Wrzuccie pelne wynki.
HARDKOR GRAĆ KURDE MAĆ!!! 28/03/09, WARSZAWA
Re: HARDKOR GRAĆ KURDE MAĆ!!! 28/03/09, WARSZAWA
Eh, to nie wiem juz o co chodzilo z tymi karniakami
.
Wrzuccie pelne wynki.
Wrzuccie pelne wynki.
Marek przestan pisać o tej słabej bretce bo wcale nie jest słba. Ja tą słaba breta wykręciłem 53/60 z bitew. Ja i Fisch nie narzekamy. Nie straszne nam DE, Vampiry czy demony. Nie jest lekko ale raczej poniżej remisu nie schodzimy. Trzeba poprostu zmienić podejście do składania rozp. Duża lanca Grali z Magiem Lordem to podstawa. do tego 2x małe czarki i 2x gralowi palladyni do solowych akcji. Odpowiedni zestaw magic itemów (falcon, 4 DS. silvwer mirror, duty, disciplinr, gromril) i niech sie przeciwnik martwi jak to ugryźć. Do tego jak najwięcej mini maxów do zwalczania małych ynitów wroga. 3x 10 łoków, trebek, 3 pedzie z muzykiem, a za resztę pkt jak najwięcej 5 jazdy z muzykami.

Witam
Dziękuje przeciwnikom za bitwy i organizatorom za zrobienie lokala o ciekawym formacie - grało się na prawdę miło - zwłaszcza że to jedne z moich pierwszych bitew DE w 7 edycji. Wniosek jest taki że DE są mocne ale przegiętymy bym ich nie nazwał, bo T3 i psychologia często krzyżuje plany tej armii.
Bez BP + R grało się dobrze - moim zdaniem BP + R ogranicze sztucznie jedne rzeczy nie ingerując w inne bardzo mocne comba - co powoduje ze jedne armie są ściete bardziej np: DL a inne mniej np: DE. Moim zdaniem ogrniczenie niektórych jednostek typu Upiory, Flammery do 0-1 oraz sensowne przycięcie magi (tak żeby przyciąć przedewszystkim magię VC) załatwia sprawę zbalansowania armii. Robienie BP+R na turniej drużynowy w ogóle nie ma sensu bo każdy może wziać co mu się podoba.
A to że teraz Breta, Orki, Beastmany nie są najmocniejsze - well zawsze jakieś amie są silniejsze i jakieś słabsze - myślę że po wydaniu codexów armie te będą bardzej grywalne.
Jeśli chodzi o karniaki i wynik Ink. to dobrze się stało, że niezależnie od tego, że dostaliśmy karniaki (bądz ich by nie było) i tak miejsce nie uległo by zmiane - jednaże 10 minut spóźnienia moim zdaniem nie powinno wpływać na ostateczne wyniki w czołówce Rozumiem idee pkt. karnych ale robienie ich na lokalu gdzie i tak możemy grać do 20-21 nieco mija się z celem. Jeśli problem jest w sprzątaniu po imprezie to też można to inaczej zaaranżować.
Dziękuje przeciwnikom za bitwy i organizatorom za zrobienie lokala o ciekawym formacie - grało się na prawdę miło - zwłaszcza że to jedne z moich pierwszych bitew DE w 7 edycji. Wniosek jest taki że DE są mocne ale przegiętymy bym ich nie nazwał, bo T3 i psychologia często krzyżuje plany tej armii.
Bez BP + R grało się dobrze - moim zdaniem BP + R ogranicze sztucznie jedne rzeczy nie ingerując w inne bardzo mocne comba - co powoduje ze jedne armie są ściete bardziej np: DL a inne mniej np: DE. Moim zdaniem ogrniczenie niektórych jednostek typu Upiory, Flammery do 0-1 oraz sensowne przycięcie magi (tak żeby przyciąć przedewszystkim magię VC) załatwia sprawę zbalansowania armii. Robienie BP+R na turniej drużynowy w ogóle nie ma sensu bo każdy może wziać co mu się podoba.
A to że teraz Breta, Orki, Beastmany nie są najmocniejsze - well zawsze jakieś amie są silniejsze i jakieś słabsze - myślę że po wydaniu codexów armie te będą bardzej grywalne.
Jeśli chodzi o karniaki i wynik Ink. to dobrze się stało, że niezależnie od tego, że dostaliśmy karniaki (bądz ich by nie było) i tak miejsce nie uległo by zmiane - jednaże 10 minut spóźnienia moim zdaniem nie powinno wpływać na ostateczne wyniki w czołówce Rozumiem idee pkt. karnych ale robienie ich na lokalu gdzie i tak możemy grać do 20-21 nieco mija się z celem. Jeśli problem jest w sprzątaniu po imprezie to też można to inaczej zaaranżować.
- morgan10005
- Falubaz
- Posty: 1001
- Lokalizacja: MSWiA Stare Babice
Nie wiem czy Limited jest taki dobry, trochę wypaczyła go drużynówka i odpowiednie dostawianie armii.
VC wystarczy przyciąć kilkakrotne rzucanie tego samego czaru i nie będą przegięte.
VC wystarczy przyciąć kilkakrotne rzucanie tego samego czaru i nie będą przegięte.
Najpierw piszesz, ze rozumiesz idee pkt. karnych a potem piszesz, ze mozemy grac do 20-21. Otoz, nie wszyscy mozemy i nie wszyscy mamy na to ochote. Szczegolnie, ze 95% uczestnikow turnieju wyrabia sie w regulaminowym czasie. Wyobrazasz sobie, zeby te osoby czekaly 2-3 godziny, az pozostale 5% raczy skonczyc swoje pojedynki? Nic z tego. Czas bitew jest ustalony i wystarcza do rozegrania bitwy. Jesli ktos nie potrafi się w tym czasie strescic - jego problem. I jego karniaki.Dalmar pisze:Rozumiem idee pkt. karnych ale robienie ich na lokalu gdzie i tak możemy grać do 20-21 nieco mija się z celem. Jeśli problem jest w sprzątaniu po imprezie to też można to inaczej zaaranżować.
Nie moze byc tak, zeby 40 osob czekalo kilka godzin na wyniki dwoch/czterech wolnomyslacych graczy.
Na to zgody nie bylo i nie bedzie. A ze JH sa pierwszym klubem, ktory skutecznie egzekwuje czas zakonczenia bitew i wlepia zgodnie z zasadami karniaki to nic, tylko brac przyklad. Dla mnie zenujaca byla bezradadnosc sedziow wobec spozniajacych sie graczy, jaka czasem obserwowalem na masterach. A rozwiazanie bylo takie proste...
Pierwszy stol, czy dziesiaty - dla JH to bez roznicy. Jest jeden czas dla wszystkich.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Up - przemowilo sumienie Jezdzcow Hardkoru.
Dziekuje wszystkim graczom za przybycie i gratuluje Inkwizytorom swietnego wyniku - dobrze sie stalo, ze Was dopuscilismy :] Pokazaliscie klase, a jednoczesnie mialem najwiekszy ubaw swiata, jak Kubi zapomnial o Moonstone w bitwie z Kolata :]
Z dobrych akcji jeszcze, to gralem z Pawlem i jego krasnoludami w pierwszej bitwie i po strzalach 4 dark riderow (1 kusznik) i ninjy (1 kusznik) regiment z krolem, szmitem i bsb spanikowal za krawedz :]
No i oczywiscie turbo stedziu duka vs bladziu Zielonego - hahaha :] 6 trafien, 5 pal, 1 przebicie, bladziu siadl :]
Po turnieju znalazly sie natepujace rzeczy:
- Rulebook angielski
- pudelko beznadziejnie pomalowanych muszkieterow
Jesli nikt sie po to nie zglosi w ciagu 2 tygodni, to wywalam, bo nie lubie smietnika w domu :]
Dziekuje wszystkim graczom za przybycie i gratuluje Inkwizytorom swietnego wyniku - dobrze sie stalo, ze Was dopuscilismy :] Pokazaliscie klase, a jednoczesnie mialem najwiekszy ubaw swiata, jak Kubi zapomnial o Moonstone w bitwie z Kolata :]
Z dobrych akcji jeszcze, to gralem z Pawlem i jego krasnoludami w pierwszej bitwie i po strzalach 4 dark riderow (1 kusznik) i ninjy (1 kusznik) regiment z krolem, szmitem i bsb spanikowal za krawedz :]
No i oczywiscie turbo stedziu duka vs bladziu Zielonego - hahaha :] 6 trafien, 5 pal, 1 przebicie, bladziu siadl :]
Po turnieju znalazly sie natepujace rzeczy:
- Rulebook angielski
- pudelko beznadziejnie pomalowanych muszkieterow
Jesli nikt sie po to nie zglosi w ciagu 2 tygodni, to wywalam, bo nie lubie smietnika w domu :]
Ostatnio zmieniony 29 mar 2009, o 18:51 przez swieta_barbara, łącznie zmieniany 1 raz.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Nie, nie dostalismy karniakow. Kiedy skonczyl sie czas 3 bitwy byly juz oddawane przy stoliku sedziowskim, a czwarta sie liczyla.Dastor pisze:Chodzi o 2gi team
Błażej troche wyolbrzymiłeś temat....bless pisze: ...
Generalnie na bitwę na 2250 standard czasu to 3h, a wczoraj na bitwę na 2000 + wybranie kto z kim gra i na jakim stole było 2,5h - moim zdaniem to nieco za mało - wystarczyło zacząć od 9:00 i dodać 30 min. i z czasem nie było by problemów. Jasne, że można jak się ktoś zepnie rozegrać bitwę na 2250 i 1,5h....tylko po co.
Jeśli chodzi o karniaki za przedłużenie to pamietaj, że to bardzo delikatna sparwa, bo można kogoś skrzywdzić - jeśli pkt. są wręczane na dużym turnieju (gdzie czas jest napięty bo np: do godz. X trzeba skończyć - wczoraj i tak była duża obsuwa z przyczyn tech. więc 10 min nic nie zmieniało a wy i tak większości stowów nie sprzątaliście), jeśli sa wręczane przez sedziego niegrającego, który odpowiedniu wcześniej np: 30 min i 10 min. przed karnymi informuje o tym skutecznie wszystkich (na Narbutta i nagłośnieniu na korytarzu może być z tym ciężko) i konsekwentenie wręcza wszystkim jak leci to ...... ma sens.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Darek - skonczylismy sprzatanie o 19:45, a bylismy na miejscu od 8 rano. Mielismy poza tym plany na wieczor (blessa urodziny) i kiedy dotarlismy do lokalu, to nawet nie mielismy sil sie upic.
Obsuwy wynikly z niestandardowego systemu punktowania (ktory faktycznie wymaga pewnych modyfikacji).
Rygorystyczne trzymania sie Terminarza bedzie u nas juz zawsze skrupulatnie przestrzegane.
Obsuwy wynikly z niestandardowego systemu punktowania (ktory faktycznie wymaga pewnych modyfikacji).
Rygorystyczne trzymania sie Terminarza bedzie u nas juz zawsze skrupulatnie przestrzegane.
Heh, a my jak glupi, zgodnie z zaleceniem, czekalismy az wszyscy skoncza grac i sami podliczalismy male i duze by podac tylko rozniceswieta_barbara pisze:Nie, nie dostalismy karniakow. Kiedy skonczyl sie czas 3 bitwy byly juz oddawane przy stoliku sedziowskim, a czwarta sie liczyla.
Tutaj Wam konsekwencji zabraklo, powinniscie przyjmowac tylko przeliczone wyniki.
Ale dobra, starczy o tym. Wszystko co pisze, to na przyszlosc. Turniej byl spoko i w ogole fajnie sie dzieki Wam bawilem, jak rzadko na lokalu.
Wrzuccie kompletne wyniki, plz
miejsce tim Suma (max) SumaKielon pisze:Doczekam się całkowitych wyników uwzględniających punkty z bitew, malowania i karnych, czy są one niedostępne dla graczy?
1 Inkwizytor 143 164
2 Jeźdźcy Hardkoru Beta 142 147
3 Ordin 140 154
4 Earthshaker 140 140
5 Pavulon Team 134 150
6 Jeźdźcy Hardkoru Alfa 116 116
7 Bastion 114 114
8 Kult 113 124
9 MSWIA 112 92
10 Legion Gehenny 109 104
11 Nie ma bata na fell bata 103 77
12 Kindzioły 95 79
max to punkty z bitew zmniejszone do 51 z to drugie to suma wszystkich punktow z bitew :> jak jeszcze cos bedziesz chcial to poznije wrzuce

