Wielka Inkwizycja Master 4-5.04.2009
Wielka Inkwizycja Master 4-5.04.2009
Klub Inkwizytor zaprasza wszystkich graczy na turniej „WIELKA INKWIZYCJA VI”
4-5 kwiecień 2009
WARSZAWA
ul. Narbutta 65/71 Gimnazjum nr. 2
Za sponsorowanie turnieju dziękujemy :
Sklepowi internetowemu WWW.GRACZ.COM.PL
Regulamin Turnieju Master WFB
Przyjmowanie zgłoszeń
- Rozpiski należy wysyłać na adres wielka_inkwizycja@op.pl
- Jeśli rozpiska jest wysłana w postaci pliku Army Builder, to prosimy aby dołączyć wersje w postaci pliku html, doc, xls lub txt.
- Przysłana rozpiska (plik) oraz temat musi być nazwana imieniem i nazwiskiem gracza. Należy napisać w mailu ID gracza ze strony http://www.adeon.livenet.pl/players.php oraz ewentualnie telefon kontaktowy. Za niepodpisaną rozpiskę nie będzie dodatkowych punktów. Rozpiski będą przyjmowane tylko parami (poza wyjątkiem, gdy ktoś gra jedną armią)!!!!!!!!
- Osoby, które przyślą poprawną rozpiskę do końca dnia 01.04.2009, otrzymają dodatkowe 4 pkt. na drużynę do klasyfikacji końcowej turnieju. Wcześniejsze przysłanie rozpiski nie zwalnia gracza z obowiązku posiadania swojego egzemplarza na turnieju.
- Na turnieju jest nieograniczona liczba miejsc.
- Głównym Sędzią turnieju jest Darek „Dalmar” Polit i on podejmuję ostateczne decyzję w problemowych kwestiach, Worst Play-ach itp. Sędzią liniowym turnieju będzie Andrzej "Jerzyn" Jarzyna. Hobbystkę oceniać będzie Rafał "RAFIX" Raczyński.
Zasady Turnieju
- Limited.
- Rozpiski są jawne.
- Wejściówka 80 PLN za parę, lub 50 PLN za osobę grającą samemu.
- Wielkość armii: 2 x 2222 punktów.(min 2 x 2200), dopuszczone jest wystawienie jednej armii na 4444 pts., jednak jest to opcja zarezerwowana dla klimaciarzy, a rozpiski będą dopuszczane przez sędziego głównego czyli Darka „Dalmara” Polita. Propozycje proszę wysyłać tylko mailowo na adres fistandantikulus@poczta.onet.pl
- Istnieje wymóg pomalowanej armii.(wskrzeszane modele również muszą być pomalowane)
- Nie można używać armii alternatywnych (tych z tyłu podręczników) ani żadnych bohaterów specjalnych i imiennych. Jednostki Regiments of Renown i inne DoW tylko w armii DoW.
- Obowiązują zasady 7 edycji WFB, oraz uściślenia sędziowskie i FAQ, przy niezgodności FAQ-ów z uściśleniami ważniejsze są uściślenia sędziowskie.
Ograniczenia:
- Na każdy sojusz musi być przynajmniej jeden sztandarowy armii.
- Maksymalnie 2 takie same speciale.(sloty)
- Armie VC, DE, DoCh nie mogą łączyć się ze sobą w sojusz.
- DoCh : 0-1 Flamery, 0-1 Finds of Slanesh, Siren Song 0-1, Master of Sortery 0-1, Horrors 0-2, Herald Khorna na Jugeraucie z magicznym sztandarem kosztuje dodatkowy slot Hero, Wielkie Demony kosztują dodatkowy slot Hero.
- VC : 0-1 Wraithy, Drakenhoff Banner oraz Helm of Comandment kosztują dodatkowy slot Hero oraz można mieć tylko jeden z tych przedmiotów w armii, Nie można recastować Vanhels Dance Macabre(tylko efektu „popychania”), Fell Baty „dożywiają” się D3.
- Lizardmen : 0-2 Engine of the Gods
- DE : 0-1 War Hydra
- BoCh : Beast Heard „składa” się zawsze w szeregi złożone z pięciu modeli. Dostępne są Chaos Mutation, jedna na model, za wyjątkiem „Hellshriek mutation”, Dostępne są przedmioty z Hordes of Chaos.
- DoW : dostępne przedmioty z włoskiej kampani.
- max 12 lev. magii na sojusz.
(Runesmith, Warriorpriest, Arch Lektor.-1 lvl, Arch Lektor na War Altarze 2 lvl, Runelord na Kowadle 2 lvl, Skaven Enginieer z jakimkolwiek upgradem 2 lvl. w Khemri: High Liche Priest 4, Liche Priest 2, Prince 1, King 2, Skink Priest na EotG o 1 więcej niż poziom, Horrors poziom adekwatny do startowej ilości modeli)
Bitwy:
- Gramy 4 bitwy: dwie w sobotę oraz dwie w niedzielę.
- Turniej rozpoczyna się w sobotę o godzinie 9.00. Planowane zakończenie bitew o 21.00 (istnieje możliwość zagrania dłużej 2 bitwy za zgodą przeciwnika). W niedziele bitwa trzecia rozpoczyna się o 8:30. Planowane zakończenie turnieju o godzinie 20.30.
- Każda bitwa trwa 6 tur lub 5,5 godziny (przekroczenie czasu będzie surowo karane).
- Gramy na stołach 96”x 48”.
- Na turnieju gramy parami i każda armia może zagrać z każdą armią,(wyjątek : patrz ograniczenia) nawet armie które się nienawidzą np.: DE i HE. W sojuszu nie mogą grać dwie takie same armie. Istnieje możliwość grania samemu i dowodzenia jedną bądź dwoma armiami.
- Wystrzelane/uciekające/złamane jednostki sojusznika nie wzbudzają paniki. Nie można rzucać czarów na sojusznicze jednostki (np. popychaczek, wskrzeszeń itd.) ani wykorzystywać przerzutów itp. czarów rzuconych przez sojusznika. Kości dispel poola i powera są wspólne. Jeżeli któraś z armii ma jakąś specjalną zasadę np.: +1 do dispela z racji bycia magiem wysokich elfów i druga ma +1 z racji staff of sorcery , to wskazuje się który mag dispeluje. Armie mają dwóch generałów (chyba że gra jedna armia) i osobne sztandary armijne, bohaterowie nie mogą się dołączać do sojuszników.
- Nie można mieć dwóch takich samych przedmiotów na sojusz np.: War Banner.(Power Stone i Dispell Scroll bez ograniczeń)
- Tereny na wszystkich stołach będą ustawione przez sędziów (będą karteczki) i są nie przestawiane. Proszę przed każdą bitwą sprawdzić ustawienia terenów i ewentualnie skorygować ustawienia terenów, bo np.: lasy mogą być przesunięte przez WE.
Teren
- Stosujemy zasady terenów z najnowszych Uściśleń Sędziowskich.
Scenariusze i liczenie punktów
- W każdej bitwie rozgrywany jest scenariusz Pitched Battle.
- Wyjątkiem od scenariusza jest sposób wyboru strony oraz gracza, który rozpoczyna bitwę. Na początku każdej bitwy, przed rozstawieniem, każda ze stron rzuca kością (lub dwoma według woli graczy) do wyłonienia zwycięscy. Strona, która wygra rzut, może zdecydować czy chce wybrać stronę stołu, czy woli podjąć decyzję o tym, kto ma pierwszą turę. Po dokonaniu wyboru, strona przeciwna ma prawo decyzji w kwestii, której nie wybrali zwycięscy rzutu. Pierwsze unity wystawia storna która decydowała.
- Drugim wyjątkiem jest to że stoły są podzielone na 8 części o wielkości 24” x 24”i każda jest warta 75 pkt.
- W czasie wystawiania Teamy rozstawiają po jednej jednostce z każdej armii na przemian. Jeżeli w którejś z armii w sojuszu skończą się jednostki do wystawiania, to sojusznik wystawia po dwie. W przypadku jednej armii rozstawia się po dwie jednostki.
- Leśne elfy posiadają dodatkowy las.
- Bitwy punktowane są według następującej tabelki:
Różnica VP wygrany VP pokonany
0 do 399 10 10
400 do 799 11 9
800 do 1199 12 8
1200 do 1599 13 7
1600 do 1999 14 6
2000 do 2399 15 5
2400 do 2799 16 4
2800 do 3199 17 3
3200 do 3599 18 2
3600 do 3999 19 1
4000 i więcej 20 0
Ocena hobbystyczna armii.
Podczas turnieju zostanie przeprowadzona ocena hobbystyczna armii. Zdobyte podczas niej punkty zostaną doliczone do rankingu głównego i będą miały wpływ na wyniki końcowe. Będą liczone takie kategorię jak jakość pomalowania figurek, podstawki (w tym traye), konwersje, WYSIWYG, WOW, rozpiska i tabelki na czary lub kilka rozpisek na każdą bitwę. Punkty z oceny hobbystycznej to 0-26 na sojusz (po 13 za każdą armię)
Ocena malowania :
ROZPISKA 0-1 Przejżysta i czytelna rozpiska, wraz z tabelą na czary, na każdą bitwę, lub odpowiednią ilością rozpisek.
WYSIWYG 0-1 Cała armia musi być zgodna z rozpiską.
TRAYE 0-1 Powinny je posiadać wszystkie jednostki, poza skirmishem i fast cavalery.
PODSTAWKI 0-2
1 - Zrobione podstawki, tzn. piasek i trawka.
2 - Dodatkowe elementy ozdobne.
MALOWANIE 0-3
1 - Armia jest pomalowana na trzy kolory.
2 - Armia pomalowana dobrze podstawowymi technikami malarskimi.
3 - Armia pomalowana bardzo dobrze z użyciem zaawansowanych technik malarskich.
KONWERSJE 0-2
1 - Drobne konwersje w armii.
2 - Dobrze wykonane konwersje, minimum 2 z wymienionych :
oddział, duży model, bohaterowie minimum 2
WOW 0-3 Ocena klimatu i unikalności armii.
Dodatkowo podczas turnieju zostanie przeprowadzony test wiedzy o Warhammerze. Do zdobycia będzie dodatkowe 10 punktów zaliczanych do rankingu generalnego turnieju. Pytanie będą zarówno z zasad jak i historii świata Warhammera.
Całkowita suma punktów do zdobycia wynosi 120 : 80 z bitew + 4 za wysłanie rozpiski w terminie + 26 z oceny hobbystycznej + 10 z testu wiedzy.
Punkty Worst Play
- Każdy gracz może zgłosić swojego przeciwnika, za wyjątkowo nieprzyjemną grę, do ukarania punktami Worst Play.
- Punkty te przyznawane będą na wyraźną prośbę grającego i po ocenie sytuacji przez Sędziego Głównego oraz Sędziów Liniowych.
- Nie ma możliwości nominowania do punktu Worst Play po zakończeniu bitwy i podaniu sobie rąk.
- Uwzględniane zostaną po zakończeniu turnieju w klasyfikacji końcowej wg następującego schematu:
1 głos -5 punkty
2 głosy -20 punktów
3 głosy - dyskwalifikacja
Procedura zgłaszania punktów Worst Play:
- W trakcie trwania bitwy należy zgłosić jednemu z sędziów rodzaj problemu.
- Jednocześnie należy poinformować o tym fakcie swojego przeciwnika.
- Po zakończeniu bitwy, jeżeli wrażenie nie zmieniło się, należy złożyć u Sędziego Głównego odpowiednie uzasadnienie.
- W potwierdzonych przypadkach i po konsultacji z pozostałymi sędziami, sędzia główny podejmie decyzję o przyznaniu lub nie przyznaniu takich punktów, o czym obie strony zostaną niezwłocznie poinformowane.
Ponadto sędziowie mogą ukarać graczy punktami karnymi za nie sportowe zachowanie, nie oddawanie wyników bitew w terminie, oszukiwanie, rozmyślne doprowadzanie do konfliktów lub przedłużanie bitew - nie więcej niż 10 punktów karnych na bitwę. W skrajnych przypadkach gracze mogą zostać zdyskwalifikowani i usunięci z turnieju.
Lista zgłoszonych: ( R - rozpiska już sprawdzona i poprawna )
1.Kuba Jankowski - Agnieszka Jankowska R
2.Piotr Grzybowski - Patryk Maciąga R
3.Paweł Gąsiewski - Marcin Lipiński R
4.Marek Golan - Michał Kubacki R
5.Piotr Kęska - Maciej Parol R
6.Piotr "Szmaja" Szmajewski - Kamil Jandy R
7.Krystian Krych R
8.Maciek Dziopak - Tomek Szwedow R
9.Krzysztof Fischer "Fisch" - Maciek Świątkiewicz R
10.Jan "Jasiuuu" Leszczyński - Konrad "4 karabiny" Dmowski R
11.Jacek Suplewski - Bober R
12.Piotr Dębkowski - Kacper Bucki R
13.Karol Pietrowicz - Łukasz Łuczyński R
14.Tomek Malal Hądzlik - Oskar Górka R
15.Jan Jaworski R
16.Piotr "Lires" Nowak R
17.Adam Bociek R
18.Jakub Maciążek - Czarek Lasocki R
19.Marcin "Kalafior" Szlasa-Rokicki - Piotr "Loremaster" Kurkowski R
20.Damian Racki - Michał Wieczorek R
21.Krzysztof Derejski - Piotr Kowalczyk R
22.Michał "Żaba Szczepaniak" - Robert "Robson" Mrozek R
23.Łukasz "Śmiechu" Śmiechowski - Marek "Yuby" Zasłona R
24.Piotr "Holan" Holanowski - Bartosz Białowąs R
25.Michał "Shino" Rusinek - Stanisław Scheiner R
26.Marcin Zakrzewski - Tomek Tutaj R
27.Konrad "Dastor" Jabłoński - Przemek "Celedor" Rozalski R
28.Maciek Łepkowski - Bartek Pudzianowski R
29.Tomasz Domagalski - Paweł Szeremeta R
30.Zbyszek „Barbarossa” Łobocki - Bartłomiej "Trojek" Trętowski R
31.Bartłomiej "Bartys" Lewandowski - Cyryl Wojewódzki R
32.Kerim Szakiński R
33.Adam "Duke" Ledwański - Mariusz "Kielon" Kiliszek R
34.Marek "Sobieś" Sobiesiak R
35.Aleksander Krupski - Arkadiusz Łysiak R
36.Marek "Solo" Kiełbasa - Łukasz Dudzic R
4-5 kwiecień 2009
WARSZAWA
ul. Narbutta 65/71 Gimnazjum nr. 2
Za sponsorowanie turnieju dziękujemy :
Sklepowi internetowemu WWW.GRACZ.COM.PL
Regulamin Turnieju Master WFB
Przyjmowanie zgłoszeń
- Rozpiski należy wysyłać na adres wielka_inkwizycja@op.pl
- Jeśli rozpiska jest wysłana w postaci pliku Army Builder, to prosimy aby dołączyć wersje w postaci pliku html, doc, xls lub txt.
- Przysłana rozpiska (plik) oraz temat musi być nazwana imieniem i nazwiskiem gracza. Należy napisać w mailu ID gracza ze strony http://www.adeon.livenet.pl/players.php oraz ewentualnie telefon kontaktowy. Za niepodpisaną rozpiskę nie będzie dodatkowych punktów. Rozpiski będą przyjmowane tylko parami (poza wyjątkiem, gdy ktoś gra jedną armią)!!!!!!!!
- Osoby, które przyślą poprawną rozpiskę do końca dnia 01.04.2009, otrzymają dodatkowe 4 pkt. na drużynę do klasyfikacji końcowej turnieju. Wcześniejsze przysłanie rozpiski nie zwalnia gracza z obowiązku posiadania swojego egzemplarza na turnieju.
- Na turnieju jest nieograniczona liczba miejsc.
- Głównym Sędzią turnieju jest Darek „Dalmar” Polit i on podejmuję ostateczne decyzję w problemowych kwestiach, Worst Play-ach itp. Sędzią liniowym turnieju będzie Andrzej "Jerzyn" Jarzyna. Hobbystkę oceniać będzie Rafał "RAFIX" Raczyński.
Zasady Turnieju
- Limited.
- Rozpiski są jawne.
- Wejściówka 80 PLN za parę, lub 50 PLN za osobę grającą samemu.
- Wielkość armii: 2 x 2222 punktów.(min 2 x 2200), dopuszczone jest wystawienie jednej armii na 4444 pts., jednak jest to opcja zarezerwowana dla klimaciarzy, a rozpiski będą dopuszczane przez sędziego głównego czyli Darka „Dalmara” Polita. Propozycje proszę wysyłać tylko mailowo na adres fistandantikulus@poczta.onet.pl
- Istnieje wymóg pomalowanej armii.(wskrzeszane modele również muszą być pomalowane)
- Nie można używać armii alternatywnych (tych z tyłu podręczników) ani żadnych bohaterów specjalnych i imiennych. Jednostki Regiments of Renown i inne DoW tylko w armii DoW.
- Obowiązują zasady 7 edycji WFB, oraz uściślenia sędziowskie i FAQ, przy niezgodności FAQ-ów z uściśleniami ważniejsze są uściślenia sędziowskie.
Ograniczenia:
- Na każdy sojusz musi być przynajmniej jeden sztandarowy armii.
- Maksymalnie 2 takie same speciale.(sloty)
- Armie VC, DE, DoCh nie mogą łączyć się ze sobą w sojusz.
- DoCh : 0-1 Flamery, 0-1 Finds of Slanesh, Siren Song 0-1, Master of Sortery 0-1, Horrors 0-2, Herald Khorna na Jugeraucie z magicznym sztandarem kosztuje dodatkowy slot Hero, Wielkie Demony kosztują dodatkowy slot Hero.
- VC : 0-1 Wraithy, Drakenhoff Banner oraz Helm of Comandment kosztują dodatkowy slot Hero oraz można mieć tylko jeden z tych przedmiotów w armii, Nie można recastować Vanhels Dance Macabre(tylko efektu „popychania”), Fell Baty „dożywiają” się D3.
- Lizardmen : 0-2 Engine of the Gods
- DE : 0-1 War Hydra
- BoCh : Beast Heard „składa” się zawsze w szeregi złożone z pięciu modeli. Dostępne są Chaos Mutation, jedna na model, za wyjątkiem „Hellshriek mutation”, Dostępne są przedmioty z Hordes of Chaos.
- DoW : dostępne przedmioty z włoskiej kampani.
- max 12 lev. magii na sojusz.
(Runesmith, Warriorpriest, Arch Lektor.-1 lvl, Arch Lektor na War Altarze 2 lvl, Runelord na Kowadle 2 lvl, Skaven Enginieer z jakimkolwiek upgradem 2 lvl. w Khemri: High Liche Priest 4, Liche Priest 2, Prince 1, King 2, Skink Priest na EotG o 1 więcej niż poziom, Horrors poziom adekwatny do startowej ilości modeli)
Bitwy:
- Gramy 4 bitwy: dwie w sobotę oraz dwie w niedzielę.
- Turniej rozpoczyna się w sobotę o godzinie 9.00. Planowane zakończenie bitew o 21.00 (istnieje możliwość zagrania dłużej 2 bitwy za zgodą przeciwnika). W niedziele bitwa trzecia rozpoczyna się o 8:30. Planowane zakończenie turnieju o godzinie 20.30.
- Każda bitwa trwa 6 tur lub 5,5 godziny (przekroczenie czasu będzie surowo karane).
- Gramy na stołach 96”x 48”.
- Na turnieju gramy parami i każda armia może zagrać z każdą armią,(wyjątek : patrz ograniczenia) nawet armie które się nienawidzą np.: DE i HE. W sojuszu nie mogą grać dwie takie same armie. Istnieje możliwość grania samemu i dowodzenia jedną bądź dwoma armiami.
- Wystrzelane/uciekające/złamane jednostki sojusznika nie wzbudzają paniki. Nie można rzucać czarów na sojusznicze jednostki (np. popychaczek, wskrzeszeń itd.) ani wykorzystywać przerzutów itp. czarów rzuconych przez sojusznika. Kości dispel poola i powera są wspólne. Jeżeli któraś z armii ma jakąś specjalną zasadę np.: +1 do dispela z racji bycia magiem wysokich elfów i druga ma +1 z racji staff of sorcery , to wskazuje się który mag dispeluje. Armie mają dwóch generałów (chyba że gra jedna armia) i osobne sztandary armijne, bohaterowie nie mogą się dołączać do sojuszników.
- Nie można mieć dwóch takich samych przedmiotów na sojusz np.: War Banner.(Power Stone i Dispell Scroll bez ograniczeń)
- Tereny na wszystkich stołach będą ustawione przez sędziów (będą karteczki) i są nie przestawiane. Proszę przed każdą bitwą sprawdzić ustawienia terenów i ewentualnie skorygować ustawienia terenów, bo np.: lasy mogą być przesunięte przez WE.
Teren
- Stosujemy zasady terenów z najnowszych Uściśleń Sędziowskich.
Scenariusze i liczenie punktów
- W każdej bitwie rozgrywany jest scenariusz Pitched Battle.
- Wyjątkiem od scenariusza jest sposób wyboru strony oraz gracza, który rozpoczyna bitwę. Na początku każdej bitwy, przed rozstawieniem, każda ze stron rzuca kością (lub dwoma według woli graczy) do wyłonienia zwycięscy. Strona, która wygra rzut, może zdecydować czy chce wybrać stronę stołu, czy woli podjąć decyzję o tym, kto ma pierwszą turę. Po dokonaniu wyboru, strona przeciwna ma prawo decyzji w kwestii, której nie wybrali zwycięscy rzutu. Pierwsze unity wystawia storna która decydowała.
- Drugim wyjątkiem jest to że stoły są podzielone na 8 części o wielkości 24” x 24”i każda jest warta 75 pkt.
- W czasie wystawiania Teamy rozstawiają po jednej jednostce z każdej armii na przemian. Jeżeli w którejś z armii w sojuszu skończą się jednostki do wystawiania, to sojusznik wystawia po dwie. W przypadku jednej armii rozstawia się po dwie jednostki.
- Leśne elfy posiadają dodatkowy las.
- Bitwy punktowane są według następującej tabelki:
Różnica VP wygrany VP pokonany
0 do 399 10 10
400 do 799 11 9
800 do 1199 12 8
1200 do 1599 13 7
1600 do 1999 14 6
2000 do 2399 15 5
2400 do 2799 16 4
2800 do 3199 17 3
3200 do 3599 18 2
3600 do 3999 19 1
4000 i więcej 20 0
Ocena hobbystyczna armii.
Podczas turnieju zostanie przeprowadzona ocena hobbystyczna armii. Zdobyte podczas niej punkty zostaną doliczone do rankingu głównego i będą miały wpływ na wyniki końcowe. Będą liczone takie kategorię jak jakość pomalowania figurek, podstawki (w tym traye), konwersje, WYSIWYG, WOW, rozpiska i tabelki na czary lub kilka rozpisek na każdą bitwę. Punkty z oceny hobbystycznej to 0-26 na sojusz (po 13 za każdą armię)
Ocena malowania :
ROZPISKA 0-1 Przejżysta i czytelna rozpiska, wraz z tabelą na czary, na każdą bitwę, lub odpowiednią ilością rozpisek.
WYSIWYG 0-1 Cała armia musi być zgodna z rozpiską.
TRAYE 0-1 Powinny je posiadać wszystkie jednostki, poza skirmishem i fast cavalery.
PODSTAWKI 0-2
1 - Zrobione podstawki, tzn. piasek i trawka.
2 - Dodatkowe elementy ozdobne.
MALOWANIE 0-3
1 - Armia jest pomalowana na trzy kolory.
2 - Armia pomalowana dobrze podstawowymi technikami malarskimi.
3 - Armia pomalowana bardzo dobrze z użyciem zaawansowanych technik malarskich.
KONWERSJE 0-2
1 - Drobne konwersje w armii.
2 - Dobrze wykonane konwersje, minimum 2 z wymienionych :
oddział, duży model, bohaterowie minimum 2
WOW 0-3 Ocena klimatu i unikalności armii.
Dodatkowo podczas turnieju zostanie przeprowadzony test wiedzy o Warhammerze. Do zdobycia będzie dodatkowe 10 punktów zaliczanych do rankingu generalnego turnieju. Pytanie będą zarówno z zasad jak i historii świata Warhammera.
Całkowita suma punktów do zdobycia wynosi 120 : 80 z bitew + 4 za wysłanie rozpiski w terminie + 26 z oceny hobbystycznej + 10 z testu wiedzy.
Punkty Worst Play
- Każdy gracz może zgłosić swojego przeciwnika, za wyjątkowo nieprzyjemną grę, do ukarania punktami Worst Play.
- Punkty te przyznawane będą na wyraźną prośbę grającego i po ocenie sytuacji przez Sędziego Głównego oraz Sędziów Liniowych.
- Nie ma możliwości nominowania do punktu Worst Play po zakończeniu bitwy i podaniu sobie rąk.
- Uwzględniane zostaną po zakończeniu turnieju w klasyfikacji końcowej wg następującego schematu:
1 głos -5 punkty
2 głosy -20 punktów
3 głosy - dyskwalifikacja
Procedura zgłaszania punktów Worst Play:
- W trakcie trwania bitwy należy zgłosić jednemu z sędziów rodzaj problemu.
- Jednocześnie należy poinformować o tym fakcie swojego przeciwnika.
- Po zakończeniu bitwy, jeżeli wrażenie nie zmieniło się, należy złożyć u Sędziego Głównego odpowiednie uzasadnienie.
- W potwierdzonych przypadkach i po konsultacji z pozostałymi sędziami, sędzia główny podejmie decyzję o przyznaniu lub nie przyznaniu takich punktów, o czym obie strony zostaną niezwłocznie poinformowane.
Ponadto sędziowie mogą ukarać graczy punktami karnymi za nie sportowe zachowanie, nie oddawanie wyników bitew w terminie, oszukiwanie, rozmyślne doprowadzanie do konfliktów lub przedłużanie bitew - nie więcej niż 10 punktów karnych na bitwę. W skrajnych przypadkach gracze mogą zostać zdyskwalifikowani i usunięci z turnieju.
Lista zgłoszonych: ( R - rozpiska już sprawdzona i poprawna )
1.Kuba Jankowski - Agnieszka Jankowska R
2.Piotr Grzybowski - Patryk Maciąga R
3.Paweł Gąsiewski - Marcin Lipiński R
4.Marek Golan - Michał Kubacki R
5.Piotr Kęska - Maciej Parol R
6.Piotr "Szmaja" Szmajewski - Kamil Jandy R
7.Krystian Krych R
8.Maciek Dziopak - Tomek Szwedow R
9.Krzysztof Fischer "Fisch" - Maciek Świątkiewicz R
10.Jan "Jasiuuu" Leszczyński - Konrad "4 karabiny" Dmowski R
11.Jacek Suplewski - Bober R
12.Piotr Dębkowski - Kacper Bucki R
13.Karol Pietrowicz - Łukasz Łuczyński R
14.Tomek Malal Hądzlik - Oskar Górka R
15.Jan Jaworski R
16.Piotr "Lires" Nowak R
17.Adam Bociek R
18.Jakub Maciążek - Czarek Lasocki R
19.Marcin "Kalafior" Szlasa-Rokicki - Piotr "Loremaster" Kurkowski R
20.Damian Racki - Michał Wieczorek R
21.Krzysztof Derejski - Piotr Kowalczyk R
22.Michał "Żaba Szczepaniak" - Robert "Robson" Mrozek R
23.Łukasz "Śmiechu" Śmiechowski - Marek "Yuby" Zasłona R
24.Piotr "Holan" Holanowski - Bartosz Białowąs R
25.Michał "Shino" Rusinek - Stanisław Scheiner R
26.Marcin Zakrzewski - Tomek Tutaj R
27.Konrad "Dastor" Jabłoński - Przemek "Celedor" Rozalski R
28.Maciek Łepkowski - Bartek Pudzianowski R
29.Tomasz Domagalski - Paweł Szeremeta R
30.Zbyszek „Barbarossa” Łobocki - Bartłomiej "Trojek" Trętowski R
31.Bartłomiej "Bartys" Lewandowski - Cyryl Wojewódzki R
32.Kerim Szakiński R
33.Adam "Duke" Ledwański - Mariusz "Kielon" Kiliszek R
34.Marek "Sobieś" Sobiesiak R
35.Aleksander Krupski - Arkadiusz Łysiak R
36.Marek "Solo" Kiełbasa - Łukasz Dudzic R
Ostatnio zmieniony 2 kwie 2009, o 21:39 przez Holan, łącznie zmieniany 14 razy.
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
całkiem fajny regulamin, zjawie się na 90%, mam tylko jedno pytanko:
max 12lv magi.
czyli rozumiem że sobie Bound spelli można wrzucić w rozpe ile wlezie? a np. DE doczarować sobie kości magi do oporu?
max 12lv magi.
czyli rozumiem że sobie Bound spelli można wrzucić w rozpe ile wlezie? a np. DE doczarować sobie kości magi do oporu?
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
tak max 12 leweli to jedyne ograniczenie reszta do oporu
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa

obawiam sie jednak że trafie na imperium na 2 ST i 4GC, w sojuszu np. z dwarfami

A proxy oczywiście niedozwolone?
I czy jeżeli jedna osoba będzie grać dwoma armiami to za wstęp płaci 50 czy 80 złotników?
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 104
- Lokalizacja: http://wfbpaint.bnx.pl/news.php
- Kontakt:
Ograniczenia nawet wpożo tylko mam jeden żal:
dlaczego nie ma ograniczenia:"A Slaughtermaster does not require a Tyrant or Bruiser to be fielded." albo :"Leadbelchers do not need to spend a turn reloading – they can fire every turn."
Fajnie by było wkoncu pujśc ogrami na lordzie magu i na armaciażach:D
dlaczego nie ma ograniczenia:"A Slaughtermaster does not require a Tyrant or Bruiser to be fielded." albo :"Leadbelchers do not need to spend a turn reloading – they can fire every turn."
Fajnie by było wkoncu pujśc ogrami na lordzie magu i na armaciażach:D
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Armie VC, DE, DoCh nie mogą łączyć się w sojusz.
Ze sobą?
Czy w ogóle?
Zapewne to pierwsze, ale lepiej uściślić.
Ze sobą?
Czy w ogóle?
Zapewne to pierwsze, ale lepiej uściślić.

Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
Prosze o wiecej wytycznych dotyczacych grania jedna armią. Jaka jest definicja "klimaciarza" i co musi on zrobic, zeby jego rozpa została zaakceptowana przez Darka.Holan pisze: Wielkość armii: 2 x 2222 punktów.(min 2 x 2200), dopuszczone jest wystawienie jednej armii na 4444 pts., jednak jest to opcja zarezerwowana dla klimaciarzy, a rozpiski będą dopuszczane przez sędziego głównego czyli Darka „Dalmara” Polita.
Czy klimaciarzem jest ktos, kto ma wlasna wielka armie, wlasnorecznie pomalowaną, którą chcialby wystawić z pełną różnorodnościa jednostek, by ucieszyc serce ich widokiem w jednym wspolnym boju?
Czy chodzi o to, zeby armia byla plewna i nie nadawala sie do niczego?
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Opor punktow z hobbystyki - normalnie na Masterach nie przekracza to 30% (vide: Lodz, Bydgoszcz, w ogole wszedzie), a tutaj dosadziliscie 80 + 41 + 4.
Kto bedzie robil ocene malowania?
Kto bedzie robil ocene malowania?