Rozpiski Imperialne
Moderator: #helion#
No jak tak mówisz Huss to tak musi być ;P
Problem w tym , że je nie czuje się pewnie grając pistolierami a co innego outriderami ... te 18 strzałów to jest coś w ostatniej bitwie położli tak 1/2 lancy ^^ arole pistolierów mogą przejąć KO jak z boku wejda w lance to Good Bye ;]
A teraz pytanie z innej beczki , czy to da radę na HE ?
Problem w tym , że je nie czuje się pewnie grając pistolierami a co innego outriderami ... te 18 strzałów to jest coś w ostatniej bitwie położli tak 1/2 lancy ^^ arole pistolierów mogą przejąć KO jak z boku wejda w lance to Good Bye ;]
A teraz pytanie z innej beczki , czy to da radę na HE ?
kapitan bitting blade bądź sword of battle
jak rzekłem cudowna siła 4 na brete 5 z SOM to nie będzie to co tygryski lubią najbardziej, jak chłopaki mówią pistoliersi w tym wypadku lepsi no i za zaoszczędzone punkty gdzieś jeszcze dałbym detke na GSy...
HE nie wiem o będzie miał rajtuzowiec ale raczej bez szans przy ASf na WL czy
PG , dalszy zasięg szarży DP , bolce magia w ogóle z HE to to nie ma szans
jak rzekłem cudowna siła 4 na brete 5 z SOM to nie będzie to co tygryski lubią najbardziej, jak chłopaki mówią pistoliersi w tym wypadku lepsi no i za zaoszczędzone punkty gdzieś jeszcze dałbym detke na GSy...
HE nie wiem o będzie miał rajtuzowiec ale raczej bez szans przy ASf na WL czy
PG , dalszy zasięg szarży DP , bolce magia w ogóle z HE to to nie ma szans
_________________
Niedługo zagram pierwszą poważniejszą bitwe na większe punkty ( czyli 2k ) Moim przeciwnikiem mają być OnG na strasznie małem czarowniu (czyt 1 caddy) oraz wyvernie ;]
Moja rozpiska szczerze mnie przeraziła , zacząłem od wybrania bohów , póżniej od rarów i specjali a skończyłem na corach na które zostało dziwnie mało punktów ^^ . W każdym razie oto moje dzieło ^^
Duży Kapłan 295
imperialny rydwan . AMoI
Mag 130
lvl 2 rod of power
Mag 125
lvl 2 , Ds
Mały Kapłan 125
SoM , eavy armour , kon w ubranku , tarcza
10 Kusz 80
10 Kusz 80
23 Szermierzy ( tu siezą magowie ) 153
sztandar , muzyk
+9 halabard 45
5 KO 123
muzyk
3 Działa ( na gigusia ) 300
5 IC ( odzialik małego kaplana ) 179
muzyk , szrandar , war banner
Hellstorm 115
Czołg 300
Rozpa IMO dziwna ;] ale oceniajcie
Moja rozpiska szczerze mnie przeraziła , zacząłem od wybrania bohów , póżniej od rarów i specjali a skończyłem na corach na które zostało dziwnie mało punktów ^^ . W każdym razie oto moje dzieło ^^
Duży Kapłan 295
imperialny rydwan . AMoI
Mag 130
lvl 2 rod of power
Mag 125
lvl 2 , Ds
Mały Kapłan 125
SoM , eavy armour , kon w ubranku , tarcza
10 Kusz 80
10 Kusz 80
23 Szermierzy ( tu siezą magowie ) 153
sztandar , muzyk
+9 halabard 45
5 KO 123
muzyk
3 Działa ( na gigusia ) 300
5 IC ( odzialik małego kaplana ) 179
muzyk , szrandar , war banner
Hellstorm 115
Czołg 300
Rozpa IMO dziwna ;] ale oceniajcie
- morgan10005
- Falubaz
- Posty: 1001
- Lokalizacja: MSWiA Stare Babice
O&G to lepszym generałem będzie grand master z laurami i sword of power. Dobry na dobicie wywerny/giganta ewentualnie zajechanie jakieś jazdy na combat reasult(w końcu woundy liczą się podwójnie). za dodatkowe pkt dokup detke aby wywabić fanole.
Fluffowo do dupy, cuda techniki i ani jednego inżyniera lub chociażby kapitana. Sami kapłani i magowie a nie ma flagelantów.
Po co tyle maszyn? Ja bym wywalił przynajmniej jednego cannona.
Kusznicy bez muzyków mogą panikować Ci oddziały, nie lepiej jednej dziesiątki użyć jako detachmentu?
Magowie w tym klocku mi nie pasują, duży regon będzie się kisił w twojej strefie bo do kombatu z magami przeciez nie podejdziesz, nie lepiej wstawić ich w maszyny?
Rany, strasznie dziwna rozpiska:)
Ale ciekaw jestem okrutnie jak sie sprawdzi, napisz koniecznie.
Po co tyle maszyn? Ja bym wywalił przynajmniej jednego cannona.
Kusznicy bez muzyków mogą panikować Ci oddziały, nie lepiej jednej dziesiątki użyć jako detachmentu?
Magowie w tym klocku mi nie pasują, duży regon będzie się kisił w twojej strefie bo do kombatu z magami przeciez nie podejdziesz, nie lepiej wstawić ich w maszyny?
Rany, strasznie dziwna rozpiska:)
Ale ciekaw jestem okrutnie jak sie sprawdzi, napisz koniecznie.
Nie bardzo wiem co się kryje pod tym Dużym kapłanem gdyż masz tam napisane dwie rzeczy + sam kapłan to daje dopiero 250 pkt...
Małemu kapłanowi dał bym Dawn Armor zamiast zwykłego heavy...
Ja bym się pozbył czołgu i armaty i za te punkty włożył sobie klocuszek Flaggelantów 18 z Prophetem - 190 pkt, 10 Archerów - lub w piatkach do detek, i wrzuciłbym jeszcze z klocek np. włoczników 25, szermierzy dał do pełna a magów ukrył w czymś innym,obowiazkowo muzycy dla Kuszników oraz jakby si edalo naskrobac jeszcze punktów to jeszcze z 5 zwykłych Knightów...
Powodzenia...
Newbie ja wiem ze outroderzy sa skuteczniejsi bo tez ich uzywam, ale jelsi po drugiej stronie zobaczysz errantów to Pistolierzy, lub chyba ze zdobedziesz pkt, na 10 Archerów w skirmishu tez przykują uwagę młodych porywczych rycerzy i wtedy ułozysz ich sobie jak zechcesz dzieki takiej przynecie - odegniesz ich gdzie zechcesz...
Małemu kapłanowi dał bym Dawn Armor zamiast zwykłego heavy...
Ja bym się pozbył czołgu i armaty i za te punkty włożył sobie klocuszek Flaggelantów 18 z Prophetem - 190 pkt, 10 Archerów - lub w piatkach do detek, i wrzuciłbym jeszcze z klocek np. włoczników 25, szermierzy dał do pełna a magów ukrył w czymś innym,obowiazkowo muzycy dla Kuszników oraz jakby si edalo naskrobac jeszcze punktów to jeszcze z 5 zwykłych Knightów...
Powodzenia...
Newbie ja wiem ze outroderzy sa skuteczniejsi bo tez ich uzywam, ale jelsi po drugiej stronie zobaczysz errantów to Pistolierzy, lub chyba ze zdobedziesz pkt, na 10 Archerów w skirmishu tez przykują uwagę młodych porywczych rycerzy i wtedy ułozysz ich sobie jak zechcesz dzieki takiej przynecie - odegniesz ich gdzie zechcesz...
Przed bitwą Duży Kapłan napdal NUln i zabrał troche maszn ;]azrael88 pisze:Fluffowo do dupy, cuda techniki i ani jednego inżyniera .
Duży Kapłan 250
imperialny rydwan . AMoI
Mag 130
lvl 2 rod of power
Mag 125
lvl 2 , Ds
Mały Kapłan 125
SoM , eavy armour , kon w ubranku , tarcza
10 Flaggelantów (< żeby to chociaz troche mialo sens )
10 Kusz 80
muzyk
10 Kusz 80
muzyk
23 Szermierzy ( tu siezą magowie ) 153
sztandar , muzyk
+9 halabard 45
5 KO 123
muzyk
2 Działa ( na gigusia ) 300
5 IC ( odzialik małego kaplana ) 179
muzyk , szrandar , war banner
Hellstorm 115
Czołg 300
Szczerze to nie wywale czołgu , bo jak magia nie wypali to muszę mieć jakieś ubezpiecznie , nie ?
Jak na mój mały łeb to troche cię mało i jak dojdzie do ciebie jakiś fajny odział black orków albo big un albo jakichś innych dobrych to z twojej piechoty zrobi jesień średniowiecza.... no bo wszystkiego dwoma oddziałami jazdy i czołgiem nie przyjmiesz.... moim zdaniem brakuje dużo strzałów i koni - czyli outraiderów ! musisz bardzo szybko panikować oddziały a fallenganci to troche nie rozumiem do czego to jest... Wiem jakieś stubborny czy unbreakable ale czy na orków to się sprawdzi?
Biczownicy do zatrzymania? Ostatnio moi dostali szarżę orków, straciłem ich 4, w następnej fazie wyciąłem w pień cały pierwszy szereg i pogoniłem brudasów Nie ma jak poświęcenie, świetna sprawa Dodam tylko, że wystawiam 20 z prorokiem, ciekawą opcją na orki może też być 3x6 w szeregu.
Troche nekromacja . ale co będzie jak przeciwnik ma w ubezpieczeniu 2 10 bowmenow ? takie cos pozbedzie sie naszego oddzialu pistolersów ; ]Huss pisze:Newbie ja wiem ze outroderzy sa skuteczniejsi bo tez ich uzywam, ale jelsi po drugiej stronie zobaczysz errantów to Pistolierzy, lub chyba ze zdobedziesz pkt, na 10 Archerów w skirmishu tez przykują uwagę młodych porywczych rycerzy i wtedy ułozysz ich sobie jak zechcesz dzieki takiej przynecie - odegniesz ich gdzie zechcesz...
Starznie mało doświadczony ork generał jeśli to on szarżował powinien użyć 2 chop a w konsekwencji powinno zginać na tyle dużo flagellantów by nie oddali. W następnej turze też dziwota ponieważ orki wygrały i mając taką samą inicjatywę jak biczownicy biją jako pierwsze zabijają ponownie na tyle wielu flagellantów by ci nie mieli nic do powiedzenia..Stąd uważam Myth że miałeś baardzo dużo szczęścia.Myth pisze:Biczownicy do zatrzymania? Ostatnio moi dostali szarżę orków, straciłem ich 4, w następnej fazie wyciąłem w pień cały pierwszy szereg i pogoniłem brudasów Nie ma jak poświęcenie, świetna sprawa Dodam tylko, że wystawiam 20 z prorokiem, ciekawą opcją na orki może też być 3x6 w szeregu.
_________________
No tak 13 bretońskich łuczników w 3 tury wycięło ci 5 outridersów... Ale myślę że miałem szczęście bo jakbyś wystawił pistolersów i dobrze nimi manewrował to wogóle nie możnaby do siebie strzelać... No ale do tego potrzeba ćwiczeń...OWN3D pisze:Ale co będzie jak przeciwnik ma w ubezpieczeniu 2 10 bowmenow ? takie cos pozbedzie sie naszego oddzialu pistolersów ; ]
'Jajan1 pisze:No tak 13 bretońskich łuczników w 3 tury wycięło ci 5 outridersów... Ale myślę że miałem szczęście bo jakbyś wystawił pistolersów i dobrze nimi manewrował to wogóle nie możnaby do siebie strzelać... No ale do tego potrzeba ćwiczeń...OWN3D pisze:Ale co będzie jak przeciwnik ma w ubezpieczeniu 2 10 bowmenow ? takie cos pozbedzie sie naszego oddzialu pistolersów ; ]
No właśnie nie... gdziekolwiek bym sie ni euszył czekała mnie salwa od Twoich lucznikow albo Twojego sojusznika ;] .
W kazdym razie jak by gracz bretonski wystawil takie 2 oddzialy lucznikow to jakby nie bylo chociazby jedna salw i juz brejk na pistolierach panika a ld 7 latwo oblac ^^
Zawsze można stanąć w takim miejscu gdzie pędząca jazda zasłoni własnym łucznikom pole widzenia (bo łucznicy raczej nie biegną przed kawalerią żeby wszystko widzieć...) a jak jesteś fast kawalery to i nawet szarży nie dostaniesz, bo jak lądujesz po boku lancy to cie niewidać..... Mysle, że da się tak zrobić ale jak już wspominałem na to potrzeba być prawdziwie doświadczonym graczem...
Hmm, nie doprecyzowałem trochę. Graliśmy według AB by BP, czyli biczownicy mieli T4. Po drugie, przeciwnik użył dwóch czopp, ale splewił ataki na 3+, zdarza się. Nie zadeklarował też nic w championa. Po trzecie, orki mają I2 a biczownicy I3, w następnej fazie walki dostałem z poświęcenia przerzuty nietrafień i niezranień, cały pierwszy rząd orków poszedł gryźć ziemię.Wilqu pisze:Starznie mało doświadczony ork generał jeśli to on szarżował powinien użyć 2 chop a w konsekwencji powinno zginać na tyle dużo flagellantów by nie oddali. W następnej turze też dziwota ponieważ orki wygrały i mając taką samą inicjatywę jak biczownicy biją jako pierwsze zabijają ponownie na tyle wielu flagellantów by ci nie mieli nic do powiedzenia..Stąd uważam Myth że miałeś baardzo dużo szczęścia.Myth pisze:Biczownicy do zatrzymania? Ostatnio moi dostali szarżę orków, straciłem ich 4, w następnej fazie wyciąłem w pień cały pierwszy szereg i pogoniłem brudasów Nie ma jak poświęcenie, świetna sprawa Dodam tylko, że wystawiam 20 z prorokiem, ciekawą opcją na orki może też być 3x6 w szeregu.