Rozpiski

Dogs of War

Moderator: esgaroth

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Torres
Wodzirej
Posty: 675
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Torres »

A są gdzieś do nich zasady ogólnodostępne?

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

Powinny byś chyba jeszcze na australijskiej stronie GW, ale jak nie ma, to proszę: Albion

Awatar użytkownika
Vincent
Kradziej
Posty: 978
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Vincent »

Unnamed1650 Pts - Dogs of War Army

1 Hireling Wizard @ 159 Pts
Barding; Magic Level 2
Pike of Remas [25]
Dispel Scroll [25]
Warhorse @ [0] Pts

1 Hireling Wizard @ 145 Pts
General; Magic Level 2
Book of Secrets [25]
Dispel Scroll [25]

1 Cannon @ 85 Pts

1 Maneater (heavy armour) @ 90 Pts
Ogre Club; Brace of Handguns; Heavy Armour

1 Maneater (heavy armour) @ 90 Pts
Ogre Club; Brace of Handguns; Heavy Armour

13+1 Long Drong's Slayer Pirates @ 243 Pts
Pistol; Standard; Musician
Long Drong @ [0] Pts

18+1 Ricco's Republican Guard @ 288 Pts
Pike; Heavy Armour; Standard; Musician
Ricco @ [0] Pts

5+1 Voland's Venators @ 219 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Voland @ [0] Pts

10 Duellists @ 90 Pts
Pistol

9 Duellists @ 81 Pts
Pistol

10 Crossbowmen @ 80 Pts
Crossbow

10 Crossbowmen @ 80 Pts
Crossbow

Casting Pool: 6

Dispel Pool: 4

Models in Army: 86


Total Army Cost: 1650

co myślicie o czymś takim?

i mam jeszcze takie pytanie czy Witch Hunters, Gotrek & Felix, Giants of Albion są dopuszczeni w limited?

Awatar użytkownika
Kefas
Masakrator
Posty: 2586

Post autor: Kefas »

osobiście dałbym o 2 piratów mniej, a więcej pik żeby po ewentualnych stratach z ostrzału albo combatu dalej mieć bonus walki z 4 rank noi większe szanse na outnumber... RRG= ws4 i ws5 riccosia :D potencjalne 23 ataki z dobrym ws z bonusem do siły na kawalerię monstery i charioty. miodzio... przyzwoity save chociaż jak dla mnie ten akurat oddział pikinierów powinien mieć Sv4+, Ld całkiem całkiem z paymasterem dodatkowy punkt do CR i stubborn... reasumując 24 wg mnie to minimalna liczba pikinierów w oddziale a 10-12 longdrongów spokojnie wystarcza...

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

Riccoś nie ma piki.

Awatar użytkownika
Vincent
Kradziej
Posty: 978
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Vincent »

ale kolesie z tyłu mają, to nie ma bonusu?

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

Bonus jest, ale Riccoś nie ma ASF w pierwszej turze i +1S przeciw kawie. Nie wiem jak Was, ale mnie to boli. Szkoda, że dowódcy pikinierów z RoR nie maja pik. Każdy z nich ma 3 ataki, siłę 4 i WS 5. Z piką mieli by większe szanse na zabicie choćby jednego kawalrzysty. Sama siła 4 przeciw kawie z AS 2+/1+ nie wiele daje.

Awatar użytkownika
Vincent
Kradziej
Posty: 978
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Vincent »

ale już na psy khorna tak poza tym to jest nawet bez Riccosia 16A z ASF ;)

Awatar użytkownika
Szrederator
Chuck Norris
Posty: 646
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: Szrederator »

Unnamed Dogs of War Army

1 Asarnil the Dragonlord @ 460 Pts

1 Hireling Wizard Lord @ 310 Pts
Magic Level 4
Book of Hoeth [100]

1 Hireling Wizard @ 110 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 * Mercenary Captain @ 115 Pts
General; Brace of Pistols; Heavy Armour; Shield
Pike of Remas [25]
Estalian Cloak [20]

10 Crossbowmen @ 80 Pts

10 Crossbowmen @ 80 Pts

5 Light Cavalry @ 75 Pts
Spear; Musician

5 Light Cavalry @ 75 Pts
Spear; Musician

10 Marksmen of Miragliano @ 180 Pts


6 Voland's Venators @ 219 Pts


15 Mengil Manhide's Manflayers @ 458 Pts

1 Cannon @ 85 Pts

Casting Pool: 7

Dispel Pool: 5

Models in Army: 70


Total Army Cost: 2247

co wy na to?

Awatar użytkownika
Xet
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3084
Lokalizacja: Rumia

Post autor: Xet »

zamiast tych marksmen of miragilacostam wrzucił bym trzecich kusznikow i trzeci fast. Lordowi przydał by się konik.

Awatar użytkownika
Szrederator
Chuck Norris
Posty: 646
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: Szrederator »

myślałem żeby lorda dać do mengili tam chyba najlepsza ochrona dla niego. Nad kuszolami się zastanowi jeszcze

Awatar użytkownika
Fisch
<><
Posty: 4131
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Fisch »

rozpaśrednio mocna bo brakuje jej śmieciowych wystawień (Duelistów)

Generałowi bym wyrzucił pistolety - za drogie i nie może ich w walce używać

oczywiscie muzycy z fastów wylatują - za droga zabawa jak dla mnie i masz punkty na jakichs Duelistów, bez których może być bardzo ciężko

ja gram teraz na minimum 6 maneaterach, truthsayerze i dużym magu i chyba jest to lepsze kombo niż smok plus książeczka
Obrazek

Awatar użytkownika
Szrederator
Chuck Norris
Posty: 646
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: Szrederator »

możesz mi wyjaśnić jakto jest z tym truthsayerem on zna cały swój lore czy trzeba rzucać?

Awatar użytkownika
Fisch
<><
Posty: 4131
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Fisch »

normalny 3 poziomowy mag, losuje sobie czary (i ma trzy świetne czary), daje +1 do dispellowania czarów, ma 4 Toughnesa i 4+ warda, 2 magiczne ataki z siłą 5 i ma 3 woundy.

gdy siedzi w Manflayerach z kolesiem z piką i MR1 robi z nich niezłych koksiarzy
Obrazek

Awatar użytkownika
ismael
Wodzirej
Posty: 670
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ismael »

Fisch,
ja gram teraz na minimum 6 maneaterach, truthsayerze i dużym magu i chyba jest to lepsze kombo niż smok plus książeczka
1. Maneaterzy jako 1x6, 2x3, czy 3x2 ? Jaki ekwipunek?
2. Co wobec tego dajesz dużemu magowi i co bierzesz za przedmiot ze spoils of war?

Ostatnio zastanawiałem się, czy do Mengili oprócz typa z Piką i Płaszczem, nie warto dać kogoś z deathmask (terror) z DE.

Pzdr
-ism

Awatar użytkownika
Fisch
<><
Posty: 4131
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Fisch »

na BP+R wchodzą sami magowie:

Duży 4 levelowy, Scroll, MR1, Jakiś bound spell (dobry jest fury od HE, imperialny zakaz latania i jeszcze kilka)
Mały 2 levelowy, Pika, Scroll
Truthsayer

Maneaterzy z handgunami są świetni w każdej kombinacji. Ale poniewaz można brać tlyko 2 speciale to u mnie w rozpie są 2 x 3 Maneaters z Hand Gunami.
Fasty przeciwnika czy nawet kawaleria nawet nie powinny sie wychylać zza lasów.
Obrazek

Awatar użytkownika
Pingwin
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 136
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Pingwin »

1700 punktów - hordowo:

mag - 2lvl - pika i płaszcz MR1
mag - 2lvl - spoils of war: book of secrets (przedmiot chaosu: dodatkowy czar z ognia lub cienia, +1 PD, miscasty na d6+1) i scroll

12 duelistów z pistoletami
2x 5 lekkiej kawy z włóczniami
1x ciężkiej kawy w bardingach
2x ciężkiej kawy bez bardingów
3x 10 kuszników

2x maneater w ciężkiej zbroi z handgunami
10 mengili + mengil

armata

Solidny ostrzał, trochę magii i sporo kawalerii. Co powiedzą? :)

Awatar użytkownika
Kefas
Masakrator
Posty: 2586

Post autor: Kefas »

12 duelistów z pistoletami? a może lepiej po 2x8? bedziesz miał 2 odziały wiec jak jeden spier.... zostanie 2

Awatar użytkownika
Pingwin
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 136
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Pingwin »

też dobra opcja, tylko tracą na sile stand and shoota, bo takiej dwunastki fasty raczej szarżować nie lubią...

_reszka
Chuck Norris
Posty: 551

Post autor: _reszka »

Lukaszxx pisze:
dlatego ta średniawa piątka kawy najpewniej wypadnie z rozpy na rzecz kolejnego Manetera.

maniterzy podobnie jak mengile to w armii dow speciale. Nie wciśniesz 3 maneatera.
No właśnie, gdzie jest zapis, że maneatear zajmuje 1 slot special? Po prostu nie mogę znaleźć.

ODPOWIEDZ