Nie bijcie!
Moderatorzy: Heretic, Grolshek, Albo_Albo
Nie bijcie!
Panowie przepraszam z góry za ten temat bo z pewnością było ich już milion, ale wyszukiwarka mi nie pomaga a wybaczcie ale całego forum nie dam rady ogarnąć. Kilka lat temu grałem skavenami, ale los sprawił, że musiałem pozbyć się armii, teraz przyszedł czas na odrodzenie;)
Problemem jest wybór nowej armii. Powiedzcie mi proszę której armii widzicie najmniej na turniejach. Po prostu zależy mi na tym żeby choć trochę być oryginalnym i choć np podoba mi się wizualnie armia krasnoludzka to co druga armia jest właśnie tych nisko piennych... i nie bardzo chcę się powtarzać...
Zatem w grę wchodzi ta armia która jest najrzadsza.
Pomóżcie mi proszę z wyborem. Dodatkowo, jeżeli uda Wam się napisać w dwóch zdaniach dlaczego jakaś konkretna armia jest dobra a dlaczego słaba, to będzie też bardzo pomocne.
P.S. Drodzy administratorzy. Proszę nie zamykajcie tego tematu tak od razu...
Pozdrawiam
Problemem jest wybór nowej armii. Powiedzcie mi proszę której armii widzicie najmniej na turniejach. Po prostu zależy mi na tym żeby choć trochę być oryginalnym i choć np podoba mi się wizualnie armia krasnoludzka to co druga armia jest właśnie tych nisko piennych... i nie bardzo chcę się powtarzać...
Zatem w grę wchodzi ta armia która jest najrzadsza.
Pomóżcie mi proszę z wyborem. Dodatkowo, jeżeli uda Wam się napisać w dwóch zdaniach dlaczego jakaś konkretna armia jest dobra a dlaczego słaba, to będzie też bardzo pomocne.
P.S. Drodzy administratorzy. Proszę nie zamykajcie tego tematu tak od razu...
Pozdrawiam
www.shaga.pl (już nie taki) nowy (ale na pewno najlepszy) sklep Gdynia ul.Morska 173
Skaweny są dosyć rzadkie na turniejach. Przynajmniej na pomorzu. Myślę jednak, że w całej Polsce jest podobnie,bo na masterach nie ma ich dużo. Jest to silna armia, wymagająca myślenia jeżeli chcesz nią wygrywać. Jeżeli masz siły/pieniądze, żeby ją pomalować to polecam.
Wydaje mi się jednak, że lepszy efekt uzyskasz wybierając jakąs przeciętnie występującą armie ( czyli w sumie dowolną ), ale grając na jak tylko chcesz niestandardowej rozpisce. Wystawiając jednostki, których nikt nie wystawia itp. W takim przypadku był byś najbardziej oryginalny.
Wydaje mi się jednak, że lepszy efekt uzyskasz wybierając jakąs przeciętnie występującą armie ( czyli w sumie dowolną ), ale grając na jak tylko chcesz niestandardowej rozpisce. Wystawiając jednostki, których nikt nie wystawia itp. W takim przypadku był byś najbardziej oryginalny.
- Die for Emperor
- Mudżahedin
- Posty: 263
- Lokalizacja: CLANE, Co.Kildare, EIRE
Chcesz być oryginalny... Proponuje Tomb Kings i granie na 2x3 chariots, 15tka heavy cavalry, 2 scorpiony, 4 ushabti, carriony i bone giant - do tego King i Prince na chariocie i dwie licze do popychania oddziałów na wroga
...Róże miłości najchętniej przyjmują się na grobach...
'Nikt nie wymaga od was samych zwyciestw.
Czasem i przegrać przychodzi. Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustepliwej walki.
Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania reki.'
'Nikt nie wymaga od was samych zwyciestw.
Czasem i przegrać przychodzi. Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustepliwej walki.
Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania reki.'
Czyli narazie mam dwie odpowiedzi z których jak zrozumiałem, najmniej zawodników jest z mumiami i szczurami. Nie piszcie proszę o konkretnych rozpiskach, ale o armiach które rzadko widujecie i opiszcie jakie są ich plusy a jakie minusy.
Co do Skavenów to "stara miłość nie rdzewieje" ale kolejny raz malować 80 clanratów słaboi widzę...
Co do Skavenów to "stara miłość nie rdzewieje" ale kolejny raz malować 80 clanratów słaboi widzę...
www.shaga.pl (już nie taki) nowy (ale na pewno najlepszy) sklep Gdynia ul.Morska 173
Tk:
plusy : mocna magia, katapulty, odziały wykopujące się spod ziemi niszczące maszyny
minusy: mało liczebna, powolna, wymaga umiejętności w graniu.
Szczury:
plusy: mocna magia, mocne strzelanie, bardzo liczebna, tanie jednostki
minusy: wrażliwa na psychologię, długo się maluje
plusy : mocna magia, katapulty, odziały wykopujące się spod ziemi niszczące maszyny
minusy: mało liczebna, powolna, wymaga umiejętności w graniu.
Szczury:
plusy: mocna magia, mocne strzelanie, bardzo liczebna, tanie jednostki
minusy: wrażliwa na psychologię, długo się maluje
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
Najrzadziej spotykane armie to Beasts, Ogres, DoW i Chaos dwarfs.
jeśli naprawde chcesz być oryginalny to polecam ci którąś z w/w.
niestety grając tymi armiami nie możesz liczyć na spektakularne zwycięstwa,
Te armie są po prostu słabe...
jeśli naprawde chcesz być oryginalny to polecam ci którąś z w/w.
niestety grając tymi armiami nie możesz liczyć na spektakularne zwycięstwa,
Te armie są po prostu słabe...
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
- Die for Emperor
- Mudżahedin
- Posty: 263
- Lokalizacja: CLANE, Co.Kildare, EIRE
Opis jak ulał pasujący do tej armii Prawda jest taka, że TK ma mega-wypas magie (nie ma miscastów!!!) i to magia jest siłą napędową szkieletowych chłopaków. Z resztą to już jest różnie - a to wykopywaczka się nie wykopie, a to katape zniesie lub co gorsza pierdyknie, a chłopaki od CC to jak nie nabiją wcześniej przeciwnika w fazie magii (znowu kochane inkantacje) to najczęściej dostają wpierdziel (WS3/S4 na TG, WS2/S3 na zwyklakach raczej nie jest imponujące a robi się jeszcze gorzej gdy to przeciwnik szarżuje...).Xet pisze:Tk:
plusy : mocna magia, katapulty, odziały wykopujące się spod ziemi niszczące maszyny
minusy: mało liczebna, powolna, wymaga umiejętności w graniu.
Mimo wszystko trzymają klimat.
P.S. klimat, klimatem a ja właśnie się pozbywam mojej mega-armii TK
...Róże miłości najchętniej przyjmują się na grobach...
'Nikt nie wymaga od was samych zwyciestw.
Czasem i przegrać przychodzi. Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustepliwej walki.
Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania reki.'
'Nikt nie wymaga od was samych zwyciestw.
Czasem i przegrać przychodzi. Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustepliwej walki.
Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania reki.'
Co do skavów to i tak pod koniec wakacji można spodziewać się nowego booka/figsów więc nie wiem cz jest sens inwestować w szczury w tym momencie. Lepiej poczekać. Co do TK to ta armia rozkręca się na 3000+ (z racji na magię) przy mniejszych punktach jest poniżej przeciętnej, chociaż jeszcze daje jakoś radę.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Dzięki za wszystkie odpowiedzi.
Pojawię się na najbliższym turnieju w trójmieście i może wpadnie mi do głowy jeszcze inny pomysł i zainwestuje w High Elfów...
OT: Kiedy jakiś turniej w trójmieście, albo gdzie można teraz obejrzeć jakąć bitwę?
Pojawię się na najbliższym turnieju w trójmieście i może wpadnie mi do głowy jeszcze inny pomysł i zainwestuje w High Elfów...
OT: Kiedy jakiś turniej w trójmieście, albo gdzie można teraz obejrzeć jakąć bitwę?
www.shaga.pl (już nie taki) nowy (ale na pewno najlepszy) sklep Gdynia ul.Morska 173
Generał #54 pisze:Dzięki za wszystkie odpowiedzi.
Pojawię się na najbliższym turnieju w trójmieście i może wpadnie mi do głowy jeszcze inny pomysł i zainwestuje w High Elfów...
OT: Kiedy jakiś turniej w trójmieście, albo gdzie można teraz obejrzeć jakąć bitwę?
Jezeli chcesz byc orginalny w Trojmiescie, to nie bierz HE ani Dwarfow bo tego tu jest na peczki
Malo na pomorzu WE jest ostatnio wiec moze tedy droga prowadzi