Empire armylist by Sa!nt
Moderator: #helion#
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1258
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Chodzi o dragon bow? Trzeba doprecyzować w zasadzie czy są te ataki jeśli strzela kapitan powiedzmy, który ma 3 traktowane jako multiple czy nie. Jeśli tak to cena jest odp i wystarczy dodać zapisek w opisie. Jeśli jednak nie ma kar za multiple to cena IMHO do 30 powinna podskoczyć.
Do wszystkich - jeśli znajdziecie jakieś babole w tekście albo niejasności to proszę mi pmki wysyłać. Co do niejasności to kurde ale trzeba będzie jakiegoś FAQ'a zaraz zrobić
Do wszystkich - jeśli znajdziecie jakieś babole w tekście albo niejasności to proszę mi pmki wysyłać. Co do niejasności to kurde ale trzeba będzie jakiegoś FAQ'a zaraz zrobić
Saint, mówiłem juz to xD
Sa!nt pisze:Strzelcy jak już tłumaczyłem mają bardzo niską wartość bojową więc jedna szarża i przeciwnik zdobywa koszt unitu, plus sztandar (zależnie od zasad 50 VP) a my tracimy możliwość dania innego sztandaru np swordmenom
Dragon bow - w CC tez mamy Mag. ataki ?tedzio pisze:Jednak moim zdaniem nie jest za mocny, jest to jedyny sensowny sztandar dla oddziału strzeleckiego, a na bitwy poniżej dwóch tysiecy punktów rezygnujemy z magicznego sztandaru który moglibyśmy dać oddziałowi do walki...
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1258
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Nie bo to łuk. W walce wręcz walczy się bronią ręczną.
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1258
- Lokalizacja: Biała Podlaska
W BRB na str 121 jest zapis, że bohater posiadający magiczną broń do walki w zwarciu (mieczyki, lance itp) musi ich używać. Łuk to broń dystansowa z tego więc należy wywnioskować (a przynajmniej mój chłopski rozum mi tak mówi), że nie może być on wykorzystany w CC.
Trzeba będzie przetestować Grand Mastera z Lance of Glory i Wolf Helm. 6A z S7 w szarży i 6A z S5 w następnych turach. W wersji White Wolf ma re-roll woundów, a jak mu jeszcze damy do oddziału kapłana z Aura of Wolf Fury, to chłopak wywala 7A z S7 w szarży
Kolejne przegięcie - legendarny zakon panter z steel standard i ulrykowym kapłanem z aurą + d6 do szarży.
Przy dobrych wiatrach robią szarżę w 1 turze - mogą zaszarżować na max. 25 cali
Przy dobrych wiatrach robią szarżę w 1 turze - mogą zaszarżować na max. 25 cali
Berik ze słowackiego forum, o nowych planach wydawniczych GW pisze:10 plastovych idiotov za 25 libier, to nie je to krasa?
Oto rozpiska na bazie AB by Border Prince, którą dziś zagrałm dwie bitwy na 2500 pkt. z O&G oraz VC:
Templar Grand Master White Wolf 261 pkt.
-cavalery hammer, Crash the Weak,
-Sigil of Ulric, Wolf Helm, Dawn Armour, Silver Horn
Priest of Ulrik 152 pkt.
-cavalery hammer, warhorse, barding, heavy armour
-Aura of Wolf Fury, Enchanted Shield
Winter Wizard 130 pkt.
-2lvl, Rod of Power
Winter Wizard 130 pkt.
-2lvl, Grey Wand
24 Halabardiers 180 pkt. (+Wizard)
-fcg
D: 5 Handgunners
25 Halabardiers 185 pkt.
-fcg
D: 5 Hundgunners
15 Crossbowmans 145 pkt. (+Wizard)
-musicia, standard bearer + Standard of Reloading
5 Knights 133 pkt.
-musician, cavalery hammers
23 Teutogen Guard 331 pkt. (Priest of Ulrik)
-fcg + Discipline Standard
5 Knights of the White Wolf 214 pkt. (+Grand Master WW)
-musician, standard bearer + Standard of the Wite Wolf
5 Pistoliers 124 pkt.
-musician, outrider + repeter pistol
Cannon 100 pkt.
Steam Tank 300 pkt.
10 Wolf-kins 115 pkt.
-light armour, shield
-musician, Wolf Brother
Total: 2500
Dwa Zwycięstwa: O&G - masakra, VC - duze zwycięstwo
Wnioski:
1. Standardowi Pistoliersi byli dla mnie jednym z najlepszych fastów a teraz są zdecydowanie niedoścignieni - strzelają i walczą jak watcha wilków już się nie robią odwrotów, są wstanie przyjąć sporo o ile przeciwnik po pierwszej fazie cc nie jest jeszcze definitywnie podziurawiony;
2. Steam Tank stał się nareszcie wart punktów, teraz można go wykorzystywać w pełni tzn. przy 5 W rozjezdzal sobie Savage Orc Boar Boyz, z obstawą Wolf-kinów był nie do zatrzymania;
3. Croosbowmans ze sztandarem Reloding - 2 klocki nocników w jedenej turze zwiały po ich serii, z VC po fastach i Gravach...Masakra(wystarczy względne szczeście w kościach - lub statystyka) klocek taki wystarcza w zupełności!
4. Kawa i młotki oraz Grand - to są kolejni masakratorzy - właściwie co tu duzo mówić " Over run!"
5. Piechota Halab. spisali się świetnie - są warci wiecej niż 5 pkt./model, choc mnie to odpowiada, Teutogeni wsumie sobie nie powalczyli za wiele nie mieli okazji - klocuszek Wolf ridersow sie odbil doslownie poczym zniknal gdzies pod ich stalowymi butami,
Oczywiście sam poniosłem również straty ale Army List by BP pokazuje zupełnie inne oblicze Imperium...odczucia są niesamowite, czućteraz potegę i widać respekt...Nie wiem po co mi wsumie był ten róg Silver Horn...
Pozdrawiam Huss ide spać!!!
Templar Grand Master White Wolf 261 pkt.
-cavalery hammer, Crash the Weak,
-Sigil of Ulric, Wolf Helm, Dawn Armour, Silver Horn
Priest of Ulrik 152 pkt.
-cavalery hammer, warhorse, barding, heavy armour
-Aura of Wolf Fury, Enchanted Shield
Winter Wizard 130 pkt.
-2lvl, Rod of Power
Winter Wizard 130 pkt.
-2lvl, Grey Wand
24 Halabardiers 180 pkt. (+Wizard)
-fcg
D: 5 Handgunners
25 Halabardiers 185 pkt.
-fcg
D: 5 Hundgunners
15 Crossbowmans 145 pkt. (+Wizard)
-musicia, standard bearer + Standard of Reloading
5 Knights 133 pkt.
-musician, cavalery hammers
23 Teutogen Guard 331 pkt. (Priest of Ulrik)
-fcg + Discipline Standard
5 Knights of the White Wolf 214 pkt. (+Grand Master WW)
-musician, standard bearer + Standard of the Wite Wolf
5 Pistoliers 124 pkt.
-musician, outrider + repeter pistol
Cannon 100 pkt.
Steam Tank 300 pkt.
10 Wolf-kins 115 pkt.
-light armour, shield
-musician, Wolf Brother
Total: 2500
Dwa Zwycięstwa: O&G - masakra, VC - duze zwycięstwo
Wnioski:
1. Standardowi Pistoliersi byli dla mnie jednym z najlepszych fastów a teraz są zdecydowanie niedoścignieni - strzelają i walczą jak watcha wilków już się nie robią odwrotów, są wstanie przyjąć sporo o ile przeciwnik po pierwszej fazie cc nie jest jeszcze definitywnie podziurawiony;
2. Steam Tank stał się nareszcie wart punktów, teraz można go wykorzystywać w pełni tzn. przy 5 W rozjezdzal sobie Savage Orc Boar Boyz, z obstawą Wolf-kinów był nie do zatrzymania;
3. Croosbowmans ze sztandarem Reloding - 2 klocki nocników w jedenej turze zwiały po ich serii, z VC po fastach i Gravach...Masakra(wystarczy względne szczeście w kościach - lub statystyka) klocek taki wystarcza w zupełności!
4. Kawa i młotki oraz Grand - to są kolejni masakratorzy - właściwie co tu duzo mówić " Over run!"
5. Piechota Halab. spisali się świetnie - są warci wiecej niż 5 pkt./model, choc mnie to odpowiada, Teutogeni wsumie sobie nie powalczyli za wiele nie mieli okazji - klocuszek Wolf ridersow sie odbil doslownie poczym zniknal gdzies pod ich stalowymi butami,
Oczywiście sam poniosłem również straty ale Army List by BP pokazuje zupełnie inne oblicze Imperium...odczucia są niesamowite, czućteraz potegę i widać respekt...Nie wiem po co mi wsumie był ten róg Silver Horn...
Pozdrawiam Huss ide spać!!!
Nie mam pytań, spłodziliśmy potworaismael pisze:Trzeba będzie przetestować Grand Mastera z Lance of Glory i Wolf Helm. 6A z S7 w szarży i 6A z S5 w następnych turach. W wersji White Wolf ma re-roll woundów, a jak mu jeszcze damy do oddziału kapłana z Aura of Wolf Fury, to chłopak wywala 7A z S7 w szarży
Można też pomyśleć o gościu mającym Scythe of Morr, Wolf Helm i dalsze przedmioty jeszcze za 40 pkt, jadącym w takim oddziale jak ten powyżej. 5A S5 stała (S6 jeśli zdam liderkę) z KB...
Tak jak już to pisałem, gratuluję zakończenia tej części prac Przez weekend coś pogram to wrzucę raport. W ogóle to proponuję jednak osobny temat na omawianie rezultatów z bitew żeby się bałagan nie zrobił.
No i czekam niecierpliwie aż zobaczymy w rozpisce inżyniera Już mam wizję sita z bretończyków
Czytam ten temat od czasu do czasu i musze sie podzielic moim zaniepokojeniem.... Jesli przegieliscie z powerem armii, to skonczy sie tak, ze nikt nie bedzie chcial grac z nowym armylistem. Zdajecie sobie z tego sprawę? Powyzsze dwa wyniki z testów Hussa moze nie sa reprezentatywne, ale powinny budzic lekki niepokoj, jesli rzeczywicie to były same overruny, masakara i overkill. Bo to moze znaczyc, ze przesadziliscie w druga stronę....
Ciekawe jest opinii przeciwników walczących z nowym Imperium. Moze ktos sie podzieli wrazeniami z drugiej strony?
Ciekawe jest opinii przeciwników walczących z nowym Imperium. Moze ktos sie podzieli wrazeniami z drugiej strony?
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1258
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Właśnie po to są te testy, żeby nie było niepotrzebnych 'kwiatków'. Zrobiliśmy już jeden duży krok do przodu i głupio byłoby gdyby nagle się okazało, że praca Nas przerosła i zrobiliśmy kolejne demony czy wampiry (co zostanie uznane za przekombinowane mam osobistą nadzieję zostanie utrącone w głosowaniach po testach). Nikomu to nie jest potrzebne a już na pewno nie Nam samym. Dobrze byłoby jak zauważyłeś i wcześniej też o tym wspomniałem, żeby gracze przeciwnych armii też dzielili się swoimi obserwacjami i uwagami. Nawet jeśli nie zamierzają grać a tylko przeczytać tego pdf to i tak zawsze to może więcej pomóc niż zaszkodzić.bless pisze:Czytam ten temat od czasu do czasu i musze sie podzielic moim zaniepokojeniem.... Jesli przegieliscie z powerem armii, to skonczy sie tak, ze nikt nie bedzie chcial grac z nowym armylistem. Zdajecie sobie z tego sprawę? Powyzsze dwa wyniki z testów Hussa moze nie sa reprezentatywne, ale powinny budzic lekki niepokoj, jesli rzeczywicie to były same overruny, masakara i overkill. Bo to moze znaczyc, ze przesadziliscie w druga stronę....
Ciekawe jest opinii przeciwników walczących z nowym Imperium. Moze ktos sie podzieli wrazeniami z drugiej strony?
16 handgunnerów z inżynierem z hochlandem + banner of reloading z przeżutymi 1 po udanym czarze z heavena zmiotło 20 gg w 1 turę...takie małe LOL
Inżynierowi dałem również armor niepamiętam nazwy za 50 pkt losowy car z metalu.. niszczenie przedmiotu wyszło i po bannerze u gg..
Inżynierowi dałem również armor niepamiętam nazwy za 50 pkt losowy car z metalu.. niszczenie przedmiotu wyszło i po bannerze u gg..
_________________
Ja uważam, że przypadek gdy Oddział Ciężkiej Kawalerii z Super Charakterem (najlepszym wojownikiem) za ok 250pts. Ma prawo rozwalić coś w co się wbija.
Prawdopodobnie wyniki Hussa były takie, bo przeciwnicy nie wiedza jeszcze co jest groźne, a co nie. Gdy się nauczą, że oddział Grand Master trzeba wymanewrować, albo podstawić pod szarże coś mocnego to już nie będzie tak lekko. Z resztą od tego jest czempion lub Heros. Zobaczcie, gdyby chalnage rzucił nasz Kapitan z AS +1 i do tego Ward save na 4+. no to wtedy sporo z ataków Wielkiego mistrza nie odniosło by skutku.
*Swoją drogą będę pierwszym, który zaglosoje za zmianą Sigil of Urlic - jeśli ktoś znajdzie dobra alternatywę oddająca "ducha Urlica".
Mnie bardziej zasatanawia, jakie armie mieli Wasi przeciwnicy, że tak bezkarnie dojechaliście. Czy mieli coś do odginania szarż, czy VC liczyły tylko na Fear and Outnumber, oraz na "walce" Black Knightów?
Zwróćcie uwagę, że na 2250 sporo z siły armii by wypadło...
Ja dzisiaj robię rozpiskę.
Prawdopodobnie wyniki Hussa były takie, bo przeciwnicy nie wiedza jeszcze co jest groźne, a co nie. Gdy się nauczą, że oddział Grand Master trzeba wymanewrować, albo podstawić pod szarże coś mocnego to już nie będzie tak lekko. Z resztą od tego jest czempion lub Heros. Zobaczcie, gdyby chalnage rzucił nasz Kapitan z AS +1 i do tego Ward save na 4+. no to wtedy sporo z ataków Wielkiego mistrza nie odniosło by skutku.
*Swoją drogą będę pierwszym, który zaglosoje za zmianą Sigil of Urlic - jeśli ktoś znajdzie dobra alternatywę oddająca "ducha Urlica".
Mnie bardziej zasatanawia, jakie armie mieli Wasi przeciwnicy, że tak bezkarnie dojechaliście. Czy mieli coś do odginania szarż, czy VC liczyły tylko na Fear and Outnumber, oraz na "walce" Black Knightów?
Zwróćcie uwagę, że na 2250 sporo z siły armii by wypadło...
Ja dzisiaj robię rozpiskę.
To będzie wycinek rozmowy na gg jak coś;),a więc:
Kolega grający Dark Elvs pisze:
xxx
dobra ogólnie już po pierwszej jednostce generale widzę jedno
xxx
wszystko to będzie zawsze marzyłem mieć to w swojej armii
xxx
czyli jak na maxa da się przegiąć
xxx
towarzystwo wzajemnej adoracji graczy imperialnych stwierdziło jak zrobić z imperium armie bardziej przegięta niż demony
xxx
taa inżynierki 5BSa tak by mógł strzelić sobie jak nie będzie musiał przerzucać działa a tak na wszelki dajmy jeszcze przerzut misfire jak by miało wybuchnąć no prosze !!
xxx
a nie zamiast D6 rzucając to D3 no tak by nie było tak łatwo o dusfunkcie i można napierdalać całą parą
xxx
no ale go ograniczyli bo pewnie dodali w rarach coś jeszcze co się opłaca bardziej xD
xxx
handgun odzyskał to co stracił znowu można strzelać w 1 turze lamami
xxx
kosa Morra 25 za GW z KB w DE takie coś 50p kosztowało a teraz jest KB tyle żę jedynie lanca
xxx
sama umiejętność KB kosztuje na assasynie 30p
xxx
Dragon bow ten sam koszt a liczba strzałów = liczbie ataków o.O
Power Dagger: 25 points
xxx
The Priest bearing the Power Dagger may add the current rank bonus of the unit he accompanies to the Power
level of his Prayers.
xxx
taa nie ma jak 3 boundy z PL7 xD
xxx
Alchemist Badluck Stone: 25 points
24" range, one use only. If the enemy wizard scores a “1” on any of the casting dice, Empire player can use
this item to force auto mistcast on the caster.
xxx
gorsza wersja ring of hotek ;P
xxx
Banner of Reloading: 25 points
The unit may fire for a second time every friendly shooting phase with their ranged weapons. The shots can be
resolved against different targets and suffer no penalty for multiple shooting. The banner has no effect on war
machines.
xxx 18:40:13
tak na wszelki wypadek by mógł snajper 2x bić
Myśle, że słowa pelcu sa jak najbardziej trafne w moim przypadku...moje zwyciestwa wynikały głownie z nieiwedzy przeciwnika który przywykł do zupełnie innego obrazu tej armii... co nie zmienia faktu że armia ta umożliwia generowanie niesamowitych combosów, które szybko staną się w moim mniemaniu nowymi standardami dla tego Armylistu i znów bedzie nie zrównoważony - wiem że łatwo tak mówić patrząc na inne armie ale jednak takie mam odczucia:/
Ponadto moi oponenci też grali raczej "koleżeńskimi - fanowymi" rozpiskami - co nie zmienia faktu że wyniki i tak o czymś świadczą...
Pozatym graliśmy na 2500 punktów i wcale nie jest łatwo zejść do 2250(przynajmniej mnie)...
Zagrałem tylko na fragmencie nowego armylistu...chciałem zauważyć...
Czynników naprawde jest wiele...
Ogólnie przeciwnicy chcą zagrać jeszcze raz na swoich najsilniejszych rozpach...byli raczej zaskoczeni niż przerażeni...trzeba zagrać przynajmniej 3 bitwy z tym samym przeciwnikiem by móc faktycznie zweryfikować o ocenić to co Panowie stworzyliście...
Choć jak widać w poscie powyżej niekórzy jeszcze nie grając przeciw temu już mają masę obiekcji i wątpliwości...trzeba to przemysleć wsyztsko i rozważyć...sami twórcy muszą zagrać by móc się obiektywnie ustosunkować do ArmyListu by BP:] Powodzenia panowie
Ponadto moi oponenci też grali raczej "koleżeńskimi - fanowymi" rozpiskami - co nie zmienia faktu że wyniki i tak o czymś świadczą...
Pozatym graliśmy na 2500 punktów i wcale nie jest łatwo zejść do 2250(przynajmniej mnie)...
Zagrałem tylko na fragmencie nowego armylistu...chciałem zauważyć...
Czynników naprawde jest wiele...
Ogólnie przeciwnicy chcą zagrać jeszcze raz na swoich najsilniejszych rozpach...byli raczej zaskoczeni niż przerażeni...trzeba zagrać przynajmniej 3 bitwy z tym samym przeciwnikiem by móc faktycznie zweryfikować o ocenić to co Panowie stworzyliście...
Choć jak widać w poscie powyżej niekórzy jeszcze nie grając przeciw temu już mają masę obiekcji i wątpliwości...trzeba to przemysleć wsyztsko i rozważyć...sami twórcy muszą zagrać by móc się obiektywnie ustosunkować do ArmyListu by BP:] Powodzenia panowie
Ja się w znacznym stopniu z rozmówcą GG zgadzam.
Czyli:
Nie 5 BS dla Inżyniera.
Nie Dragon Bow zróbcie go za 10-15 pts. to po staremu z S6, a nikomu nie będzie przeszkadzać i będzie miłym dodatkiem np. do Talizmanu, zbroji, enchented item.
Scyte of Morr - za 40 pts. i będzie OK.
Nie jasny opis Handguna. To inżynier daje First Volley. !!! - poprawimy to.
Power Dagger - broni się sam. Chłopak po prostu nie znał Army list Urlica. DE mają silną magię wiec p... li.
Ring of Hotek ? Missacast na 6" wiele razy. Nasz Badluck stone daje jednego misscasta, w grze. Uważam go za OK. I potrzebną rzecz, bo teraz MR nie sprawdza się (mało jest czarów skierowanych ofensywnie w oddziały).
Przerzut missfire dział i Mortara - płacze ten co nie ma missfire na RBT... .
D3 na parę i podnieść koszt czołgu.
A nawet gdybyśmy przy nim nie grzebali, to też by płakali. Bo zniszczenie czołgu wymaga "myślenia" (RBT, Balist, Magia Metal, Smok,gigant, Lord No armour save, katapulty, killing blow na large targety , ludzie pojedynczy czołg to nie jest "wygrywacz bitew" ).
Banner of Reloading - też go nie lubię... Obejdziemy się bez niego (Gdy zaczynaliśmy pracę nad army listem pisalem by "przemycać subtelnie poprawki", wtedy nie będą przytaczane przeciwko rzucające się prowokacynjie elementy --> patrz zasady Kapitana i Electora) Niestety Banner of R to taki element.
Podsumowując, dużo gadania, a mało konkretów. Chłopak nie wziął pod uwagę, że KB tyle kosztuje na Assainie bo jest połączone z ASF, czyli praktycznie zawsze może ściągnąć bohatera zanim cokolwiek zrobi... Niech wystawi Swoją armię i zobaczymy jak mu się zagra...?
Czyli:
Nie 5 BS dla Inżyniera.
Nie Dragon Bow zróbcie go za 10-15 pts. to po staremu z S6, a nikomu nie będzie przeszkadzać i będzie miłym dodatkiem np. do Talizmanu, zbroji, enchented item.
Scyte of Morr - za 40 pts. i będzie OK.
Nie jasny opis Handguna. To inżynier daje First Volley. !!! - poprawimy to.
Power Dagger - broni się sam. Chłopak po prostu nie znał Army list Urlica. DE mają silną magię wiec p... li.
Ring of Hotek ? Missacast na 6" wiele razy. Nasz Badluck stone daje jednego misscasta, w grze. Uważam go za OK. I potrzebną rzecz, bo teraz MR nie sprawdza się (mało jest czarów skierowanych ofensywnie w oddziały).
Przerzut missfire dział i Mortara - płacze ten co nie ma missfire na RBT... .
D3 na parę i podnieść koszt czołgu.
A nawet gdybyśmy przy nim nie grzebali, to też by płakali. Bo zniszczenie czołgu wymaga "myślenia" (RBT, Balist, Magia Metal, Smok,gigant, Lord No armour save, katapulty, killing blow na large targety , ludzie pojedynczy czołg to nie jest "wygrywacz bitew" ).
Banner of Reloading - też go nie lubię... Obejdziemy się bez niego (Gdy zaczynaliśmy pracę nad army listem pisalem by "przemycać subtelnie poprawki", wtedy nie będą przytaczane przeciwko rzucające się prowokacynjie elementy --> patrz zasady Kapitana i Electora) Niestety Banner of R to taki element.
Podsumowując, dużo gadania, a mało konkretów. Chłopak nie wziął pod uwagę, że KB tyle kosztuje na Assainie bo jest połączone z ASF, czyli praktycznie zawsze może ściągnąć bohatera zanim cokolwiek zrobi... Niech wystawi Swoją armię i zobaczymy jak mu się zagra...?
Ostatnio zmieniony 6 lut 2009, o 21:48 przez pelcu, łącznie zmieniany 2 razy.