Skaven 7ed AB - czyli co wyszło z kanałów...

Skaven

Moderator: Hoax

Zablokowany
Awatar użytkownika
WhiteWolf
Mudżahedin
Posty: 252
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: WhiteWolf »

Bojo pisze:
muirfin pisze:powinniście wszyscy pisać armijne booki do batla :lol2:

przynajmniej każda armia byłaby tak przegięta że nie było aż tak dużych przepaści :lol2:

każda armia z hate, frenzy ITP, unbreakable, regenką i ciul wie z czym jeszcze do tego wszystko po 2-3 punkty żeby było można już na 1500 grać "prawdziwą" bitwę na 1000modeli dla strony :lol2:
A ward save na 2+ to co?


A tak pytanie już na serio... :P
Chcielibyście żeby w nowym ab skaveńskim były smoki, demony/potwory, kawaleria itp? :P
Według mnie to by była taka kicha, że armie zaczęły by się tylko różnić wyglądem figurek i "czynnikiem przegięcia" :D

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

potworek z 6 move'a byłby klimatyczny.

Nie powiesz mi chyba, że szczury nie umieją wychodować nic większego od rat ogrów. Może Throtowi dadza jakąś zabawkę, bo w fluffie ma napisane, ze jego obsesją jest stworzenie najwiekszego rat ogra (albo inne badziewie).

Oczywiście myślałem nad czymś takim, ale jak to szczury- nie miałby żdnego warda czy regenki, najwyżej jakiś save na 4+. Zobaczymy co panowie z GW wykombinują ;)

Awatar użytkownika
krejzihed
Chuck Norris
Posty: 443
Lokalizacja: tychy-wroclaw

Post autor: krejzihed »

wystarczy jak poprawi sie RAtgogry i swarmy :) reszta tylko kosmetyka, mozna by zrobic stormy bardziej grywalne, i zrobic cos z łepon timami :) jak dla mnie moze byc wiecej wynalazkow z fabryki skryre :]

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Morrok pisze:potworek z 6 move'a byłby klimatyczny.

Nie powiesz mi chyba, że szczury nie umieją wychodować nic większego od rat ogrów. Może Throtowi dadza jakąś zabawkę, bo w fluffie ma napisane, ze jego obsesją jest stworzenie najwiekszego rat ogra (albo inne badziewie).

Oczywiście myślałem nad czymś takim, ale jak to szczury- nie miałby żdnego warda czy regenki, najwyżej jakiś save na 4+. Zobaczymy co panowie z GW wykombinują ;)
moze behemota z hellpit army?

stupid tunneling i calkiem nienajgorsze staty :) do tego terror jesli dobrze pamietam :) (jutro znajde jego statsy jak tylko poszukam armijki moulderowej ;])

Awatar użytkownika
Lasti
Falubaz
Posty: 1413
Lokalizacja: Kraków/Azyr

Post autor: Lasti »

Jak dla mnie takie giga bestie to 100% klimatu.
Wszystko co z moulderu pochodzi ocieka klimatem :D
Tylko szkoda ze teraz nie grywalni :(
Polska grupa zrzeszająca sympatyków Age of Sigmar:

https://www.facebook.com/groups/438370546345173/

Awatar użytkownika
Kefas
Masakrator
Posty: 2586

Post autor: Kefas »

smok w armi skaveńskiej (nawiązując do poprzednich wypowiedzi) byłby totalną porażką :/ chyba że smok slave :> zaś jakiś monster rat o sporych rozmiarach albo hellpitowe behemocisko byłby całkiem nice 8) i poprawny fluffowo... poprawny albo łatwiejszy do przełknięcia i bardziej rzeczywisty niż smoczek... spaczeń czyni cuda :wink:

Awatar użytkownika
Arbiter Elegancji
Niszczyciel Światów
Posty: 4807
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arbiter Elegancji »

wsumie taki rat ogr wielkości giganta, w rare, niebyłby najgorszy....
Ale smok zdecydowanie tylko by zniszczył klimat tej armi.
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..

Awatar użytkownika
Lasti
Falubaz
Posty: 1413
Lokalizacja: Kraków/Azyr

Post autor: Lasti »

Chyba że... Efekt wspolnej pracy Moulderu i Skryru. Mechaniczne duze coś latające ziejace jak warpfirethrower :wink:

Ale szczerze to wolal bym Warpstone-Tanka :wink:
Polska grupa zrzeszająca sympatyków Age of Sigmar:

https://www.facebook.com/groups/438370546345173/

Awatar użytkownika
warkseer
Wodzirej
Posty: 741
Lokalizacja: żyrardowskie kanały

Post autor: warkseer »

The Luftvermin are a joint venture of Clan Moulder and Clan Eshin. They were created in payment for the assassination of Josef Blister, the dwarven lord who led the crusade against the northern holds of Clan Moulder. This attack directly brought about the destruction of the raiding dwarf force and saved Clan Moulder from extinction. Only one group of Luftvermin is known to exist, and this unit is separated sparsely. This is because their creation was really an accident, and the pit in which they were formed was destroyed. They're usefulness is unparalleled in the fields of intelligence gathering, messages to and from Cathay, and infiltration. In battle, they swoop down on their unsuspecting victims, slashing them to pieces before soaring off into the sky. In normal Skaven society, (underground) a solitary luftvermin does not stand much of a chance, so most will ally themselves with a particular Clan, or stay with others of their same kind.

5 5 3 4 3 1 5 2 7, cost 14

SPECIAL RULES - The Luftvermin always skirmish, and may take an extra hand weapon for (+1) pt. The Luftvermin may fly.
Skoro już tak gdybamy... takie coś to cudeńko :D
Obrazek

Awatar użytkownika
WhiteWolf
Mudżahedin
Posty: 252
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: WhiteWolf »

Nooo... takie cacko z 3 atakami to już coś konkretnego :D

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

zdeka przesadzone- przy obecnych furiach dałbym maks 4 ws-a za 14 pts- poza tym nieklimatyczne :D dzwon i sztormów są na lataczy i kawalerię, więc w szczurach dalej powinna być tylko piechota :D

Awatar użytkownika
WhiteWolf
Mudżahedin
Posty: 252
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: WhiteWolf »

Morrok pisze:zdeka przesadzone- przy obecnych furiach dałbym maks 4 ws-a za 14 pts- poza tym nieklimatyczne :D dzwon i sztormów są na lataczy i kawalerię, więc w szczurach dalej powinna być tylko piechota :D
Może to będzie warpowy silnik, odporny na sztormówkę :D
A skoro kosztuje 14 pkt to pewnie trzeba będzie co turę k6 rzucać za każdego, a na 1 spada i wybucha w k6 calach z s10 :P

Awatar użytkownika
warkseer
Wodzirej
Posty: 741
Lokalizacja: żyrardowskie kanały

Post autor: warkseer »

Morrok pisze:zdeka przesadzone- przy obecnych furiach dałbym maks 4 ws-a za 14 pts- poza tym nieklimatyczne :D dzwon i sztormów są na lataczy i kawalerię, więc w szczurach dalej powinna być tylko piechota :D
Zauważyłem, że ludzie w tylko w Stormbannerze widzą klimat. A rozpiska z dużą ilością strzelania, skirmishu i właśnie takimi fruwakami? Może być ciekawie.
Obrazek

Awatar użytkownika
krejzihed
Chuck Norris
Posty: 443
Lokalizacja: tychy-wroclaw

Post autor: krejzihed »

ja juz dluzszy czas nie uzywam sztormowy ;] i uwazam ze takie fruwaki moga byc fajne, tylko wolalbym aby byli mechaniczni a nie zmutowani, znaczys sie odzutowe plecaki a nie skrzydelka, czyli clan skryre a nie moulder :P

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

warkseer pisze:
Morrok pisze:zdeka przesadzone- przy obecnych furiach dałbym maks 4 ws-a za 14 pts- poza tym nieklimatyczne :D dzwon i sztormów są na lataczy i kawalerię, więc w szczurach dalej powinna być tylko piechota :D
Zauważyłem, że ludzie w tylko w Stormbannerze widzą klimat. A rozpiska z dużą ilością strzelania, skirmishu i właśnie takimi fruwakami? Może być ciekawie.
bo generalnie tak został napisany book- szczury wypełzają całymi hordami prowadząc ze sobą śmiercionośne maszyny, wszędzie słychać dzwony i dodatkowo trwa burza... Więc nie wiem skąd macie inny obraz :roll:

Awatar użytkownika
warkseer
Wodzirej
Posty: 741
Lokalizacja: żyrardowskie kanały

Post autor: warkseer »

Źle nie życzę "klimatowcom" w nowym podręczniku, ale spoglądając na podręcznik do VI ed i ten od V ed jednak jest sporo brakujących jednostek i bajerów, np. nie ma Kółka Zagłady, które było wtedy wręcz symbolem tej armii...
A co by było, jakby zabrakło głównego narzędzia "klimatu" czyli sztormówki?
Obrazek

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

dzwony też są symbolem armii- GW wyrzuca co edycję jakąś rzecz, jak słusznie zauważyłeś, np kółko. W każdym bądź razie kilka rzeczy składa się na klimat armii, nie tylko jedna.

Awatar użytkownika
Dzoooma
Chuck Norris
Posty: 607
Lokalizacja: Stolica, Wola - "Gamonie"

Post autor: Dzoooma »

Ostatnio czytałem książkę "Szczurołap" (czy jakoś tak) i tam skaveni rozbijali się ostro żyrosami w pewnym momencie fabuły :) Szczury potrafią latać ale ich miejsce jest na ziemi :) Mimo to jeśli GW wymyśliło by coś takiego to nie poczułbym jakiegoś strasznego uszczerbku na klimacie :) (w przypadku silników, pomysł ze skrzydłami mizerny)
Obrazek
Zapytaj mnie co sądzę o GW...

Awatar użytkownika
krejzihed
Chuck Norris
Posty: 443
Lokalizacja: tychy-wroclaw

Post autor: krejzihed »

szczury sa mistrzami w ulepszaniu przejetych technologii:
wyobrazcie sobie organki spaczeniowe, albo hellblastera :D
spaczeniowy helikopter :)

Awatar użytkownika
Hobbit
Falubaz
Posty: 1207
Lokalizacja: O(j)pole

Post autor: Hobbit »

Mi tam starczyło by kółko. Tak 3D6 ruchu i podwójny przy zjeździe z górki - prawie jak flyer. ;]
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"

Zablokowany