3x 800, sojusz na turniej 3jek
3x 800, sojusz na turniej 3jek
1 Von Carstein Vampire Thrall @ 134 Pts
Von Carstein; General; Great Weapon
Flayed Hauberk [30]
Wolf Form [20]
5 Fell Bats @ 100 Pts
5 Fell Bats @ 100 Pts
4 Fell Bats @ 80 Pts
4 Fell Bats @ 80 Pts
9 Dire Wolves @ 90 Pts
5 Dire Wolves @ 50 Pts
5 Dire Wolves @ 50 Pts
5 Dire Wolves @ 50 Pts
5 Dire Wolves @ 50 Pts
Total Army Cost: 794
1 Aspiring Chaos Champion @ 153 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Chaos Armour; Shield; Barding
Sword of Might [20]
Chaos Steed
5 Chaos Knights of Khorne @ 210 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Heavy Armour; Shield
4 Chaos Knights of Khorne @ 177 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Heavy Armour; Shield
3 Minotaurs of Khorne @ 183 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Great Weapon
5 Chaos Furies @ 75 Pts
Total Army Cost: 798
1 Noble @ 161 Pts
General; Spear; Longbow; Light Armour; Shield
Hail of Doom Arrow [30]
Great Eagle @ [50] Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
5 Wild Riders @ 148 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
5 Wild Riders @ 148 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
1 Great Eagle @ 50 Pts
Total Army Cost: 795
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 6
Models in Army: 104
Von Carstein; General; Great Weapon
Flayed Hauberk [30]
Wolf Form [20]
5 Fell Bats @ 100 Pts
5 Fell Bats @ 100 Pts
4 Fell Bats @ 80 Pts
4 Fell Bats @ 80 Pts
9 Dire Wolves @ 90 Pts
5 Dire Wolves @ 50 Pts
5 Dire Wolves @ 50 Pts
5 Dire Wolves @ 50 Pts
5 Dire Wolves @ 50 Pts
Total Army Cost: 794
1 Aspiring Chaos Champion @ 153 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Chaos Armour; Shield; Barding
Sword of Might [20]
Chaos Steed
5 Chaos Knights of Khorne @ 210 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Heavy Armour; Shield
4 Chaos Knights of Khorne @ 177 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Heavy Armour; Shield
3 Minotaurs of Khorne @ 183 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Great Weapon
5 Chaos Furies @ 75 Pts
Total Army Cost: 798
1 Noble @ 161 Pts
General; Spear; Longbow; Light Armour; Shield
Hail of Doom Arrow [30]
Great Eagle @ [50] Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
5 Wild Riders @ 148 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
5 Wild Riders @ 148 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
1 Great Eagle @ 50 Pts
Total Army Cost: 795
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 6
Models in Army: 104
no muszę przyznać, że armię na pewno masz bardzo szybką... dużo lataczy, w sumie wszystko też jest immune to psychology... prócz orełków... brakuje mi tu możliwości flee... defensy będą miały problem, bo masz dużo szybkich celów... no nic... jak tylko magia/strzelanie za bardzo Cię nie przetrzebią, to pozamiatane w drugiej/trzeciej turze... imho...
nei trzeba dawac flee, starczy podstawic dire wolfy pod pysk silnego oddzialu i zakozaczyc inne oddzialy w odpowiednei meijsce... bez flee pulapki tez na nowe redirecty da sie zrobic
2 magow, 6 DD, powinno starczyc
a jesli chodzi o strzelanie.. no to juz chyba bardziej rozpiski pod tym katem nie moglem wygiac..
5 x latacze, 2x wildzi, 2x orzelki... + duzo wilkow.. jak to nie zje maszyn to co je zje:P?
(do eshinu i TK dostepu niestety nie mam:()
2 magow, 6 DD, powinno starczyc
a jesli chodzi o strzelanie.. no to juz chyba bardziej rozpiski pod tym katem nie moglem wygiac..
5 x latacze, 2x wildzi, 2x orzelki... + duzo wilkow.. jak to nie zje maszyn to co je zje:P?
(do eshinu i TK dostepu niestety nie mam:()
świetnie rozpy, wg mnie taktyczie zdolne praktycznie do wszystkiego. W nowych zasadach redirect ja bretką gówno bym zrobił
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
albo źle przeczytałem, albo ograniczeń na magię nie ma ale są jeszcze handgunnersi, thunderzy, łucznicy... owszem, w drugiej turze szarżujesz w maszynki, strzelców... ale przetrzebiony możesz być poważnie jak nie dopisze szczęście/teren... co nie zmienia faktu, że imho silny sojuszthurion pisze:nei trzeba dawac flee, starczy podstawic dire wolfy pod pysk silnego oddzialu i zakozaczyc inne oddzialy w odpowiednei meijsce... bez flee pulapki tez na nowe redirecty da sie zrobic
2 magow, 6 DD, powinno starczyc
a jesli chodzi o strzelanie.. no to juz chyba bardziej rozpiski pod tym katem nie moglem wygiac..
5 x latacze, 2x wildzi, 2x orzelki... + duzo wilkow.. jak to nie zje maszyn to co je zje:P?
(do eshinu i TK dostepu niestety nie mam:()