Rozpiski Imperialne

Empire

Moderator: #helion#

Zablokowany
Awatar użytkownika
tedzio
Masakrator
Posty: 2149
Lokalizacja: Nordland > Gdynia > SNOT

Post autor: tedzio »

Ivo pisze:Dobrze wykorzystany hellblaster to skarb. Natomiast przy hellstromie trzegba mieć oko, przczucie i ogromnego, ogromnego farta.
Dobrze gada .! :D

@Newbie:
1. Nie masz generała.
2. Koszt knightów zły.
3. Masz 3x Special na 1000 pkt raczej się gra na 2.
4. Reszta wg mnie może być ;)

Awatar użytkownika
morgan10005
Falubaz
Posty: 1001
Lokalizacja: MSWiA Stare Babice

Post autor: morgan10005 »

Takie przyszło mi do głowy pytanie: do czego będą strzelały 2 cannony na 1000 pkt??
Osobiście uważam że na
1000 starczy 1
na 1500 starczą 2
2000 i więcej mogą być 3 (ale są ograniczenia na turniejach)

Newbie
Pseudoklimaciarz
Posty: 23

Post autor: Newbie »

Chciałem jak najszybciej pozbyć się generałów wroga mmm , ale macie racje wywale jeden cannon i wstawie kapitana do tej 5 knightów ^^

Newbie
Pseudoklimaciarz
Posty: 23

Post autor: Newbie »

Teraz wersja poprawiona

Na 1000

Kapitan 89p
Kon , kropierz , plyta , tarcza SoM

Kapitam 100p
BSB AoMI

19 Szermierzy 219
sztandar muzyk
9 halabard
5strzelcow

20 Szermierzy 225
sztandar muzyk
9 halabard
5strzelcow

5 knightow 139
muzyk sztandar

6kirasjerow 126

dzialo 100


Myślałem o tym , żeby wywalić sztandar z knightów i wstawić im Inner Circle . da to radę ?

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

Newbie ja ostatnio grywam tylko na inner circle i w sumie nie ma dużej różnicy pomiędzy corowa kawa :evil:

Dziś gram Woch na 1600(woch zapewne czysto konno- fastowy psy maruderzy kawa nurgla w rar helena bądź gigant....3 sorcerorów??)...przygotowałem taki eksperyment...



mag 2lv casket, sigil of Sigmar, koń

mag 2lv DS/PS
mag 2lv Ds/volans ring

czołg

2 działa

19 halabard fcg
+ 2x 8 handgunners

24 miecze fcg
+ 10x łuki

7x outriders + muzyk



Jak magowie woch będą z sv 2+ to biorę metal w innym przypadku ogień na wszystkich by spalić jak najszybciej fasty
5 kości dispela+ 2x Ds myślę że powinny ochronić od magii wroga
Licze po cichu na casket
Piechota mi tu nie leży ale co poradzę lubię :lol2:
Obrazek






_________________

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

A może zaryzykowac i dac kapitana na pegazie z casketem i sigilem?
Dorzuc mu jeszcze lance to i przywalic w razie czego by potrafił, pistolet by mógł coś tam podszczypywac. WoCh chyba nie ma mają zbyt wielu skirmisherów (a już na pewno nie puści przeciw Imperium magów samopas) więc można takim pegazem ładnie wymanewrowac oddziały i wysysac czary.
Minus taki, że musiałby to byc generał...

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

Pomysł dobry tylko nie mam jednostki, oraz 1 kość mniej do dispela i 2 czary w plecy nie zdążę wybić śmieci zanim nurgle uderzy....
Obrazek






_________________

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

Jak dla mnie bardzo fajna rozpa, napisz jak CI poszło Wilqu i życze powodzenia oraz szczęścia w kościach bo przy takiej ilości strzelania przyda CI sie bardzo...:] a nie wolisz jednego klocka piechoty wyminić na kawke, a np szermierzom dołożyć 10 HAndganów?

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

Jako że jestem cienki w pisaniu raportów to napisze tylko skrót bitwy...

Moje podejrzenia słuszne armia konno fastowa jeśli chodzi o stronę WoCh...

2x czarownik nurgle koń scv 2+ z jakimiś bajerami w sumie nieistotnymi w przebiegu bitwy.
2x 5 maruderów konnych z toporkami(slanesch)
3x 5 psów
2x 6 konnicy nurgla(1 z bannerem rage kolejna miała bound spell z pociskami)
helena
Wygrałem zaczynanie i losowanko magia metalu na wszystkich magach
I

zaczynam czołg na maksa do przodu i nastawiam się na szarże konnicy z z bannerem pociskowym(ktoś gdzieś napisał iż taka kawaleria może statystycznie w szarzy zadać tankowi około 3 woundy myślę sobie stestuje to)

po kilku innych ruchach magia....cała magia przyniosła mi tylko zadany 1 wound na sorcerorze(lipne czary losłem 1/2, 1/3 , 1/6(i to oczywiście na koniku gdzie nie miałem PS)

strzelanie działa niwelują 1 marudera i pudłują w helke..

Chaos uderza...helena się zrywa i pędzi w okolice tanka, kawaleria wbija sie w czołg.reszta podjeżdża blisko.
Magia kompletnie nic mi nie robi (zbyt dobra ochrona magiczna )
strzelania brak , walki....kawaleria wbija całe 2 W na czołgu... do wyżycia....
II
czołg deklaruje 3 pary. wszystko stoi...(to miałby defens i w sumie był)...
magia..kompletnie nic nie mogę zrobić albo liche (3 kości i 1+2+4???chcąc kuźnie zapodać) rzuty bądź odparte czary...
Strzelanie repeter hundgunerzy z 21 strzałów powalają 4 konnych chaosytów(kurde weź w to strzelaj -1 do Bs -1 do ws:/)... 8 hundgunerów zabija 3 psy ...kolejna 8 bodajże 2 psy.....
Walki rozjeżdżam czołgiem 5 knightów i Fon uciekają chłopaki ponosząc sorcerora...

Chaos maruderzy deklarują szarże na maga konno(odłączyłem go niby specjalnie od repeter hundgunerów by wyciągnąć od nich tą szarże jak się okazało na moją zgubę) mówię flee i zatrzymuje się 5" od krawędzi stołu ..chłopaki robią AotW na archerów ja S&S nie zabijam żadnego i bomba..Wcześniej knecht i sorcerów uciekający po przegranej z czołgiem zbierają się..
Knechci z freanzy bomba w klocek mieczników..stoję...wilki na 8 hundgunow stoję...kolejne na 8 hundgunów stoję , następne na działo i palą szarżę.
Następni maruderzy bomba na halabardy.
Magia nie robi raczej nic o ile pamiętam(fajny schemat wychodzi IF czar k6 hitów z k6 siła w każdego wroga w 18" wyniki czołg 4 hity z s 2 (narta), halabardy 3 hity z s 2(narta) , armata 1 hit z s 6(i w pudło), hundgunerzy 3 hity z s 1 heheh)..
Strzelanie hela pudłuje...

Walki o zgrozo i dobrze tu było i niedobrze..
maruderzy wybijaja mi łuczników i overrun gdzieś w okolice maga, psy odbijają się od hundgunów nie gonie i zabijają się na skale kolejne psy giną zagonione od strzelców i wpadam w te co spaliły atak na armatę..od strzelców. maruderzy odbicie od halabard i zagonieni cudem..Teraz smaczek nad smaczki 2 knechtów z sorcerom banner of rage wpada w mieczników i przegrywa na -1 ale ustaje walkę..

III
Czołg para i szarża w helene.. mag się niezbiera:/ i za stół.. reszta robi manewry bądź stoi. Jedno z dział wytaczam z lasu bo jest chochoł i nic nie widzę..
Magia ..zgadnijmy? tak nic!! Strzelanie działo zdejmuje maruderów którzy w pogoni po łucznikach pięknie bokiem stoją i srut nie ma ich.
Walki 8 strzelców rozbija psy... czołg 3 W dla heli obsługa na Woundach 2x 1:P:P.
Walka z klockiem ponownie przegrana na -1 choasu i ponownie stoi ale moje szeregi topnieją niemiłosiernie ..

Chaos uderza(bądź to co ostało ). fastów nie ma wcale zostały helena i konnica z czarnoksiężnikami...1 konny i mag chaosu przytulają się do skały..
Magia coś zrobili może 1w zabrany magowi w halabardach i pocisk w halabardy ginie coś koło 4...
walki wound na czołgu, walka z klockiem tym razem remis ale mi został tylko ranka jest źle..

IV

Najgłupsza decyzja w grze zamiast pozwolić by piechota padła i wystrzelać uwolnionych z walki synów chaosu ja szarżuje outriderami na bok ...

Magia nic...Strzelanie nic...albo niewidoczne dla dział albo marka nurgla niweluje strzały.

Walki tak jak obawiałem się break na klocku i outriderach przegrywam na -5 z lipnych rzutów chaosu raptem wypadają same zabójcze ciosy...Piechota zagoniona repeter hundgunerzy uciekają. czołg walczy dalej przeparowany ...


Chaos atakuje...zwrot na działa zwycięskiego i mocno odjechanego unitu nurgla z bannerem of rage ...

Magia raczej nic

Walki bitwa z heleną....


V

Nic ciekawego pudłuje z działa w sorcerora ..kolejne działo nie ma widoczności .. czołg walczy z heleną bydle straszne z tym unbreakable..

Chaos szarża na armatę rozbicie i overrun...magia ginie mi kolejny (ostatni mag w halabardnikach)

walki helena vs czołg już na 5W tylko helena na 1 W pozostała..

VI

moja ostatnia magi brak, działo missfire i po zawodach..Czołg szczęśliwa deklaracja pary i losowanie szczęśliwe grinduje tą piekielna maszynę na miazge....Outridersi wcześniej oczywiście nie zbierają się i a stół rzucili 9:/

chaos zamiast atakować armatę łasi się że bez ochrony magicznej 2 magami rozbije mi klocek halabard...niestety nic z tego

Koniec



po zliczeniu bannerów ćwiartek itp...remis 10:10

Wnioski moje błędy doprowadziły do remisu...Magia mnie strasznie zawiodła ale to wina kości .. Chaos jeśli nie ma Dragon ogrów to tank bezkarny raczej, marka nurgla lekko gięta na strzelające armie... wystarczyłaby 1 armata i w to miejsce pistoliersi IMO...Helena twarda w walce ale to zrywanie się czyni ja trochę mniej grożną...strzelania tego potwora nie doznałem ...
Obrazek






_________________

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

Cóż Wilqu, człowiek uczy się na błędach...jesteś bogatszy w doświadczenia...;] i tak Ci gratuluje...

Poradźcie mi, mam 2 klocki Swordsmanów i potrzebuje dla nich detek a mam na to 97 pkt., gdyż mam 6 zwyklych knightów i 6 IC z kaplanem oraz 2x10 Kuszników oraz Czołg...co byście poradzili?myslalem by kazdemu odziałowi S dać po detce 9 FreeCompany lub opcja druga 6 Archerów...

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

Szczęśliwie nabyłem 2x 6 ed box Empire Detachment a w środku 8 hundgunów i 8 spearmenów z shieldem...gram na takich detkach ostatnio ... nawet nawet...
Spearmeni maja tarcze wiec w hth jak chce ustać to mowie że używam tarczy i hand weapon i mamy coś ala swordsmeni tylko z WS3

a 8 hundgunów robi to samo co 10 praktycznie wiec jest ok a dodatkowo nie wzbudza panik...

To żadne silne rozwiązanie ale naprawdę gra się miło
Obrazek






_________________

Awatar użytkownika
morgan10005
Falubaz
Posty: 1001
Lokalizacja: MSWiA Stare Babice

Post autor: morgan10005 »

Grałem ostatnio tym

2006 Pts - Empire

Grand Master 240
Sword of Power
Laurels of Victory
Warhorse

Battle Wizard 130
Magic Level 2;
The Orb of Thunder

Battle Wizard 150
Magic Level 2;
Dispel Scroll
Dispel Scroll

Battle Wizard 150
Magic Level 2;
Rod of Power
Ring of Volans

Steam Tank

Great Cannon
Great Cannon

5 Outriders 129
Musician; Outrider Champion

10 Knightly Orders 295
Barding; Lance; Standard; Musician; Preceptor
War Banner

10 Knightly Orders 290
Barding; Lance; Standard; Musician; Preceptor
The Steel Standard

5 Knightly Orders 115




Total Army Cost: 1999

Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 43

zasady ze STUK

"Śmieciowe" armie bierze się ławą i jest flee, flee, flee i prawie nic nie schodzi z jazdy, a co się wbija to się i odbija. WE nastawione na strzelanie 30 łucznikow, skautów i inych pierdół zabiło mi lorda- biegajacego sobie samopas (4 savy na 2+ i 4 jedynki :evil: ) małych knigtów (strzały bez savów )a outraidersi uciekli od paniki. Problemy pojawiaja się przy klockach i lordach. Nie miałem czym zajechac 8 bloodow z lordem i sztandarowym(wardy od ostrzału i regenka), a w innej bitwie nie zestrzeliłem archaona i wyciął mi sporo armii.

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

2500 Empire Averland na EEGT jeśli da rade pojechać:

Generał gryf full plate shield
holy relic, casket, biting blade


mag 2lv armour of tarnus, sigil of sigmar, kon, barding

mag 2lv orb of thunder/ Ps
mag 2lv DS/PS

czołg
2x armata

5 ko pantery sztandar muzyk /WB

5 ko pantery sztandar muzyk/ stell banner

24 miecznicy fcg
+8 strzelb
+8 spear shieldy

19 halabard fcg shield
+8 strzelb
+8 spear shieldy

10 łowców (rewelacja zajęta ćwiartka)

18 flagellantów



Jezusicku jak się przyjemnie gra 1 test 12:8 dla mnie z DE
Obrazek






_________________

Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PAWLAK »

W planach taka rozpiska na Lubelskiego koziołka:

HEROES:

Capitan BSB 125p
SoM, AoMI

Wizard 150p
2x scroll

Wizard 150p
Doomfire Ring
PS

CORE:

2x 5 KO 115p x2

2x 10 Handgunners 80p x2

2x 10 crossbowmen 80p x2

SPECJAL:

2x Cannon 100p x2

5 KOIC 171p
warbanner

RARE:

Steamtank 300p

Magia jest i tak ograniczona wiec moge coś pocisnąć (głównie chodzi o zdejmowanie wrightow i tego typu gówien, strzelanie na DL i VC dobre zawsze, 2 KO do blokowania i na boczek, Tank na 1st ogien)
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

@Karl
Capitan BSB 125p
SoM, AoMI

Gdzie zamierzasz wrzucić piechotnego BSB jak masz samą kawalerię i tylko dwa klocki handgunnersów i kuszników?
Nie lepiej go na konia i do KOIC?
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PAWLAK »

On jest na koniku (mea culpa) a generałem jest jeden z magów.
Ale jak myslice da sie tym coś ugrać, na papierze jakieś swietne ne jest ale, trzeba to potestowac
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr

Awatar użytkownika
Legion
Kradziej
Posty: 936
Lokalizacja: Ostland

Post autor: Legion »

Pomimo, że z bitewniakiem mam styczność dłuuuugie lata wciąż jestem raczej mało doświadczony, więc proszę o wyrozumiałość :)

Poniższa rozpiska, jest bardziej „4 fanowa”, ale ma w założeniu położyć Mroczne Elfy, z którymi mniej lub bardziej dotkliwie przegrałem już ze 6-7 razy :? . Kolega, z którym gram raczej nie używa hydr, stąd brak armat.

Kod: Zaznacz cały

-Szermierze x20 (+ grupa dowodzenia) - 145
-Halabardziści x10 (wsparcie) - 50
-Kusznicy x5 (wsparcie) - 40

-Kusznicy x10 - 80
-Kusznicy x5 (wsparcie) - 40

-Rycerze zakonni x6 (+ grupa dowodzenia, sztandar odpędzania złych mocy) - 208
-Rycerze zakonni x6 - 138

-Moździerz - 75
-Moździerz - 75

-Rakietnica- 115

-Kapłan Sigmara (+ miecz potęgi, pancerz świtu, koń, kropierz, tarcza) - 156
Generał i do pierwszego oddziału rycerzy

-Kapitan (+ pełna płyta, pierścień ognia zagłady, pieczęć Sigmara, kąsające ostrze, chorąży armii) - 133
Pieszy, w oddziale szermierzy

-Czarodziejka (+ II poziom, różdżka czarodzieja, zwój rozproszenia, koń) - 145
Razem równe 1400, ma to jakieś szanse?
Vae victis!

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

Szanse są zawsze ;)
Detachment halabardników zmniejszyć do modnej 7 edycyjnej 9 :)
Kapitana może na koń? Wtedy ma większą ochronę pancerza;
Doomfire Ring na kapitanie nie wiem czy to nie marnowanie pkt zależnie od tego czym będzie grał przeciwnik bo może być Ci ciężko przy pomocy 4PD i 2BS przebić się przez obronę magiczną przeciwnika. Ja na takie pkt mam 6+3 z Roda PD i 1BS w porywach 2BS :)
Swordmenów zwiększyć do 25, 20 są nie opłacalne stracisz jednego i już nie masz wszystkich szeregów.

Czarodziejka? W Imperium jest zakaz korzystania kobietom z magii ;) My mamy tylko czarodziejów lub magów.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Awatar użytkownika
Legion
Kradziej
Posty: 936
Lokalizacja: Ostland

Post autor: Legion »

Sa!nt pisze:Czarodziejka? W Imperium jest zakaz korzystania kobietom z magii ;) My mamy tylko czarodziejów lub magów.
Ha, bo nie macie przecudnego modelu Lucrezzi Belladonny, który robi u mnie za maga ;) Straciłem na tę figurkę fortunę, ale tak to już jest z babami, myślę że było warto :)
Vae victis!

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

Za to ja mam model Maxa Schreibera :P też wydałem na niego trochę ale i tak byłem zdziwiony, że tak mało :)
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Zablokowany