Rozpiski Imperialne

Empire

Moderator: #helion#

Zablokowany
Awatar użytkownika
Rzymek
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Gdansk

Re: Rozpiski Imperialne

Post autor: Rzymek »

Strzelcy, mortar, hellstorm przeciw WE intrigin;)

Awatar użytkownika
morgan10005
Falubaz
Posty: 1001
Lokalizacja: MSWiA Stare Babice

Post autor: morgan10005 »

to ja zacytuje mojego kolegę grającego WE:
"tak fajnie grało się z tobą jak używałeś handgannerów, tak szybko schodzili :D . A teraz jazda i jazda."

on będzie do ciebie strzelał a ty będziesz zdejmował piechotę, knighty zejdą od lorda z No Armor Save. Pegaz jest strasznie miękki na WE, koń z bardingiem i heven

Awatar użytkownika
Rzymek
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: Rzymek »

Widać się nie znam zawsze zgadywałem ze właśnie rycerze są najlepsi na WE;) Głownie ze względu na to że WE nie mają za bardzo czym ich wytłuc;)

Awatar użytkownika
morgan10005
Falubaz
Posty: 1001
Lokalizacja: MSWiA Stare Babice

Post autor: morgan10005 »

rycerze są najlepsi na WE, ale nie w tak małej ilości.
tych 12 rycerzy będzie celem dla lorda ze strzałami z nas
a strzelcy imperialni będą schodzić od łuczników WE

Awatar użytkownika
Rzymek
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: Rzymek »

Dlatego pisze co jest gowniane zeby to wywalic? I dodać wiecej rycerzy?

Awatar użytkownika
Toni
Wodzirej
Posty: 705
Lokalizacja: Opole

Post autor: Toni »

Pierdoły gadasz Morgan za przeproszeniem :wink:

Strzelcy są Si, pod warunkiem, że to kusznicy - w pojedynkach z jego łucznikami wypadamy podobnie, a nasi nie narzekają bynajmniej na brak konkretnych celów (wild ridersi chociażby)

Jak już słusznie zostało powiedziane, rycerze i greatswordzi też są bardzo w porzo na tę armię - pierwsi dzięki wysokiemu pancerzowi i całkiem adekwatnego (do braku pancerzy elfów) powera, drudzy dzięki temu, że potrafią przytrzymać hasające gdzie popadnie skirmisze wroga (polecam korzystanie z det. łuczników, dzięki nim możemy bardzo łatwo sprawiać, że przeciwnik musi szarżować w to co my chcemy)

Flagelanci są tacy sobie, niestety duża ilość (nawet tych dość relatywnie słabych) ataków których u WE dużo robi z nich miazgę, przydatni są chyba tylko w szarży, ale od tego mamy rycerzy - nie polecam

Z maszyn oprócz 2 armatek na wypadek pojawienia się czasem problematycznych LTków nie polecam nic

Z herosów to priest'y, magowie i ew. bsb - w sumie standard, ale raczej z nastawieniem na to, że będziemy się dość swobodnie przebijać w magii
Berik ze słowackiego forum, o nowych planach wydawniczych GW pisze:10 plastovych idiotov za 25 libier, to nie je to krasa?

Awatar użytkownika
morgan10005
Falubaz
Posty: 1001
Lokalizacja: MSWiA Stare Babice

Post autor: morgan10005 »

na WE to tylko morze lanc i to też nie wiadomo czy przeżyją ostrzał( a raczej panike po nim).
Lord WE ściąga 2-3 knigtów co ture, ostrzał łuczników WE i Haila ściąga kilku kuszników/hangannerów. Po turze strzelania zdajesz kilka razy panikę- niestety na imperialnej Ld zdarza się niezdać.
Jak GSy dojda to dostają szarże od treemena, niestety treemen raczej potrochu ich wybije.
kusznicy porównywalni z łucznikami WE-śmieszne- on ustawia się lekko po skosie/robi ruch i ma wszystkimi zasięg do ciebie, a Ty musisz się ruszyć albo strzelać kilkoma, a nie wszystkimi.
Jak na stole będzie kilka lasków to można odpuścić sobie granie.

Gram z WE prawie za każdym razem.
Ostatnia relacja z walki z WE
22 rycerzy- zostało 3 :cry:
poza tym zginął gryf i 2 cannony.
Zostały: 1 cannon, herosi i 2 steam tanki :D

Awatar użytkownika
Toni
Wodzirej
Posty: 705
Lokalizacja: Opole

Post autor: Toni »

jest takie powiedzonko:

"if the enemy is in range, then so do you"

Długie łuki mają zasięg 30"
Kusze mają zasięg 30"

nie ma przysłowiowego bata, żeby kusznik nie mógł strzelać do elfa jeśli ten może do kusznika

A paniki są dużym problemem jeśli grasz na masowej ilości jednego rodzaju jednostek - dlatego warto wystawiać coś innego niż rycerzy w bitwach z WE, po to by zapełnić inne rejony pola bitewnego swoim wojskiem - kuszników i maszyny którzy się trzymają z tyłu, piechotę walczącą która zawsze trochę nie nadąża za kawalerią, itd. wtedy panik jest jakby mniej :P

poza tym solidna ilość greatswordów powinna rozwalić treemana ze statica, podstawa to dotrzeć do walki z przynajmniej 20+ modelami

Jak niby jest spatentowany taki lord WE, że jest taki straszny?
Ostatnio zmieniony 15 kwie 2009, o 20:43 przez Toni, łącznie zmieniany 1 raz.
Berik ze słowackiego forum, o nowych planach wydawniczych GW pisze:10 plastovych idiotov za 25 libier, to nie je to krasa?

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

nie ma przysłowiowego bata, żeby kusznik nie mógł strzelać do elfa jeśli ten może do kusznika
Da się wystarczy zajść tak kuszników aby być poza ich polem widzenia ;)

Panowie może też skomentujecie moją rozpiskę z poprzedniej strony zamiast kłócić się co jest dobre a co złe na WE.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Awatar użytkownika
Toni
Wodzirej
Posty: 705
Lokalizacja: Opole

Post autor: Toni »

do końca gry może to Ci się uda jeśli chcesz utrzymywać ogień w kierunku wroga :P

Co do rozpiski -

Lord przedziwny - gdyby WE miały maszyny może byś mógł coś kombinować w kierunku wyłapywania takich, jednak nie wiem co taki konstrukt mógłby robić z WE - chyba tylko zgarniać ostrzał :P Zbyt łatwy cel jak dla mnie

Prieścikowi bym dał E-shielda zamiast sworda

Battle wizard z rodem to kolejne dziwo - zbyt łatwo go zabić w szarży (nawet Twojej) by móc skorzystać z zabaweczki

Greatswordzi tak 25 byłaby ok, teraz to 2 zleci z ostrzału i robi się oddział-padaka

ostatni BW też taki sobie - ma czarować czy próbować walczyć? Zbroja niepotrzebna mu

co do flagellantów to wypowiadałem się na temat ich zastosowań w bitwach z WE :P

Helstorm wiadomo - jak trafi to zrobi roz***, jak nie trafi (co się częściej zdarza niestety)
może trafi w coś innego - np. twoje jednostki :D WE jest zbyt skirmiszowe by ta zabawka mogła wykorzystać swój potencjał w 100%

Moździerz podobnie

Handgunnersi fajni, ale nie lepiej po prostu drugi oddział kusz?
Berik ze słowackiego forum, o nowych planach wydawniczych GW pisze:10 plastovych idiotov za 25 libier, to nie je to krasa?

Awatar użytkownika
morgan10005
Falubaz
Posty: 1001
Lokalizacja: MSWiA Stare Babice

Post autor: morgan10005 »

Toni pisze:
poza tym solidna ilość greatswordów powinna rozwalić treemana ze statica, podstawa to dotrzeć do walki z przynajmniej 20+ modelami

Jak niby jest spatentowany taki lord WE, że jest taki straszny?
Treeman tnie nawet nasze mężne rycerstwo, a GS padają 3-4 na ture. Pytanie kiedy nie zda breaka LD8 z przerzutem- tak tak BSB elficki bedzię stał za nim. Pytanie czy GS dotrą w liczbie 20+, Później wytnie ich w pień.

GS- 2 tury strzelania więcej dla WE w nasz oddział =D>

Lord WE- 5 strzał z no armor save na ture- trafia na 2+, rani na 4+ naszych rycerzy i za ch*** go nie złapiesz.


Teraz odnośnie rozpiski Sa!nta

jak zrobisz knigtów przynajmniej po ośmiu+ to nie będzie fear outnumber, a jak bedą ze sztandarem to mogą nawet powalczyć z psami demonowymi i nawet wygrywać.

Ostatnio testowałem przedmiot +1 do dispela. Przy Chaosie i undedach wszelkiego rodzaju się sprawdzał. Czary na 1 PD i boundspelle jest dobry. Ciekawą opcją jeśli przeciwnik leci na magię jest MR- nawet na herosie- będziesz miał 2 oddziały z MR.

Na blodzia nie mam pomysłu oprócz armat, lusterko nie zawsze działa

Awatar użytkownika
Toni
Wodzirej
Posty: 705
Lokalizacja: Opole

Post autor: Toni »

Co do treemana, to jego w walce można rozwalić tylko ze statica albo ataków z naprawdę wysoką siłą - mimo wszystko wolę po prostu wystawić sobie jakiś oddział piechoty ze static CR (i na dodatek stubbornem) niż kolejny oddział rycerzy albo kupować herosa walczącego specjalnie do łapania treemanów - zresztą armaty powinny robić miazgę z LTków w tej armii, nie wiem o co tyle krzyku. A BSBka, który zazwyczaj nie ma w ogóle save'a, taki problem rozwalić albo zastrzelić? Owszem zgodzę się, przy dużej ilości lasów mamy ostro pod górkę.

Co do strzelania w GSów - od tego mamy skirmisz w detaczmencie by po nim przeciwnik musiał strzelać.

Co do taktyk na thristera - świetnym patentem na niego jest wystawianie bodajże największej plewy z lordów - Generala :D dajemy mu gryfa, lusterko, i niech tylko czerwony sku*** spróbuje się pojawić w zasięgu naszej szarży :D taki pan ma tą przewagę nad altarem, że ma zasięg szarży 20" a nie 14".
Berik ze słowackiego forum, o nowych planach wydawniczych GW pisze:10 plastovych idiotov za 25 libier, to nie je to krasa?

Awatar użytkownika
morgan10005
Falubaz
Posty: 1001
Lokalizacja: MSWiA Stare Babice

Post autor: morgan10005 »

ostatnio się wycwanili gracze demoniczni- magiczne przedmioty nie działają w combacie czy jakoś tak :evil: - a jego normalne staty rozwalą naszego hero.

Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

a o co ci dokładnie chodzi ?
Obrazek

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

Prawdopodobnie o Obsydian Armour (DL) i Chaos Runeshield (WoC) tylko że one negują magiczną broń a VHS jest enchantem więc nie negują tego. Dałeś się zwałować.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Awatar użytkownika
morgan10005
Falubaz
Posty: 1001
Lokalizacja: MSWiA Stare Babice

Post autor: morgan10005 »

Nie ja, tylko mój kolega. Zamiast generała na gryfie można użyć capitana na pegazie, a jako Lorda generała wziąć maga.

Na demony możesz spróbować GS i BSB na koniu z griffon banner. Na wejście 9 CR wątpliwe żeby naciał tyle woundów

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

A to w miarę klimatyczna rozpiska na walkę z chaosem w sobotę :)

NORDLAND ARMY
---------------------------------------------------------------------------
HEROES
---------------------------------------------------------------------------
1) General of the Empire @ 222 Pts
General; Barding; Pistol; Full Plate Armor; Warhorse
Icon of Magnus [25]
Holy Relic [45]
Sword of Might [15]
Enchanted Shield [15]

2) Captain @ 197 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Imperial Banner [100]

3) Battle Wizard @ 150 Pts
Magic Level 2
Rod of Power [30]
Ring of Volans [20]

4) Battle Wizard @ 159 Pts
Barding; Magic Level 2; Warhorse
Sword of Striking [15]
Van Horstman's Speculum [30]
---------------------------------------------------------------------------
CORE
---------------------------------------------------------------------------
1) 23 Swordsmen @ 188 Pts
Light Armour; Shield; FCG
War Banner [25]

9 Detachment - Free Company @ [45] Pts

2) 25 Spearmen @ 170 Pts
Spear; Light Armour; Shield; FCG

5 Detachment - Handgunners @ [40] Pts

3) 25 Spearmen @ 170 Pts
Spear; Light Armour; Shield; FCG

5 Detachment - Handgunners @ [40] Pts

4) 10 Crossbowmen @ 80 Pts
---------------------------------------------------------------------------
SPECIAL
---------------------------------------------------------------------------
1) 24 Greatswords @ 270 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; FCG

9 Detachment - Free Company @ [45] Pts

2) Great Cannon @ 100 Pts

3) Great Cannon @ 100 Pts

4) 5 Pistoliers @ 114 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Musician; Warhorse; Outrider with Repeater Pistol
---------------------------------------------------------------------------
RARE
---------------------------------------------------------------------------
1) Helblaster Volley Gun @ 110 Pts

2) Steam Tank @ 300 Pts
---------------------------------------------------------------------------
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 157
Total Army Cost: 2500

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

Bez scrolli to może być ciężko (4DD i 0DS to grają DE jak mają Hoteka), zamien VHS i SoS na 2x DS.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

właśnie rzekłbym, że odważnie, tak bez kawy i bez dobrej osłony magicznej? może być ciężko....
Obrazek

Awatar użytkownika
Embir
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Embir »

Jeżeli przeciwnik rozpisze się równie "klimatycznie" to bitwa może być wyrównana. W przeciwnym wypadku czarno to widzę. Jednak na dwa regimenty kawalerii bym tu poszukał miejsca, fluffowo Imperialiści bez wsparcia rycerzy zakonnych raczej się nigdzie nie ruszają :wink:
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/

Zablokowany