Pytania co do Vc
Moderator: misha
nieznalazłem jakoś specjalnie tej kwestii zatem spytam
czy opłaca się i czy jest to w ogóle dozwolone (nie znalazłem że jest niedozwolone) przy AvatarsOfDeath dać dla wampira 2 bronie: SoMight i SoBattle? Myślałem dorzucić mu jeszcze Infinite Hatred i Amulet of Lycni. Nie miałem jeszcze możliwości potrenować, ale może ktoś próbował i może coś tu skomentować.
thx
czy opłaca się i czy jest to w ogóle dozwolone (nie znalazłem że jest niedozwolone) przy AvatarsOfDeath dać dla wampira 2 bronie: SoMight i SoBattle? Myślałem dorzucić mu jeszcze Infinite Hatred i Amulet of Lycni. Nie miałem jeszcze możliwości potrenować, ale może ktoś próbował i może coś tu skomentować.
thx
Co dajecie najczęściej Grave Guardom? GW czy HW+SH ? Napiszcie jeśli mozecie swoje za i przeciw.
Jak dla mnie hw+sh daje duza przezywalnosc w walce a sila 4 nie jest tara tragiczna, za to GW to kop w combacie, sila 6 to mocny argumenty na wiekszosc rzeczy, tyle że save +5 jest... żałosny.
Jak dla mnie hw+sh daje duza przezywalnosc w walce a sila 4 nie jest tara tragiczna, za to GW to kop w combacie, sila 6 to mocny argumenty na wiekszosc rzeczy, tyle że save +5 jest... żałosny.
- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2632
- Lokalizacja: Moria - Lublin
ja wole szkielety....
Propo GG. Chcę mieć 2 oddziały GG hw+shield tylko, że brakuje mi punktów na jeden rank. Opłaca się użyć 20GG i 15GG czy w ogóle w takim wypadku zrezygnować z tego oddziału. Limit 2400 rary to wrighty +czarna kanapa.
ewentualnie za tych 15 dac 20 szkieletowShakin' Dudi pisze:ja wole szkielety....
ja robię tak:Lasti pisze:Co dajecie najczęściej Grave Guardom? GW czy HW+SH ? Napiszcie jeśli mozecie swoje za i przeciw.
Jak dla mnie hw+sh daje duza przezywalnosc w walce a sila 4 nie jest tara tragiczna, za to GW to kop w combacie, sila 6 to mocny argumenty na wiekszosc rzeczy, tyle że save +5 jest... żałosny.
20GG (w tym FCG)
daję im sztandar +1 do hita
wstawiam kinga BSB z wadem 4+ przeciw atakom zasięgowym
z tyłu trzymam corpse carta coby dawał ASF (a na corpse karcie siedzi necro z wykupionym leczeniem i popychaczką)
gdzieś w pobliży czai się wampir mag wspierający z hełem.
mam słabego sejwa ale magowie leczą w razie potrzeby.
co to daje?
w sprzyjających okolicznościach: pierwsza ranka wypłaca 8 ataków. mam ws6 i s6. trafiam na 2+ z przerzutem, ranię na 2+. mam KB i ataki magiczne. a statyczny cr = 6.
Tylko kto lub co się odważy w ten oddział wpaść, a jak na straszaka to bardzo drogo wychodzi, niemniej pomysł ciekawy. Ale z tym przerzutem trafień to się już zagalopowałeś, bo nie widzę kto by tam mógł sztandar z hatem nieść, no chyba że sobie doliczasz vanhelsa. A zamiast warda od strzelania dałbym KB na 5+ i T6 skoro zakładasz ASF z carta i WS od wampira.
Ale te giga mega bonusy w combacie nic Ci nie dadza jak dostaniesz dwie salwy luczników a przy savie +5 to słabiutko z przezywalnoscia...
dlatego przeciw strzelaniu jest ward na 4+ przecież. poza tym gg mają t4.
a ulepszony o 1 killing blow na jednym modelu nic nie zmienia przy s4. wolę dać gw + magiczny bsb.
co więcej: jak dostaniesz z armaty lub balisty to żaden armor nie pomoże.
wysoki cr pozwala przetrzymać większość szarż.
ASF corpse carta + przerzut z popychaczki jest realny (nic ponadto).
dzięk c.cartowi jest dodatkowo +1 model przy leczeniu.
umiejętnie pokierowany i dopchnięty potrafi się wbić w wiele atrakcyjnych celów.
fakt, że w oddziale jest dużo punktów więc jak ktoś chce z tobą wygrać to nie może go ciągle omijać.
a niby czym zamierzacie ubić treemana, czołg lub stegadona?
a ulepszony o 1 killing blow na jednym modelu nic nie zmienia przy s4. wolę dać gw + magiczny bsb.
co więcej: jak dostaniesz z armaty lub balisty to żaden armor nie pomoże.
wysoki cr pozwala przetrzymać większość szarż.
ASF corpse carta + przerzut z popychaczki jest realny (nic ponadto).
dzięk c.cartowi jest dodatkowo +1 model przy leczeniu.
umiejętnie pokierowany i dopchnięty potrafi się wbić w wiele atrakcyjnych celów.
fakt, że w oddziale jest dużo punktów więc jak ktoś chce z tobą wygrać to nie może go ciągle omijać.
a niby czym zamierzacie ubić treemana, czołg lub stegadona?
Stegadona wraciaki mogą ładnie pociąć A moce silnika i tak nie dzialaja na nie
Mam pytanie odnośnie tego przedmiotu magicznego.
Bretonski palladyn gencio wjzedza we mnie szarżą na moje Wampirka Lorda odzianego w Nocny Całun.
Bretonczyk posiada Lance (+2 siły podczas szarży), Virtue of knightly Temper (dodatkowe ataki również podczas szarży).
Moim zdaniem bretończyk ma inicjatywe 1 i bije tylko z siła bazowa S4 i bez dodatkowych ataków z Virtua...
Bretonski palladyn gencio wjzedza we mnie szarżą na moje Wampirka Lorda odzianego w Nocny Całun.
Bretonczyk posiada Lance (+2 siły podczas szarży), Virtue of knightly Temper (dodatkowe ataki również podczas szarży).
Moim zdaniem bretończyk ma inicjatywe 1 i bije tylko z siła bazowa S4 i bez dodatkowych ataków z Virtua...