Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Z moonstonem to raczej wardancer. Już tłumaczę dlaczego. Pamiętaj, że jednostka przeniesiona za pomocą kamyka musi znajdować się w całości w lesie [a więc nie wystawać rogami] i, musi zostać przeteleportowana do innego lasu i ustawiona w nim także w całości. Aby to było wykonalne w wypadku wild ridersów potrzebny jest duży las, a konkretnie dwa niemałe lasy. O to na polu bitwy trudno. Natomiast tancerzy zawsze wciśniesz. Oczywiście możesz popróbować z WR noblem, jest on rzadko spotykaną opcją, może przekonasz nas, że warto jednak się nad nim zastanowić.
Biegacz z hailem to przeciwieństwo powyższego, czyli absolutny standard. Kiedyś grałem na nim pasjami, teraz już rzadziej. I znów wyjaśniam dlaczego. Otóż, bohater z hodą nie ma żadnej ochrony, słownie żadnej. Więc bardzo często będzie kitrać się z dala od ostrzału i walki. Alter to postać do walki stworzona. Co więcej do skitrania najtrudniejsza. To czyni zestaw hail - alter, nieco kontrowersyjnym. Dla mnie. Jasne, że ma również dosyć oczywiste przewagi.
To wszystko doprowadza mnie do takiego wniosku - facet z hodą ma ją wystrzelić i niewiele więcej. Jaka postać robi różnicę "niewiele więcej nie robiąc"? BSB. Dlatego tak wielu z nas gra na bsb z asyendis i hailem. Inna opcja, również ciekawa, ale bardzo ryzykowna, to waywatcher z hodą. Zawsze tnie marsz i zabije nieuważnego bohatera
Przemyśl rozdzielenie haila od bohatera do walki (jeśli go potrzebujesz), a więc alter z wardem (np. amarantyna, albo stone of cm) i dwurak oraz bohater z hailem. Albo WR nobel jakiego proponujesz, żeby było coś nowego.
Pozdrawiam!
Biegacz z hailem to przeciwieństwo powyższego, czyli absolutny standard. Kiedyś grałem na nim pasjami, teraz już rzadziej. I znów wyjaśniam dlaczego. Otóż, bohater z hodą nie ma żadnej ochrony, słownie żadnej. Więc bardzo często będzie kitrać się z dala od ostrzału i walki. Alter to postać do walki stworzona. Co więcej do skitrania najtrudniejsza. To czyni zestaw hail - alter, nieco kontrowersyjnym. Dla mnie. Jasne, że ma również dosyć oczywiste przewagi.
To wszystko doprowadza mnie do takiego wniosku - facet z hodą ma ją wystrzelić i niewiele więcej. Jaka postać robi różnicę "niewiele więcej nie robiąc"? BSB. Dlatego tak wielu z nas gra na bsb z asyendis i hailem. Inna opcja, również ciekawa, ale bardzo ryzykowna, to waywatcher z hodą. Zawsze tnie marsz i zabije nieuważnego bohatera
Przemyśl rozdzielenie haila od bohatera do walki (jeśli go potrzebujesz), a więc alter z wardem (np. amarantyna, albo stone of cm) i dwurak oraz bohater z hailem. Albo WR nobel jakiego proponujesz, żeby było coś nowego.
Pozdrawiam!
O kurcze, ale tona porad, dzięki ksch Nie znam do końca skrótów(amartyna i alter ^^) Myślałem jeszcze nad odziałem warhawków zamiast jednego oddziału wildów. Aha i czy dużo ryzykuje jakbym nie brał wogule maga? 2 kostki rozproszenia starczą?
Wpadłem na coś z innej mańki
Unnamed 1300 Pts - Wood Elves Army
1 Wardancer Noble @ 155 Pts
General; Wardancer; Wardancer Weapons
Talisman of Protection [15]
Moonstone of the Hidden Ways [35]
1 Spellsinger @ 115 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
9 Glade Guard @ 126 Pts
1 Lord's Bowman @ [6] Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Wardancers @ 151 Pts
Wardancer Weapons; Musician
5 Wild Riders @ 130 Pts
Spear; Light Armour; Musician
1 Treeman @ 285 Pts
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 54
Total Army Cost: 1298
Unnamed 1300 Pts - Wood Elves Army
1 Wardancer Noble @ 155 Pts
General; Wardancer; Wardancer Weapons
Talisman of Protection [15]
Moonstone of the Hidden Ways [35]
1 Spellsinger @ 115 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
9 Glade Guard @ 126 Pts
1 Lord's Bowman @ [6] Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Wardancers @ 151 Pts
Wardancer Weapons; Musician
5 Wild Riders @ 130 Pts
Spear; Light Armour; Musician
1 Treeman @ 285 Pts
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 54
Total Army Cost: 1298
Arantir pisze:Wpadłem na coś z innej mańki
Unnamed 1300 Pts - Wood Elves Army
1 Wardancer Noble @ 155 Pts
General; Wardancer; Wardancer Weapons
Talisman of Protection [15]
Moonstone of the Hidden Ways [35]
sorki, nie moglem się powstrzymać
po co Ci podwójny ward na 6+?
Kurde, to ward to nie jest magic save armor??? W RB jest napisane, że jak postać ma magiczną ochronę to może używać lepszej jak się jej coś doda lub czarem potraktuje. Chyba, że ward to inny save Byłbym wdzięczny za rozróżnienie mi tego
Ward save różni się przede wszystkim tym, że:
1) jest kolejnym savem po AS i regeneracji
2) jest niemodyfikowalny
Żaden z rodzajów save'a się nie dubluje. Może być sens brania drugiego, jeśli pierwszy ma jakieś warunki działania (jak np. ten od forest spiritów). Tyle.
1) jest kolejnym savem po AS i regeneracji
2) jest niemodyfikowalny
Żaden z rodzajów save'a się nie dubluje. Może być sens brania drugiego, jeśli pierwszy ma jakieś warunki działania (jak np. ten od forest spiritów). Tyle.
Mocne, aż się nadaje na sygnaturkębless pisze:Nie, nie... nic takiego.
Z fajnie złozonych herosow polecam Ci jeszcze:
Treemana Ancienta z Blight of Terrors (posiadacz powoduje terror) albo Branchwraith z Resplendence of Luminescents (daje magiczne ataki).
Miałem dzisiaj okropny dzień po prostu, ale jak przeczytałem to wszystko, włącznie z kumulowaniem warda to już nie wytrzymałem.
Genialne w swej prostocie. Drzewiec z podwójnym terrorem mnie zgniótł...
przepraszam za offtop
Genialne w swej prostocie. Drzewiec z podwójnym terrorem mnie zgniótł...
przepraszam za offtop
A tak swoją drogą to wielka szkoda, że normalny bohater nie może mieć cluster of radiance. Przy naszej magii byłoby to jak znalazł.
- Bananovitch
- Chuck Norris
- Posty: 478
- Lokalizacja: Koszalin; Zad Trolla
Z tym ToPem to pojechałeś równo
Warhawki zamiast wildów to niegłupi pomysł-bądź co bądź są nieco (niewiele) mobilniejsi i widzą 360 stopni więc od czasu do czasu mogą uratować dupę. Co do pomysłu gry bez maga... I to mi ludzie mówili że jestem samobójcą, bo chciałem wystawiaćjednego Jeden mag z dwoma scrollami to MINIMUM. Inaczej jak trafisz na VC, DE albo demoy to możesz nawet figurek na stół nie wystawiać.Myślałem jeszcze nad odziałem warhawków zamiast jednego oddziału wildów. Aha i czy dużo ryzykuje jakbym nie brał wogule maga? 2 kostki rozproszenia starczą?
http://laiglenid.blogspot.com/-jak Bananek Bretońców malował.