Vampirki na 1200

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Nevendaar
Plewa
Posty: 7

Vampirki na 1200

Post autor: Nevendaar »

To moja rozpa na 1200p. Jedna z pierwszych więc proszę o wyrozumiałość :)

koszt 1199 punktów
power dice 7
despell dice 5

Hero:

Wampir:
arty:
- Hełm przekazania ( helm of commandment)
- Kamień mocy (power stone)

moce:
- Czarny akolita (dark akolyte)
- Przywołanie Ghuli (summon ghuls)

Wampir:
arty:
Wojenny sztandar (war banner)

moce:
- Czarny akolita (dark akolyte)
- Przywołanie Ghuli (summon ghuls)

Nekromanta
arty:
- Księga Arkhana ( the book of arkhan)

Core

11x Ghule + Ghast

11x Ghule + Ghast

Special

20x Grave Guards
- full comand group
- Sztandar Kurchanów (banner of the barrows)

Rar

4x Wraight + Banshee

Awatar użytkownika
Wisnia
Chuck Norris
Posty: 607
Lokalizacja: Battleground - Chodzież

Post autor: Wisnia »

Rozpiska dobra, brakuje tylko psów wampirzych. To jest taki "must have".
Moim zdaniem herosi mają małą przeżywalność bez Armor Sejwa i Ward Sejwa.

Nevendaar
Plewa
Posty: 7

Post autor: Nevendaar »

I tylko jeden komentarz??:P Czyli że rozpa idealna?? xD

Awatar użytkownika
Herkules
Mudżahedin
Posty: 344
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Post autor: Herkules »

tego z hełmem zostaw drugiego vampira zmień na biegacza czyli
talisman of linci
SoM
flayed hauberg
walking dead
hatreda
i Bsb oczywiście

Awatar użytkownika
Monstroys
Smyk
Posty: 496
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Monstroys »

moi bohaterowie na małe punkty wyglądają tak:

#1 wampir
Avatar of death
infinite hatered
The book of arkhan
Sword of battle
Helsteed

#2 wampir
Dark acolyte
Summon ghouls
2x dispell scroll

#3 Wight Lord BSB
Battle standard bearer
Sword of the kings
The accursed armor
Skeletal steed [barding]


Co do Twojej rozpy (części poza bohaterami) to bardzo mi się podoba :) sam jestem wielkim fanem grave guardów z barrows, w których jeździ wight lord z T6.
Wg. mnie możesz spokojnie zdjąć 1 wraitha na tak małe punkty, 1 ghoula i wstawić 3 fell baty - są o niebo lepsze od wilków, które imho zostały straszliwie upokorzone w tej edycji.

Awatar użytkownika
Gucio
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: Gucio »

1 po co crypt ghasty - niepotrzeba... za te 8 pkt kup sobie jeszcze jednego ghoula i tyle, najwyżej jak bardzo zależy ci na challangach to wtedy zostaw go...

2 rozpa dobra na kogoś kto nie gra krasnalami, imperium, skavenami... czemu? - zanim dojdziesz do niego to dostaniesz taki łomot... Lepiej zawsze zostawić sobie troche pkt na 2 oddziały fell batów ( nie bat swarmów - latają tylko po 10" ) żeby szybko rozwalić obsługe 2 dział w sumie...

3. Ja osobiście uważam że warto mieć mannfreda jako maga ( ze skull staffem jak masz pkt ) albo konrada ( ale tylko w oddziale ) jako woja... Dodatkowo konrad to jeden z najlepszych hero ( nie lordów ) na challange...
Ostatnio zmieniony 4 kwie 2009, o 14:43 przez Gucio, łącznie zmieniany 1 raz.

Jajan1
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 120
Lokalizacja: Wa-wa

Post autor: Jajan1 »

Ucięte...
Ostatnio zmieniony 5 kwie 2009, o 09:57 przez Jajan1, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Gucio
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: Gucio »

eeee średnio...

Blood Knightów nie wystawiaj jeżeli nie dasz im bannera 4+ ward save na pociski i bannera do regeneracji bo inaczej oni nie są za dobrzy...

Black Knighci - po co jak masz blood knightów... najwyżej po to żeby osłaniać blood knightów...

Hero - dupa bo nie masz wspomagających itemów ani nic... jak masz kogoś z forbidden lore to daj mu koniecznie crimson gem of lahmia ( [ poświęcasz wounda i uzdrawiasz się ] x3 i masz 3 kostki powera do końca gry więcej...

Zombie - ja osobiście wystawiam tylko w grze z sojusznikiem skavenem żeby osłaniać jego działo... :P


iii jak możesz dać komuś sworda of unholy ( power pewnie ) - jeżeli się nie mylę jedynego takiego sworda ma mannfred...

Jajan1
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 120
Lokalizacja: Wa-wa

Post autor: Jajan1 »

Wendigo pisze:Hero - dupa bo nie masz wspomagających itemów ani nic... jak masz kogoś z forbidden lore to daj mu koniecznie crimson gem of lahmia ( [ poświęcasz wounda i uzdrawiasz się ] x3 i masz 3 kostki powera do końca gry więcej...
Nie rozumiem: biorę wounda, dostaje power dice. Wykorzystuje w tej turze. W następnej się uleczam i to samo od nowa... To nie ma sensu bo wychodzę na zero (dostaje kość i nią się uleczam...)
Czyż nie?

Awatar użytkownika
Barney
Mudżahedin
Posty: 256

Post autor: Barney »

Chyba mod Ci rozpę usunął :P

Widziałem kilka rozpisk VC i twoja w porównaniu z nimi troche obsysa

a poza tym janek wogóle kupiłeś sobie AB do wampirów w końcu ?

Awatar użytkownika
Gucio
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: Gucio »

Jajan1 pisze:
Wendigo pisze:Hero - dupa bo nie masz wspomagających itemów ani nic... jak masz kogoś z forbidden lore to daj mu koniecznie crimson gem of lahmia ( [ poświęcasz wounda i uzdrawiasz się ] x3 i masz 3 kostki powera do końca gry więcej...
Nie rozumiem: biorę wounda, dostaje power dice. Wykorzystuje w tej turze. W następnej się uleczam i to samo od nowa... To nie ma sensu bo wychodzę na zero (dostaje kość i nią się uleczam...)
Czyż nie?
Nie bo tego power dicea nie dostajesz na jedną ture tylko do końca gry... ( nie jest napisane w armybooku że tylko przez jedną turę... )

Awatar użytkownika
Izwor
Chuck Norris
Posty: 388
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Izwor »

Wendigo pisze:Nie, bo tego power dicea nie dostajesz na jedną ture, tylko do końca gry... ( nie jest napisane w armybooku że tylko przez jedną turę... )
Nie jest napisane w AB, że działa do końca gry... :p

Byłoby dobre, niestety tak to nie działa :)

Awatar użytkownika
Gucio
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: Gucio »

heh...

"At any time in the Magic phase, the bearer may sacrifice a Wound to gain one power dice."

Na jedną turę? Podręczniki angielskie są lepsze niż polskie...

Awatar użytkownika
OverlordSlayer
Wałkarz
Posty: 78

Post autor: OverlordSlayer »

Wendigo pisze:heh...

"At any time in the Magic phase, the bearer may sacrifice a Wound to gain one power dice."

Na jedną turę? Podręczniki angielskie są lepsze niż polskie...
Niewykorzystana dodatkowa Kość Mocy przepada wraz z zakończeniem tury. Nie ma mowy o tym, że ta kość jest na stałe. Widać gdzieś słowo "permanent" lub jego synonim? Ja nigdzie nie widzę. Poza tym gdyby tak było to klejnot ten nie kosztowałby tylko 20pkt.

Co do rozpiski to wygląda fajnie. Może być problem jeśli przeciwnik będzie miał coś latającego. Będzie gnębił wampirów-magów. Jeśli jednak jakimś cudem nie będzie miał to można sie chować na ghoulami i czuć się w miarę bezpiecznie. Brakuje mi jednak tutaj czegoś szybkiego. W starciu z machinami i strzelcami możesz mieć problem. Wypadałoby przyśpieszyć grę po Twojej stronie wrzucając coś szybkiego, albo przyspieszając ghoule Wampirem, ze zdolnością Ghoulkin (Krewny Ghouli).
Miej też na uwadze zaklęcia przeciwnika. Co prawda masz ciut kości rozproszenia, ale nie wahaj się zabezpieczyć przynajmniej jednym Zwojem Rozproszenia.
Zamiast Sztandaru Wojennego daj wampirowi umiejętność Walking Death (Chodząca Śmierć). Ten sam efekt, a jakby jakimś nieszczęśliwym trafem Wampir i jego jednostka zginęli to przeciwnik nie będzie się cieszył z pkt za zdobyty sztandar.

Tyle ode mnie. Miłej gry.

Awatar użytkownika
Gucio
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: Gucio »

Nie będę zakładał nowego tematu, ale jestem ciekaw opinii prosów...

( Rozpa na każdego chociaż z krasnoludami czy imperium trzeba uważać )
Hero:
Mannfred the acolyte ( Generał ) z Skull Staffem... 250 pkt
Konrad von Carstein / Wight King + Sword of the Kings + Flyed Hauberk + Battle Standard 145 pkt/150 Pkt

Core:
10x Ghoul 80 pkt
10x Ghoul 80 pkt

Special:
15x Grave Guard + Command + Banner of the Barrows 255 pkt
3x Fell Bat 60 pkt
Rare:
5x Cairn Wraith + Tomb Banshee 325 pkt

Power dice: 4
Dispel dice: 3

W sumie pkt: 1195/1200


Wight Kinga / Konrada - zależy na kogo gram...

Grave Guardy - w nich jest generał i drugi hero
Fell Baty - osłaniają mój główny oddział ( wlatują w oddział wroga który chce zaszarżować mouch grave guardów dzięki czemu to z reguły ja szarżuje ) lub zasłaniają widok maszynom :P
Ghoule - screenują
Wraithy i Banshee - rozwalają wszystko i zajmują wroga żeby nie zabił moich grave guardów

Awatar użytkownika
OverlordSlayer
Wałkarz
Posty: 78

Post autor: OverlordSlayer »

Pro nie jestem, ale lubię w to grać więc się wypowiem.

Na tyle punktów w walce z Krasnoludami nie pozbierasz się. 4 kości Magii nie dają Ci praktycznie żadnej przewagi. Sam Skull Staff bez zaplecza kości mocy na niewiele się zda. Krótko mówiąc brakuje kogoś/czegoś co Ci w tym pomoże.
Nie wiem czy jest sens wystawiać tyle Upiorów. Za tyle pkt masz 10 Czarnych Rycerzy z kropierzami i sztandarem wojennym. Zwróć uwagę, że mimo tego, że Upiory mogą być zranione jedynie magią lub bronią magiczną to mogą przegrać bitwę i po prostu się posypać. Przewaga liczebna wroga, pech na kościach (co przy w miarę niskiej Walce Wręcz Upiorów jest bardzo możliwe) sprawią, że długo na stole nie zostaną.
Przydałoby się wzmocnić jakoś oddziały żeby nic nie pospadało zbyt szybko. Mam na myśli tutaj Helm Of Commandment jednak nie masz nawet komu go dać.
Krótko i na temat. Konrada trudno zabić, ale całą resztę bez większego wysiłku. Pomysł, aby Banshee z Upiorami wszystko zabijały nie jest zbyt ciekawy i wręcz nierealny.

Zamień bohaterów specjalnych na zwykłe wampiry. Są o wiele bardziej funkcjonalne na małą ilość punktów.

Awatar użytkownika
Gucio
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: Gucio »

WS 3 u upiorów daje im że większość trafia na 4+, mało kogo na więcej a ich siła - 5 daje im dużą przewagę...

Nieimmienni - są za więcej pkt a z nieimmiennych hero nie zrobie dobrego maga ( dam mu albo dark acolyte albo forbidden lore - w pierwszym przypadku mogę mieć pecha przy losowaniu spelli a w drugim nie będę miał dość dużo kostek magii )

thx za rady... jeszcze pomyśle nad tym...

I pytanko czy wystawiacie kiedykolwiek zabójcę? - vampira z zasadą scout??

Awatar użytkownika
OverlordSlayer
Wałkarz
Posty: 78

Post autor: OverlordSlayer »

4+ to nie jest aż taka rewelacja :P 3+ już lepiej :p

Co do zabójcy to myślę nad takim, ale nad Lordem. Lord z siłą 8 i Czerwoną Furią. Myślę, że z bohatera też da się kogoś ciekawego zrobić. Talisman Of The Lycni + Sword Of Might aby zwiększyć możliwość zabicia. Ewentualnie Wight King z Toporem Krella, który liczy sie jako broń wielka i zadaje k3 obrażeń, ale wtedy nie będzie Scouta ani talizmanu. Może jechać na szkielecie, ale na szybką akcję raczej nie ma co liczyć. Przeciwnik zrobi co trzeba, żeby nie przepuścić Króla.

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

po co Ghast na Ghulach ?? ??
żeby czelendż przyjąć/rzucać zamiast Vampira
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
OverlordSlayer
Wałkarz
Posty: 78

Post autor: OverlordSlayer »

Ja jak mam pkt/okazję to zawsze biorę przynajmniej 1 Ghasta. Zawsze to 3 ataki z których każdy może być automatyczną raną.

ODPOWIEDZ