Mam takie glupie pytanie, a dokladnie chcialbym, zeby ktos potwierdzil moj to myslenia.
Czy moge oddzialem dwarfow w kresce (1x10) zrobic turn a potem change formation do formacji 5x5, czy maksymalnie moge zrobic turna do formacji 2x4 i dwoch gosci z tylu?
Chodzi o to, ze zmieniajac na 5x5 ostatni dwarf rusza sie 8x0,8"=6,4".
Czyli, ze nie moge, prawda?
glupie pytanie
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
tak nie mozesz...
zeby bylo smieszniej teraz jesli sa to minerzy to niezaleznie od tego w jakiej formacji wyjdziesz z krawdzi po ich calym ruchu nie moga byc odniej dalej niz 6" gdyz nie moga przekroczyc 2x swojego ruchu (zaczynaja ruch za stolem)

zeby bylo smieszniej teraz jesli sa to minerzy to niezaleznie od tego w jakiej formacji wyjdziesz z krawdzi po ich calym ruchu nie moga byc odniej dalej niz 6" gdyz nie moga przekroczyc 2x swojego ruchu (zaczynaja ruch za stolem)
Dzieki za odp, wszystko jasne (jesli chodzi o pytanie).
Jesli chodzi o drugie zdanie, to nie masz racji. Minerzy wychodza tak jak oddzialy zza krawedzi po pogoni, a te z kolei zaczynaja ruch od miejsca w ktorym stoja a nie od miejsca, gdzie ich nie ma
.
Jesli chodzi o drugie zdanie, to nie masz racji. Minerzy wychodza tak jak oddzialy zza krawedzi po pogoni, a te z kolei zaczynaja ruch od miejsca w ktorym stoja a nie od miejsca, gdzie ich nie ma
Możesz. W FAQ jest napisane tylko, by nie wykorzystywać (w sensie nadużywać) takich zagrań. Imo zmiana wężyka krasnali na formację 2x5 nie jest żadnym nadużyciem.Chodzi o to, ze zmieniajac na 5x5 ostatni dwarf rusza sie 8x0,8"=6,4".
Czyli, ze nie moge, prawda?
Shina nie słuchaj, bo jak mu zabronili chodzić TG po 15", to teraz będzie pilnował, żeby żaden bretończyk w lancy nie przebył 17" przy wheelu
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
"players trying to exploit any manouvre [...] to try and move models in their unit more than double their movement "
jak dla mnie wedlug tego cytatu ruch powyzej 2x bazowego move'a to exploit... moze oczywiscie zle ten tekst odzczytuje...
jak dla mnie wedlug tego cytatu ruch powyzej 2x bazowego move'a to exploit... moze oczywiscie zle ten tekst odzczytuje...
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Oczywiście, że źle.Shino pisze:"players trying to exploit any manouvre [...] to try and move models in their unit more than double their movement "
jak dla mnie wedlug tego cytatu ruch powyzej 2x bazowego move'a to exploit... moze oczywiscie zle ten tekst odzczytuje...
Ja wiem o co biega, bo z DA o tym rozmawiałem, nim to przez GW team przepchnął. Pojęcia "exploit" nie zamierzam tu omawiać.
Jest tak jak pisze Jankiel.
Nie chodzi o te parę milimetrów czy o wheele lancy. Resentyment i czepiactwo przemawiają przez Shino.
Ignore.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
oczywiscie proponuje jeszcze zapytac da co mialo na mysli gw piszac zasady czolgu da i innych rzeczy
bo moze im poprzz recast nekromanckich czarow chodzilo o recast tylko dla nekromantow?
mi ciezko sie domyslac co chcieli przez to napisac... widze co napisali i imo lepiej sie tego trzymac niz tego co chcieli zrobic.
a tak wogole jacku co juz jest abuse a co nie jest? wychodzenie wogole w linii np. minerow jest abuse? czy wychodzenie ich jesli sa krotsi niz nie jest? bo pewnie to tez chcieli zapisac ale nie dali rady
bo moze im poprzz recast nekromanckich czarow chodzilo o recast tylko dla nekromantow?
mi ciezko sie domyslac co chcieli przez to napisac... widze co napisali i imo lepiej sie tego trzymac niz tego co chcieli zrobic.
a tak wogole jacku co juz jest abuse a co nie jest? wychodzenie wogole w linii np. minerow jest abuse? czy wychodzenie ich jesli sa krotsi niz nie jest? bo pewnie to tez chcieli zapisac ale nie dali rady
Na szczescie minerami juz sie nasza LS zajela. Shino odczep sie juz od minerow
.
Prawde mowiac, wolalbym zeby bylo jasno sformulowane do ilu cali moge zrobic ruch ostatnim modelem przy change formation (wiec wersja Shino mi o wiele bardziej odpowiada), no ale pewnie na razie nie ma co liczyc na cos takiego.
Bo z pytaniem mozna posc dalej, czy moge klockiem 20 ustawionym w kreske (wymyslilem sobie taki sposob obrony przed wraithami) zrobic change formation (np. po wygranej walce) do formacji 5x5.
Nie musicie na to pytanie odpowiadac.
Prawde mowiac, wolalbym zeby bylo jasno sformulowane do ilu cali moge zrobic ruch ostatnim modelem przy change formation (wiec wersja Shino mi o wiele bardziej odpowiada), no ale pewnie na razie nie ma co liczyc na cos takiego.
Bo z pytaniem mozna posc dalej, czy moge klockiem 20 ustawionym w kreske (wymyslilem sobie taki sposob obrony przed wraithami) zrobic change formation (np. po wygranej walce) do formacji 5x5.
Nie musicie na to pytanie odpowiadac.
