Po co mu GW?mati.pl pisze: Warrior Priest of Sigmar @ 152 Pts
Barding; Great Weapon; Heavy Armour; Warhorse
Icon of Magnus, Sword of Battle
Rozpiski Imperialne
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski Imperialne
Tym Twoja opinia jest dla mnie cenniejsza Wilqu, warhammer jest właśnie for fun...:] Na początku 6 edycji grywałem na turniejach Vampami - na najważniejszym zająłem 4 miejsce, dlaczego? zostałem zwałowany przez gracza dowodzącego Goblińską armią (2 miejsce), nie pasowało mi to jego uściślenie zasad więc poprosiłem sędziego, który z kopa przyznał znajomemu racje, po walce przegranej sprawdziłem to sobie i poszedłem ze skargą, przyznano mi racje ale nie wyciągnieto żadnych konsekwencji i zostałem na 4 pozycji...tak skończyła się moja przygoda z turniejami i teraz cenie sobie zdanie ludzi takich jak Ty oraz grona znajomych z którymi grywamy własne całonocne mini turnieje w naszej kanciapie, to sprawia mi frajde... Właśnie intiucja i wewnętrzny Imperialista mówi mi bym postawił jednak na Flaggelantów... i tak też zrobie - ewentualnie okroje kusze i zrobie jakąś reinwestycje...
mati.pl wyraże teraz swoje zdanie w dobrej wierze :
-Masz błędny ekwipunek w Warrior Priescie konnym - great weapon i SWord of might? to moż elepiej tarcze za to...
- Flagellanci jak dla mnie jednak min. 18, mniejsze odziały mi się nie sprawdziły (no 5+Prophet wężykiem ale to noobostwo, szanujmy się )
- te 5 FC dla handganów co mają robić? jak dla mnie to to jest niegrywalne wyrzucenie punktów w błoto, zejdzie 3 strzelców od czaru i panika się rozlewa a 5 FC to żadna przeszkoda Oraz jedną 10 Handaganów na Crossbowmanów(ja bym dał obie )
-Jeszcze z 5 KO z muzykiem by się przydało, mobilność i napewno wiecej zrobią niż 5 FC
- w takiej konfiguracji jeden mag jednak zamiast 2xDS niech ma Rod of power, będziesz rząglował kośćmi jak zechcesz w zależności od oponenta
- Archlector fajny przyznam ale czy warto tyle na niego dawać? kwestia gustu rydwan i sądze że zwykły great weapon wystarczy a zaoszczedzisz sporo pkt.
-5 IC z fcg oraz Pierstem powinni CI wystarczyć, możesz się nie wyrobić bo będziesz za szeroki
-Po outriderach i Handaganersach sadze ze masz plan zmieśc ogniem przeciwnika przemyśl jednak Pistolierów(miałem okres zawahania na rzecz outridersów ale podczas pewnej bitwy zatesknilem za nimi)...
Cóż życze Ci powodzenia mati.pl i trzymam kciuki..."wiara, stal i proch"...mam nadzieje że reszta forumowiczów udzieli Ci jeszcze jakiś cennych rad lub obali moje z korzyścią dla Ciebie...
mati.pl wyraże teraz swoje zdanie w dobrej wierze :
-Masz błędny ekwipunek w Warrior Priescie konnym - great weapon i SWord of might? to moż elepiej tarcze za to...
- Flagellanci jak dla mnie jednak min. 18, mniejsze odziały mi się nie sprawdziły (no 5+Prophet wężykiem ale to noobostwo, szanujmy się )
- te 5 FC dla handganów co mają robić? jak dla mnie to to jest niegrywalne wyrzucenie punktów w błoto, zejdzie 3 strzelców od czaru i panika się rozlewa a 5 FC to żadna przeszkoda Oraz jedną 10 Handaganów na Crossbowmanów(ja bym dał obie )
-Jeszcze z 5 KO z muzykiem by się przydało, mobilność i napewno wiecej zrobią niż 5 FC
- w takiej konfiguracji jeden mag jednak zamiast 2xDS niech ma Rod of power, będziesz rząglował kośćmi jak zechcesz w zależności od oponenta
- Archlector fajny przyznam ale czy warto tyle na niego dawać? kwestia gustu rydwan i sądze że zwykły great weapon wystarczy a zaoszczedzisz sporo pkt.
-5 IC z fcg oraz Pierstem powinni CI wystarczyć, możesz się nie wyrobić bo będziesz za szeroki
-Po outriderach i Handaganersach sadze ze masz plan zmieśc ogniem przeciwnika przemyśl jednak Pistolierów(miałem okres zawahania na rzecz outridersów ale podczas pewnej bitwy zatesknilem za nimi)...
Cóż życze Ci powodzenia mati.pl i trzymam kciuki..."wiara, stal i proch"...mam nadzieje że reszta forumowiczów udzieli Ci jeszcze jakiś cennych rad lub obali moje z korzyścią dla Ciebie...
no tak, dzieki dalem ciala, bo nie zauwazylem, tego GW, jako ze wczesniej mial b.blade`a
co do outridersow to ok, masz racje proch i ogien, huntsmeni maja w zalozeniu bardziej wnerwiac, poza tym kapelan z 7 IC ma robic w 2x4 i da mi dodatkowy szereg, ale to jeszcze przemysle, tak samo rod of power, a detki milicji to glownie do wyciagania fanoli plus ochrony maszyn przed harpiami, czy na pierwszy rzut przed minerami, musze myslec perspektywicznie, ale dzieki za spostrzezenia
co do outridersow to ok, masz racje proch i ogien, huntsmeni maja w zalozeniu bardziej wnerwiac, poza tym kapelan z 7 IC ma robic w 2x4 i da mi dodatkowy szereg, ale to jeszcze przemysle, tak samo rod of power, a detki milicji to glownie do wyciagania fanoli plus ochrony maszyn przed harpiami, czy na pierwszy rzut przed minerami, musze myslec perspektywicznie, ale dzieki za spostrzezenia
No rozumiem Twoje obawy mati.pl...i perspektywiczne spojrzenie... A co Ci z tego +1 za ranke jak w pierwszej lini i tak tyko 4 walczy? byle balista i będziesz tracił po dwóch rycerzy i panika... Osobiście jednak nie widze tych 5 FC w detkach...takie harpie np. najpierw dorwą Outroderów , a przed minerami to myśle, że overranem pójdzie prosto w armate lub strzelców...nie wiem też czy zdążą wykurzyć fanoli nim wypadną Ci na coś innego?
No ale jeśli masz taką strategie,że strzelanie to lepiej by było jakieś ze 2 klocki piechty wstawić a tę kawe za wsparcie, czołg i altar to blokerzy...
Ja, wracając do mojej rozpiski, zastanawiam się czy nie wymienić 2 Crossbowmanów na Perceptor/Seneszla dla Klocka IC? bo mój kapłan jest nastawiony na prztrwanie więc w razie chelenga lepiej wystawić Seneszala a resztą lać miękkie...
No ale jeśli masz taką strategie,że strzelanie to lepiej by było jakieś ze 2 klocki piechty wstawić a tę kawe za wsparcie, czołg i altar to blokerzy...
Ja, wracając do mojej rozpiski, zastanawiam się czy nie wymienić 2 Crossbowmanów na Perceptor/Seneszla dla Klocka IC? bo mój kapłan jest nastawiony na prztrwanie więc w razie chelenga lepiej wystawić Seneszala a resztą lać miękkie...
Empire 1500
Heroes:
Captain, Battle Standard, Sword of Might, Armour of Meteoric Iron 115
Battle Wizard, Magic Level 2, Rod of Power 130
Battle Wizard, Magic Level 2, Dispel Scroll, Dispel Scroll 150
Core
25 Swordsmen, Standard, Musician, Duellist 175
10 Handgunners 80
10 Handgunners 80
Special:
24 Greatswords, Standard, Musician, Count's Champion 270
Great Cannon 100
Great Cannon 100
Rare:
Steam Tank 300
Nadal defensywnie bez rycerzy
Heroes:
Captain, Battle Standard, Sword of Might, Armour of Meteoric Iron 115
Battle Wizard, Magic Level 2, Rod of Power 130
Battle Wizard, Magic Level 2, Dispel Scroll, Dispel Scroll 150
Core
25 Swordsmen, Standard, Musician, Duellist 175
10 Handgunners 80
10 Handgunners 80
Special:
24 Greatswords, Standard, Musician, Count's Champion 270
Great Cannon 100
Great Cannon 100
Rare:
Steam Tank 300
Nadal defensywnie bez rycerzy
Witam
Szykuję się na bitwę z Bretonią na 3k i oto co na razie wymyśliłem:
3000 Pts - Empire Army
* General of the Empire 214p
Dawn Armour
Holy Relic
Sword of Might
Warhorse
Grand Master of the Blazing Sun 245p
Laurels of Victory
Sword of Righteous Steel
Talisman of Protection
Warhorse
Warrior Priest of Sigmar 134p
Great Weapon
Armour of Meteoric Iron
Sigil of Sigmar
Battle Wizard 144p
Warhorse, Barding; Magic Level 2
The Orb of Thunder
Master Engineer 82p
Repeater Handgun; Light Armour
Captain 138p
Full Plate Armor; Battle Standard
Banner of Griffon
26 Spearmen 316p
Detachment – 10 Crossbowmen
Detachment – 10 Swordsmen
20 Swordsmen 285p
Detachment -10 Halberdiers
Detachment -10 Handgunners
10 Handgunners 105p
Marksman with Hochland long Rifle
20 Flagellant Warbands (Core) 210p
Prophet of Doom
5 Knightly Orders 123p
Musician
5 Knightly Orders 123p
Musician
15 Greatswords 180p
10 IC Knights of the Blazing Sun 300
Great Cannon 100
Great Cannon 100
5 Pistoliers 90
Helblaster Volley Gun 110
Total Army Cost: 2999
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 4
Models in Army: 174
Co sądzicie o takiej rozpisce? Da się tym coś ugrać? coś może zmienić?
Szykuję się na bitwę z Bretonią na 3k i oto co na razie wymyśliłem:
3000 Pts - Empire Army
* General of the Empire 214p
Dawn Armour
Holy Relic
Sword of Might
Warhorse
Grand Master of the Blazing Sun 245p
Laurels of Victory
Sword of Righteous Steel
Talisman of Protection
Warhorse
Warrior Priest of Sigmar 134p
Great Weapon
Armour of Meteoric Iron
Sigil of Sigmar
Battle Wizard 144p
Warhorse, Barding; Magic Level 2
The Orb of Thunder
Master Engineer 82p
Repeater Handgun; Light Armour
Captain 138p
Full Plate Armor; Battle Standard
Banner of Griffon
26 Spearmen 316p
Detachment – 10 Crossbowmen
Detachment – 10 Swordsmen
20 Swordsmen 285p
Detachment -10 Halberdiers
Detachment -10 Handgunners
10 Handgunners 105p
Marksman with Hochland long Rifle
20 Flagellant Warbands (Core) 210p
Prophet of Doom
5 Knightly Orders 123p
Musician
5 Knightly Orders 123p
Musician
15 Greatswords 180p
10 IC Knights of the Blazing Sun 300
Great Cannon 100
Great Cannon 100
5 Pistoliers 90
Helblaster Volley Gun 110
Total Army Cost: 2999
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 4
Models in Army: 174
Co sądzicie o takiej rozpisce? Da się tym coś ugrać? coś może zmienić?
Ostatnio zmieniony 5 kwie 2009, o 20:04 przez Bayard, łącznie zmieniany 1 raz.
Do czego ma służyć ta piętnastka GSóW?
W jednej z poprzednich bitew przez 4 tury 15 GSów z Priestem toczyło epicką walkę z lancą Graali (chyba 7+ 2 bohaterów) zeszli co prawda, ale z Graali zostali tylko bohaterowie. Wiem, że to nie statystyki tylko rzuty o tym zadecydowały, ale bardzo lubię tą jednostkę, chociaż mogła by być o wiele mocniejsza.
Mi ostatnio z bretka w 1 turze walki padło 13 chyba, Też lubię moich GSów ale ta jednostka ma wiele bardzo potężnych wad bo grywalna jednostka 25+9 mieczników+5 łuczników to kosmiczna cena 374ptsów, który grywalny special piechoty w nowej edycji tyle kosztuje? Mało tego jak na taką bajońska sumę punktów ten oddział jest tak naprawdę bardzo mało zrobić bo ma marne statystyki jak na speciala i nawet nie mają dostępu do magicznych sztandarów a jak się ma generała w armii to nawet nie ma dla nich porządnego sztandaru do wyboru. 15 to za mało żeby cokolwiek zdziałać raczej a zwłaszcza na takie punkty.
Pomyślę nad jakąś alternatywą w takim razie, chociaż nie bardzo wiem, co innego by wrzucić- prawie wszystkie moje modele są w tej rozpisce a z pozostałych nic sensownego się raczej nie uzbiera;/
O teraz ładnie ; ]
Zaskoczył mnie jednak brak czołgu... jeśli to jest na 3k to chociaż 1 by się przydał
mag i kapłan to troche kiepska ochrona magczny ja bym dał jakiegos caddy najlepiej 2 - 1 magiem i taknie poczarujesz
No i 20 biczowników ja bym ją zmniejszył do 18 i dał 6x3
No i Engineer ... szczerze tot po co on jest potrzebny ? ; ] do piekielnika ? a jak hellblaster wybuchnie w 1 turze ? to i staszuek do piachu ; ] imo lepiej zamias niego dac caddiego
Zaskoczył mnie jednak brak czołgu... jeśli to jest na 3k to chociaż 1 by się przydał
mag i kapłan to troche kiepska ochrona magczny ja bym dał jakiegos caddy najlepiej 2 - 1 magiem i taknie poczarujesz
No i 20 biczowników ja bym ją zmniejszył do 18 i dał 6x3
No i Engineer ... szczerze tot po co on jest potrzebny ? ; ] do piekielnika ? a jak hellblaster wybuchnie w 1 turze ? to i staszuek do piachu ; ] imo lepiej zamias niego dac caddiego
Nie gram na czołgach;] Skoro fluffowo w Imperium jest ich tylko 8, to moja prowincjonalna armia nie jest na tyle ważna, by mieć 1;] Inżynier pewnie do cannona pójdzie. A mag i kapłan raczej wystarczą, bo przeciwnika znam i jeszcze nigdy nie grał nastawiony na magię- woli żelazo i brutalną siłę swoich lanc, dlatego mogę mieć pod tym względem nawet przewagę;] Ale może faktycznie wywalę inżyniera i pokombinuję z dodaniem drugiego maga...
Opinie.
Archlector 286 pkt.
-Altar
-VHS, AoMI, great weapon
Wizard 150 pkt.
-2 lvl
-2xDS
Wizard 130 pkt.
-RoP
Army Standard Bearer(Captain) 139 pkt.
-warhorse, barding
-SoM, DA(Dawn Armour)
24 Swordsmans 249 pkt. (+Wizard)
-fcg
-detachment: 5 Handguners + 5 Crossbowman
23 Swordsmans 243 pkt. (+ Standard Bearer)
-fcg
-detachment: 5 Handguners + 5 Crossbowman
18 Flagellants 190 pkt.
-Prophet of Doom
5 Knightly Orders 123 pkt.
-musician
5 Knightly Orders 123 pkt.
-musician
5 Pistoliers 114 pkt.
-musician, outrider with repeter pistol
Cannon 100 pkt.
Cannon 100 pkt.
Steam Tank 300 pkt.
Razem 2247 pkt., Magowie dostają szkoły: Niebios i Śmierci...
Archlector 286 pkt.
-Altar
-VHS, AoMI, great weapon
Wizard 150 pkt.
-2 lvl
-2xDS
Wizard 130 pkt.
-RoP
Army Standard Bearer(Captain) 139 pkt.
-warhorse, barding
-SoM, DA(Dawn Armour)
24 Swordsmans 249 pkt. (+Wizard)
-fcg
-detachment: 5 Handguners + 5 Crossbowman
23 Swordsmans 243 pkt. (+ Standard Bearer)
-fcg
-detachment: 5 Handguners + 5 Crossbowman
18 Flagellants 190 pkt.
-Prophet of Doom
5 Knightly Orders 123 pkt.
-musician
5 Knightly Orders 123 pkt.
-musician
5 Pistoliers 114 pkt.
-musician, outrider with repeter pistol
Cannon 100 pkt.
Cannon 100 pkt.
Steam Tank 300 pkt.
Razem 2247 pkt., Magowie dostają szkoły: Niebios i Śmierci...