Rozpiski elfów
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
od czego splynie?
Jak w to będą strzelać to tylko na naszą korzyść, dzięki wardowi spadają straty o 50% dzięki czemu inne, wazniejsze jednostki do walki będą w nienaruszonym stanie.
A posylająć 15PG na 5 khornikó to nie jest rozsadny pomysl.
Jak w to będą strzelać to tylko na naszą korzyść, dzięki wardowi spadają straty o 50% dzięki czemu inne, wazniejsze jednostki do walki będą w nienaruszonym stanie.
A posylająć 15PG na 5 khornikó to nie jest rozsadny pomysl.
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Było to już omawiane i niestety nie można. A szkoda, bo z savem 2+ i wardem 4+ byłby super do pojedynków.Semi pisze:btw jak jest z Eshieldem na champione PG mozna go dawac?
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Zauważam tu coraz większy entuzjazm odnośnie PG, a na początku nikt nie był nimi zachwycony, wszyscy tylko WL i WL oraz czasem SM
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Zgoda w 100% co do charakterystyki i modeli PG Dzięki ASF każda elitarna piechota HE jest grywalna, to nie DE, gdzie właściwie jedyny słuszny oddział to BG.Semi pisze:WL sie nudza...ile mozna na nich grac
trzeba szukac nowych rozwiazan.... a PG dzieki wardowi minimalizuja straty, dzieki czemu moga z powidzenie zadzialac jak WL i cos przytrzymac albo nawet przepchnac staticiem
dodatkowo maja najladniejsze modele
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
- Master of reality
- Oszukista
- Posty: 833
- Lokalizacja: Warszawa
Ostatnio kminilem jak by tu zagrać na gryfie i wyszła mi z tego taka rozpa na 2500
Lord
Gryf
Bow of seafarer
talisman of loec
caledor armour
lanca
Mag lv2
ring of fury
mag lv2
jawel of dusk.
scroll
mag lv2
scroll
power stone
silver wound
10x archer
muzyk
10x archer
14xWL
FCG
lions banner
14xWL
FCG
standard of balance
amulet of light
10xPG
czempion, chorąży
BOS
skeinsliver
5xSW
4xBT
Założenie jest takie że stoję, strzelam i maguje a co przeżyje to niszczę WL i gryfem. SW obcinają marsz może dadzą mi dodatkową turę strzelania
Lord
Gryf
Bow of seafarer
talisman of loec
caledor armour
lanca
Mag lv2
ring of fury
mag lv2
jawel of dusk.
scroll
mag lv2
scroll
power stone
silver wound
10x archer
muzyk
10x archer
14xWL
FCG
lions banner
14xWL
FCG
standard of balance
amulet of light
10xPG
czempion, chorąży
BOS
skeinsliver
5xSW
4xBT
Założenie jest takie że stoję, strzelam i maguje a co przeżyje to niszczę WL i gryfem. SW obcinają marsz może dadzą mi dodatkową turę strzelania
Jak Jasiuu napisal, dlatego zamienilbym jednych WL na SM, i nawet chyba na bpr się mieścisz.
Ciekawa rozpa, ale bez żadnej kawaleri to tak hmm... dziwnie. 2x kawaleria, dowolnie jak zlożona i czy to SH czy DP powinny być, oczywiście imo.
A jak chcesz 2x WL i nie na bpr, to dalbym BSB z reaver bowem.
Ciekawa rozpa, ale bez żadnej kawaleri to tak hmm... dziwnie. 2x kawaleria, dowolnie jak zlożona i czy to SH czy DP powinny być, oczywiście imo.
A jak chcesz 2x WL i nie na bpr, to dalbym BSB z reaver bowem.
- Master of reality
- Oszukista
- Posty: 833
- Lokalizacja: Warszawa
Jednych WL rzeczywiście zmienię na SM (myślę ze tych z amuletem)
czy danie BSB ni osłabi mojego potencjału magicznego? Teraz moi magowie mogą dużo zrobić nawet przy mocnym defie oponenta a usunięcie jednego z nich chyba nie da odpowiedniej siły przebicia. No i jak im item ustawić jeśli jednego skasuje?
czy danie BSB ni osłabi mojego potencjału magicznego? Teraz moi magowie mogą dużo zrobić nawet przy mocnym defie oponenta a usunięcie jednego z nich chyba nie da odpowiedniej siły przebicia. No i jak im item ustawić jeśli jednego skasuje?
Ja odpowiem Ci tak:
Ostatnio na turnieju, też ustawiłem się na magię i pomyślałem że będzie kop niemiłosierny jak moich 3 magów (lvl 2) rozpocznie swoją fazę magii. Niestety koszt punktowy tych magów też był olbrzymi, dlatego w rozpisce znalazło się mało jednostek. Jednakże efekt był mizerny (przegrywane bitwy). Magia nie wchodziła (jest w końcu kapryśna ) a żeby poczarować 3 magami potrzebowałbym znacznie więcej PD (choć miałem BoS). Skutek był taki że każdy z magów rzucał 1 czar w turze (na tyle wystarczało kości), choć w teoretycznie mogłem rzucać w sumie 10 .
Z perspektywy czasu lepszym rozwiązaniem byłby BSB z Battle Banner'em w SM lub WL (przepchnie wszystko i ustoi kilka szarży).
Ostatnio na turnieju, też ustawiłem się na magię i pomyślałem że będzie kop niemiłosierny jak moich 3 magów (lvl 2) rozpocznie swoją fazę magii. Niestety koszt punktowy tych magów też był olbrzymi, dlatego w rozpisce znalazło się mało jednostek. Jednakże efekt był mizerny (przegrywane bitwy). Magia nie wchodziła (jest w końcu kapryśna ) a żeby poczarować 3 magami potrzebowałbym znacznie więcej PD (choć miałem BoS). Skutek był taki że każdy z magów rzucał 1 czar w turze (na tyle wystarczało kości), choć w teoretycznie mogłem rzucać w sumie 10 .
Z perspektywy czasu lepszym rozwiązaniem byłby BSB z Battle Banner'em w SM lub WL (przepchnie wszystko i ustoi kilka szarży).
2 magów + BOS to juz całkiem mocna magia
kolejne kminy z użyciem dogsów, ponoć Asarnila już można na bpr:
Archmage @ 360 Pts
General; Magic Level 4
Book of Hoeth [100]
Mage @ 140 Pts
Dispel Scroll [20]
Dispel Scroll [20]
Asarnil @ 460 Pts
10 Archers @ 110 Pts
10 Archers @ 110 Pts
13 Swordmasters @ 285 Pts
fcg
Standard of Balance [45]
Amulet of Light [15]
8 Phoenix Guard @ 210 Pts
Banner of Sorcery [50]
Gem of Courage [10]
5 Dragon Princes @ 190 Pts
War Banner [20]
5 Ellyrian Reavers @ 85 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
Czarujemy i strzelamy. Smok kontroluje sytuacje wraz z DP, SM jako oddzial wyrzynający i pilnujący bolców i PG z arcymagiem. Sami PG też są w stanie coś przyjąć jak się wlączy gema.
Archmage @ 360 Pts
General; Magic Level 4
Book of Hoeth [100]
Mage @ 140 Pts
Dispel Scroll [20]
Dispel Scroll [20]
Asarnil @ 460 Pts
10 Archers @ 110 Pts
10 Archers @ 110 Pts
13 Swordmasters @ 285 Pts
fcg
Standard of Balance [45]
Amulet of Light [15]
8 Phoenix Guard @ 210 Pts
Banner of Sorcery [50]
Gem of Courage [10]
5 Dragon Princes @ 190 Pts
War Banner [20]
5 Ellyrian Reavers @ 85 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
Czarujemy i strzelamy. Smok kontroluje sytuacje wraz z DP, SM jako oddzial wyrzynający i pilnujący bolców i PG z arcymagiem. Sami PG też są w stanie coś przyjąć jak się wlączy gema.
- Master of reality
- Oszukista
- Posty: 833
- Lokalizacja: Warszawa
Dlaczego SM jest 13? dopychaleś punkty, czy to jakiś tajemniczy plan totalnego zniszczenia ?
Bo jeśli dopychales to ja bym proponowł do PG jednego dodać to z arcy byś miał +1 Cr za szeregi chociaż
Bo jeśli dopychales to ja bym proponowł do PG jednego dodać to z arcy byś miał +1 Cr za szeregi chociaż