wrocław (nurgle) 1998 (nurgle) BP + R (nurgle) jutrzenak

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

wrocław (nurgle) 1998 (nurgle) BP + R (nurgle) jutrzenak

Post autor: Khuman »

Co najmiej przerażające :mrgreen:

Czarnoksiążnik
Palankin Nurgla
Słowo Agonii
Poziom4
Bluźnierczy Amulet
Czerep Śmierci
Piętno Nurgla
Miecz Potęgi
Zaklęta Tarcza
Brązowa Zbroja Zhrakka

Czarodziej
Poziom2
Chowaniec Mocy
Zwój Rozproszenia
Piętno Nurgla
Paraliżujący Ryk

Czarodziej
Poziom2
Księga Tajemnic
Piętno Nurgla
Wewnętrzny Karzeł
Czarodziej-Chowaniec

5x Konni grasanci
Cep

5x Konni grasanci
Cep

16x Wojownicy Chaosu
Piętno Nurgla
Chorągiew Rozkoszy
Tarcze
Chorąży

6x Rycerze Chaosu
Proporzec Wściekłości
Piętno Nurgla
Chorąży

6x Rycerze Chaosu
Piętno Nurgla
Wojenny Sztandar
Chorąży

prosze o jakiś "twórczy" komętarz :wink:

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

zadziwiające ile punktów wydałeś i nie starczyło nawet na jeden regiment psów :)

Awatar użytkownika
Whydak
Chuck Norris
Posty: 625
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Whydak »

"Twórczy" ma być ? Ok. A więc : Wciągam to nosem :lol2:
A tak na serio :
Wszyscy magowie do warriorów ? Chociaż koniki by się im przydały (ale nie wiem co wywalić )
nie wiem do końca czemu ale mi się to nie podoba
Rycerze pewnie jadą na szybko a 2 fala ? tylko 1 oddział ?
To rycerze by musieli pozamiatać a warriorami dobijać ( zwłaszcza jak 4 miejsc a szeregu to magowie :roll: )
2k do jednak trochę mało :roll:
Chyba że chwile najtami zaczekasz i dasz magom poczarować ale wtedy znowu więcej strzelania....
Mógłbyś zdradzić jak to ma działać ?
EDIT : te nazwy przedmiotów po polsku brzmią zadziwiająco obco :?

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

co do pierwszego nielubię psów, i jak dla mie są mało klimatyczne :mrgreen:

co do magów .... sam niewiem ale sami benda dreptali i tylko bendą przechodzić przez wojowników, wcześniejsza rospa była że byli na koniach ale 7 rycerzy ma strasznie małą mogilność, generalnie dużo przedmiotów dalem for fun nawet nie są przetestowane, a że ktoś da pojedynek to jest "Mama" na tronie by małych broniła :wink:

co do rycerzy, niby mają jechac na pałe 8) ale czasem zdaża się mi że sarżujem nimi w 2 czy 3 turze, i to niejest jakieś złe rozwiazanie :idea:

tak kodex po polsku czyta się co najmiej dziwnie ale runiczny miecz chaosu brzmi nieżle :)

Awatar użytkownika
Norb
Wałkarz
Posty: 51
Lokalizacja: Olsztyn "Miscast"

Post autor: Norb »

Na te punkty to się lorda nie wystawi skąd więc 4poziom magii?

Te polskie tłumaczenie to masakra. Co to jest wewnętrzny karzeł? :?

Chorągiew rozkoszy? Jeżeli dobrze rozpoznaję ten sztandar to by ci się przydał BSB .

Paraliżujący ryk na magu, który sobie drepcze na piechotę to wg. mnie strata pkt. - w co on będzie krzyczał?

Rycerze jedni mają frenzy (szał pewnie) i nie masz psów - to moment i ci byle co pociągnie ich na manowce. Będziesz ich maruderami konnymi zasłaniał?
A jaki to mroczny powód dla którego psy są nieklimatyczne :lol2:

ten klocek wojowników w których skitrasz magów to jakieś mega punkty będą - przeciwnik zrobi wszystko żeby ich zjeść a oni wbrew pozorom nie są niezniszczalni. A magów może będziesz musiał w nich chować jeżeli przeciwnik będzie miał strzelanie lub magię mocniejszą.

Ogólnie to słaba koncepcja w mojej skromnej opinii.
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2009, o 18:37 przez Norb, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Whydak
Chuck Norris
Posty: 625
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Whydak »

To jest na 2k (chyba :lol2: ) ale nie musisz mieć fulla a i tak będzie traktowane jako 2k.

Awatar użytkownika
Norb
Wałkarz
Posty: 51
Lokalizacja: Olsztyn "Miscast"

Post autor: Norb »

Jest napisane 1998 to chyba nie 2000+ ?

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

hmm.. wydaje mi się że wystarczy że widze lorda to wiem że to na 2000+ a że moja rospiska ma 1998 bo za cholerne 2pkt niemoge nic kupić (to nie orki czy skaveny) to nieoznacza że rospiska niemoże być napisana jak na zasady 2000+, zrozumiałeś? czy to zbyt ciężkie? [-o<

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

zazwyczaj w takiej sytuacji pisze się:
WoCH 2000
WoCh 2k
Woch Nurlga na 2k
itd. itp.

:roll:

nazwa tematu dosć myląca, jak wchodzilem to też myślalem, że na mniej niż 2k.
no nic, nvm.

Tak jak przedmówcy pisali, nie widze tego...
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

co do pierwszego nielubię psów, i jak dla mie są mało klimatyczne
gramy w inne gry, ja gram w turniejową grę bitewną Ty grasz w fabularnego Warhammera w większej skali - dyskusja o rospie mija się z celem

ale psy tak czy inaczej są klimatyczne [-X

Awatar użytkownika
Górken
Falubaz
Posty: 1005
Lokalizacja: Lublin/ Kraków

Post autor: Górken »

pamiętaj o ograniczeniu magii:P a serio nie widzę tej armii kompletnie... może te dwa rycerstwa cos zrobią, ale jeżeli ktoś ma dużo śmieci bez problemu Ci ich wy szachuje i na nic sie nie zdadzą:P Daj sobie pare oddziałów psów z poisonami ( w koncu trucizna jest nurglowa:P) i trzymaj w nich magów a 1 użyj do screenowania kawalerii.

Piotr3K
Kretozord
Posty: 1681
Lokalizacja: SNOT Gdańsk

Post autor: Piotr3K »

Kiepska rospa, wszystko ją zniszczy.
Ale skoro psy są nieklimatyczne.. :P

Awatar użytkownika
Norb
Wałkarz
Posty: 51
Lokalizacja: Olsztyn "Miscast"

Post autor: Norb »

zrozumiałeś? czy to zbyt ciężkie? [-o<
nie obawiaj się zrozumiałem,
nie zmienia to faktu, że nie podaje się sumy kosztu jednostek a format na jaki jest robiona rozpiska.
Sama obecność lorda to nie jest sprawa oczywista. Niektórzy zapominają o regułach kompozycji armii.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

wnioski po bitwie:

bretka 20/0 raptor standar bardzo przydatny na piechocie magia zrobiła wsoje bylo oki, 8)

WE 0/20 kompletnie nieweim jak grać z tą zrmią, ni to strzela ni walcy, magia wmiare coś zrobiła, taktycznie wogule do bani zrobiłem :roll:

WE 7/13 powopi się uczymy, trudna Armia, MoN bardzo przydatny bo miał waywacher (czy jak to tam się pisze), magia przyomiało mi się o 4 czarze nurgla vs treemen, niebyło tak tragicznie :mrgreen:

ogulne wnioski MoN jest zadrogi i jeszcze niedaje przeciwnikowi -1ws, troche niewart swoich punktów teraz po BP, MoN na magach jest za to rewelacyjny, co do dawania MoS na maruderach niweiem jak wam ale wogule nie panikują, i teraz tak patrząc może smok to niejest takie złe rozwiązania? co sądzicie o smoku jak możecie coś powiedzieć.

Redrob Secnirp
Pseudoklimaciarz
Posty: 31

Post autor: Redrob Secnirp »

kuman pisze:tak kodex po polsku czyta się co najmiej dziwnie ale runiczny miecz chaosu brzmi nieżle :)
Jeszcze lepiej brzmi morowa filakteria :) Co do rozpy to również tego nie widzę. Smok na 2k jest za drogi co najmniej 2250.
BLOOD FOR BLOOD GOD!!!!!

ODPOWIEDZ