Unnamed2250 Pts - Dark Elves Army
1 * Dreadlord @ 255 Pts
General; Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield
Soulrender [15]
Pendant of Khaeleth [35]
Deathmask [50]
1 Assassin @ 166 Pts
2ndWeapon
Rune of Khaine [25]
Cloak of Twilight [20]
Manbane [25]
1 Death Hag @ 225 Pts
Battle Standard
1 Sorceress @ 185 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Sacrifical Dagger [25]
1 Sorceress @ 185 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Darkstar Cloak [25]
1 War Hydra @ 175 Pts
12+1 Black Guard @ 257 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard
Standard of Hag Graef [35]
Master @ [39] Pts
Crimson Death [25]
2x 5 Shades @ 85 Pts
2ndWeapon
23+1 Warriors @ 183 Pts
Spear; Light Armour; Shield; FCG
2x 5 Dark Riders @ 85 Pts
10 Crossbowmen @ 110 Pts
Shield
3x 5 Harpies @ 55 Pts
Casting Pool: 7
Dispel Pool: 4
Models in Army: 93
Total Army Cost: 2246
co o tym myślicie?
Mroczne 2,25
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
bałbym się tyko że z niektórymi armiami te 7PD +sztylet to może być mało by sobie poczarować
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
Hmmm nieco ponad 1000 punktów zjedli u ciebie herosi - olbrzymia ilość punktów jeśli chodzi o DE. Rozpa jest ofensywna, ale brakuje jej mocne pierdyknięcia, tzn. 3 oddziały harpii i 2 oddziały DR muszą zająć na tyle długo przeciwnika aby klocki piechoty mogły dojść do walki - może to być dość problematyczne - jeśli zawiodą BG i Warriorzy mogą zostać rostrzelani. Rozpa nieco lepiej radzi sobie przeciw armiom czysto ofensywnym, ale w przypadku defensów lub armii mieszanych z silnym uderzeniem i strzelaniem prawie wszystko zależy od harpii i DR, które w wielu przypadkach mogą nic nie zdziałać. Hydra trochę ratuje sytuacje, bo jest wstanie dość długo ściągnąć na siebie uwagę. Aczkolwiek osobiście uważam, że wszyscy herosi poza dreadlordem z pendantem w pierwszych kluczowych 3 turach bitwy zasadniczo nic nie będą robić. Do tego lord z pendantem jest pozbawiony wierzchowca, co uniemożliwia mu samodzielne działania wraz z DR i harpiami.
Ogólnie uważam, że w pierwszych turach 1000 punktów w herosach nie będzie miało możliwości zabłysnąć, jak również 500 punktów w piechocie (brak zdecydowanej przewagi w sile strzeleckiej nie zmusi przeciwnika do uderzenia na klocki piechoty). Aczkolwiek jeśli tereny dopiszą shadsi mogą bardzo pomóc.
Ogólnie uważam, że w pierwszych turach 1000 punktów w herosach nie będzie miało możliwości zabłysnąć, jak również 500 punktów w piechocie (brak zdecydowanej przewagi w sile strzeleckiej nie zmusi przeciwnika do uderzenia na klocki piechoty). Aczkolwiek jeśli tereny dopiszą shadsi mogą bardzo pomóc.