Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka
flammery to chyba wiele nie robily sobie z szarzy sw.
chyba przy mega farcie shadow warriorsów
masz 5 ataków z rerollem, które trafiają na 3+, woundują na 5+, demony mają warda, czyli jak dobrze pójdzie dostaną rane...
zaś same falmmerki mają po 2 ataki z silą 5 więc niewiele zostanie z SW.
SW to lipna jednostka, aczkolwiek czasem używam, nie wiem po co, pewnie z powodu braku smiecia w armi.
Co robią?
Jak jest możliwosć dogodnego wystawienia w scaucie to spowolnią wroga, chociaż przy myślacym przeciwniku to nie takie latwe
Odegną szarże, ale nie tak jak orzel czy fast
Pobawią się z górką wroga, ale znowu jak przeciwnik jest rozgarniety to wiele z tą górką nie narobią.
Maga z oddzialu nie wyvciagną, można na ryzyko iść, ale magowie są dobrze bronieni.
Ogólnie oddzial lipny, gdyby mieli 2 bronie bylby naprawde ok, bo mogliby powalczyc z jakimś śmieciami i to calkiem sprawnie z powodu dużej liczby ataków na dobrym WS i hate do tego, a 5 ataków wiosny nie czyni.
Lepiej za to dokupić 5 gostków elitarnej piechoty.
Cóż, fluff świetny, figurki też (oczywiscie te z VI ed.) zasady skopane na maksa...
masz 5 ataków z rerollem, które trafiają na 3+, woundują na 5+, demony mają warda, czyli jak dobrze pójdzie dostaną rane...
zaś same falmmerki mają po 2 ataki z silą 5 więc niewiele zostanie z SW.
SW to lipna jednostka, aczkolwiek czasem używam, nie wiem po co, pewnie z powodu braku smiecia w armi.
Co robią?
Jak jest możliwosć dogodnego wystawienia w scaucie to spowolnią wroga, chociaż przy myślacym przeciwniku to nie takie latwe
Odegną szarże, ale nie tak jak orzel czy fast
Pobawią się z górką wroga, ale znowu jak przeciwnik jest rozgarniety to wiele z tą górką nie narobią.
Maga z oddzialu nie wyvciagną, można na ryzyko iść, ale magowie są dobrze bronieni.
Ogólnie oddzial lipny, gdyby mieli 2 bronie bylby naprawde ok, bo mogliby powalczyc z jakimś śmieciami i to calkiem sprawnie z powodu dużej liczby ataków na dobrym WS i hate do tego, a 5 ataków wiosny nie czyni.
Lepiej za to dokupić 5 gostków elitarnej piechoty.
Cóż, fluff świetny, figurki też (oczywiscie te z VI ed.) zasady skopane na maksa...
Nom a ja ze strzelania elyrianami ubiłem Keepera na dwóch ranach. I o czym to świadczy? O farcie, o niczym więcej. Jak chcesz SW atakować Flammerów, to powodzenia. Nie zapomniij prowadzić statystyki, wtedy zobaczysz, czy to się opłaca.Anaris pisze:Flammerów jest 3-6 w jednym oddziale wiec przy odrobince szczęścia(czasem nawet dużego szczęścia) mogą łatwo spaść z pola walki.
Edit, Kosa mnie uprzedził. Ma chłop rację.
Dodam tylko, że ich najlepszą cechą jest to, że jak wygrasz rzut, to można ich wystawić przed shadesami. Imo opłacalne w bitwie przeciw DE ale w turniuju już nie.
A wiec mam pytanko odnosnie SM i WL bo nie jestem pewien co dobierac na mniejsze punkty(600-1200)
Bo SM 2 ataki duzo WSa (6) i przy dobrych wiatrach jak zaszarżują to wyjdą druga strona a WL 1 atak S4 ale zato maja +2 do armour sava od strzelania, no i woodmen(czy jakos tak) . Prosze o pomoc bo się już gubię ;D
Bo SM 2 ataki duzo WSa (6) i przy dobrych wiatrach jak zaszarżują to wyjdą druga strona a WL 1 atak S4 ale zato maja +2 do armour sava od strzelania, no i woodmen(czy jakos tak) . Prosze o pomoc bo się już gubię ;D
Anaris pisze:Wiem, że opłaca się bardziej elitarna jednostkę ale ja lubię SW i wystawiam ich po 10 nie po 5 wiec będzie 10 ataków
Na armie ze słabym strzelaniem lepsi SM. Za to WL sprawdzają się przeciwko każdemu typowi armii( i defensywnym i ofensywnym). SM najlepiej sprawdzają się w ustawieniu 7 w szeregu z muzykiem wtedy to jest 14 ataków
matilizaki napisał:
Na brete
wybiegac biegaczem do przodu i wbijac sie od tyłu w kawalerie jak sie wyjdzie z tyłu
Czyli turniejowo lepsze WL thx za pomoc
sprawdzlaem w ab i maja S4
tutaj link do GW http://www.games-workshop.com/gws/catal ... prod790877 chyba ze czytac nie umiem xD
sprawdzlaem w ab i maja S4
tutaj link do GW http://www.games-workshop.com/gws/catal ... prod790877 chyba ze czytac nie umiem xD
sily mają 4, ale realnie 6, ciekawe gdzie tkwi kruczek
hehe, a ile sily mają swordmasterzy?
- Master of reality
- Oszukista
- Posty: 833
- Lokalizacja: Warszawa
Już powiem żeby nie było wątpliwości. Great weapon wszystkim dodaje +2 S. Jest napisane w RBAnaris pisze:Czyli Woodsmans axe (Great Weapon) musi to dodawać.
Czy BSB konny, może mieć tarczę?? Chyba tak, ale ostatnio kumpel mi mówił, że jak on grał HE to BSB konny nie mógł mieć.
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
może mieć tarcze, tak jak i lance, greata etc.