Rozpiski Imperialne

Empire

Moderator: #helion#

Zablokowany
Awatar użytkownika
Barney
Mudżahedin
Posty: 256

Post autor: Barney »

Cord pisze:
OWN3D pisze: Halabardnicy to syper detki ; ]
Zwłaszcza w walce z nowymi jednostkami są super detkami do nabijania przeciwnikowi CR.
Ależ Ty marudzisz ; ]

Mi się na ogół sprawdzaja ; ] chociaz co za duza detek to nie zdrowo ; ]

Awatar użytkownika
Khunag
Chuck Norris
Posty: 395
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Khunag »

Jak się porówna halabardników ze swordsmanami to aż skręca, to nawet nie ta sama liga...

Awatar użytkownika
morgan10005
Falubaz
Posty: 1001
Lokalizacja: MSWiA Stare Babice

Post autor: morgan10005 »

jak ktoś chce zobaczyć halabardników na turnieju to mam zamiar grać dziesiątką na HARDKORZE 28 marca.

Ale tak jest bo nie mam core i gram z pełnym WYSIWIG

Grand Master of an unnamed Knightly Order @ 240 Pts
General; Barding; Full Plate Armor; Shield; Warhorse, Sword of Power [40], Laurels of Victory [55]

Captain @ 147 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse, White Cloak [35], Sword of Might [15]

Warrior Priest of Sigmar @ 153 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse, Icon of Magnus [25], Enchanted Shield [15], Biting Blade [5]

Battle Wizard @ 115 Pts
Magic Level 1,2x Dispel Scroll [25]

1 Steam Tank @ 300 Pts

1 Great Cannon @ 100 Pts

10 Knights of the Inner Circle @ 325 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse,War Banner [25],Preceptor

10 Knights of the Inner Circle @ 320 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse,Steel Standard [20],Preceptor

5 Knightly Orders @ 123 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse

5 Knightly Orders @ 123 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse

10 Halberdiers @ 54 Pts
Halberd; Light Armour; Musician

Casting Pool: 3

Dispel Pool: 4

Models in Army: 49


Total Army Cost: 2000

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

Bardzo ciekawa rozpa morgan100005:] testowałeś może przed turniejem? Masz jasną koncepcje więc nie ma co wylewać tu swojego zdania, bo nawet nie mam koncepcji na żadne zmiany...chciałbym Cię wraz z nią zobaczyć w akcji...wogóle to życze powodzenia:]

Awatar użytkownika
morgan10005
Falubaz
Posty: 1001
Lokalizacja: MSWiA Stare Babice

Post autor: morgan10005 »

mag i halabardnicy nie pasują, ale trzeba mieć ochronę magiczną i 3 core :evil:

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3165
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Jak dla mnie klocki kawy są za duże, szczególnie, że pójdą do nich jeszcze jacyś herosi (w ogóle jak ich wystawisz?). Przy silnym strzelaniu i magii wroga wątpię byś dojechał do jego linii i zachował bonus za szeregi, czyli punkty wywalone w błoto raczej. Obciąłbym te kloce, a za oszczędzone punkty wrzucił jeszcze jedną piątkę rycerzy, odpadają wtedy halabardnicy w takim bezsensownym wystawieniu. Powinno wtedy jeszcze starczyć np. na drugą armatę albo fasta. Albo może to i to. Ogólnie zasada jest taka, że wiele trochę mniejszych zagrożeń trudniej pokonać niż mało wielkich, groźnych bydlaków. Wychodzi tutaj na jaw, że jestem częściowo zwolennikiem taktyki MSU ;-)

Awatar użytkownika
Lucki Man
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 121
Lokalizacja: Szybki Szpil Tychy

Post autor: Lucki Man »

rozpa na turniej w Knurowie:D

grand master:laury,sword of power
warrior prist:enchanted shild,icona magnusa,biting blade
mag:2scrolle
mag:scroll

core:
9rycerzy:war baner
9rycerzy:baner d3 do szarzy
2 razy handgany po 10
2 razy kusze po 10

special:
3cannony

rare:
hellblaster
Tank

co sadzicie?:D rozpa wychodzi na 2134

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3165
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Silne, chociaż bez wsparcia małych oddziałów rycerzy. Da się wymanewrować trzy takie klocki (czołg liczę za groźny klocek ;-) ). Masz poziomy na magach? Czy tylko noszą zwoje? Bo miałbyś niczego sobie magię z poziomami. W ogóle pytanie jak zwykle czy lepiej brać scroll, czy rod of power, ale to już każdy robi jak lubi.

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

Słuchaj Myth'a bo mądrze prawi...zamieniłbym jedną 9 z WB na dwie gołe piątki, jednych handaganów na Archerów by szli sobie i osłaniali kawe lub czołg(nie wyobrazam już sobie rozpisek bez Hustmanów:p ), ja używam Rod of power i Aldred's cascet gdy mam 2 magów i 2 Kapłanów(duża póla DD)Ty masz jednego kapłana ale sądze że wystarczy...trzeba ryzykować...przemyśl też Flagellantów...

Awatar użytkownika
Embir
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Embir »

Wywaliłbym helblastera i na jego miejsce wsadził outridersów z czempionem. Bardzo przydatny oddział no i na pewno nie ryzykujesz, wystawiając go, że wybuchnie w 1szej turze.
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/

Awatar użytkownika
Lucki Man
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 121
Lokalizacja: Szybki Szpil Tychy

Post autor: Lucki Man »

tylko jak wyrzuce jeden klocek kawaleri to wtedy ma tylko tanka plewnego:P i jeden odzial z grandem do walki;d troche malo;d 2 razy 5 rycerzy mysalem nad tym ale jakos wolalem wsadzic 9.Co do magow to mam tylko zwyklych bez levela zeby scrolle trzymali nie lubie ostatnio magi bo mnie strasznie zawodzi pakuje duzo punktow w magie a nic z tego nie ma.Nad flagelantami tez myslem ale nie mieszcza sie za bardzo a jak juz mam wystawiac to 25 z czempionem mniejszych odzialow nie lubie.Sprobuje cos pokminic i wsadzic outriderow:D

Awatar użytkownika
Toni
Wodzirej
Posty: 705
Lokalizacja: Opole

Post autor: Toni »

zrezygnuj z handgun'ów, daj warda na 4+ zamiast SOP generałowi (kluczowe przy pojedynkach, tak to go bardzo łatwo zabić), wywal hellblastera i za zaoszczędzone punkty dorzuć drugiemu magowi scrolla, dołóż dwie 5 ryców z muzykami (przydadzą Ci się znacznie bardziej niż kolejny wielki kloc kawy), typków z steel standardem przenieś do inner circle, jak się jeszcze uda to rozszerz większe klocki do 11-12 (tak wielkie oddziały lubią ginąć w wielkich ilościach, wg. mnie lepiej rozszerzyć front do 6 modeli niż liczyć na to że dojedzie pełen 2 szereg)
Berik ze słowackiego forum, o nowych planach wydawniczych GW pisze:10 plastovych idiotov za 25 libier, to nie je to krasa?

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

Oto rozpa wsparta krótkonogą piechotą...jesli się sprawdzi to będę na nich grywał - choć bardziej się nadają do piechotnej armii empire :wink:

Archlector 286 pkt.
-War Altar
-Armour of Meteoric Iron, Van Hortsman Speculum
-great weapon

Warrior Priest 153 pkt.
-warhorse, barding, heavy armour
-Icon of Magnus, Enchanted shield, Bitting Blade

Wizard 150 pkt.
-2 lvl
-Luck Stone, Dispel Scroll

Wizard 130 pkt.
-2 lvl
-Rod of Power

5 Knightly Orders 123 pkt.
-musician
5 Knightly Orders 123 pkt.
-muscician
18 Flagellants 190 pkt.
-Prophet
12 Crossbowmans 101 pkt.
-musician
5 Morr Knights of the Inner Circle 174 pkt. + WarriorP
-musician, standard bearer + Steel Standard
5 Pistoliers 114 pkt.
-musician, outrider with repeter pistol
Cannon 100 pkt.
Cannon 100 pkt.
Steam Tank 300 pkt.
20 Dwarf's Warriors 205 pkt.
-heavy armour, shield
-full command group

Total points: 2249

Uwagi i konstruktywna krytyka mile widziane:] Herosi wsumie u mnie bez zmian - kosmetyka raczej... :wink:
Ostatnio zmieniony 24 mar 2009, o 18:39 przez Huss, łącznie zmieniany 1 raz.

mart2in
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 35
Lokalizacja: Katowice - Centrum

Post autor: mart2in »

...to zalezy do czego ich chcesz użyć ale mnie się wydaje że to troche wyrzucone punkty - przy takiej rozpisce mogą w ogóle nie dojść do walki - może przy armii tego typu warto coś za te punkty dać do wsparcia ataku....

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

2 rar obok czołgu za niego powinieneś otrzymać nobla graczy empire dl anie rozpa luxio 1 klasa.
Obrazek






_________________

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

Opcją nad jaką jeszcze Wilqu myślałem jest zastąpienie Flagellantów Klockiem 24 Swordsmanów + D: 9 Free Company co wiąże się z zabraniem Warrior Priestowi Bitting Blada oraz pozbyciu się 2 Crosbowmanów oraz muzyka...wtedy mam dwa porządne klocuszki piechty, 3 Kawy jest czym omiatać i czym blokować...cenie sobie Flaggelantów bardzo wysoko ale są podatni na wszelki ostrzał :roll: Muszę tym zagrać i przetestować... obydwie opcje:] a Ty co byśwybrał SWordów czy zostawić Flagellantów Wilqu? Krasnale są w tej rozpie obok czołgu i Altara "skałą" - As 3+ w walce wręcz, 9 LD , T4, WS 4 - dla mnie bomba a prędkośc jakoś przeboleje...

Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

wlasnie, ta rozpa jest fajna, ja testuje przed moim malym pierwszym turniejem, tylko wlasnie pare motywow bym moze podebral ;) ale dla mnie brodacze, to niestety blokada dla rakietki, ktora ostatnio strasznie dobrze sie splaca, no i biore wiecej DS
Obrazek

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

Brałem po 2 DS ale w tej konfiguracji jestem wstanei wygenerować taką masę DD a jednocześnie nadal rzucać czary...a co masz na myśli mówiąc "parę motywów podebrać" mati.pl? wiesz nie grywam na rakiecie bo jest zbyt ryzykowna moim zdaniem, jeden celny strzał to dla mnie za małopo pozatym pomijając Krasnale :wink: armia jest mobilna i strzelanie po swoich mnie bardzo boli :cry: 2 Cannony to dla mnie optymalna siła...

Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

wlasnie ta mobilnosc, ja bede gral przeciw demonom, krasiom, de, woch i jeszcze zielonym, wiec wybrac musialem miedzy szybkim uderzeniem a defensywa z mala mozliwoscia kontry, narazie wymyslilem sobie takie cos (oczywiscie bede pewnie jakies korekty robil):
Arch Lector of Sigmar @ 320 Pts
War Altar,Van Horstman's Speculum, Armour of Meteoric Iron, Sword of Power

Warrior Priest of Sigmar @ 152 Pts
Barding; Great Weapon; Heavy Armour; Warhorse
Icon of Magnus, Sword of Battle

Battle Wizard of the Bright Order @ 150 Pts
Magic Level 2; 2x Dispel Scroll

Battle Wizard of the Light Order @ 150 Pts
Magic Level 2; 2x Dispel Scroll

10 Handgunners @ 130 Pts
Detka: 2 x 5 Free Company

10 Handgunners @ 130 Pts
Detka: 2 x 5 Free Company

15 Flagellant Warbands (Core) @ 150 Pts

10 Huntsmen @ 100 Pts

6 Knights of the Inner Circle @ 247 Pts + Priest
War Banner

5 Outriders @ 105 Pts

Great Cannon @ 100 Pts

Great Cannon @ 100 Pts

Steam Tank @ 300 Pts

Helstorm Rocket Battery @ 115 Pts

Po zlych doswiadczeniach z magia, zwlaszcza niedobra ;) zielona postawilem na magiczna defensywe, niestety ....
Obrazek

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

Kurde ciężki wybór Huss flagellanci czy swordsmeni jedno podatne na ostrzał ale niezłamywalne i niepanikowalne drugie ma wszak ochronę od pocisków(sv 5+ od pocisków to taki sobie sv) ale panikowalne breakowalne i wogóle -alne w dobie szarż od przodu łamiących nasze klocki(Woch, Vacki, inne masy ataków saurusy itp) Osobiście wybrałbym flagellantów ale na mnie proszę nie patrzyć co ja się znam przedostatni na turnieju we włocławku (rozpa for fun :mrgreen: )
Obrazek






_________________

Zablokowany