Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Ekhm.... Najnowszy Armybook Dwarf'ów:
Koniec
Czyli są to zwykłe przedmioty magiczne, wszystkie czary na nie też działają.It is important to remember that a runic item is no different in principle to any other magic item, and all the usual rules for magic items still apply [...] All the rules that apply to the possesion and use of magic items also apply for magic runic items.
Koniec
Chieftain (Skaven Hero - 45pkt.) Toughness: 4
Goblin Big Boss (Goblin Hero - 35pkt.) Toughness: 4
Elf Prince (High Elf Lord - 150pkt.) Toughness: 3
I gdzie tu sprawiedliwość na świecie
Goblin Big Boss (Goblin Hero - 35pkt.) Toughness: 4
Elf Prince (High Elf Lord - 150pkt.) Toughness: 3
I gdzie tu sprawiedliwość na świecie
Zestaw najbardziej podstawowy z którego na 100% będziesz wszystko używał to:
10 łuczników
2 bolce
orzeł
WL tak z 12-14 fcg
5 DP
1-2 magów
Dalej zależy jak ci to leży - Jako miłośnik smoków i lordów którzy budzą szacunek przeciwnika i nie mogą się sami wysadzić przez moje beznadziejne rzuty bym polecił:
Smok
kolejny bolec
5 ER
kolejną 5 DP lub kolejne WL
10 łuczników
2 bolce
orzeł
WL tak z 12-14 fcg
5 DP
1-2 magów
Dalej zależy jak ci to leży - Jako miłośnik smoków i lordów którzy budzą szacunek przeciwnika i nie mogą się sami wysadzić przez moje beznadziejne rzuty bym polecił:
Smok
kolejny bolec
5 ER
kolejną 5 DP lub kolejne WL
Chieftain (Skaven Hero - 45pkt.) Toughness: 4
Goblin Big Boss (Goblin Hero - 35pkt.) Toughness: 4
Elf Prince (High Elf Lord - 150pkt.) Toughness: 3
I gdzie tu sprawiedliwość na świecie
Goblin Big Boss (Goblin Hero - 35pkt.) Toughness: 4
Elf Prince (High Elf Lord - 150pkt.) Toughness: 3
I gdzie tu sprawiedliwość na świecie
Aco sadzicie o taki zestawie na poczatek:
14 archerow
14 spearmanow
repeat bolt thrower (moze byc zamiast bolca ??)
a potem farbki
I takim zestawem wkrecac sie w gre i malowanie a pozniej rozbudowywac armie
Podobno HE to armia ktora nie wybacza bledow a mozna sobie to jakos ulatwic/obejsc??
14 archerow
14 spearmanow
repeat bolt thrower (moze byc zamiast bolca ??)
a potem farbki
I takim zestawem wkrecac sie w gre i malowanie a pozniej rozbudowywac armie
Podobno HE to armia ktora nie wybacza bledow a mozna sobie to jakos ulatwic/obejsc??
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
14 archerów to za dużo (wstawia się ich prawie zawsze po 10)Kario pisze:Aco sadzicie o taki zestawie na poczatek:
14 archerow
14 spearmanow
repeat bolt thrower (moze byc zamiast bolca ??)
a potem farbki
I takim zestawem wkrecac sie w gre i malowanie a pozniej rozbudowywac armie
Podobno HE to armia ktora nie wybacza bledow a mozna sobie to jakos ulatwic/obejsc??
14 spearmenów to za mało (proponuję duży oddział od 18 do 21)
Repeater Bolt Thrower to właśnie bolec (potoczne określenie)
Farbki, jesli masz zamiar sam malować swoje figurki oczywiście są wskazane
HE to fajna, zbalansowana armia, bez przegięć, ani nie słaba, dająca dużo możliwości złożenia, a błędów zawsze lepiej nie robić
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
No ok a jakbym mial potem kupowac oddzialami to co najlepiej (cos co jest nieocenione w tej armii i trzeba koniecznie posiadac)
Jesli zdecydowalbym sie na taki o to styl gry:
Ostrzal z daleka (ostrzal wszystkich jednostek zaczynajac od najmocniejszych) + magia (to samo) + dobijanie resztek
Czy taki styl gry ta armia jest oplacalny? Czy mozna nim wygrywac? i Jakie jednostki bylyby najlepsze pod ten styl ??
Jesli zdecydowalbym sie na taki o to styl gry:
Ostrzal z daleka (ostrzal wszystkich jednostek zaczynajac od najmocniejszych) + magia (to samo) + dobijanie resztek
Czy taki styl gry ta armia jest oplacalny? Czy mozna nim wygrywac? i Jakie jednostki bylyby najlepsze pod ten styl ??
jak się ma bardzo dużo strzelania i mocna magię, to warto wziąć SM.
Bardzo licznych hordówek ciezko i tak wystrzelać, a SM je kroją pieknie.
Jak się trafi na wroga z mocnym strzelaniem luczniczym to i tak jesteśmy w stanie je wyelminować za pomocą bolców, gdyż nic tak pieknie nie ściąga wrogich strzelców jak RBT. Zaś wszelakie katapy etc. tak samo bolą SM jak i WL, oczywiście kotki to podstawowa jednostka u HE. Ale polecam obydwie te jednostki, bo są bardzo przydatne na polu bitwy.
Bardzo licznych hordówek ciezko i tak wystrzelać, a SM je kroją pieknie.
Jak się trafi na wroga z mocnym strzelaniem luczniczym to i tak jesteśmy w stanie je wyelminować za pomocą bolców, gdyż nic tak pieknie nie ściąga wrogich strzelców jak RBT. Zaś wszelakie katapy etc. tak samo bolą SM jak i WL, oczywiście kotki to podstawowa jednostka u HE. Ale polecam obydwie te jednostki, bo są bardzo przydatne na polu bitwy.