WH DP na vampiry 2500
WH DP na vampiry 2500
Co myślicie o tym?
Unnamed2500 Pts - Warriors of Chaos Army
1 Daemon Prince of Tzeentch @ 475 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 3; Lore of Tzeentch
Word of Agony [40]
1 Exalted Chaos Champion of Tzeentch @ 206 Pts
Mark of Tzeentch; Chaos Armour; Battle Standard; Barding
Biting Blade [5]
Collar of Khorne [25]
Enchanted Shield [15]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 230 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 2; Lore of Tzeentch; Chaos Armour
BloodCurdling Roar [20]
Talisman of Protection [15]
Infernal Puppet [35]
1 Disc of Tzeentch @ [0] Pts
1 Chaos Sorcerer @ 186 Pts
No Mark; Magic Level 2; Chaos Armour; Barding
The Black Tongue [50]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
11 Marauders of Slaanesh @ 54 Pts
Mark of Slaanesh
4 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 97 Pts
Mark of Slaanesh; Throwing axes
1 Chieftain @ [12] Pts
4 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 97 Pts
Mark of Slaanesh; Throwing axes
1 Chieftain @ [12] Pts
5 Chaos Knights of Slaanesh @ 255 Pts
Mark of Slaanesh; Barding; Ensorcered Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard
War Banner [25]
5 Chaos Knights of Slaanesh @ 250 Pts
Mark of Slaanesh; Barding; Ensorcered Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard
Rapturous Standard [20]
5 Chaos Knights @ 220 Pts
No Mark; Barding; Ensorcered Weapons; Chaos Armour; Shield; Standard
5 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
1 Hellcannon @ 205 Pts
1 Chaos Giant @ 225 Pts
No Mark
Casting Pool: 9
Dispel Pool: 6
Models in Army: 43
Total Army Cost: 2500
Unnamed2500 Pts - Warriors of Chaos Army
1 Daemon Prince of Tzeentch @ 475 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 3; Lore of Tzeentch
Word of Agony [40]
1 Exalted Chaos Champion of Tzeentch @ 206 Pts
Mark of Tzeentch; Chaos Armour; Battle Standard; Barding
Biting Blade [5]
Collar of Khorne [25]
Enchanted Shield [15]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 230 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 2; Lore of Tzeentch; Chaos Armour
BloodCurdling Roar [20]
Talisman of Protection [15]
Infernal Puppet [35]
1 Disc of Tzeentch @ [0] Pts
1 Chaos Sorcerer @ 186 Pts
No Mark; Magic Level 2; Chaos Armour; Barding
The Black Tongue [50]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
11 Marauders of Slaanesh @ 54 Pts
Mark of Slaanesh
4 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 97 Pts
Mark of Slaanesh; Throwing axes
1 Chieftain @ [12] Pts
4 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 97 Pts
Mark of Slaanesh; Throwing axes
1 Chieftain @ [12] Pts
5 Chaos Knights of Slaanesh @ 255 Pts
Mark of Slaanesh; Barding; Ensorcered Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard
War Banner [25]
5 Chaos Knights of Slaanesh @ 250 Pts
Mark of Slaanesh; Barding; Ensorcered Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard
Rapturous Standard [20]
5 Chaos Knights @ 220 Pts
No Mark; Barding; Ensorcered Weapons; Chaos Armour; Shield; Standard
5 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
1 Hellcannon @ 205 Pts
1 Chaos Giant @ 225 Pts
No Mark
Casting Pool: 9
Dispel Pool: 6
Models in Army: 43
Total Army Cost: 2500
Jaiuuu czy mógłbys podac jakies sensowne argumenty dlaczego Dp mial by się nie spłacić.
Zadanie dla niego jest takie. Ma zabic generała vampirzego lub malych wampirow zaleznie od sytuacji. Mało co u wampirow moze go zabic.On łape i trzyma kazdy klocek i to ja wybieram ktory daje mi 2 kosci dispela,jak trzeba zabija plewy.
Nierozumiem jak ma sie nie splacić.
Rozpiska jest tak zrobiona ,że wszystkie elementy ze soba współpracują.
Zadanie dla niego jest takie. Ma zabic generała vampirzego lub malych wampirow zaleznie od sytuacji. Mało co u wampirow moze go zabic.On łape i trzyma kazdy klocek i to ja wybieram ktory daje mi 2 kosci dispela,jak trzeba zabija plewy.
Nierozumiem jak ma sie nie splacić.
Rozpiska jest tak zrobiona ,że wszystkie elementy ze soba współpracują.
Ja bym zamiast black tongua dał temu magowi power familiar i marke nurgla (żeby wampiry musiały snajperke dispelować ) przyadłyby się jeszcze jakieś scrolle, chociażby 1 dać temu właśnie z power familiarem.
Z marud można by zdjąć czempionów i axy (takim strzelaniem wampirom nic znaczącego nie zrobisz chyba).
A demon prins fajny, powinien tych zdechlaków ubić
Z marud można by zdjąć czempionów i axy (takim strzelaniem wampirom nic znaczącego nie zrobisz chyba).
A demon prins fajny, powinien tych zdechlaków ubić
- Szrederator
- Chuck Norris
- Posty: 646
- Lokalizacja: Gdańsk-SNOT
nie rozumiem czemu mówisz że na vc 1 z nurgla marne. Chodzi oto, że jak nie zdispeluje tego raz, to tylko ma 1w /2w(jak lord) i boi się o swoją dupę i nie zdispeluje jakiegoś czaru princa a jak weźmiesz obszarówke to to co urżniesz zaraz dowskrzesi.
Widze ze dobrze nie znasz zasad DP .DP nie musi rzucac challenga.Czempini w maruderach po to by brac czelendz czempiona vampirzego a DP wali po vampirze .mozna nawet zaryzykowac zabicie 2 malych wampirow w jednej rundzie.Jeden dostaje word of agony a po drugim bijemy princem.
Toporki sa po to by zabijac wilki ,jak np zaostanie jeden i ci stanie przed kawka co zrobisz ?
Zaszarzujesz kawka i wystawisz flanke ??
Dispel scrole sa słabe przeciw vampirom, bedziesz tracil ds na jedna kosc ?
A jak w dobrym momecie zrobisz wampirzemu lordowi dobrego miskasta to duzo to daje.Koniec tury magicznej albo strata czaru,
mozesz go nawet tym zabic jak nisko rzuci na tabelke.
Toporki sa po to by zabijac wilki ,jak np zaostanie jeden i ci stanie przed kawka co zrobisz ?
Zaszarzujesz kawka i wystawisz flanke ??
Dispel scrole sa słabe przeciw vampirom, bedziesz tracil ds na jedna kosc ?
A jak w dobrym momecie zrobisz wampirzemu lordowi dobrego miskasta to duzo to daje.Koniec tury magicznej albo strata czaru,
mozesz go nawet tym zabic jak nisko rzuci na tabelke.
a sorry nie zauważyłem że to sajd pod wampiry.
na wampiry może nie najgorszy bo strzelania nie mają
ale dalej jest cieńki w walce w porównaniu do zwykłego lorda na jaggerze o smoku nie wspominając a na 2500pkt naprawdę już da się go wcisnąć
natomiast w uniwersalnej nie sajdowanej rospie obssysa po całości w zasadzie ratuje go tylko stubborn..
nie , ale na popychaczke z 3ech już bym się zastanowił ...
co do marauderskich champów:
wbijasz się w oddział z wampirem krzyczysz challenge championem- przyjmuje wampir ^^ - ups
kto wpada ten krzyczy pamiętaj, wampirzy generał wybierze kim przyjmie
Toungue owszem fajny na vampy ale są też efekty miscastu lightowe dośc a twój heros traci 1 ranę na 100%, ale dobrze że tu jesteś konsekwetny i bierzesz puppeta do zestawu.
na wampiry może nie najgorszy bo strzelania nie mają
ale dalej jest cieńki w walce w porównaniu do zwykłego lorda na jaggerze o smoku nie wspominając a na 2500pkt naprawdę już da się go wcisnąć
natomiast w uniwersalnej nie sajdowanej rospie obssysa po całości w zasadzie ratuje go tylko stubborn..
Dispel scrole sa słabe przeciw vampirom, bedziesz tracil ds na jedna kosc ?
nie , ale na popychaczke z 3ech już bym się zastanowił ...
wystrzelasz całe wilki toporkami ?Toporki sa po to by zabijac wilki ,jak np zaostanie jeden i ci stanie przed kawka co zrobisz ?
co do marauderskich champów:
wbijasz się w oddział z wampirem krzyczysz challenge championem- przyjmuje wampir ^^ - ups
kto wpada ten krzyczy pamiętaj, wampirzy generał wybierze kim przyjmie
Toungue owszem fajny na vampy ale są też efekty miscastu lightowe dośc a twój heros traci 1 ranę na 100%, ale dobrze że tu jesteś konsekwetny i bierzesz puppeta do zestawu.
"wbijasz się w oddział z wampirem krzyczysz challenge championem- przyjmuje wampir ^^ - ups
kto wpada ten krzyczy pamiętaj, wampirzy generał wybierze kim przyjmie"
Co ty opowiadasz , wpadam czempionem i DP i nikim nie krzycze challenge.DP styka sie z vampirami.On moze teraz krzyczec challenge ,jak krzyczy czempionem to muj czempion idzie do walki ,a jak lordemto DP.
bez papaeta Toungue jest kompletnie bez sensu.
A grałes juz DP??
Sprubuj może zobaczysz jego zalety. Mnie jeszcze nie zawiodł i zawsze sie spłacił. Jest wstanie zatrzymanc praktycznie wszystko co chcesz.
kto wpada ten krzyczy pamiętaj, wampirzy generał wybierze kim przyjmie"
Co ty opowiadasz , wpadam czempionem i DP i nikim nie krzycze challenge.DP styka sie z vampirami.On moze teraz krzyczec challenge ,jak krzyczy czempionem to muj czempion idzie do walki ,a jak lordemto DP.
bez papaeta Toungue jest kompletnie bez sensu.
A grałes juz DP??
Sprubuj może zobaczysz jego zalety. Mnie jeszcze nie zawiodł i zawsze sie spłacił. Jest wstanie zatrzymanc praktycznie wszystko co chcesz.
A ta armia nie ma zasady, że bohaterowie muszą krzyczeć czelendża? Co do tongue'a i piekielnej laleczki to się zgodzę - potrafi zaboleć, ostatnio straciłem przez to małego wampira.Co ty opowiadasz , wpadam czempionem i DP i nikim nie krzycze challenge.DP styka sie z vampirami.On moze teraz krzyczec challenge ,jak krzyczy czempionem to muj czempion idzie do walki ,a jak lordemto DP.
Nie ma takiej zasady dla całej armii. Jest zasada eye of the gods która kaze rzucac czelenge i daje bonusy.DP nie ma tego.
Dlatego imho jest dobrym kolesiem z ws8 i I7 A5 z S5 T5 W4 i wordem na +4 stubbornem, lataniem czarowniem .Może nawet uciekac:)
I przy pomocy czempionow moze wyciagac bohaterow z klocków.
Dlatego imho jest dobrym kolesiem z ws8 i I7 A5 z S5 T5 W4 i wordem na +4 stubbornem, lataniem czarowniem .Może nawet uciekac:)
I przy pomocy czempionow moze wyciagac bohaterow z klocków.
a na inne armie co się w tej rozpie zmienia?
http://picasaweb.google.pl/vocart - moja galeria
Unnamed2500 Pts - Warriors of Chaos Army
1 Daemon Prince of Tzeentch @ 535 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 4; Lore of Tzeentch
Word of Agony [40]
Fury of the Blood God [20]
1 Exalted Chaos Champion of Tzeentch @ 206 Pts
Mark of Tzeentch; Chaos Armour; Battle Standard; Barding
Biting Blade [5]
Collar of Khorne [25]
Enchanted Shield [15]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 225 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 2; Lore of Tzeentch; Chaos Armour
BloodCurdling Roar [20]
Warrior Familiar [20]
Golden Eye of Tzeentch [25]
1 Disc of Tzeentch @ [0] Pts
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 206 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Lore of Nurgle; Chaos Armour; Barding
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
11 Marauders of Slaanesh @ 54 Pts
Mark of Slaanesh
4 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 97 Pts
Mark of Slaanesh; Throwing axes
1 Chieftain @ [12] Pts
5 Warhorse @ [0] Pts
4 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 97 Pts
Mark of Slaanesh; Throwing axes
1 Chieftain @ [12] Pts
5 Warhorse @ [0] Pts
5 Chaos Knights of Slaanesh @ 255 Pts
Mark of Slaanesh; Barding; Ensorcered Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard
War Banner [25]
4 Chaos Knights of Slaanesh @ 270 Pts
Mark of Slaanesh; Barding; Ensorcered Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard
Rapturous Standard [20]
1 Champion @ [20] Pts
5 Chaos Knights @ 220 Pts
No Mark; Barding; Ensorcered Weapons; Chaos Armour; Shield; Standard
1 Hellcannon @ 205 Pts
3 Hellcannon Crew @ [0] Pts
Heavy Armour
2 Spawn of Chaos of Tzeentch @ 130 Pts
Mark of Tzeentch
Casting Pool: 10
Dispel Pool: 6
Models in Army: 44
Total Army Cost: 2500
Spowny do ochraniania tyłow przed lataczami, skirmiszem,fastami.
Zianie daje im niezły zasieg 2d6 + 8" ,sprawdzały mi sie ze skinkami.Co prawda zgineły zaplute ,ale 3 razy panikowały i zabiły troche skinkow.Mag na dysku lata i czruje 1 z tzeencha, moze zabic fasty i skirmisze,maszyny. Automatyczny hit z s5 zadawany przed wszystkim daje mu kopa +2 a z s4 i 1 a z s3.
1 Daemon Prince of Tzeentch @ 535 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 4; Lore of Tzeentch
Word of Agony [40]
Fury of the Blood God [20]
1 Exalted Chaos Champion of Tzeentch @ 206 Pts
Mark of Tzeentch; Chaos Armour; Battle Standard; Barding
Biting Blade [5]
Collar of Khorne [25]
Enchanted Shield [15]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 225 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 2; Lore of Tzeentch; Chaos Armour
BloodCurdling Roar [20]
Warrior Familiar [20]
Golden Eye of Tzeentch [25]
1 Disc of Tzeentch @ [0] Pts
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 206 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Lore of Nurgle; Chaos Armour; Barding
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
11 Marauders of Slaanesh @ 54 Pts
Mark of Slaanesh
4 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 97 Pts
Mark of Slaanesh; Throwing axes
1 Chieftain @ [12] Pts
5 Warhorse @ [0] Pts
4 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 97 Pts
Mark of Slaanesh; Throwing axes
1 Chieftain @ [12] Pts
5 Warhorse @ [0] Pts
5 Chaos Knights of Slaanesh @ 255 Pts
Mark of Slaanesh; Barding; Ensorcered Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard
War Banner [25]
4 Chaos Knights of Slaanesh @ 270 Pts
Mark of Slaanesh; Barding; Ensorcered Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard
Rapturous Standard [20]
1 Champion @ [20] Pts
5 Chaos Knights @ 220 Pts
No Mark; Barding; Ensorcered Weapons; Chaos Armour; Shield; Standard
1 Hellcannon @ 205 Pts
3 Hellcannon Crew @ [0] Pts
Heavy Armour
2 Spawn of Chaos of Tzeentch @ 130 Pts
Mark of Tzeentch
Casting Pool: 10
Dispel Pool: 6
Models in Army: 44
Total Army Cost: 2500
Spowny do ochraniania tyłow przed lataczami, skirmiszem,fastami.
Zianie daje im niezły zasieg 2d6 + 8" ,sprawdzały mi sie ze skinkami.Co prawda zgineły zaplute ,ale 3 razy panikowały i zabiły troche skinkow.Mag na dysku lata i czruje 1 z tzeencha, moze zabic fasty i skirmisze,maszyny. Automatyczny hit z s5 zadawany przed wszystkim daje mu kopa +2 a z s4 i 1 a z s3.