Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Brokuły? Dzisiaj grałem w parze z lizakami (na 2 tuptusiach), to drzewiec zgarnął z bolca, plujek i łuków i piach.
Z kolei np. jak grałem spara z kumplem z klubu to 2 drzewce miał i w sumie, nie sa problematyczne. Strzały z S4, jacyś wildzi, nawet driady czy coś i da się go przepchnąć.
A ja dzisiaj na turze zająłem 6 miejsce i ogólnie pozostaje nuta nie satysfakcji, bo 1 bitwa 18:2, druga remis, a w 3 z wampirami 13:7 i podium uciekło, ehh...
Pozdro
Z kolei np. jak grałem spara z kumplem z klubu to 2 drzewce miał i w sumie, nie sa problematyczne. Strzały z S4, jacyś wildzi, nawet driady czy coś i da się go przepchnąć.
A ja dzisiaj na turze zająłem 6 miejsce i ogólnie pozostaje nuta nie satysfakcji, bo 1 bitwa 18:2, druga remis, a w 3 z wampirami 13:7 i podium uciekło, ehh...
Pozdro
Pogrywam sobie dla relaksu WE co sądzicie o takiej ropie ma szanse z czymkolwiek ?
Leśne Buuuu 2500 Pts - Wood Elves Army
1 Treeman @ 285 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
8 Wardancers @ 144 Pts
8 Wardancers @ 144 Pts
4 Warhawk Riders @ 160 Pts
Spear; Longbow
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
9 Dryads @ 108 Pts
9 Dryads @ 108 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
1 Highborn @ 568 Pts
General; Longbow; Shield
Stone of the Crystal Mere [30]
Oaken Armour [50]
Sword of Might [20]
1 Green Dragon @ [320] Pts
1 Noble @ 135 Pts
Battle Standard
Armour of the Fey [35]
Biting Blade [10]
1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
5 Scouts @ 85 Pts
Longbow
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 77
Total Army Cost: 2498
Leśne Buuuu 2500 Pts - Wood Elves Army
1 Treeman @ 285 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
8 Wardancers @ 144 Pts
8 Wardancers @ 144 Pts
4 Warhawk Riders @ 160 Pts
Spear; Longbow
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
9 Dryads @ 108 Pts
9 Dryads @ 108 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
1 Highborn @ 568 Pts
General; Longbow; Shield
Stone of the Crystal Mere [30]
Oaken Armour [50]
Sword of Might [20]
1 Green Dragon @ [320] Pts
1 Noble @ 135 Pts
Battle Standard
Armour of the Fey [35]
Biting Blade [10]
1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
5 Scouts @ 85 Pts
Longbow
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 77
Total Army Cost: 2498
_________________
faktycznie slaba antymagia - co prawda wiekszosc armii wystawiajac smoka wystawia tylko 1 maga ale nas magia boli bardziej niz innych,
dziwne przedmioty na sztandarowym - nie widzialem jeszcze u nikogo armour of the fey, proponuje zlozyc go bardziej uniwersalnie
dziwne przedmioty na sztandarowym - nie widzialem jeszcze u nikogo armour of the fey, proponuje zlozyc go bardziej uniwersalnie
Właah! Hardcore Sam grałem (bardzo krótko z resztą) na smoku + 2 drzewa, ale to się nie sprawdza.
No i magia na takie pkt o Cię dosłownie wsysa. Ale pograj, zobaczysz czy się sprawdzi czy nie. Jak dla mnie to tylko mało łuków...
Generalnie sam bym tym chyba nie zagrał, ale próbuj.
No i magia na takie pkt o Cię dosłownie wsysa. Ale pograj, zobaczysz czy się sprawdzi czy nie. Jak dla mnie to tylko mało łuków...
Generalnie sam bym tym chyba nie zagrał, ale próbuj.
Jezusie, zapomniałem o tym temacie, a Wy mi tutaj takie ładne gratki wysłaliście stronę wcześniej Serdeczne Bóg zapłać
Co do Twojej rozpy Wilqu. Jest ciekawa, ale, ma pewne słabostki - primo: słabiutka antymagia o czym pisali już moi poprzednicy. Jasne, że da się tak grać, ale wtedy dobrze jest nie mieć dobrych celi dla wrogiej magii, Ty ich masz pod dostatkiem. Jest to rzecz jasna konsekwencja brania smoka, o czym pisałem onegdaj, smok = brak antymagii lub brak bsb. Nie masz Hody. Wiem, wiem nie ustandaryzowujmy rozpisek, ale w "dzisiejszych czasach" musimy maksować. Więc, tak jak pisze Kalesoner - bsb z Hodą, ten w walce padnie jak mucha. Wardancerzy - super, ale zbyt dużo, IMHO. Dla mnie 7-8 to maks, ale za to z muzykiem i championem. Drugi oddział do walki to fajna opcja, ale pomyśl gdzie schowasz maga i bsb. Jeśli w tancerzach właśnie to prawdopodobnie do walki nie wejdziesz, albo zrobisz to niechętnie. Wówczas po co ośmiu? Przemyśl wariant BigPasiaka, czyli 5 tancerzy tylko do trzymania magów. Ja tak się nauczyłem grać i bardzo sobie chwalę.
Idąc dalej. Łucznicy. Znów odniosę się do przykładu z HoDĄ, akurat łucznicy w naszej armii są bardzo mocni. Również grałem w paru turniejach bez nich i wyniki nie były nafgorsze, ale to jest siła. Może nie potęga, ale siła, której lepiej w walizce nie zostawiać. Dlatego mimo niewątpliwej oryginalności i czaru wywaliłbym hołków i wrzucił drugie łuki. Szczególnie, że Ty masz armię naporową, niekoniecznie spisaliby się w niej jastrzębiowcy. Bardzo popieram za to scoutów, driadki w dziewiątkach i złożenie lorda.
Co do Twojej rozpy Wilqu. Jest ciekawa, ale, ma pewne słabostki - primo: słabiutka antymagia o czym pisali już moi poprzednicy. Jasne, że da się tak grać, ale wtedy dobrze jest nie mieć dobrych celi dla wrogiej magii, Ty ich masz pod dostatkiem. Jest to rzecz jasna konsekwencja brania smoka, o czym pisałem onegdaj, smok = brak antymagii lub brak bsb. Nie masz Hody. Wiem, wiem nie ustandaryzowujmy rozpisek, ale w "dzisiejszych czasach" musimy maksować. Więc, tak jak pisze Kalesoner - bsb z Hodą, ten w walce padnie jak mucha. Wardancerzy - super, ale zbyt dużo, IMHO. Dla mnie 7-8 to maks, ale za to z muzykiem i championem. Drugi oddział do walki to fajna opcja, ale pomyśl gdzie schowasz maga i bsb. Jeśli w tancerzach właśnie to prawdopodobnie do walki nie wejdziesz, albo zrobisz to niechętnie. Wówczas po co ośmiu? Przemyśl wariant BigPasiaka, czyli 5 tancerzy tylko do trzymania magów. Ja tak się nauczyłem grać i bardzo sobie chwalę.
Idąc dalej. Łucznicy. Znów odniosę się do przykładu z HoDĄ, akurat łucznicy w naszej armii są bardzo mocni. Również grałem w paru turniejach bez nich i wyniki nie były nafgorsze, ale to jest siła. Może nie potęga, ale siła, której lepiej w walizce nie zostawiać. Dlatego mimo niewątpliwej oryginalności i czaru wywaliłbym hołków i wrzucił drugie łuki. Szczególnie, że Ty masz armię naporową, niekoniecznie spisaliby się w niej jastrzębiowcy. Bardzo popieram za to scoutów, driadki w dziewiątkach i złożenie lorda.
Od tyłu: o to, że jak spadną cztery (częste) nie ma żadnych punktów dla przeciwnika.
Co do bsb, to nie ma jednego słusznego, ale co ma zrobić ten na orle ze słomką? 3A s5 nie do skombowania z żadną jednostką? Szaleństwo... Ten z warszmatą zdecydowanie lepszy i ciekawy.
Co do bsb, to nie ma jednego słusznego, ale co ma zrobić ten na orle ze słomką? 3A s5 nie do skombowania z żadną jednostką? Szaleństwo... Ten z warszmatą zdecydowanie lepszy i ciekawy.
Popieram, to jest dobra opcja.Kalesoner pisze:Generalnie dobre jest składanie oddziałów z nieparzystą ilością modeli.
Co do Bsb na orle, jeszcze nie testowałem, ale chce właśnie troszkę innego wrzucić w rozpie ze smokiem.
Ogólnie to co radzą gracze jest bardzo dobre, także zastanowiłbym się nad tym Wilqu.
Pozdrawiam
Co sądzicie o czymś takim na 2250 pts
Unnamed2250 Pts - Wood Elves Army
1 Treeman Ancient @ 425 Pts
General
Pageant of Skrikes [25]
Murder of Spites [25]
Cluster of Radiants [25]
Annoyance of Netlings [25]
1 * Alter Noble @ 158 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Hail of Doom Arrow [30]
Helm of the Hunt [20]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
8 Dryads @ 120 Pts
1 Branch Nymph @ [12] Pts
9 Dryads @ 108 Pts
9 Dryads @ 108 Pts
8 Wardancers @ 183 Pts
Wardancer Weapons; Musician
1 Bladesinger @ [14] Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
7 Wild Riders @ 182 Pts
Spear; Light Armour; Musician
3 Warhawk Riders @ 120 Pts
Spear; Longbow
5 Waywatchers @ 120 Pts
2ndWeapon; Longbow
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 5
Models in Army: 85
Total Army Cost: 2234
Unnamed2250 Pts - Wood Elves Army
1 Treeman Ancient @ 425 Pts
General
Pageant of Skrikes [25]
Murder of Spites [25]
Cluster of Radiants [25]
Annoyance of Netlings [25]
1 * Alter Noble @ 158 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Hail of Doom Arrow [30]
Helm of the Hunt [20]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
8 Dryads @ 120 Pts
1 Branch Nymph @ [12] Pts
9 Dryads @ 108 Pts
9 Dryads @ 108 Pts
8 Wardancers @ 183 Pts
Wardancer Weapons; Musician
1 Bladesinger @ [14] Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
7 Wild Riders @ 182 Pts
Spear; Light Armour; Musician
3 Warhawk Riders @ 120 Pts
Spear; Longbow
5 Waywatchers @ 120 Pts
2ndWeapon; Longbow
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 5
Models in Army: 85
Total Army Cost: 2234
Ja polecam dorzucić 1 Way'a, 1 hawka, wyrzucić champa z dryad, snajperkę z Ancienta (-25).
Dancerów zamieniłbym na 8 z CG.
Wildów najlepiej wymienić na gołą 5*. Tanie i nie ma szans na stratę baner'a.
Levele na magach niezbyt potrzebne - z 6 kości nic się nie rzuci.
Punktów wystarczy na 5WD dla trzymania magów + Eagl (jeżeli usunie się jedną dryadę). Jeżeli Eagla nie chcesz to można 5 WD podpakować do walki -> na 7 z champem.
Mam nadzieję że rozpy nie wcisnąłem w ramy standardu , ale pojedyncze zmiany - głównie ilościowe - nie zmieniają, aż tak koncepcji armii.
*Ewentualnie jeśli mają mieć kopa to 6 z banerem i ewentualnie WB.
Dancerów zamieniłbym na 8 z CG.
Wildów najlepiej wymienić na gołą 5*. Tanie i nie ma szans na stratę baner'a.
Levele na magach niezbyt potrzebne - z 6 kości nic się nie rzuci.
Punktów wystarczy na 5WD dla trzymania magów + Eagl (jeżeli usunie się jedną dryadę). Jeżeli Eagla nie chcesz to można 5 WD podpakować do walki -> na 7 z champem.
Mam nadzieję że rozpy nie wcisnąłem w ramy standardu , ale pojedyncze zmiany - głównie ilościowe - nie zmieniają, aż tak koncepcji armii.
*Ewentualnie jeśli mają mieć kopa to 6 z banerem i ewentualnie WB.
Generalnie to zrezygnuj z tych 3 driad, w tym czempionki i masz 48 pkt. Jeśli chcesz maxować treesinging to weź kij na jednym magu. Zamiast 1 wilda daj 1 waywatchera i myślę, że za zaoszczędzone pkt jakoś da się wcisnąć wyrła albo 4 warhawka.
A tak to reszta spoko, chociaż ten biegacz dziwnie odstaje od armii, ale luz.
A tak to reszta spoko, chociaż ten biegacz dziwnie odstaje od armii, ale luz.
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
Ja jak gram na Anciencie to układ herosów mam taki 2x mały mag + BSB. BSB musi być (jak dla mnie) przy takim gienku, bo jest zbyt cenny, aby ładować się do walki nie mając przerzutu liderki. Każdy klocek może go przegonić samego, mając przerzut jest jednym z lepszych "blokerów" w tej grze.
Poperam Jacka w całej rozciągłości - Ancient przy BSB jest niemal niebrejkowalny I też gram tak jak on pisze - bsb 2x caddy plus ancient - sprawdza się nieźle. Ja od warhlaków wolę glade ridersów do których chyba najwyższy czas powrócić przy dużych punktach.
P.S.:Dzisaj poddałem bitwę z bestiami na 1650, ale wstyd. Fakt, że kostki po prostu mnie rozwaliły, ale mimo wszystko...
P.S.:Dzisaj poddałem bitwę z bestiami na 1650, ale wstyd. Fakt, że kostki po prostu mnie rozwaliły, ale mimo wszystko...
Ostatnio zmieniony 28 lut 2009, o 22:14 przez ksch, łącznie zmieniany 1 raz.
Przy Anciencie jak składacie BSB'ka i gdzie go dajecie? Dać mu słomkę i SoCM i wrzucic do 8 tancerzy? Czy Hode i Asyendi's Bane wrzucic do 5 tancerzy z championem i trzymać z daleka od combatu?
Jesli chodzi o Eagla to majac wayow i Ancienta przekraczam limit 2 rarow, bo Ancient zajmuje slot rare niestety...
Jesli chodzi o Eagla to majac wayow i Ancienta przekraczam limit 2 rarow, bo Ancient zajmuje slot rare niestety...