Imperium 3500 na Orki

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

helstorm w nic nie trafia.Ta maszyna to porażka projektantów GW.

Awatar użytkownika
Ronald
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 36
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Ronald »

Dziwne, w ostatniej bitwie trafił 2 razy po czym było bum ;/

Awatar użytkownika
pelcu
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: Z Zadupia

Post autor: pelcu »

Kawaleria IC będzie wielkim łakomym kąskiem dla magii i strzelców O&G.
Wywal ją na to konto. Pistoliersów, lub Outriderów.

Z pozostałych można wystawić jeszcze wsparcie strzeleckie, dla tych piechot które będziesz miał. Możesz ewentualnie wystawić 5-kę jazdy z Czempionem bez sztandaru, tak aby była ekipa do szarży na skrzydła klocków Piechoty. Jak ich stracisz, to nie wiele punktów (nie mają sztandaru ;) ). Jak im wyjdzie szarża, to łamią oddziały. Jak przegrają w szarży od frontu, to wyciągają oddział piechoty przed linię...

Awatar użytkownika
Ronald
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 36
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Ronald »

Ciekawy pomysł. A o sztandarach to wiem na takie słabe jednostki, że nie powinno się ich dawać.
I rest in graveyard! Ruling system WFB!
Moja dotychczasowa galeria Empire of Men

Awatar użytkownika
pelcu
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: Z Zadupia

Post autor: pelcu »

Za 131 pts. masz 6A S5 i 5A S5.Ld8 Ws4 As1+
Jest to wystarczająco sporo, aby przeciwnik nie puszczał takiego oddziału na flankę. Łatwo takim oddziałem sprowokować szarże... Zmusić do zmiany usatwienia ( np. ustawienie się bokiem do armat aby mieć przód do tej jazdy - lubię to... ).
Potem podstawię się pod szrżę i albo ucieknę, gdy chcę, aby stracił nieco ruchu (Można fajnie wykorzystać Outridersów dających wtedy gdzieś z boku salwę z bliskiego zasięgu), a jeżeli oponent nie będzię chciał szarżować, to ja atakuję, a co tam ;) .
Wprawdzie na dzień dobry mają - 5 do wyniku walki z piechotą, ale KO nie jest to oddział przełamania, a oddział wsparcia postraszyć może, zabić bohatera itd. ...

No i ostatecznie ;) wyobraź sobie screen z Armour save 1+
Może wkurzać...

Ok. koniec mojego smącenia. Proszę zrób dobry raport bitwy, to się dowiemy, czy "Imperialne Kolegium Taktyków" się prawdziło?
Aha i radziłbym zmienić magię na pewniejszą np. Fire, Metal... Masz mało kości, więc czary powinny wymagać mniejszych wyników.
pzdr.

Awatar użytkownika
Ronald
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 36
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Ronald »

Dzięki za rady a co do magi to już mam jeden magic, co do metalu nie przydaje się na orki.
I rest in graveyard! Ruling system WFB!
Moja dotychczasowa galeria Empire of Men

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

metal na orcasy? :lol:
slaby wybor
zwlaszcza ze casting wysoki a efektywnosc slabawa

za to fire jest ok;tak samo jak shadow i heaven(glownie dla czaru nr 1)

Awatar użytkownika
pelcu
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: Z Zadupia

Post autor: pelcu »

Macie rację. Metal, dałby uniwersalność rozpisce, ale tu chodzi o O&G. Ale tak jak napisałem , FIRE, a potem Shadow, Death.

Błówna broń na orkasy i hordy Night Goboo to Burning Head ;) --> będą testować panikę po starcie chociaż jednego modelu...

ODPOWIEDZ