WH DP na vampiry 2500

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kendo
Wałkarz
Posty: 61

Post autor: Kendo »

5 rycerzy nie daje look out ser?
Jest 5 rank and file.To 2 strzaly z armaty:)
Racja i tak warto ,kosztem czampiona i znakow na spownach dajemy jednego rycerza do tych z Rapturous Standard

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Jak masz 4+champion to nie dają.
Jak jest 5 to i tak w 1 turze tracisz herosa, bo na ogół każda armia co ma armatę, ma 2 ;)
Release the Przemcio!

Awatar użytkownika
Kendo
Wałkarz
Posty: 61

Post autor: Kendo »

No, dlatego bedzie jedna 6 i nie bedzie czempionów.Zreszta armaty to wielka bolaczka dla wojownikow.
Jakos trzeba z tym zyc:)

Awatar użytkownika
Miszczu
Chuck Norris
Posty: 429

Post autor: Miszczu »

Keno:
Widzę tylko jeden mały problem w całym założeniu sajdu na wampira.
Zgodnie z zasadami szarzując i DP i maruderami musisz zmaksymalizować ilość modeli do walki.
Ponieważ jazda ma węższe podstawki, przeważnie DP będzie dostawiany cornen to corner, a co za tym idzie, tylko w sytuacji głupiego ustawienia wampira na rogu oddziału, będziesz mógł wprowadzić plan w życie.

Nie mniej jednak gratuluję podejścia.

Polecam też spróbować pełnego sajdu na wampierze. Czyli rozpiski na np 3 bohaterach z szarza na 20 cali (smok/DP + dysk + steed of slanesh).
Smoka/DP nie trzeba tłumaczyć.
Dysku też
A steed kożystajaz zasady fasta może pomykać z maruderami.
I tak oto w ten sposób generał wampierz musi sie mocno chować :)
-----------------------------------------------------------------------------------------
"kiedy ludzi kupa to i rycerz dupa"

Awatar użytkownika
Kendo
Wałkarz
Posty: 61

Post autor: Kendo »

Masz racje. Nie bedzie to w cale łatwe wprowadzic czempiona maroderow kozystnie do walki. Najlepiej z flanki. Albo jak zginie 2 -3 maroderów. wtedy zmieszczą sie odpowiednio.Mozna tez zaszarzowac DP w jednej rundzie a w nastepnej maruderzy.Niestety gosc na steedzie slanesha jest duzo miekszy. Save na +2 i ward na +6 w stosunku do sava +0 worda +5. Sztandarowy musi byc twardy. Z ruchem 14 tez daje rade.

WH to armia gdzie trzeba kombinowac w czasie gry ,nic samo sie nie robi:)
Dlatego nimi gram.Sprzedałem demony po 7 bitwach , 6 masakr i jedna wplecy z He po duzym pechu. Worriorami trzeba sie niezle namęczyc .

Awatar użytkownika
Miszczu
Chuck Norris
Posty: 429

Post autor: Miszczu »

Jest jeszcze dyskowiec.. z wordem na 3+.

A mag z nurglem do jazdy :P
-----------------------------------------------------------------------------------------
"kiedy ludzi kupa to i rycerz dupa"

ODPOWIEDZ