je poprawię bo już w siebie nie wierzę, że znajdę je sam wszystkie.
Blaesusie --> każdy kto nawet tylko raz by zagłosował znalazłby się w gronie autorów bo to oznaczałoby, że poświęcił swój wolny czas. Pozatym lista jest alfabetycznie, uznałem że tak będzie najbardziej sprawiedliwie.
Blaesusie --> każdy kto nawet tylko raz by zagłosował znalazłby się w gronie autorów bo to oznaczałoby, że poświęcił swój wolny czas. Pozatym lista jest alfabetycznie, uznałem że tak będzie najbardziej sprawiedliwie.
Mnie powaliło compo :
Lanc of Glory + Sigil of Urlic+ Enchented Shield Jeszcze rzucić na niego 1-kę z Heven lub pomodlić się Blessing of the Wolf/ i jest wesoło... ...wreszcie będzie się opłacało wystawić Wielkiego Mistrza.
Na razie nie ruszajmy ale myślę, że potem trzeba będzie skorygować...
Lanc of Glory + Sigil of Urlic+ Enchented Shield Jeszcze rzucić na niego 1-kę z Heven lub pomodlić się Blessing of the Wolf/ i jest wesoło... ...wreszcie będzie się opłacało wystawić Wielkiego Mistrza.
Na razie nie ruszajmy ale myślę, że potem trzeba będzie skorygować...
Świetna robota chłopaki, naprawdę gratuluję, sporo czasu to musiało kosztować, ale mimo wszystko mam kilka uwag
- Brakuje mi pikinierów, wiem, mam ich punkcie fioła, ale nieraz czytałem że to oni są podstawą armii Imperium, w okresie historycznym w którym jest Empire, też już głównie z pikami biegano. Albo stworzyć nową jednostkę, albo dać możliwość włócznikom kupienia piki.
- Czołg jest trochę za mocny z tym D3 i brakiem połówki, brak punktów jest dlatego, że przy 5W jest już warzywem, teraz czołg dalej szaleje, może już nie na pięciu punktach pary, ale spokojnie z 3 można deklarować. Dla mnie albo D3 albo połówka.
- Cena pistoliersów powinna wzrosnąć.
- Banner of Reloading za mocny moim zdaniem, trza by było nerfnąć jakoś
Byków itp. się nie doszukałem, ale ja jestem w tym słaby
W piątek może już coś testowego zagram
- Brakuje mi pikinierów, wiem, mam ich punkcie fioła, ale nieraz czytałem że to oni są podstawą armii Imperium, w okresie historycznym w którym jest Empire, też już głównie z pikami biegano. Albo stworzyć nową jednostkę, albo dać możliwość włócznikom kupienia piki.
- Czołg jest trochę za mocny z tym D3 i brakiem połówki, brak punktów jest dlatego, że przy 5W jest już warzywem, teraz czołg dalej szaleje, może już nie na pięciu punktach pary, ale spokojnie z 3 można deklarować. Dla mnie albo D3 albo połówka.
- Cena pistoliersów powinna wzrosnąć.
- Banner of Reloading za mocny moim zdaniem, trza by było nerfnąć jakoś
Byków itp. się nie doszukałem, ale ja jestem w tym słaby
W piątek może już coś testowego zagram
Ostatnio zmieniony 4 lut 2009, o 22:19 przez Borysek, łącznie zmieniany 1 raz.
Ok, ja mam sensowne riposty.Borysek pisze:Mam kilka uwag
Włócznicy posiadają przecież nową umiejętność ze uderzają z 3 szeregów, gdyby dodać pikinierów włócznicy staliby się bezużyteczni oraz wypieraliby reszte corów do walki, ponieważ ASF oraz pare innych dodatków, a także system detachmentów czyni ten oddział bardzo mocny w armii Sigmara.Borysek pisze:- Brakuje mi pikinierów. Albo stworzyć nową jednostkę, albo dać możliwość włócznikom kupienia piki.
Brak połówki jest dlatego że jest warmachine, tank jest za mocny ? o.O Czołg to czołg, jeden na armie na dwa tysiące gdzie kazda armia ma jak go zniszczyć to nie jest przegięcie w erze smoków itd.Borysek pisze:- Czołg jest trochę za mocny z tym D3 i brakiem połówki
A może frytki do tego ? o.OBorysek pisze:- Cena pistoliersów powinna wzrosnąć.
Jednak moim zdaniem nie jest za mocny, jest to jedyny sensowny sztandar dla oddziału strzeleckiego, a na bitwy poniżej dwóch tysiecy punktów rezygnujemy z magicznego sztandaru który moglibyśmy dać oddziałowi do walki, gdzie state troopsy walczące zostały znacznie wzmocnione i będzie dobra alternatywa dla swordsmen.Borysek pisze:- Banner of Reloading za mocny
Playtesty może jakieś uda mi się ugrać, jednak szczerze w to wątpie, gdyż w Gdyni nie ma jako takiego sklepu czy klubu gdzie możnaby pograć, a do Gdańska troche daleko dla mnie.
Pozdrawiam
Tadzio.
Ostatnio zmieniony 4 lut 2009, o 22:39 przez tedzio, łącznie zmieniany 2 razy.
Jestem pod wrażeniem, nie powiem Taki ładny pdf-ik Wow, muszę kogoś na play testy namówić, choć chwilowo może być ciężko... Ale! Dla chcącego nic trudnego!
No i moje nazwisko, obok waszych... Bezcenne
No i moje nazwisko, obok waszych... Bezcenne
To fight Chaos on the battlefields, not to grow rich and fat in the golden halls of the capital, that is the purpose of our Cult! - Boomed Luthor's voice at the Council
Jedyne Thrawn czego mi brakuje to tradycyjna ostatnia strona z listem jednostek i współczynnikami
A co do przegiętych rzeczy i kombosów to cieszcie się że Myth patrzył mi na ręce bo miałem o wiele lepsze pomysły
A co do przegiętych rzeczy i kombosów to cieszcie się że Myth patrzył mi na ręce bo miałem o wiele lepsze pomysły
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.
Zgodzę czołg jest teraz jeden na każde dwa tysiące, ale nie bierzecie chyba pod uwagę gier poniżej 2k, gdzie czołg dostanie naprawdę sporego powera, nawet nie dając nic przeciwnikowi za rozwalenie go do połowy. I nawet w erze smoków rozwalić coś co ma W10 T6 i save na 1+ jest bardzo ciężko. <-- Gafa, teraz dopiero przeczytałem ze na każde PEŁNE 2k można wystawiać.tedzio pisze:Brak połówki jest dlatego że jest warmachine, tank jest za mocny ? o.O Czołg to czołg, jeden na armie na dwa tysiące gdzie kazda armia ma jak go zniszczyć to nie jest przegięcie w erze smoków itd.
To nie jest sensowna riposta. Dostali fusillade, więc powinni chociaż o tej jeden symboliczny punkcik pójść w górę.tedzio pisze:A może frytki do tego ? o.O
Mi się dalej wydaje za mocny, ale trza po testować.tedzio pisze:Jednak moim zdaniem nie jest za mocny, jest to jedyny sensowny sztandar dla oddziału strzeleckiego, a na bitwy poniżej dwóch tysiecy punktów rezygnujemy z magicznego sztandaru który moglibyśmy dać oddziałowi do walki, gdzie state troopsy walczące zostały znacznie wzmocnione i będzie dobra alternatywa dla swordsmen.
PS. Zapomniałem Sa!nt dziękuję za wysłanie
Ostatnio zmieniony 4 lut 2009, o 23:50 przez Borysek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1258
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Your wish is my commandSa!nt pisze:Jedyne Thrawn czego mi brakuje to tradycyjna ostatnia strona z listem jednostek i współczynnikami
Ale potem potem, po testach
Borysek pisze: I nawet w erze smoków rozwalić coś co ma W10 T6 i save na 1+ jest bardzo ciężko.
Oj tam, jak oni mają smoka to niech my miejmy tanka
Borysek pisze:To nie jest sensowna riposta.
Szczegóły. xd
Pozdarawiam
Tadzio.
W oparciu o BP Army Book powstał następujący Lord do rozpiski Play testowej:
Grand Master 250 pkt.
-Holy Relic, Sigil of Ulric, Scythe of Moor
-Order: Reiksguard
wchodzi do klocka:
5 Knight of the Inner Circle 199 pkt.
-musician, Standard bearer + War Banner
-Order: Reiksguard
Jutro zagram na bazie BP Army book, mam chetnego:] napisze swoje wnioski
Grand Master 250 pkt.
-Holy Relic, Sigil of Ulric, Scythe of Moor
-Order: Reiksguard
wchodzi do klocka:
5 Knight of the Inner Circle 199 pkt.
-musician, Standard bearer + War Banner
-Order: Reiksguard
Jutro zagram na bazie BP Army book, mam chetnego:] napisze swoje wnioski
Ostatnio zmieniony 5 lut 2009, o 08:32 przez Huss, łącznie zmieniany 1 raz.
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1258
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Order: chodzi Ci o legendary order? Bo jeśli tak to nie mogą walczyć młotkami. W opisie jest podany ich ekwipunek.
Mnie się nadal wydaje że BoR jest za mocny, rozpatrzcie sytuację, w której na górce mamy 16 osobowy oddział z HLR - statystycznie co ture na dalekim zasięgu wchodzi 1 hit ze snajperki i 10 z muszkietów. A teraz niech na ten oddział wejdzie Portent of Far... masakra.
Wiem, że to musztarda po obiedzie, ale ja proponowałbym coś takiego:
Banner of guidance (Missile Troops only, One use only) 25pts
Once per game in shooting phase, unit may reroll all failed rolls to hit and to wound. Remember, no dice can be rerolled more than once. War machines crews are not afffected.
A zresztą: playtests first, stop complaining
Wiem, że to musztarda po obiedzie, ale ja proponowałbym coś takiego:
Banner of guidance (Missile Troops only, One use only) 25pts
Once per game in shooting phase, unit may reroll all failed rolls to hit and to wound. Remember, no dice can be rerolled more than once. War machines crews are not afffected.
A zresztą: playtests first, stop complaining
Znalazłem pewien brak w Army book'u by BP, w Army List przy Priest of Ulric brakuje Special Rules...
Czytam już 3 raz Baner of Reloding i mam pytanie(dziś chce zrobc playtest): tam jest napisane friendly shooting phase - czyli gdy w swojej turze strzelają np Pistoliers to Unit z BoR ma 2 serie strzałów?
W muszkiecie wprowadziliście zasade: First Valley, jak ją rozumiecie czy dla unitu dla każdego kto może strzelać mamy rzucić D6" czy też jeden rzut za cały unit(moze wtedy warto to zaznaczyć w ich Special Rules of Muskieters zamiast pisać to przy muszkiecie - wtedy było by jasne że dla odziału stosuje się tą zasade, gdyż jest ona tak wuróżnina u Enginer'a)...chyba że coś namieszałem i tylko gdy jest Enginer to owa zasada dla muszkietów funkcjonuje?...
Tyle narazie z moich spostrzeżeń i wniosków...
Tak czy siak jesteście wielcy i pełen szacunek za prace w to włożoną, chciałbym żeby Army book waszej roboty stał się oficjalny chociaż w Polsce:] ->ale to chyba marzenie ściętej głowy...
Czytam już 3 raz Baner of Reloding i mam pytanie(dziś chce zrobc playtest): tam jest napisane friendly shooting phase - czyli gdy w swojej turze strzelają np Pistoliers to Unit z BoR ma 2 serie strzałów?
W muszkiecie wprowadziliście zasade: First Valley, jak ją rozumiecie czy dla unitu dla każdego kto może strzelać mamy rzucić D6" czy też jeden rzut za cały unit(moze wtedy warto to zaznaczyć w ich Special Rules of Muskieters zamiast pisać to przy muszkiecie - wtedy było by jasne że dla odziału stosuje się tą zasade, gdyż jest ona tak wuróżnina u Enginer'a)...chyba że coś namieszałem i tylko gdy jest Enginer to owa zasada dla muszkietów funkcjonuje?...
Tyle narazie z moich spostrzeżeń i wniosków...
Tak czy siak jesteście wielcy i pełen szacunek za prace w to włożoną, chciałbym żeby Army book waszej roboty stał się oficjalny chociaż w Polsce:] ->ale to chyba marzenie ściętej głowy...
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1258
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Wiem wiem, jego special rules się...zapodziały za co przepraszam.
Tak. Dajesz go handgunnersom strzelają pierwszy raz a dzięki banerkowi drugi ale mogą sobie wybrac inny cel.
Tu też mea culpa. Ta zasada tyczy się wszystkich muszkietów w armii jeśli jest w niej Master Engineer. Pozatym zasada jest tak jak w 6 ed. czyli jeśli masz oddział powiedzmy 20 handgunnersów to rzucasz raz dla całej jednostki (co by to było gdybyś musiał rzucać dla każdego modelu osobno to wolę nie myśleć...pozabijaliby Nas na turniejach)
Tak. Dajesz go handgunnersom strzelają pierwszy raz a dzięki banerkowi drugi ale mogą sobie wybrac inny cel.
Tu też mea culpa. Ta zasada tyczy się wszystkich muszkietów w armii jeśli jest w niej Master Engineer. Pozatym zasada jest tak jak w 6 ed. czyli jeśli masz oddział powiedzmy 20 handgunnersów to rzucasz raz dla całej jednostki (co by to było gdybyś musiał rzucać dla każdego modelu osobno to wolę nie myśleć...pozabijaliby Nas na turniejach)
Dziękuje za wyjaśnienia i nie masz za co przepraszać, to i tak jest jak dla mnie wiekopomne dzieło!! - poprostu staram się pomóc wskazując braki czy ewentualne nieścisłości:] teraz trzeba założyć komitet Zalegalizowania tego ArmyBooka...
Napewno wystawialibyśmy ich cierpliwość na próbe:D oponent oddaje bitwe z przyczyn nerwowych, następnym razem zjawi się ze środkami uspokajającymi:p
Napewno wystawialibyśmy ich cierpliwość na próbe:D oponent oddaje bitwe z przyczyn nerwowych, następnym razem zjawi się ze środkami uspokajającymi:p
O łuku mi mówili i zgadzam się z tym a banner of reloading to na papierze ładnie wygląda
Przetestować i zobaczyć
Strzelcy jak już tłumaczyłem mają bardzo niską wartość bojową więc jedna szarża i przeciwnik zdobywa koszt unitu, plus sztandar (zależnie od zasad 50 VP) a my tracimy możliwość dania innego sztandaru np swordmenom
Przetestować i zobaczyć
Strzelcy jak już tłumaczyłem mają bardzo niską wartość bojową więc jedna szarża i przeciwnik zdobywa koszt unitu, plus sztandar (zależnie od zasad 50 VP) a my tracimy możliwość dania innego sztandaru np swordmenom
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.