Orki i gobliny do walki

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Marys
Masakrator
Posty: 2089
Lokalizacja: Festung Breslau

Orki i gobliny do walki

Post autor: Marys »

1 Black Orc Warboss 272
General
Shield
Armour of Gork
Martog's Best Basha
Effigy of Mork
Boar

1 Black Orc Big Boss 180
Heavy Armour; Battle Standard
Mork’s spirit Totem
Boar

1 Orc Shaman 115
Magic Level 1
Dispel Scroll
Dispel Scroll

23 Orc Boyz 153
Shield
Standard
Musician

23 Orc Boyz 153
Shield
Standard
Musician

25 Orc Boyz 165
Shield
Standard
Musician

24 Orc Boyz 159
Shield Standard Musician

30 Night Goblins 187
Netters
Standard
Musician
2 Fanatic

30 Night Goblins 187
Netters
Standard
Musician
2 Fanatic

5 Goblin Wolf Riders 60

5 Goblin Wolf Riders 60

5 Goblin Wolf Riders 60

4 Spear Chukka 140

7 Squig Hoppers 105

Prosilbym o uwagi na temat mocy tej rozpiski (w skali mocy orczych rozpisek). Co zmienic, co dodac I DLACZEGO.

PSz
Falubaz
Posty: 1419

Post autor: PSz »

Ja zmieniszył bym klocki nocników i dodał muzyków do wolfiarzy, bo dla nich to podstawa.
Masz strasznie dużo tych kloców, ciężko będzie manewrować i będziesz miał problemy z rozstawieniem bolców.
Nie wykoszystane sloty Special - bardzo dziwne

Ale skoro chcesz mieć armie na 200 modeli to chyba Ci się udało

POWODZENIA

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

troche duzawo tego jest...liczba modeli nie jest wytyczna jakosci rozpy-jest pewna liczba graniczna powyzej ktorej rozpa przestaje dzialac-> oddzialy sie wzajemnie blokuja

generalnie bardzo jednolita rozpa...niestety nie masz jak ugryzc niektorych regonow wroga-czasami przydaje sie wyplacanie wiekszej liczby atakow z modelu

ale wyjdzie ci w praniu :wink:

Awatar użytkownika
Marys
Masakrator
Posty: 2089
Lokalizacja: Festung Breslau

Post autor: Marys »

Wolfiarze i tak docelowo przewaznie gina ukierunkowujac wroga szkoda mi dac 15 w piach. Bolce strzelaja i tak przewaznie do duzych celow wiec widza ponad klockami. Ja nie musze gryzc regonow wroga wazne ze mam 3 szeregi sztandar wielkosc i atak z boku :P Jesli chodzi o male kloce goblinow to latwo je spanikowac a tak jak masz zabic 11 goblinow zeby pozbawic mnie bonusu za 3 szereg to juz nie wyglada na takie latwe no i zawsze mam wielkosc prawie.6 oddzialow to nie jest za duzo. W starej edycji gralem na 6 klockach gobbosow po 29 i calej masie dodatkow ( fasty, rydwany, maszyny do strzelania itp.) i sie sprawdzalo. Postaw swoja rozpiske naprzeciwko i zastanow sie czy latwo sie przebijesz przez taka ilosc chlopa jesli nie masz zaby lub HE na magach.

PSz
Falubaz
Posty: 1419

Post autor: PSz »

A jak przeciwnik nie będzie miał large targetów?

Wolfiarze to jedna z moich ulubionych jednostek - chronią Cię przed wymanewrowaniem - 15 pkt więcej na nich to niestracone pkt zwłaszcza jak się będą zbierali.
A sam wiesz że Ci wolfiarze to każdą z tych twoch kostek od boku mają szansę złamać.

Możesz przecież zmiejszyć jedną kostkę do której tak cyz siak nie będziesz wrzucał bohaterów - bo jakoś mi się nie wydaje że jesteś je w stanie wszystkie obsadzić.

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

jesli duzo fastow, to bez klockow goblinskich.. za latwo panike za wystrzelany oddzial czy cos zebrac.

Ja po 5 fastow biore - ale wtedy goblinow null poza machinami

Awatar użytkownika
TomCio
Masakrator
Posty: 2720
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: TomCio »

Maryś na hardocora widze.
troche duzawo tego jest...liczba modeli nie jest wytyczna jakosci rozpy-jest pewna liczba graniczna powyzej ktorej rozpa przestaje dzialac-> oddzialy sie wzajemnie blokuja
6 regimentów, za ch**a tego niewystrzelasz, coś tam dojdzie.

Ja bym wstawił 4 trolle :wink: . Zawsze to jakiś kop w walce. No i czarioty of course.

Ehhh... chyba se kupie gyrosa i wstawie do rozpy, żeby marsz blokwać takiemu czemuś :wink: .
Obrazek
http://www.pajacyk.pl <klikać w pajaca, bo wp***dol! Obrazek
a goryl we mnie mówi mi..

Awatar użytkownika
Marys
Masakrator
Posty: 2089
Lokalizacja: Festung Breslau

Post autor: Marys »

Jak nie bedzie large targetow to beda uszatki, rydwany, jakas kawa. Generalnie 4 chukki to 140 pkt jesli zabija jeden oddzial i zgina to sie juz zwroca. A moze bogowie beda sprzyjac i sie gorka trafi w strefie rozstawienia. A jesli warunek zaden nie zostanie spelniony to tylko 140 pkt jest warto zaryzykowac. Zbyt duzy potencjal zeby nie skozystac. Co do wolfiarzy to zeczywiscie moge sie zastanowic bo jest sporo plusow. Jesli chodzi o klocki gobbosow to w walce lepiej niz orki sie sprawdzaja (siatki i fanole). Na gyrosa to mam hoppersow i chukki cos zawsze zadziala :P A orki maja gdzies panike za wystrzelane gobbole poza tym 9 ld od gienia robi swoje :)

Awatar użytkownika
TomCio
Masakrator
Posty: 2720
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: TomCio »

Na gyrosa to mam hoppersow i chukki cos zawsze zadziala
Na hopków to ja mam kowadło :wink: , także ta opcja odpada. Z chukk jest o tyle problem, że musisz trafić, a gyro niejest LT. Moge ci nawet stanąć przed klockiem. Pozatym jak się zbierze po flee to moge znów się ruszyć. Kurde chyba se go kupie :P
Obrazek
http://www.pajacyk.pl <klikać w pajaca, bo wp***dol! Obrazek
a goryl we mnie mówi mi..

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

kup kup,o jedne organy mniej

Tomcio nie chodzi o wystrzelanie tylko wystawienie-a to lasek a to impassible terrain i sie okazuje ze idziemy w 2 liniach...a to nie jest dobre
a 6 kosci piechoty naprawde ciezko upchnac jakos logicznie na stole...zwlaszcza ze nocniki bez ld generala sa naprawde slabiutkie

Awatar użytkownika
TomCio
Masakrator
Posty: 2720
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: TomCio »

W sumie mi przy 4 klockach było niezbyt dobrze.
kup kup,o jedne organy mniej
Ale bedziesz się wlukł 2x dłużej do mnie, czyli mam 2x więcej strzałów z 1 organków + jeszcze jakieś klopki etc :wink: .
Obrazek
http://www.pajacyk.pl <klikać w pajaca, bo wp***dol! Obrazek
a goryl we mnie mówi mi..

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

wcale nie tak dlugo-pamietaj ze marsz liczymy po deklaracjach szarzy
wiec jak dasz flee to juz moge maszerowac
jak nie dasz-ok,mam okazje cie zniszczyc

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

ja bym wzial savage
Ostatnio zmieniony 17 mar 2013, o 23:10 przez Dymitr, łącznie zmieniany 1 raz.
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

No i znajdz punkty na malego szamana z glowa
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

Marcins
Masakrator
Posty: 2012
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Marcins »

przeniosłem się w czasie.

Awatar użytkownika
Wojtuś
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3830
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Wojtuś »

I zamień tw spearchukki ma doom divery
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!

Awatar użytkownika
Semi
Niszczyciel Światów
Posty: 4749
Lokalizacja: Warszawa - Drobne Wałeczki
Kontakt:

Post autor: Semi »

to jakas zorganizowana akcja?
Obrazek
Highborn Elves Only!

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

Przy 6 klocach zawsze jeden będzie poza zasięgiem generala, BSB.

Zastanowiłbym się nad wywaleniem jednych orków i wrzuceniem 2x doom + wymienić jednych na savage.

Awatar użytkownika
Sevi
Niszczyciel Światów
Posty: 4777
Lokalizacja: Legion Kraków
Kontakt:

Post autor: Sevi »

:shock:
Wisła Kraków.

Awatar użytkownika
GrimgorIronhide
Masakrator
Posty: 2724
Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin

Post autor: GrimgorIronhide »

konklawe nekromantów czy zmuszacie Marysia do powrotu do Zielonych ?

ODPOWIEDZ