Mag slanesza @165
-gen, 2xds, stid slanesza
Mag slanesza @165
-2xds, stid slanesza
Exalt bsb czincza @235
-dysk, słomka, golden aj, roar
5x Psy @30
5x Psy @30
5x Psy @30
5x Marudy konne slanesza @85
-flaile
5x Marudy konne slanesza @85
-flaile
5x Marudy konne slanesza @85
-flaile
12x Łoriorzy slanesza @244
-gw, tarcze, szt, muz
3x DO @231
-gw
6x Najci @305
-banner of rage, szt, muz
6x Najci slanesza @280
-szt, muz
6x Najci slanesza @280
-szt, muz
W sumie: 2250
Cast: 4
Disp: 4 + 4ds
Modeli: 66
oczekuje krytyki ;]
WOCH 2250 BR+R
WOCH 2250 BR+R
Ostatnio zmieniony 28 mar 2009, o 20:44 przez Piotr3K, łącznie zmieniany 1 raz.
łoriorzy bedą Ci się ciągneli za resztą, ale ogolnie spoko..
BSB ma golden aj (widać po pktach) tylko przeoczyłem przy przepisywaniu 
Łoriorzy są spoko, lubie ich i to że zostają z tyłu specjalnie mi nie przeszkadza. Poza tym nic lepszego za nich nie wsadze (nawet jakbym chciał) bo speciale pełne.
Helka nie wejdzie bo mam potrojony special (bp+r)

Łoriorzy są spoko, lubie ich i to że zostają z tyłu specjalnie mi nie przeszkadza. Poza tym nic lepszego za nich nie wsadze (nawet jakbym chciał) bo speciale pełne.
Helka nie wejdzie bo mam potrojony special (bp+r)
Slanesz daje im immune to fear/terror/panic i steedy. Dałem im tą marke ze względu na to drugie. Dobrze mieć dwóch typów biegających 20", jakieś bolce w pojedynke mogą rozbijać a innym rzeczom też coś tam zrobią lub będą porostu biegać i biegać ;]
mozna tez ich wykorzystywac do dosc odwaznych zadan
takich jak odginanie szarz... dzieki fast cavalry steeda po ucieczce i zebraniu mozesz sie normalnie ruszyc, wiec mozna dosc skutecznie wykolowywac oddzialy przeciwnika
na bsb dalbym bloodcurdling roar a na maruderach throwing axy, spisuja sie
ogolnie niezle, mozna sprobowac cos tym ugrac

na bsb dalbym bloodcurdling roar a na maruderach throwing axy, spisuja sie

ogolnie niezle, mozna sprobowac cos tym ugrac