Slaan 525p
BSB, WB, przekładanie miscasta, scroll, bębenek z marszowaniem, +D6 do czaru, cały lore, odrzucanie 6 przez maga w 24"
16xTG 291p
FCG
Scar 140p
ES, BB, bound z lataniem
18xSaurusi 246p
FCG, spears
Scar 163p
CO, mieczyk +2A, LA,SH
5xCO 255p
dowódca, chorąży, banner z minusem do strzelania
Priest 440p
Engine, lvl 2, scroll, bound z uranosem
4 terradony 120p
5xCO 175p
2x10 skink skirmishers
Najmocniejsze co zdołałem wymyślić na figurkach jakie mam bądź w przeciągu tygodnia mieć będe.
Rozpa bez BP+R jeśli bym grał na tych zasadach to zamiast uranosa na prieście wchodzi przekładanie kostek i jest akurat.
Saurusi w liczbie 18 to w rozpie tego typu naprawde mocna jednostka, pare testów za mną i naprawde jeśli niewpada w nas jakaś uber jednostka tybu walca grali czy chaos knightów z bohaterem dają sobie bardzo dobrze rade a i z tymi mocnymi jednostkami zazwyczaj przy wsparciu BSB jedną runde wytrzymają a w następnej do walki powinno dojść moje wsparcie
Jeśli ktoś miałby jakieś porady to mile widziane przy założeniu że z figsów mam jeszcze 40 skinków, 6 CO i ewentualnie jeszcze jednego stegadona.
Lizaki 2,5k na slannie
Moderator: Ziemko
Niestety Slann nie jest juz chodzaca bateryjka czarow.
Brak Diademu i wybierania lorow (3-4 tanie MM na 5+ rzucane z 2 kostek) powoduja, ze rzucisz 3 czary na ture (2,3,4 lub 3x3 kostki).
Moze Light albo Beast sie da wiecej, nie w praktyce tylko Metal i Fire probowalem.
Brak Diademu i wybierania lorow (3-4 tanie MM na 5+ rzucane z 2 kostek) powoduja, ze rzucisz 3 czary na ture (2,3,4 lub 3x3 kostki).
Moze Light albo Beast sie da wiecej, nie w praktyce tylko Metal i Fire probowalem.