2250 lizaki
slann 560
-wszystkie czary
-dodatkowe d6 do czaru
-odrzucanie 6 przez wrogiego maga
-odporność na niemagiczne ataki
-bsb z wb
-przerzucenie miscasta na wroga
-DS
-bane head
skinek na enginie 440
DS, diadem
1 Saurus Scar-Veteran on CO @ 163 Pts
Light Armour, shield
drumy [30]
SoM [20]
2x10 skinków 2x50
16 skinków 2 kroxy 190
10 i 11 skirmisherów 70 i 77
4 terki 120
5 kameleonów 60
5 kawy sztandar, plague of dominion 245
2 salki 150
salka 75
Co byście zmienili? Slann jest drogi to fakt, może 2 salki na razorki? Choć przyznam szczerze, że zordony słabo mi się spisują. Duża kohorta również może być zbyteczna. Oczywiście BP+R.
2250 lone slann
Slannowi zamiast odrzucania 6tek daj lepiej terror zeby nie bylo OF. Zamiast eterycznosci dalbym 2+ warda na strzelanie - lepsze imho i pewniejsze. Wywalilbym chamelony i jednego skinka i wstawil 10tke jeszcze jedna w skirmishu plujek. Sztandar z glupota dla magow jest imho sredni bo za drogi . Reszta bardzo SPOKO.
Jeśli miałbym dać mu tego warda to chyba wypada bane head, a tego nie chcę. Nad terrorem się zastanowię.
A może tak? Dać kawę gołą, wywalić skinka i wrzucić skirmisherów trzeci oddział? Nie tracimy żadnego unitu, tylko CO trochę osłabione są, choć z herosem i tak mają zdrowe pierdyknięcie.
Co do eteryczności to właśnie fajna jest ze względu na czołg albo innych buców z niemagicznymi atakami. Jakby dać terror do tego, to z wardem na 4+ można już coś mocniejszego na klatę brać.
A może tak? Dać kawę gołą, wywalić skinka i wrzucić skirmisherów trzeci oddział? Nie tracimy żadnego unitu, tylko CO trochę osłabione są, choć z herosem i tak mają zdrowe pierdyknięcie.
Co do eteryczności to właśnie fajna jest ze względu na czołg albo innych buców z niemagicznymi atakami. Jakby dać terror do tego, to z wardem na 4+ można już coś mocniejszego na klatę brać.
Ward na 4+ , ale juz nie US 5 , nie ma t5 i 8 ran - wcale na klate tak latwo nie mozesz brac. Ward jest lepszy od bane heada. Slann za 560 pktow nie sluzy do trzymania czolgu chlopaki , szczegolnie , ze walczac z nim nie moze czarowac - super opcja. Odnosnie wywalenia sztandaru i dodania blowpipiarzy - bdb opcja.
2250 lizaki wersja II
slann 560
-wszystkie czary
-dodatkowe d6 do czaru
-terror
-odporność na niemagiczne ataki
-bsb z wb
-przerzucenie miscasta na wroga
-DS
-bane head
skinek na enginie 440
DS, diadem
1 Saurus Scar-Veteran on CO @ 163 Pts
Light Armour, shield
drumy [30]
SoM [20]
2x10 skinków 2x50
16 skinków 2 kroxy 190
2x10 skirmisherów 2x70
11 skirmisherów 77
4 terki 120
5 kameleonów 60
5 kawy gołej 175
2 salki 150
salka 75
2250/2250
Wywaliłem odrzucanie 6, wrzuciłem terror, ogołociłem kawę, wrzuciłem kolejnych skirmisherów. Teraz kosmetyka, co lepsze muzyk na kohorcie, czy ten 11 skinek?
slann 560
-wszystkie czary
-dodatkowe d6 do czaru
-terror
-odporność na niemagiczne ataki
-bsb z wb
-przerzucenie miscasta na wroga
-DS
-bane head
skinek na enginie 440
DS, diadem
1 Saurus Scar-Veteran on CO @ 163 Pts
Light Armour, shield
drumy [30]
SoM [20]
2x10 skinków 2x50
16 skinków 2 kroxy 190
2x10 skirmisherów 2x70
11 skirmisherów 77
4 terki 120
5 kameleonów 60
5 kawy gołej 175
2 salki 150
salka 75
2250/2250
Wywaliłem odrzucanie 6, wrzuciłem terror, ogołociłem kawę, wrzuciłem kolejnych skirmisherów. Teraz kosmetyka, co lepsze muzyk na kohorcie, czy ten 11 skinek?
koniecznie muzyk.
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Tak patrzę na tą rozpę i wydaje się być fajna (uwzględniając zmianę skinka na muzyka). Ale brak mi chyba tego mocnego uderzenia. Niestety nie mam czasu testować, a chcę zobaczyć jak wypadnie ta sama rozpa tyle że :
Zamiast drumów, kameleonów i jednej salki wrzucić 3 kroxy. Myślę, że magią wszystkiego mocnego nie da się rozkręcić, a kroxy pomogą zdupić czołg, czy trzeemana.
Zamiast drumów, kameleonów i jednej salki wrzucić 3 kroxy. Myślę, że magią wszystkiego mocnego nie da się rozkręcić, a kroxy pomogą zdupić czołg, czy trzeemana.