demony chaosu - jak zaczac ?
Moderator: KrzysiekW
Jestem graczem początkującym i zrobiłem własną rozpiskę na 600 pkt tylko że za każdym razem jak ide na patrol to dostaje łomot. Wiem że dużą zasługę ma w tym moja umiejętność gry która jest na niskim poziomie ale chcę spytać o opinie co do mojej rozpiski bo to może w niej tkwi problem
Herald Khorna 190 pkt
juggernaut
firestorm axe
10 bloodletters 150
cg
10 demonettes 150
cg
3 Flamers 110
w tym Pyrocaster
Prosze o opinie i pomoc w złożeniu lub zastąpieniu czegoś.
Herald Khorna 190 pkt
juggernaut
firestorm axe
10 bloodletters 150
cg
10 demonettes 150
cg
3 Flamers 110
w tym Pyrocaster
Prosze o opinie i pomoc w złożeniu lub zastąpieniu czegoś.
Herald of Nurgle @ 125 pts
slime trail
15 plaguebearers @ 180 pts
10 blood letters @ 120 pts
5 flamers od tzeentch @ 175 pts
może tak ? tylko to raczej trzeba będzie poczekać aż przeciwnik do Ciebie podejdzie i zatrzyma się na brudaskach masz feara, warda i regenke do tego poisony więc powinno być śmiechowo a w tym czasie jak będzie szedł do Ciebie możesz postrzleać sobie w niego. Mi średnio na 5 flamerach wypada zwykle 20kilka strzał więc powinno dać radę.
dla mnie command na oddziałach to zbędny luksus nawet jak wystawiam klocek 20 albo 15 to nie daję im FCG.
slime trail
15 plaguebearers @ 180 pts
10 blood letters @ 120 pts
5 flamers od tzeentch @ 175 pts
może tak ? tylko to raczej trzeba będzie poczekać aż przeciwnik do Ciebie podejdzie i zatrzyma się na brudaskach masz feara, warda i regenke do tego poisony więc powinno być śmiechowo a w tym czasie jak będzie szedł do Ciebie możesz postrzleać sobie w niego. Mi średnio na 5 flamerach wypada zwykle 20kilka strzał więc powinno dać radę.
dla mnie command na oddziałach to zbędny luksus nawet jak wystawiam klocek 20 albo 15 to nie daję im FCG.
Podepnę się tu z tematem.
Zagrałem wczoraj 1 bitewkę (rozpoznawczą) z welfami. 1500 pkt
Rozpa to mniej więcej:
Her Khorne'a w letterach
her Tzeentch'a w horrorach
2x psy
screamery
furie
flamery.
Z tego co widziałem to płaszczki (może częściowo przez moją nieumiejętność) zupełnie się nie sprawdziły. Harpie też bez rewelacji.. Flamery to rzeź - po prostu
letterzy z generałkiem - straszni rzeźnicy acz.. piechota z wszystkimi jej wadami (wolne, mało manewrowalne..) dość trudna do poprowadzenia.. Gdybym trafił na krasi np. to bym chyba nie dociągnął tego.
Wnioski po bitwie jakie mnie napadły - skoro lettersi są wolni - czy nie lepiej nastawić się na grę nurglem - też jest wolny ale zdecydowanie twardszy niż lettersi.. Braknie jednak uderzenia i nie wiem w zasadzie jak to pogodzić. Tzeentch jako magia jest przydatny. Łączył ktoś może nurgla i khorne'a? (z małym dodatkiem flamerów ). Póki co mówię tylko o bitwach poniżej 2K
PS Wiem, że 90% rozpisek to flamerzy ale.. niewiele drożsi są "fiends of Sla..", a mogą właśnie dać szybkie wsparcie tam gdzie trzeba. Warto wymienić te 2 jednostki? Czy trzymać się jednak flamer'ów?
Zagrałem wczoraj 1 bitewkę (rozpoznawczą) z welfami. 1500 pkt
Rozpa to mniej więcej:
Her Khorne'a w letterach
her Tzeentch'a w horrorach
2x psy
screamery
furie
flamery.
Z tego co widziałem to płaszczki (może częściowo przez moją nieumiejętność) zupełnie się nie sprawdziły. Harpie też bez rewelacji.. Flamery to rzeź - po prostu
letterzy z generałkiem - straszni rzeźnicy acz.. piechota z wszystkimi jej wadami (wolne, mało manewrowalne..) dość trudna do poprowadzenia.. Gdybym trafił na krasi np. to bym chyba nie dociągnął tego.
Wnioski po bitwie jakie mnie napadły - skoro lettersi są wolni - czy nie lepiej nastawić się na grę nurglem - też jest wolny ale zdecydowanie twardszy niż lettersi.. Braknie jednak uderzenia i nie wiem w zasadzie jak to pogodzić. Tzeentch jako magia jest przydatny. Łączył ktoś może nurgla i khorne'a? (z małym dodatkiem flamerów ). Póki co mówię tylko o bitwach poniżej 2K
PS Wiem, że 90% rozpisek to flamerzy ale.. niewiele drożsi są "fiends of Sla..", a mogą właśnie dać szybkie wsparcie tam gdzie trzeba. Warto wymienić te 2 jednostki? Czy trzymać się jednak flamer'ów?
Ja lacze nurgal i khorna na mniejsze bitwy. Chowam podpakowanego kolesia w bloodletterach (10) tylko po to zeby nim wyszarzowac. Mowisz ze mala mobilnosc? daj im sztandar, niewazne ktory. Nurgl sie sprawdza, wkoncu to najtwardsza piechota w grze.
Flamery sa chyba najbardziej uniwerslana jednostka demonow. Na kazda armie sa dobre. Skoro zaczynasz grac dopiero to daj sobie narazie z nimi spokoj i probuj fiendami.
Flamery sa chyba najbardziej uniwerslana jednostka demonow. Na kazda armie sa dobre. Skoro zaczynasz grac dopiero to daj sobie narazie z nimi spokoj i probuj fiendami.
Flamersy, houndsy i furie to sa najbardziej uniwersalne jednostki w demonach.
Furie to powinna byc jedna z podstaw rozpiski, nawet do 3x7 na wieksze pkty. Nie mam moze super doswiadczenia, bo raptem kilka walk rozegranych do tej pory, i przeciwnikow ktorych zabily furie (sam niestety mam 1x6 tylko, nigdzie nie moge dorwac wiecej figsow) moge policzyc na palcach 1 reki w kazdej bitwie. Ale fakt ze przez 1-2 rundy, potrafily przytrzymac oddzial wroga, czesto strzelajacy, decydowal o wyniku bitwy. Ostatnio tymi 6 furiami zaszarzowalem na 13thunderersow. 4 dolecialy. Pszyszarzowal je than z boku. Przetrwaly dzieki bannerowi +d3 do CR 2 rundy, dzieki czemu 2 klocki bloodlettersow prawie bez strat dotarly do przeciwnika i zrobily mu rzez.
Herald na juggerze - jesli grasz przeciwko mocnej magii a sam masz slaba, to zdecydowanie do pieskow.
Sam gram tylko na khornie ale polecam jesli chcesz mieszac bostwa, plaguebarrersow z heraldem nurgla.
Furie to powinna byc jedna z podstaw rozpiski, nawet do 3x7 na wieksze pkty. Nie mam moze super doswiadczenia, bo raptem kilka walk rozegranych do tej pory, i przeciwnikow ktorych zabily furie (sam niestety mam 1x6 tylko, nigdzie nie moge dorwac wiecej figsow) moge policzyc na palcach 1 reki w kazdej bitwie. Ale fakt ze przez 1-2 rundy, potrafily przytrzymac oddzial wroga, czesto strzelajacy, decydowal o wyniku bitwy. Ostatnio tymi 6 furiami zaszarzowalem na 13thunderersow. 4 dolecialy. Pszyszarzowal je than z boku. Przetrwaly dzieki bannerowi +d3 do CR 2 rundy, dzieki czemu 2 klocki bloodlettersow prawie bez strat dotarly do przeciwnika i zrobily mu rzez.
Herald na juggerze - jesli grasz przeciwko mocnej magii a sam masz slaba, to zdecydowanie do pieskow.
Sam gram tylko na khornie ale polecam jesli chcesz mieszac bostwa, plaguebarrersow z heraldem nurgla.
BLOOD FOR THE BLOOD GOD! SKULLS FOR THE SKULL THRONE!
Ma się rozumieć że Herald z tym banerem też walczył z 13thunderers'amiOstatnio tymi 6 furiami zaszarzowalem na 13thunderersow. 4 dolecialy. Pszyszarzowal je than z boku. Przetrwaly dzieki bannerowi +d3 do CR 2 rundy,
Tak ,zmień armię.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
Pomysłów na coś takiego ja np. mam sporo. Sam musisz zdecydować jak bardzo i pod jakim kontem ta rozpiska/armia ma być klimatyczna.Lenart1369 pisze:Wiatm chciałbym złożyć klimatyczna ale nie przegieta rospę... ma ktos jakies pomysly??
Lidder podrzucił Ci link do tematu gościa który chce grać na samych demonach khorna i wystawia takie figurki które mu się podobają.
Podaj więcej informacji jak chciałbyś widzieć swoją armię to łatwiej będzie Ci coś podpowiedzieć.
na duze punkty to wystawaisz co Tobie sie podoba, na male to zazwyczaj horrory+lettery sie widuje
Na duże punkty zamiast 40 horrorów są 2x10 Najlepsze są imo plagi ale z nimi trzeba mieć herlaka nurgla. letterzy również są dobrą opcją bo mają kb. Na pieszych demonetkach osobiście nie grałem ale domyślam się że maja potencjał.
Oj, maja tzn. teraz juz mniejszy (pozdro BP), ale wciaz mozna je efektownie laczyc z LoC lub GUO. Wersja na 4 heraldach tez jest syta i tu mysle, sa one obowiazkowe.
gram na chariocie ale slaaneshowym, jest calkiem calkiem a chariotow nie mozna umieszczac w jednostkach(nie-rydwanowych)
Ja mam doświadczenie z rydwanami jeszcze z 6ed. Jakoś dziwnie schodziły mi zawsze od 7 siły. Mam jeszcze doświadczenie z rydwanami z DL, fajny był czinczowy rydwan z dwoma flamerami. Obecny czinczowy jest słaby.
Rydwan khorna jest jednostką która ma mocne uderzenie i na pewno skuteczne, jedynie jego 7" ruchu to niewiele.
No i rydwan slaanesha jest fajną opcją, on już ma ruchu 10. Za to nie jest tak morderczy jak wózek kornika"
Ja osobiście nie mam zamiaru grać rydwanami. Zmienię zdanie tylko wtedy jak BP pokrzyżuje plany i narazi mnie na koszty
Rydwan khorna jest jednostką która ma mocne uderzenie i na pewno skuteczne, jedynie jego 7" ruchu to niewiele.
No i rydwan slaanesha jest fajną opcją, on już ma ruchu 10. Za to nie jest tak morderczy jak wózek kornika"
Ja osobiście nie mam zamiaru grać rydwanami. Zmienię zdanie tylko wtedy jak BP pokrzyżuje plany i narazi mnie na koszty