Rozpiski Imperialne
Moderator: #helion#
a ja chce sobie sprawdzić dwie wariacje, jutro WoCh, oglucone Nurgle, więc sobie nie postrzelam:
Arch Lector of Sigmar @ 325 Pts
General, War Altar
Armour of Meteoric Iron
The Mace of Helstrum
Talisman of Protection
Battle Wizard of the Amber Order @ 150 Pts
Magic Level 2; Lore of Beasts;
Dispel Scroll x 2
Warrior Priest of Sigmar @ 150 Pts
Barding; Warhorse
Icon of Magnus
Sword of Battle
Captain @ 137 Pts
Barding; BSB; Warhorse
Sword of Power
9 Knights Inner Circle @ 294 Pts + Priest
FCG, The Steel Standard
9 Knightly Orders @ 264 Pts + Capitan
FCG, War Banner
6 Knightly Orders @ 157 Pts
Standart, Banner of Duty
15 Flagellant Warbands (Core) @ 160 Pts
Steam Tank @ 300 Pts
Great Cannon @ 100 Pts
Great Cannon @ 100 Pts
Helblaster Volley Gun @ 110 Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 6
no a potem w niedzielę zielone, więc mam w planach szybki atak
General of the Empire @ 389 Pts
General; Griffon
Laurels of Victory
Armour of Meteoric Iron
Sword of Justice
Captain @ 159 Pts
Pegasus
Hammer of Judgement
The Crimson Amulet
Warrior Priest of Sigmar @ 150 Pts
Barding; Warhorse, Sword of Power
9 Knights of the Inner Circle @ 294 Pts + Priest
FCG, The Steel Standard
6 Knightly Orders @ 203 Pts
FCG, War Banner
Battle Wizard of the Bright Order @ 150 Pts
Magic Level 2; Lore of Fire
Dispel Scroll x 2
10 Crossbowmen @ 110 Pts + Wizard
Detachment - 5 Swordsmen @ [30] Pts
10 Handgunners @ 110 Pts
Detachment - 5 Swordsmen @ [30] Pts
10 Swordsmen @ 65 Pts
Muzyk
Steam Tank @ 300 Pts
Great Cannon @ 100 Pts
Great Cannon @ 100 Pts
Helstorm Rocket Battery @ 115 Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 4
Arch Lector of Sigmar @ 325 Pts
General, War Altar
Armour of Meteoric Iron
The Mace of Helstrum
Talisman of Protection
Battle Wizard of the Amber Order @ 150 Pts
Magic Level 2; Lore of Beasts;
Dispel Scroll x 2
Warrior Priest of Sigmar @ 150 Pts
Barding; Warhorse
Icon of Magnus
Sword of Battle
Captain @ 137 Pts
Barding; BSB; Warhorse
Sword of Power
9 Knights Inner Circle @ 294 Pts + Priest
FCG, The Steel Standard
9 Knightly Orders @ 264 Pts + Capitan
FCG, War Banner
6 Knightly Orders @ 157 Pts
Standart, Banner of Duty
15 Flagellant Warbands (Core) @ 160 Pts
Steam Tank @ 300 Pts
Great Cannon @ 100 Pts
Great Cannon @ 100 Pts
Helblaster Volley Gun @ 110 Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 6
no a potem w niedzielę zielone, więc mam w planach szybki atak
General of the Empire @ 389 Pts
General; Griffon
Laurels of Victory
Armour of Meteoric Iron
Sword of Justice
Captain @ 159 Pts
Pegasus
Hammer of Judgement
The Crimson Amulet
Warrior Priest of Sigmar @ 150 Pts
Barding; Warhorse, Sword of Power
9 Knights of the Inner Circle @ 294 Pts + Priest
FCG, The Steel Standard
6 Knightly Orders @ 203 Pts
FCG, War Banner
Battle Wizard of the Bright Order @ 150 Pts
Magic Level 2; Lore of Fire
Dispel Scroll x 2
10 Crossbowmen @ 110 Pts + Wizard
Detachment - 5 Swordsmen @ [30] Pts
10 Handgunners @ 110 Pts
Detachment - 5 Swordsmen @ [30] Pts
10 Swordsmen @ 65 Pts
Muzyk
Steam Tank @ 300 Pts
Great Cannon @ 100 Pts
Great Cannon @ 100 Pts
Helstorm Rocket Battery @ 115 Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 4
Wydaje mi się że typowo konne rozpiski sprawdzą się oczywiście na skirmischowy WE ale czy na inne armie?? Nasza kawa odbija się od przodu prawie każdego klocka w WFB (woch, vc, he, de tego nie maja łamią kloce od przodu aż huczy) kawalerii pozostaje zatem atak od boku czy tylu ale mając 4-5 unitów cześć może zostać wystrzelana i reszta nie spełni naszych oczekiwań, taktycznych. Reasumując czy naprawdę sprawdza się czysto konna rozpiska??? Nie lepsza mieszana z piechotą??
_________________
Wszystko zależy od tego przeciw czemu się atakuje. Ja tam wiem, że moja kawa z księdzem pokonuje w szarży oddział savage orcs big 'uns albo zwykłych orasów. Jeśli ksiądz jest dobrze wyposażony, to może klepać herosa w takim oddziale. Ale wiem też, że np. czarnych orków z bsb i warbannerem nie zmiażdżę, na nich zawsze idzie czołg (raz zabił w szarży 14 black orcs). Kawa z Mistrzem Zakonnym z laurami jest w stanie pojechać wymienionych black orcs bez żadnego problemu. Kiedyś też sprawdzałem, nasza kawa z księdzem jest w stanie pokonać oddział swordmasterów o dwa-trzy punkty CR (wiem, nie gwarantuje to przebicia się). U DE tylko black guards nasza kawa powinna omijać szerokim łukiem dopóki nie uszczuplimy ich na tyle, by mieć pewność wybicia do nogi w szarży. Tak to nie widzę tam piechoty stanowiącej zagrożenie (chyba że ze stubborn od kotła, wtedy to wiadomo). WC... Cóż, potrafią być nieprzyjemni, dlatego w ich klocki wjeżdża się kombinowanymi szarżami. Z WoCh jeszcze nie grałem niestety w ich nowym wcieleniu. Wilqu zwróć uwagę, że często będziemy w stanie mieć więcej unitów kawy wsparcia więc aż tak źle nie jest.
A co do mieszania z piechotą to zależy o czym mówisz, bo ja często do mojej rozpiski kawaleryjskiej wstawiam... kuszników do omiatania śmieci i uszczuplania wrogich jednostek, dobrze się sprawdzają. No i trzymają moje ćwiartki na koniec bitwy jeśli wszystko pójdzie dobrze.
A co do mieszania z piechotą to zależy o czym mówisz, bo ja często do mojej rozpiski kawaleryjskiej wstawiam... kuszników do omiatania śmieci i uszczuplania wrogich jednostek, dobrze się sprawdzają. No i trzymają moje ćwiartki na koniec bitwy jeśli wszystko pójdzie dobrze.
- morgan10005
- Falubaz
- Posty: 1001
- Lokalizacja: MSWiA Stare Babice
w Woch problem jest z Gigantem i jego ASF. bez strzelania ciężko go ubić. chaos knighty mają dobre sztandary raptorus i inny dający frenzy. Z pierwszym wytną ci wszystko w kilka tur nawet przegrywając kilka combatów. A Ci z freenzy mają tyle że nasza kawa schodzi bez problemu. Z Woch bez dobrych strzałów z cannonów nie masz szans
tak jest: po walce z WoCh(dwoch magow nurgle`a w maruderach jeden, drugi w wojownikach, trzeci w 5 knigtsow, plus chosen z kolejna 5 rycerzykow, jeszcze 5 maruderow na konikach i dwa x 5 pieski) bitwa zakonczyla sie po 5 rundzie z powodu braku przeciwnikow.
wnioski: moje dzialo zostalo nazwane snajperskim, bo dwa razy magowie nie zdali look out sir i jeden spadl od razu, drugi zostal z jednym woundem, potem koniki zmiataly wszystko, czarodziej wylosowal bolcowa dzide i gniotl rycerzy, altar zamiatal, czolg "tylko" zgniotl maruderow na konikach. wygralem, bo udalo mi sie wymanewrowac tak, ze walilem szarze w ich rycerzy, dwa razy w bok jego magowie byli niezli, ale slabe rzuty, ogolnie koledze nie szly kosci. reasumujac - sie sprawdzilo tym razem, nie wiem jakby bylo za drugim razem, moze za tydzien powtorze z tym samym przeciwnikiem, z mala korekta z mojej strony.
wnioski: moje dzialo zostalo nazwane snajperskim, bo dwa razy magowie nie zdali look out sir i jeden spadl od razu, drugi zostal z jednym woundem, potem koniki zmiataly wszystko, czarodziej wylosowal bolcowa dzide i gniotl rycerzy, altar zamiatal, czolg "tylko" zgniotl maruderow na konikach. wygralem, bo udalo mi sie wymanewrowac tak, ze walilem szarze w ich rycerzy, dwa razy w bok jego magowie byli niezli, ale slabe rzuty, ogolnie koledze nie szly kosci. reasumujac - sie sprawdzilo tym razem, nie wiem jakby bylo za drugim razem, moze za tydzien powtorze z tym samym przeciwnikiem, z mala korekta z mojej strony.
na demony typowo khornowe:D
hero:
gosc na gryfie-lusterko,1+ save,war 4+
prsit na koniu-enchanted shild,icon of magnus
bsb-kon,grifon banner
core:
25 flagelantow
2 razy kusze po 10
2 razy rycerze po 5
special:
25 great swordow
2 cannony
5 outriderow
rare:
25 flagelantow
czolg
co o tym sadzicie:D rozpa jest na demony khorna glownie beda psy blodzio najprawdopodobniej moga sie pojawic duze kloce blodleterow z heraldem plus oczywiscie furie:D
hero:
gosc na gryfie-lusterko,1+ save,war 4+
prsit na koniu-enchanted shild,icon of magnus
bsb-kon,grifon banner
core:
25 flagelantow
2 razy kusze po 10
2 razy rycerze po 5
special:
25 great swordow
2 cannony
5 outriderow
rare:
25 flagelantow
czolg
co o tym sadzicie:D rozpa jest na demony khorna glownie beda psy blodzio najprawdopodobniej moga sie pojawic duze kloce blodleterow z heraldem plus oczywiscie furie:D
O to gratuluję Ci Newbie:] widać dobrze poprowadziłeś swoich żołnierzy do walki, więc to Twoja zasługa...Cieszę się że mogłem CI pomóc:]
Życze kolejnych sukcesów - "Trzy rzeczy czynią Imperium wielkim - wiara, stal i proch!"; Jest nas siła Panowie...
Przemo, tak jak mówi Byro, przydałoby się jakieś wsparcie w postaci Detki dla GS a Kusze się nadadzą jeśli nie masz już punktów...A rozpe przetestujesz to będziesz wiedział gdzie popełniłeś błąd - osobiście nie miałem jeszcze okazji zmierzyć się z demonami Khorna:( Ale mógłbyś jąprzedstawićbardziej dopracowaną, było by widać jak to punktowo wygląda i gdzie można coś przyoszczędzić na kosmetykę...Wystaw sobie Flagsów 6x4 lub 8x3 :p zobaczysz żywą fanatyczną tame, a pozatym więcej walczy... poruszaliśmy ten temat wyżej z Szanownym Wilqu
Życze kolejnych sukcesów - "Trzy rzeczy czynią Imperium wielkim - wiara, stal i proch!"; Jest nas siła Panowie...
Przemo, tak jak mówi Byro, przydałoby się jakieś wsparcie w postaci Detki dla GS a Kusze się nadadzą jeśli nie masz już punktów...A rozpe przetestujesz to będziesz wiedział gdzie popełniłeś błąd - osobiście nie miałem jeszcze okazji zmierzyć się z demonami Khorna:( Ale mógłbyś jąprzedstawićbardziej dopracowaną, było by widać jak to punktowo wygląda i gdzie można coś przyoszczędzić na kosmetykę...Wystaw sobie Flagsów 6x4 lub 8x3 :p zobaczysz żywą fanatyczną tame, a pozatym więcej walczy... poruszaliśmy ten temat wyżej z Szanownym Wilqu
bedzie tak blodzi z 10 sily i przezutami,bsb na jagerze z 0 save i 7 sily.3 razy core 10 blodlterow,psy dokladnie nie wiem ile ale pewnie z 3 lub 4 odzialy po 5-6,plus z 5 odzialow furi i moze jakies bloodcruszery;d tak mniej wiecej oglnie z kornem ciezko sie gra:D gryfem bede probowal szachowac blodzia a reszta przyjmowac na klate ewentualnie odginac szarze furi itak nie wystrzelam wiec maszyny i tak zejda wiec kusze i reszta strzelcow wala po pieskach zobaczymy oglnie korna dziala na zasadzie dojezdza to masakruje albo nie dojezdza i dostaje masakre:D
Huss 3x8? flagellantów to może być ciekawe aczkolwiek trudne w prowadzeniu testowałeś coś takiego ? Jak się sprawdziło? 3x6 moim zdaniem to kompromis miedzy manewrowością a siła uderzenia. Teoretycznie by najwięcej flagellantów biło w piechotę rakową należałoby zrobić 3x 7 wtedy wyciągamy masę ataków ale to już jest za szerokie..
_________________
- jan_boruta
- Warzywo
- Posty: 11
- Lokalizacja: Stadt Tarnau, Galicja
Witam! Jestem początkującym graczem, więc macie niepowtarzalną szansę zjechać noobka W WFB wprowadził mnie bardziej doświadczony kumpel z całą armią krasnali, ja zanim zbiorę kasę na pierwszy empirowy batalion trenuję na przynoszących pecha kartonikach. (no, już, bijcie mnie! ).
Ja z pytaniem, jaką rozpiskę polecalibyście na brodatych kurdupli na 2000pkt.? Spodziewać się należy lorda na tarczy, ironbreakerów, dwa klocki longbeardów z tanami, thunderersów, 1/2x organki, 1/2x bolt thrower i być może żyrokopter plus runy gdzie się da.
Chciałem wypróbować coś takiego:
Generał z runefangiem pieszo w oddziale
25 Greatswordów
detka 12 swordsmen
Kapitan z silver hornem, kuń, w oddziale
5 rycerzy ze stalową szmatą
Warrior priest z hammer of judgement, kuń, w oddziale
5 rycerzy z war szmatą
21 spearmenów
2x11 crossbowmen
10 archers jako skirmish łapiący ostrzał/lub trzymający ornitopter
2x great cannon
1x mortar na kloce piechoty
1x helblaster
Rycerze mają szarżować z flanki gdy piechota dojdzie do linii wroga (kumpel zwykle się broni), a wcześniej mają spróbować wyrżnąć obsługantów. Myślałem nad pistoliersami, ale nie wiem czy będę miał możliwość na fajne manewry. Helblaster kiedyś mi ładnie rozsiekał silny oddział przed wyrzuceniem misfire'ów, steam tank w innej bitwie raz rozjechał cały oddział longbeardów (wziął ich na klatę), ale zerwał więcej uszkodzeń od złych rzutów na punkty pary, więc nie wiem czy tym razem chcę go brać Proszę o wyrozumiałość i wspomoc
Ja z pytaniem, jaką rozpiskę polecalibyście na brodatych kurdupli na 2000pkt.? Spodziewać się należy lorda na tarczy, ironbreakerów, dwa klocki longbeardów z tanami, thunderersów, 1/2x organki, 1/2x bolt thrower i być może żyrokopter plus runy gdzie się da.
Chciałem wypróbować coś takiego:
Generał z runefangiem pieszo w oddziale
25 Greatswordów
detka 12 swordsmen
Kapitan z silver hornem, kuń, w oddziale
5 rycerzy ze stalową szmatą
Warrior priest z hammer of judgement, kuń, w oddziale
5 rycerzy z war szmatą
21 spearmenów
2x11 crossbowmen
10 archers jako skirmish łapiący ostrzał/lub trzymający ornitopter
2x great cannon
1x mortar na kloce piechoty
1x helblaster
Rycerze mają szarżować z flanki gdy piechota dojdzie do linii wroga (kumpel zwykle się broni), a wcześniej mają spróbować wyrżnąć obsługantów. Myślałem nad pistoliersami, ale nie wiem czy będę miał możliwość na fajne manewry. Helblaster kiedyś mi ładnie rozsiekał silny oddział przed wyrzuceniem misfire'ów, steam tank w innej bitwie raz rozjechał cały oddział longbeardów (wziął ich na klatę), ale zerwał więcej uszkodzeń od złych rzutów na punkty pary, więc nie wiem czy tym razem chcę go brać Proszę o wyrozumiałość i wspomoc
Wilqu właśnie nie testowałem-chciałem skłonićgracza do przetestowania - ale i tak wydaje mi się to lepsze niż 25 w ustawieniu 5x5:p natomiast widziałem bitwe w której gracz imperium wystawił tak dwa klocki Flagellantów obok siebie i powiem że linia ta parła przed siebie powoli ale jednak, tylko że pole walki na to pozwalało waski pas zapełniony flagelantami, nie było jak tgeo objechac a za nimi czaili się strzelcy i armaty...taka dośc nietypowe pole walki - wiec ocena takiej formacji Flagsów może być dośc subiektywna...
Ale może dzis wieczorem zagram tak i napisze wnioski jakby co;]
Pozdrawiam Wilqu
Ale może dzis wieczorem zagram tak i napisze wnioski jakby co;]
Pozdrawiam Wilqu
@Jan-boruta, przede wszystkim witam wśród Imperialnej braci A teraz do rzeczy:
Hmm, w takim ustawieniu może być ciężko dopełznąć w ogóle do linii wroga piechotą. Na pewno na piechotę lepsza byłaby wyrzutnia rakiet, S5 sprawia, że krasiom robi się ciepło
Spearmani raczej sobie nie powalczą, nie mają za bardzo szans z klockami krasi.
Silver Horn to strata punktów bo jest bound spellem, a Ty nie masz czym wcześniej wyciągnąć kostek dispel wroga żeby to miało szansę wejść.
Kawa jest miła, oby tylko dała radę ominąć ogień wroga. Nie popełnij błędu i nie ustaw si bokiem do balisty.
Helblaster... Będziesz musiał iść do wroga, może w 3-4 turze będzie szansa strzelić jeśli krasie będą przy swojej tylnej krawędzi urządzać obronę jasnej góry.
Ogólnie myślę, że przydałyby się jeszcze jakieś mobilne elementy w armii, dodatkowa 5 rycerzy z muzykiem to dobra inwestycja.
A tak kombinuj co i jak, nasze porady niewiele zmienią jeśli sam nie spróbujesz
Hmm, w takim ustawieniu może być ciężko dopełznąć w ogóle do linii wroga piechotą. Na pewno na piechotę lepsza byłaby wyrzutnia rakiet, S5 sprawia, że krasiom robi się ciepło
Spearmani raczej sobie nie powalczą, nie mają za bardzo szans z klockami krasi.
Silver Horn to strata punktów bo jest bound spellem, a Ty nie masz czym wcześniej wyciągnąć kostek dispel wroga żeby to miało szansę wejść.
Kawa jest miła, oby tylko dała radę ominąć ogień wroga. Nie popełnij błędu i nie ustaw si bokiem do balisty.
Helblaster... Będziesz musiał iść do wroga, może w 3-4 turze będzie szansa strzelić jeśli krasie będą przy swojej tylnej krawędzi urządzać obronę jasnej góry.
Ogólnie myślę, że przydałyby się jeszcze jakieś mobilne elementy w armii, dodatkowa 5 rycerzy z muzykiem to dobra inwestycja.
A tak kombinuj co i jak, nasze porady niewiele zmienią jeśli sam nie spróbujesz
- jan_boruta
- Warzywo
- Posty: 11
- Lokalizacja: Stadt Tarnau, Galicja
Dzięki Co do spearmenów też miałem wątpliwości, spróbuję rakiety w ich miejsce. Helblasterem ostatnio też podchodziłem przez dwie tury, ale jak już był na bliskim zasięgu to krale robiły w portki - wtedy jednak miałem kiepską piechotę i pozwoliłem longbeardom przejść do szarży
Na balistach i thunderersach też się parę razy przejechałem, w pierwszej bitwie na 750pkt. miałem istne Crecy, z dwóch bloków po 8 rycerzy został mi samotny kapitan zdążył jednak obronić honor oddziału wyrzynając trochę brodatych. Wprowadzę niezbędne zmiany i zdam relację, choć bitwa dopiero w poniedziałek
Na balistach i thunderersach też się parę razy przejechałem, w pierwszej bitwie na 750pkt. miałem istne Crecy, z dwóch bloków po 8 rycerzy został mi samotny kapitan zdążył jednak obronić honor oddziału wyrzynając trochę brodatych. Wprowadzę niezbędne zmiany i zdam relację, choć bitwa dopiero w poniedziałek
Nie jestem rasistą, mam kolorowy telewizor!
Wszystko tak jak mówi Myth - szacunek:]
Ja bym w miejsce Spearmenów włożył jeszcze 5 Knightów z muzykiem, zmniejszył bym w detce ilość Swordów do 9, Kuszników zredukował do równych 10, Hellblaster wymienił na HellStorma i ewentualnie jak straczy punktów to drugi Hellstrom w miejsce Mortara...
Bohaterów masz bardzo dziwnie złożonych jeśli chodzi o przedmioty dla nich...
Życze powodzenia
Ja bym w miejsce Spearmenów włożył jeszcze 5 Knightów z muzykiem, zmniejszył bym w detce ilość Swordów do 9, Kuszników zredukował do równych 10, Hellblaster wymienił na HellStorma i ewentualnie jak straczy punktów to drugi Hellstrom w miejsce Mortara...
Bohaterów masz bardzo dziwnie złożonych jeśli chodzi o przedmioty dla nich...
Życze powodzenia
Wiem że to porno ale spróbuj boruto 4 armaty dać jak pozbędziesz się piekielnych organek katapult i bolcow (raczej w podanej kolejności) krasnali powinno później być już tylko dobrze. Jak masz generała warto zainwestować kilka punktów w sztandar odporności na panika na jednej z piechot (nie ma nic gorszego od odwrotu na skutek strat po ostrzale).
GS'y są raczej dobrym rozwiązaniem na karaski, może halabardników?
Huss napisz napisz jak ta ława czyści bądź nie pole
GS'y są raczej dobrym rozwiązaniem na karaski, może halabardników?
Huss napisz napisz jak ta ława czyści bądź nie pole
_________________
witaj jasiek mortar ci sie nie zda na krasie, wiec tak jak koledzy pisali wymien go i helka na 1/2 rakietki, do tego raczej koniki (wieksza ilosc), bo jak juz wpadna to napewno zrobia duze qq, no i jak pisal wilq:dziala, dziala i jeszcze raz dziala, co by wykosic wraze maszynki
Napisze napisze Wilqu jeśli tylko dzisiaj zdołam zagrać
A na potrzeby tego złożyłem coś takiego - no dowództwo poniżej to u mnie standard akurat :
Archlector 286 pts.
-War Altar
-VHS, AoMI, Great Weapon
Wizard 150 pts. (do oddziału Archers)
-2x Dispel Scroll
-2 lvl
Wizard 150 pts. (do oddziału Archers)
-RoP, RoV
-2 lvl
Warrior Priest 150 pts. (do IC)
-SoM, IoM
-heavy armour, shield, warhorse with barding
6 Knightly Orders 146 pts.
-musician
6 Knightly Orders 146 pts.
-musician
5 Knight Orders IC 179 pkt.
-musician, standard bearer + WarBanner
21 Flagellants 220 pkt.
-Prophet
21 Flagellants 220 pkt.
-Prophet
Cannon 100 pkt.
Cannon 100 pkt.
Cannon 100 pkt.
12 Crosbowmans 101 pkt.
-musician
12 Crosbowmans 101 pkt.
-musician
15 Archers 120 pkt.
Całość na 2249 pkt:]
Przespałem się z tym i doszedłem do wniosku Wilqu że 8x3 to już jednak niemożliwość, więc pójde 7x3 Altar 7x3 taką Unbrekable ławą...
Sam się tego boje...
A na potrzeby tego złożyłem coś takiego - no dowództwo poniżej to u mnie standard akurat :
Archlector 286 pts.
-War Altar
-VHS, AoMI, Great Weapon
Wizard 150 pts. (do oddziału Archers)
-2x Dispel Scroll
-2 lvl
Wizard 150 pts. (do oddziału Archers)
-RoP, RoV
-2 lvl
Warrior Priest 150 pts. (do IC)
-SoM, IoM
-heavy armour, shield, warhorse with barding
6 Knightly Orders 146 pts.
-musician
6 Knightly Orders 146 pts.
-musician
5 Knight Orders IC 179 pkt.
-musician, standard bearer + WarBanner
21 Flagellants 220 pkt.
-Prophet
21 Flagellants 220 pkt.
-Prophet
Cannon 100 pkt.
Cannon 100 pkt.
Cannon 100 pkt.
12 Crosbowmans 101 pkt.
-musician
12 Crosbowmans 101 pkt.
-musician
15 Archers 120 pkt.
Całość na 2249 pkt:]
Przespałem się z tym i doszedłem do wniosku Wilqu że 8x3 to już jednak niemożliwość, więc pójde 7x3 Altar 7x3 taką Unbrekable ławą...
Sam się tego boje...