5 rycerzy nie daje look out ser?
Jest 5 rank and file.To 2 strzaly z armaty:)
Racja i tak warto ,kosztem czampiona i znakow na spownach dajemy jednego rycerza do tych z Rapturous Standard
WH DP na vampiry 2500
Keno:
Widzę tylko jeden mały problem w całym założeniu sajdu na wampira.
Zgodnie z zasadami szarzując i DP i maruderami musisz zmaksymalizować ilość modeli do walki.
Ponieważ jazda ma węższe podstawki, przeważnie DP będzie dostawiany cornen to corner, a co za tym idzie, tylko w sytuacji głupiego ustawienia wampira na rogu oddziału, będziesz mógł wprowadzić plan w życie.
Nie mniej jednak gratuluję podejścia.
Polecam też spróbować pełnego sajdu na wampierze. Czyli rozpiski na np 3 bohaterach z szarza na 20 cali (smok/DP + dysk + steed of slanesh).
Smoka/DP nie trzeba tłumaczyć.
Dysku też
A steed kożystajaz zasady fasta może pomykać z maruderami.
I tak oto w ten sposób generał wampierz musi sie mocno chować
Widzę tylko jeden mały problem w całym założeniu sajdu na wampira.
Zgodnie z zasadami szarzując i DP i maruderami musisz zmaksymalizować ilość modeli do walki.
Ponieważ jazda ma węższe podstawki, przeważnie DP będzie dostawiany cornen to corner, a co za tym idzie, tylko w sytuacji głupiego ustawienia wampira na rogu oddziału, będziesz mógł wprowadzić plan w życie.
Nie mniej jednak gratuluję podejścia.
Polecam też spróbować pełnego sajdu na wampierze. Czyli rozpiski na np 3 bohaterach z szarza na 20 cali (smok/DP + dysk + steed of slanesh).
Smoka/DP nie trzeba tłumaczyć.
Dysku też
A steed kożystajaz zasady fasta może pomykać z maruderami.
I tak oto w ten sposób generał wampierz musi sie mocno chować
-----------------------------------------------------------------------------------------
"kiedy ludzi kupa to i rycerz dupa"
"kiedy ludzi kupa to i rycerz dupa"
Masz racje. Nie bedzie to w cale łatwe wprowadzic czempiona maroderow kozystnie do walki. Najlepiej z flanki. Albo jak zginie 2 -3 maroderów. wtedy zmieszczą sie odpowiednio.Mozna tez zaszarzowac DP w jednej rundzie a w nastepnej maruderzy.Niestety gosc na steedzie slanesha jest duzo miekszy. Save na +2 i ward na +6 w stosunku do sava +0 worda +5. Sztandarowy musi byc twardy. Z ruchem 14 tez daje rade.
WH to armia gdzie trzeba kombinowac w czasie gry ,nic samo sie nie robi:)
Dlatego nimi gram.Sprzedałem demony po 7 bitwach , 6 masakr i jedna wplecy z He po duzym pechu. Worriorami trzeba sie niezle namęczyc .
WH to armia gdzie trzeba kombinowac w czasie gry ,nic samo sie nie robi:)
Dlatego nimi gram.Sprzedałem demony po 7 bitwach , 6 masakr i jedna wplecy z He po duzym pechu. Worriorami trzeba sie niezle namęczyc .