Rozpiski Imperialne

Empire

Moderator: #helion#

Zablokowany
Awatar użytkownika
olo1
Mudżahedin
Posty: 260

Post autor: olo1 »

rozpiska na turniej 2006 restrcicted bez balansing patch z dopuszczonymi scpecami :twisted: Chiałem odpocząć od altara więc jest grandmaster

Grand Master @ 245 Pts
General; Barding; Full Plate Armor; Warhorse
Enchanted Shield [15]
Sword of Power [40]
Holy Relic [45]

(gościu może wiele wytrzymać , przyda sie do walki z innymi specami pokazał to gdy walczył z tyrionem i zginał w 5 turze czelendża , bo koń zadał 2 rany :D )

Ludwig Schwarzhelm @ 220 Pts

(jakiś spec musi być)

Battle Wizard @ 115 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

(caddy wiadomo)

Battle Wizard @ 110 Pts
Magic Level 1
Seal of Destruction [45]

(magii sie boje i będe starał się wykasować jakąś kuźnie)

10 Crossbowmen @ 80 Pts

(do niszczenia fastów itp)

8 Knightly Orders @ 249 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician;
War Banner [25]
Preceptor @ [16] Pts

(tu jedzie mistrz , kloc ma przebicie)

8 Knightly Orders @ 254 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician;
Banner of Valour [30]
Preceptor @ [16] Pts

( tu jedzie shwarzhelm , vallor po to żeby doszli do combatu)

5 Pistoliers @ 114 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Musician; Warhorse
Outrider @ [17] Pts
Repeater Pistol

(moja ulubiona jednostka nigdy jej nie wywale :P )

1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts

(cannony wiadomo)

1 Steam Tank @ 300 Pts

(czołg też wiadomo)

1 Helstorm Rocket Battery @ 115 Pts

(hellstrom dlatego że ma większy zasięg niż hellblaster i może namieszać)

Casting Pool: 4

Dispel Pool: 4

Models in Army: 48

Awatar użytkownika
morgan10005
Falubaz
Posty: 1001
Lokalizacja: MSWiA Stare Babice

Post autor: morgan10005 »

2250 w Łomiankach


Grand Master @ 245 Pts
Sword of Power [40]
Enchanted Shield [15]
Holy Relic [45]


Warrior Priest of Sigmar @ 160 Pts
Heavy Armour; Shield; Warhorse
Icon of Magnus [25]
Helm of the Ratslayer [25]


Battle Wizard @ 150 Pts
Magic Level 2;
Rod of Power [30]
Ring of Volans [20]

Battle Wizard @ 150 Pts
Magic Level 2;
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

Steam Tank @ 300 Pts


Great Cannon @ 100 Pts
Great Cannon @ 100 Pts


5 Pistoliers @ 114 Pts
Fast Cavalry; Light Armour; Musician;
Outrider
Repeater Pistol;

10 Knights of the Inner Circle @ 325 Pts
Barding; Lance; Standard; Musician;Preceptor
War Banner [25]


10 Knightly Orders @ 290 Pts
Barding; Lance; Standard; Musician; Preceptor
The Steel Standard [20]


7 Knightly Orders @ 201 Pts
Barding; Lance; Standard; Musician; Preceptor


5 Knightly Orders @ 115 Pts
Barding; Lance;

Awatar użytkownika
Lucki Man
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 121
Lokalizacja: Szybki Szpil Tychy

Post autor: Lucki Man »

ciekawa rozpiska ale ma jedna wade bedziesz mial duzy problem z armia śmieciowymi np:DE brak strzelcow boli:D zmniejszyl bym odzialy kawaleri te 10 do 6 z full comandem i za zaozczedzone punkty wcisnol bym 2 razy kusznikow:D

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

Helm of Rat Slayer to marnowanie pkt, lepiej dać Enchanted Shield
Ring of Volans też mi średnio leży jednorazowy boundspell który może być jakimś bezużytecznych czarem?
Magów pewnie schowasz w cannonach, co spowoduje zmasowany ostrzał w ich stronę, czy szarże jakiś fastów przed którymi nie masz jak się bronić bo nie masz nic oprócz 5 pistollersów do strzelania.
Takie wielkie kloce knightów są łatwe do wymanewrowania i tak naprawdę nie potrzebujesz tego +1 do CR za szereg ;)
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

A ja ostatnio zagrałem manewry w z krasiami na 2250, koles nie wystawił kowadełka i zostało mu na placu tylko 7 Slayerow, a mi spadły 2 Pantery, całe GS i mag 2 lvl w nich ukryty, jedna kusza i 5 KO i rakieta na misku. Dojechalem i mordowalem, no i Wizard Lord rzadzil :)
Takie mialem wojsko:

Wizard Lord of the Bright Order @ 360 Pts
General; Magic Level 4; Pegasus
Power Stone
Power Stone
Armour of Tarnus
Luckstone

1 Pegasus @ [50] Pts

Battle Wizard of the Golden Order @ 140 Pts
Magic Level 2;
Doomfire Ring
Wizard's Staff

14 Greatswords @ 236 Pts
FCG
Detachment - 8 Crossbowmen

Captain @ 139 Pts
BSB; Warhorse
Hammer of Judgement
Armour of Meteoric Iron


8 Knights Panther @ 294 Pts
FCG
The Steel Standard

Warrior Priest of Sigmar @ 128 Pts
Warhorse
Sword of Justice


8 Knightly Orders @ 272 Pts
FCG
War Banner

10 Crossbowmen @ 80 Pts


10 Handgunners @ 85 Pts
Marksman

10 Handgunners @ 85 Pts


Great Cannon @ 100 Pts

Great Cannon @ 100 Pts

Helstorm Rocket Battery @ 115 Pts

Helstorm Rocket Battery @ 115 Pts

Casting Pool: 8

Dispel Pool: 6
Obrazek

Awatar użytkownika
morgan10005
Falubaz
Posty: 1001
Lokalizacja: MSWiA Stare Babice

Post autor: morgan10005 »

Enchanted shield nie mogę powtórzyć, a hełm jest dlatego że licze na walke ze skevenami(jakoś dawno mi się nie trafiły).

Ring of Volans potrafii namieszać, zawsze biore czary z ognia na niego to coś sie trafii. Nawet miecz w combacie zdziwił mego przeciwnika.

Mniejsze oddziały rycerstwa są do obrony cannonów.

Za strzelcami w imperium nie przepadam. BS 3 to żal na tak wyszkolonych strzelcach, nawet zwykły lichy mag ma takiego BS :evil:

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

Ja na samym początku używałem takich dużych odziałów, ale byle co CI je zblokuje i weźmie CIe od boczków, ale to jest moje zdanie - jesli CI się tym dobrze gra...ja bym zmniejszyl 7 do piatki z myzykiem i wywalil zwykla 10 Knightów i za nich włożył sobie kolcuszek Flaggsów(unbrekable wezma coś na klate i bedą trzymać póki nie nadejdzie wsparcie a sami z siebie też potrafią wypłącić - bardzo cih lubie) i 10 Hustmenów(skirmish, przyda się) - od ostrzału i tak nei zejda bo oponent skupi się na Kawie wartej ładne punkty...Jak mówi Sa!nt nie opłaca się brać Volansa ani Hełmu, nawet jak trafisz na szzury...
Pozdrawiam Huss

mati.pl bardzo fajna rozpiska i sam niedawno na takiej gralem, ale jesli moge Ci cos dopradzic to sproboj zagrać takimi odzialami(bedzie cIe wiecej): te dwa odzialy Knigdhtów przerób sobei na 3 x 5i w dwoch daj tylko muzyka a w trzeciej daj muzyka i chorazego + War Banner i wsadz tu bohatera kapłana; I doladuj Greatów do 25 za reszte pkt. i daj im DEtki 2x10 Militi... Tylko rada jka zechcesz to wyprubójesz:]
Powodzenia

Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

spoko, znowu we czwartek sobie z nim zagram, chce w koncu ST pocwiczyc, to pozmieniam i to. jedno wiem, ze po testach z gieniem na gryfie, czy GM, to czarus jako lord najlepiej sie sprawdzil, pomijajac fakt jak pisalem braku dobrego dispela u krasi, ale to by sie korygowalo power stone`ami, poza tym pancerzyk sie sprawdzil, bo dostal chlopak od organek i pare kulek przyjal na klate, ale ws dal rade ochronic maguska ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
morgan10005
Falubaz
Posty: 1001
Lokalizacja: MSWiA Stare Babice

Post autor: morgan10005 »

Do flaggelantów i huntsmenów nie mogę wogóle się przekonać w tej edycjii, zawsze jak ich biore to nic konkretnego nie robią.

Takie duże klocki są dobre bo jak coś lekkiego wbije się nawet od boku to przeważnie przegrywa (outnamber+sztandar>wjazd od boku). Z tym że trzeba na nie uważać szczególnie przy bolcach

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

Flagellanci tak są teraz słabi ..co do huntsmenów to mam zawsze śmieszne zdarzenia...gdy ich biorę to zawsze przeżywają bądź schodzą ostatni.....dokonań maja kilka (pozbycie się 2 rydwanów orczych w 1 ture, spanikowanie silver helmsów i wyniku ucieczki zabiera unit balistę ze sobą:p i kilka innych osiągnięć )wiec w sumie fajny unit...Jeśli ktoś nie ma co zrobić ze 100 pkt polecam:)
Obrazek






_________________

Awatar użytkownika
morgan10005
Falubaz
Posty: 1001
Lokalizacja: MSWiA Stare Babice

Post autor: morgan10005 »

10 scoutów- a gdzie ich schowasz?? jakby byli min 5 a nie 10 to by ich się dobrze upychało a tak to 100 pkt wyrzuconych prawie w błoto

Arakis
Plewa
Posty: 8

Post autor: Arakis »

Chciałbym się dowiedzieć co sądzicie rozpisce. 2250 punktów BP+R.
Na chwilę obecna nie będę się rozpisywał co do mojej ubzduranej taktyki, bo chcę się najpierw przekonać jakie macię odczucia widząc taki twór.


Bohaterowie

General of the Empire, General; Full Plate Armor; Shield; Griffon
Shroud of Magnus, Sword of Sigismund

Captain, Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Sword of Might, Aldred's Casket of Sorcery

Battle Wizard, Magic Level 1, Rod of Power

Battle Wizard, Magic Level 1, Dispel Scroll x2


Core

24 Swordsmen, Light Armour; Shield; FCG
6 Detachment - Halberdiers
6 Detachment - Free Company

10 Archers, Normal Bow

10 Archers, Normal Bow

10 Crossbowmen, Crossbow
5 Detachment - Crossbowmen
5 Detachment - Crossbowmen


Specjale

5 Knights of the Inner Circle, Barding; Great Weapon; Full Plate Armor;
FCG, War Banner

5 Pistoliers, Brace of Pistols; Light Armour; Musician; Warhorse
Outrider, Repeater Pistol

1 Great Cannon,

20 Greatswords, Great Weapon; Full Plate Armor; FCG
Standard of Arcane Warding
6 Detachment - Free Company
6 Detachment - Halberdiers

Rare

1 Helblaster Volley Gun
1 Helblaster Volley Gun

Casting Pool: 4
Dispel Pool: 4
Models in Army: 135
Total Army Cost: 2245



Pozdrawiam

Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

takie moje przemyslenie, czy nie lepiej kosztem paru detek nie zmienic wizardow na lvl2? to raz, a dwa z kim tym chcesz walczyc? bo by sie dzialo przydalo, lub chociaz rakiete zamiast jednego helka dac, z moich przezyc to czesta szansa wylosowania miska, do tego brak dalekiego zasiegu
Obrazek

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

Jak uważasz morgan, swoje doświadczyłem więc się tylko dziele spostrzeżeniami...jest Cie mało i masz klocki warte po 1/4 armii...
Ja sobie jednak cenie Flaggelantów mimo, że zostali osłabieni, to jednak można na nich złapać np. taki Twój klocek kawy z lordem a póżniej już dostajesz ze wszytskich stron...

Arakis tak jak napisał Ci mati.pl trzeba podnieśc lvl magom na 2, wywal 2x10 łuczników i bedziesz mial punkty a podniesienie lvl, u Crossbowmanów z tych detek zrób poprostu druga 10 Crossbowmanów, oddziałom piechoty wywal jedną detke najlepiej Halabard i zrób po jednej mocnej detce Freecompany taka 10, zaoszczedzisz kilka punktów a takie 6 nic nie zrobia praktycznie, Helblastery w tej edycji niestety są bardzo słabe więc lepiej w moim odczuciu załadować jedną rakiete a za punkty z drugiej oraz ine jeszcze zaoszczędzone wrzucić 5zwykłych Knightów z muzykiem(123 pkt.), u Kapitana Aldred's Cascet wymieniłbym na Ikone Magnusa(da oddziałowi - jesli on ma być w oddziale - immune to fear)... coś takiego zagraj i sam się przekonaj

Awatar użytkownika
morgan10005
Falubaz
Posty: 1001
Lokalizacja: MSWiA Stare Babice

Post autor: morgan10005 »

Wjazdu od boku takim klockiem się niezbyt boję, a poza tym boki staram się osłaniać. Takie klocki najczęściej mi schodzą po tym jak naraz schodzi 4 albo 5 knightów a ja nic nie zabijam :evil:

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

Pozwolisz Arakis że podzielę się swoją opinią.
Po pierwsze w przeciwieństwie do Mati.pl i Hussa uważam że 2lvl na obu magach to strata 70 pkt. Na te punkty z dwoma magami będzie Ci się naprawdę ciężko przebić magią więc nie ma co na nią marnować pkt. Lepiej zabezpieczyć się przed nią. Przypominam, że dzięki "rod of power" możesz przenieść tylko dwie kostki z powera do dispela.
No i teraz moje uwagi odnośnie do rozpiski:
Po pierwsze dziwnie złożony Generał, Sword of Sigismund[ mi nie pasuje. Przecież on lata więc raczej będzie szarżował i nie potrzebuje miecza który daje mu ASF, wiem że teraz namnożyło się jednostek z ASF ale nie jest tak źle no chyba że to są HE :P
Ja jeśli gram na Generale na Gryfie to z zestawem: AoMI, VHS, SoF.
BSB osobiście nie widzę u niego Casketa gdyż to wymusza u niego dwie role, bycie 12 cali od ważnych walk i bycie równocześnie 12 cali od wrogiego maga a nie zawsze można to pogodzić. Poza tym zbliżając się na 12 cali do maga przeciwnika zbliżamy się do jego głównych wojsk gdzie zazwyczaj siedzą magowie, BSB jest ważną częścią i nie można sobie pozwolić na stratę jego ;)
Moim zdaniem BSB powinien mieć: Icon of Magnus, Hammer of Jugement/ Sword of Might.
Dalej usuń jedną 10 łuczników i zwiększ detachment halabard albo free company do 9 i ustaw ich w formacji 3x3. Drugi detachmet zamień na łuczników (w liczbie 5-7) którzy będą robić za tarcze dla głównego odziału :)
I jeszcze uwaga co do Knightów masz ich 5 z pełnym komandem i pewnie do nich dołączy BSB, więc musisz znaleźć punkty na 6 rycerza inaczej BSB nie będzie mógł robić rzutu na look of sir.
Co do sporu Hellblaster vs Hellstorm obstawiałbym na Hellblastera ;)
Próbowałem grać na Hellstormie ale jest ciężko coś trafić, ale nie zniechęca mnie to dalej próbować. Poza tym teraz zaroiło się na stołach od dużego zwierza Stegadony, Hydry, Hellcannony, Knightci Chaosu o ile nie są z pod znaku Nurgla... Hellblaster ma co robić nawet z jego BS 3 :)
Tyle ode mnie, mam nadzieje że te uwagi Ci się z przydają.
Pozdrawiam
Sa!nt
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Awatar użytkownika
morgan10005
Falubaz
Posty: 1001
Lokalizacja: MSWiA Stare Babice

Post autor: morgan10005 »

Koledzy mnie uświadomili że Hellblaster to pomyłka. Albo wybucha albo jakieś psy go zajeżdzają. Nie pamietam kiedy trafiałem lepiej niż na 5+. Hellblastera mozna brać jak ktos liczy na duuuuże szczęcie.

Hellstorm jest dobry na duże pkt jak jest w co strzelać

Ivo
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 168
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Ivo »

Dobrze wykorzystany hellblaster to skarb. Natomiast przy hellstromie trzegba mieć oko, przczucie i ogromnego, ogromnego farta.

Newbie
Pseudoklimaciarz
Posty: 23

Post autor: Newbie »

Na 1000

Kapitam 1005p
BSB AoMI Biting Blade

19 Szermierzy 219
sztandar muzyk
9 halabard
5strzelcow

20 Szermierzy 225
sztandar muzyk
9 halabard
5strzelcow

5 knightow 146
muzyk

6kirasjerow 126

dzialo 100

dzialo 100

Awatar użytkownika
morgan10005
Falubaz
Posty: 1001
Lokalizacja: MSWiA Stare Babice

Post autor: morgan10005 »

Tak formalnie
brak generała
coś z pkt nie tak :5KO z muzykiem 123, chyba ze miało być 6

brak ochrony magicznej może boleć

Zablokowany