Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Ja napiszę w ten sposób: mając Ancienta, nie masz pewności zdobywania nim punktów (wiadomo, że bydle zagrożone jest ostrzałem, poza tym ociężałe nieco). Dlatego warto jest się ubezpieczyć przed sytuacją kitrania. Tancerzy zazwyczaj się kitra, kto wtedy zdobywa punkty? Wildzi i driady, plus ostrzał. Dlatego ja w ciemno wchodziłbym w Hodę i asyendis na Twoim miejscu.
Ancient świetnie radzi sobie z VC, moim zdaniem w walce z nimi jest lepszym wyborem od kadiego, ale niestety na turnieju niewiemy na kogo trafimy, a jak trafimy na coś co ma dwie armaty albo 4 bolce, to już musimy treemana kitrać przez 3/4 gry w lesie, także nie ma szans się spłacić :/
Dokładnie, ja tam grywam sobie na bsb z SocM i słomką na orle, spisuje się bardzo fajnie, a na armaty mamy warda. Przydaje się zwłaszcza przy rozpiskach ofensywnych, gdzie BSB z buta nie zawsze może nadążyć za oddziałami a ten i owszem!
Pozdro
Pozdro
No ten ward na armaty, bolce, klopy jest genialny... Na pojedyncze strzały niestety nie, ale co kto lubi.Laik pisze:na armaty jest ward ktory jest sciagany przez 10 lucznikow/kusznikow
nie mowie ze jest zle ale ten ward jest bardzo zmienny:)
P.S. Mój kumpel wywardował 16 strzałów na 3+ pod rząd. Mi się niestety nigdy więcej niż 4 nie udało...
Mozesz go zapytać gdzie kupił swoje kości?Piotras pisze:P.S. Mój kumpel wywardował 16 strzałów na 3+ pod rząd.
A wracając do tematu to jeszcze spytam jake spity wrzucacie na Ancienta?
Ostatnio zmieniony 2 mar 2009, o 10:07 przez Marr, łącznie zmieniany 1 raz.
Snajperkę, netlingi, +1DD i +D6 poisonowych ataków, przy czym gdybym miał rezygnować to z pierwszego lub ostatniego.
Tekst z kostkami wyjątkowo mi się spodobał
Tekst z kostkami wyjątkowo mi się spodobał
Dokładnie, ja tak samo. 50 pkt piechotą nie chodzi. A takie złożenie jest najbardziej optymalne.Kalesoner pisze:Ja wrzucam tylko +1DD i netlingi.
P.S. Co do kostek, nie wiem skąd kumpel je ma. Ale wtedy przeciwnik (inny WE, koleś dostał 12 z hody, 4 od łuków ) nie był zbyt wesoły. Ta akcja bardzo zapadła mi w pamięci, no ale kit.
Snajperka też potrafi dać radę, poisony zresztą na niektóre armie też. Ale fakt, kiedy brakuje punktów must have to są siatki i +1DD. Co do kostek to cuda jakie wyczyniają są solą tej gry Najczęściej w oku
Co myślicie o czymś takim:
Pułapka Niedźwiedzia 1300 Pts - Wood Elves Army
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Noble @ 91 Pts
General; Spear; Longbow; Light Armour
1 Elf Steed @ [0] Pts
8 Dryads @ 96 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
6 Wardancers @ 108 Pts
5 Wild Riders @ 173 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
War Banner [25]
5 Elf Steed @ [0] Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
Spear; Light Armour; Musician
5 Elf Steed @ [0] Pts
1 Treeman @ 285 Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3
Models in Army: 47
Total Army Cost: 1298
Pułapka Niedźwiedzia 1300 Pts - Wood Elves Army
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Noble @ 91 Pts
General; Spear; Longbow; Light Armour
1 Elf Steed @ [0] Pts
8 Dryads @ 96 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
6 Wardancers @ 108 Pts
5 Wild Riders @ 173 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
War Banner [25]
5 Elf Steed @ [0] Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
Spear; Light Armour; Musician
5 Elf Steed @ [0] Pts
1 Treeman @ 285 Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3
Models in Army: 47
Total Army Cost: 1298
Niech ten generał ma jakiekolwiek funkcje poza dawaniem liderki. Możesz się zastanowić nad bsb z hodą np. a generałem zrobić maga, któremu ten drugi level niekoniecznie musi się przydać Tak poza tym spoko - dla mnie jest co trzeba.
ksch spoko tylko, że mag ma ld 8 a noble 9 więc gienkiem może być tylko noble, przynajmniej tak mi się wydaje ( no i w army builderze też mi to pokazuje jako błąd)
Zastanawiałem się jeszcze czy nobla nie lepiej dać do wr, co o tym sądzicie (razem z moonstoonem)?
Zastanawiałem się jeszcze czy nobla nie lepiej dać do wr, co o tym sądzicie (razem z moonstoonem)?
Dokładnie, także bsb nie moze byc generałem, czyli opcja generała na koniu i bsb odpadaKalesoner pisze:Każdy bohater WE może być generałem pod warunkiem, że nie jest alter kinderem lub bsb.
No i taki mały problem, że noble na koniu nie może dołączać do WR. Zasada: charakter nie FS nie może dołączać do tych unitów i vice versa.
I obrób rozpiskę, bo aż razi... I poszukałbym jak już tak chcesz pkt na kindreda wilda dla genia, zamiast lvl na magu, a za WB dać mu hodę (jeśli dobrze myśle w uściśleniach wyszło że WR noble ma zwykły łuk ).