
Orki 4444
Malal kiedy sie nauczysz, ze magie jest swietna, super i wymiata, tylko jesli trafiasz na slabszego od siebie.
Pozniej umiejetnosc rozpraszania nawet 10DD i 4 Scrollami, wasze 25/26 moze okazac sie jak najbardziej skuteczne.
Owszem to przytlaczajaca liczba, ale ja da sie obejsc, weszystko sie da

Pozniej umiejetnosc rozpraszania nawet 10DD i 4 Scrollami, wasze 25/26 moze okazac sie jak najbardziej skuteczne.
Owszem to przytlaczajaca liczba, ale ja da sie obejsc, weszystko sie da


Taaaa...Malal kiedy sie nauczysz, ze magie jest swietna, super i wymiata, tylko jesli trafiasz na slabszego od siebie.
Zagraj z Tomkiem i pokaż mu jak barykadujesz slanna dwoma scrollami i 4 DD.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
nie
ja barykaduje 6DD i 2 scrollami
ale ja gram po czesci na magii rozpa (oczywiscie na 4k mialbym 10-11DD i 3-4scrolle
)
szczerze mowiac bitwe na 2200
barykadowac mozna juz 1 caddym
Tylko rozpa i jednostki musza byc odpowiednio wytrzymale.
A Ty przygotowany na straty.
tak naprawde jest tylko kilka czarow, ktore sa naprawde mordercze.
Musi byc spelnione duzo warunkow
1) trzeba je miec
2) udanie rzucic czar
3) znalezc odpowiednia sytuacje do rzutu - zasieg
4) przeciwnik musi przekombinowac (pozbedzie sie DS na mniej wazace szale zwyciestwa czary)
(troszke niweluja to armie - Slan, seer, laska elektryczna)
Jednak przy dobrym rozdysponowaniu kostek dispela (10) wspomaganych od czasu scrollami (3-4) - dasz rade zablokowac i 30 PD,
poprostu liczyc sie ze stratami, miec duzy ld i grac armia hordowa
jesli nie powyzsze to grac na antymagii
przykladowo:
De sa bardzo podatne na czary i musza miec zaslone antymag
ale po skompilowaniu z szybkim chaosem, straty juz mniej znacza na calym polu bitwy
ja barykaduje 6DD i 2 scrollami
ale ja gram po czesci na magii rozpa (oczywiscie na 4k mialbym 10-11DD i 3-4scrolle

szczerze mowiac bitwe na 2200
barykadowac mozna juz 1 caddym
Tylko rozpa i jednostki musza byc odpowiednio wytrzymale.
A Ty przygotowany na straty.
tak naprawde jest tylko kilka czarow, ktore sa naprawde mordercze.
Musi byc spelnione duzo warunkow
1) trzeba je miec
2) udanie rzucic czar
3) znalezc odpowiednia sytuacje do rzutu - zasieg
4) przeciwnik musi przekombinowac (pozbedzie sie DS na mniej wazace szale zwyciestwa czary)
(troszke niweluja to armie - Slan, seer, laska elektryczna)
Jednak przy dobrym rozdysponowaniu kostek dispela (10) wspomaganych od czasu scrollami (3-4) - dasz rade zablokowac i 30 PD,
poprostu liczyc sie ze stratami, miec duzy ld i grac armia hordowa
jesli nie powyzsze to grac na antymagii
przykladowo:
De sa bardzo podatne na czary i musza miec zaslone antymag
ale po skompilowaniu z szybkim chaosem, straty juz mniej znacza na calym polu bitwy
Jak przytaczasz do dokladnie poproszeswieta_barbara pisze: Jak wiadomo ilosc kostek powera to podstawa wygranej bitwy - tak myslal np stasiu scheiner wystawiajac mazdamundi przeciwko 1 caddemu. W 4 turze dorzynalem mu skinki (videssos). .



A teraz magia jest lepsza
pzdr
Ja tam slannem gralem 2x razy wiec za bardzo nie wiem:) ale khermi vc czarujace czy He psie bardzoJankiel pisze:Taaaa...Malal kiedy sie nauczysz, ze magie jest swietna, super i wymiata, tylko jesli trafiasz na slabszego od siebie.
Zagraj z Tomkiem i pokaż mu jak barykadujesz slanna dwoma scrollami i 4 DD.

A slanna barykadowac to mozna ture gore dwie majac dobra obrone magiczna. Znam to z przeciwnej strony barykady

Crus trza sie zastanowic co gdzie jak komu rzucamy


Dla mnie zasada jest prosta: Liczebność armii jest zawsze odwrotnie proporcjonalna do posiadanego pancerza. Dobrą obroną anty magiczną może być sam armour save (breta, Chaos) lub dobry Tougchness (chaos, WE), czy wreszcie wardy (DL, breta) Nie trzeba więc hordówki żeby poprzestać na małej liczbie kości. Przecierz 2 żabcie mogą mieć najwyżej 3-4 czary króre robia cos więcej niz wypłacają jakieś hity z siłą 4. Dlatego zgadzając się z zafaelem stwierdzam, że nawet armia na 4444 pkt. oparta na dobrym Toughnesie, z dobrym armour save wystarczy jak ma kości na zbicie 2-3 czarów + parę skroli 5-6 szt i spokojnie 3 pierwsze tury powinna przetrwac. A potem?... No oby jeszcze było komu zasłaniać żaby własną piersią.

- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Ocencie teraz moja rozpe - to ta na pierwszej stronie. Ciekaw jestem recenzji.
Przegięta 
A poważnie - 4 PS na great shamanie to świetny pomysł. Jak tylko wylosujesz waagh, to dojedziesz do przeciwnika bardzo szybko.
Mimo rozmaitych opinii, ja uważam Gorbada za przegiętego. 10 ld, do tego w takim zasięgu, w O&G to zbrodnia - niweluje większość mankamentów tej armii. No i w komplecie sztandar, żeby slotów nie tracić na bsb. W hth się orków nie załatwi, spanikować ze strzelania się nie uda, 12 DD daje wystarczającą zaporę magiczną. Bardzo niesympatyczna armia.

A poważnie - 4 PS na great shamanie to świetny pomysł. Jak tylko wylosujesz waagh, to dojedziesz do przeciwnika bardzo szybko.
Mimo rozmaitych opinii, ja uważam Gorbada za przegiętego. 10 ld, do tego w takim zasięgu, w O&G to zbrodnia - niweluje większość mankamentów tej armii. No i w komplecie sztandar, żeby slotów nie tracić na bsb. W hth się orków nie załatwi, spanikować ze strzelania się nie uda, 12 DD daje wystarczającą zaporę magiczną. Bardzo niesympatyczna armia.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
w poprzedniej edycji gralem na buzgobie i 2xPS
ale to byla era z "bateryjkami"
w chwili obecnej branie shamana 4lvl bez 2-3PS jest bez sensu
Jankol,ale Gorbad ma tez wiele mankamentow-> moze utknac z animozji(nie jest BO!),moze zarobic z jakiegos metala czy w HtH jakas ranka(ma 7WS,5T i 3+AS)-i sie okazuje ze masz gienia i bsb w 6"
boli
z drugiej strony na takim stole 36" bąbelek z 10ld jest naprawde kuszace i warte ryzyka
ale to byla era z "bateryjkami"
w chwili obecnej branie shamana 4lvl bez 2-3PS jest bez sensu
Jankol,ale Gorbad ma tez wiele mankamentow-> moze utknac z animozji(nie jest BO!),moze zarobic z jakiegos metala czy w HtH jakas ranka(ma 7WS,5T i 3+AS)-i sie okazuje ze masz gienia i bsb w 6"
boli
z drugiej strony na takim stole 36" bąbelek z 10ld jest naprawde kuszace i warte ryzyka