Chaos na Stubbornie - 1650

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Kal_Torak
Masakrator
Posty: 2828

Re: Chaos na Stubbornie - 1650

Post autor: Kal_Torak »

thurion pisze:Zeby nie byc goloslownym, Kal_Torak, jak wyobrazasz sobie grę tymi rozpiskami z poprzedniej strony vs Skaveny, He, Lizaki, DE, Demony, Bretka, WE, Dwarfy...Bo ja zakladajac podobny potencjal graczy naprawde tego nie widze.
Thurion ja sobie tego niewyobrażam. Ja to będę testował. Wtedy dopiero będę mógł powiedzieć jak wygląda gra z armiami, które wymieniłeś.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

luzzik panowie bez nerwów, jak znajde troche czasu to żuce rospiske tu, ide spać :)

Awatar użytkownika
Xet
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3084
Lokalizacja: Rumia

Post autor: Xet »

Kal_Torak pisze:BSB na dysku to już duże ryzyko - staje się łatwym celem dla maszyn wojennych i jednostek strzelających z magią włącznie. Gdyby w mutacji był jakiś porządny ward to możnaby się tak bawić analogicznie z magiem na dysku z wardem na 3+ i pancerzem na 1+ (ten sobie może latać gdzie chce i kiedy chce). BSB na dysku można brać jeśli się robi rozpe pod przeciwnika (wiemy, że nic nam go nie zdejmie). Ale w rozpie uniwersalnej czy też turniejowej dysk dla BSB raczej odpada.
On nie jest large targetem. Moze sobie latac za klockami. Nikt go nie bedzie widział. . Imo za klockiem jest bardziej bezpieczny, nie ma jakiegoś kosmicznego sava, żeby spokojnie siedział w klocku i czekał na szarże.
Dodatkowo jest latającym terrorystą jakby nie patrzeć

Kal_Torak
Masakrator
Posty: 2828

Post autor: Kal_Torak »

Owszem można go dać za klockiem, ale wystarczy górka dla przeciwnika i nasz dyskowiec jest sparaliżowany jeśli chodzi o ruch. Działa ponadto zawsze będą strzelać w pobliżu licząc na przestrzelenie w BSB na dysku.

Pomysł jest bardzo dobry. Daje znacznie większe możliwości niż nawet na sprężynie. Z takim BSB na dysku zawsze będzie stubborn tam gdzie jest potrzebny - można powiedzieć, że w pewnym sensie cała armia ma stubborna już :). Napewno go przetestuje. W koncu miałbym już dwóch bardzo mobilnych i ciekawych bohaterów na dysku. A to więcej niż dowolna ilość konnych maruderów.

Awatar użytkownika
Embir
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Embir »

thurion pisze: i nie emocjonuj się tak w kolejnych postach, gram w tą gre juz jakis czas i ciagle pojawia sie jakis nawiedzony klimaciarz tudziez garazowy wymiatacz probojacy zanegowac rzeczywistosc, naklepiesz se pare postow i tyle, nie ma sensu :)

pzdr !!
Panie jesteś Pan geniuszem, podrzuciłeś zajebiste pomysły na forumowe ranki :mrgreen:
=D>
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

to rospa na 1626 jak koś tak, ładna doś mobilna

Czarodziej: 85
palankin nurgla 50
poziom2 35
zwój rosproszeńa 25
piętno nurgla 20

Czarodziej: 85
palankin nurgla 50
poziom2 35
zwój rosproszeńa 25
piętno nurgla 20

5x konni grasanci: 65
cep 10

5x konni grasanci: 65
cep 10

11x wojownicy: 165
piętno nurgla 30
wojenny banner 25
chorąży 12
tarcze 11

11x wojownicy: 165
piętno nurgla 30
chorągwia roskoszy 20
chorąży 12
tarcze 11

5x rycerz chaosu: 200
propożec wściekłości 35
piętno nurgla 30
chorąży 20

5x rycerz chaosu: 200
piętno nurgla 30
gnijący całun 25
chorąży 20

następna rospiska jest na 2000 bez 4pkt tym razem ze stubbornem, niewiem czy tym bede grał, ale raczej nie bo nie mam tyle fixów na palankinach ( czy jak by to obmienić )

czarnoksiężnik: 235
palankin nurgla 50
poziom4 35
chowaniec mocy 25
kamień mocy 20
miecz potęgi 20
paraliżujący ryk 20
brązowa zbroja zhrakka 15
zaklęta tacza 15


Czarodziej: 85
palankin nurgla 50
poziom2 35
księga tajemic 25
piętno nurgla 20
czarodziej-chowaniec 15
kąsające ostrze 5

błogosławiony bochater: 110
sztandar bogów 125
palankin nurgla 50
sztandar armi 25
piętno nurgla 20
tarcza 5

11x wojownicy: 165
piętno nurgla 30
chorąży 12
tarcze 11

11x wojownicy: 165
piętno nurgla 30
chorąży 12
tarcze 11

11x wojownicy: 165
piętno nurgla 30
chorąży 12
tarcze 11

5x maruder: 65
cep 10

5x maruder: 65
cep 10

ołtaż bitewny: 130
piętno nurgla 30

ODPOWIEDZ