DE 2250 - 2 propozycje
DE 2250 - 2 propozycje
Pierwsza propozycja (brakuje mi asasina):
Unnamed2250 Pts - Dark Elves Army
1 * Dreadlord @ 535 Pts
General; Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield
Crimson Death
Pendant of Khaeleth
Black Dragon Pts
1 Master @ 175 Pts
Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield; Battle Standard
Ring of Hotek
Sword of Might
Cold One @
1 Sorceress @ 150 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll
Dispel Scroll
5 Dark Riders @ 110 Pts
Spear; Repeating Crossbow; Light Armour
5 Dark Riders @ 110 Pts
Spear; Repeating Crossbow; Light Armour
10 Crossbowmen @ 120 Pts
Repeating Crossbow; Light Armour; Shield; Musician, champion
5 Harpies @ 55 Pts
5 Harpies @ 55 Pts
5 Cold One Knights @ 210 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; FCG
Standard of Slaughter [35]
5 Shades @ 90 Pts
Great Weapon; Repeating Crossbow
15 Black Guard @ 265 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Standard of Hag Graef [35]
1 War Hydra @ 175 Pts
2 Reaper Bolt Thrower @ 200 Pts
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 68
Total Army Cost: 2250
Druga propozycja (brakuje mi black guardów):
Unnamed2250 Pts - Dark Elves Army
1 * Dreadlord @ 535 Pts
General; Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield
Crimson Death
Pendant of Khaeleth
1 Black Dragon @ [320] Pts
1 Master @ 175 Pts
Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield; Battle Standard
Ring of Hotek [25]
Sword of Might [15]
Cold One
1 Sorceress @ 150 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll
Dispel Scroll
1 Assassin @ 151 Pts
2ndWeapon
Rune of Khaine [25]
Touch of Death [30]
5 Dark Riders @ 110 Pts
Spear; Repeating Crossbow; Light Armour
5 Dark Riders @ 110 Pts
Spear; Repeating Crossbow; Light Armour
10 Crossbowmen @ 115 Pts
Repeating Crossbow; Light Armour; Shield; Musician
5 Harpies @ 55 Pts
5 Harpies @ 55 Pts
6 Cold One Knights @ 237 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Standard of Slaughter [35]
5 Shades @ 90 Pts
Great Weapon; Repeating Crossbow
5 Shades @ 90 Pts
Great Weapon; Repeating Crossbow
1 War Hydra @ 175 Pts
2 Reaper Bolt Thrower @ 200 Pts
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 60
Total Army Cost: 2248
Która opcja jest Waszym zdaniem lepsza?
Unnamed2250 Pts - Dark Elves Army
1 * Dreadlord @ 535 Pts
General; Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield
Crimson Death
Pendant of Khaeleth
Black Dragon Pts
1 Master @ 175 Pts
Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield; Battle Standard
Ring of Hotek
Sword of Might
Cold One @
1 Sorceress @ 150 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll
Dispel Scroll
5 Dark Riders @ 110 Pts
Spear; Repeating Crossbow; Light Armour
5 Dark Riders @ 110 Pts
Spear; Repeating Crossbow; Light Armour
10 Crossbowmen @ 120 Pts
Repeating Crossbow; Light Armour; Shield; Musician, champion
5 Harpies @ 55 Pts
5 Harpies @ 55 Pts
5 Cold One Knights @ 210 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; FCG
Standard of Slaughter [35]
5 Shades @ 90 Pts
Great Weapon; Repeating Crossbow
15 Black Guard @ 265 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Standard of Hag Graef [35]
1 War Hydra @ 175 Pts
2 Reaper Bolt Thrower @ 200 Pts
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 68
Total Army Cost: 2250
Druga propozycja (brakuje mi black guardów):
Unnamed2250 Pts - Dark Elves Army
1 * Dreadlord @ 535 Pts
General; Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield
Crimson Death
Pendant of Khaeleth
1 Black Dragon @ [320] Pts
1 Master @ 175 Pts
Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield; Battle Standard
Ring of Hotek [25]
Sword of Might [15]
Cold One
1 Sorceress @ 150 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll
Dispel Scroll
1 Assassin @ 151 Pts
2ndWeapon
Rune of Khaine [25]
Touch of Death [30]
5 Dark Riders @ 110 Pts
Spear; Repeating Crossbow; Light Armour
5 Dark Riders @ 110 Pts
Spear; Repeating Crossbow; Light Armour
10 Crossbowmen @ 115 Pts
Repeating Crossbow; Light Armour; Shield; Musician
5 Harpies @ 55 Pts
5 Harpies @ 55 Pts
6 Cold One Knights @ 237 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Standard of Slaughter [35]
5 Shades @ 90 Pts
Great Weapon; Repeating Crossbow
5 Shades @ 90 Pts
Great Weapon; Repeating Crossbow
1 War Hydra @ 175 Pts
2 Reaper Bolt Thrower @ 200 Pts
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 60
Total Army Cost: 2248
Która opcja jest Waszym zdaniem lepsza?
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2009, o 03:39 przez Kotar, łącznie zmieniany 1 raz.
- Necromanter
- Falubaz
- Posty: 1002
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Ameryki to Ty nie odkryłeś....
A co do tematu to 2
A co do tematu to 2
PiotrB pisze:Oczami wyobraźni widzę te tłumy i uśmiechniętego Sola podającego kiełbaskę ...eh ...bezcenne
Jest tu dużo dziwnych rzeczy...za drodzy crossbowmeni, dark riderzy bez muzyków, bsb w rozpie gdzie nie ma oddziału ze stubbornem (chodzi o 2)
Ostatnio zmieniony 23 kwie 2009, o 23:10 przez Crane, łącznie zmieniany 1 raz.
BSB dla smoka jest oczywiście zbędny, muzycy na DR są musowi!! To nie słychane by dawać czempiona do oddziału gdzie jest czarka z 2 skrollami KTO TO WIDZIAŁ?!
Nie mój styl gry, rozpy nie podobają mi sie wiec nie będe sie wypowiadał co do poprawek bo po prostu za dużo bym zmieniał
Nie mój styl gry, rozpy nie podobają mi sie wiec nie będe sie wypowiadał co do poprawek bo po prostu za dużo bym zmieniał

kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
A co ja miałem zrobić z dodatkowymi 5 pkt? Muzyk na kusznikach musi być (i shieldy zresztą też), nie miałem co zrobić z 5 pkt to championa tam dałem. BSB byłby w coldach. Mógłbym też dać BSB na koniu do Black Guardów. To raczej dość ryzykowne dawać jakąkolwiek postać na coldzie, do oddziału, gdzie nie ma stupidy, a poza tym ja myślę, że postać mająca ring of hotek powinna być ruchliwa (skoro magowie u przeciwników często są mało mobilniDr Crane pisze:Jest tu dużo dziwnych rzeczy...za drodzy crossbowmeni, dark riderzy bez muzyków, bsb w rozpie gdzie nie ma oddziału ze stubbornem (chodzi o 2)

Ostatnio zmieniony 26 kwie 2009, o 06:20 przez Kotar, łącznie zmieniany 1 raz.
rychu022 pisze:GraG zmieniles zdanie na temat muzykow na DR?GarG pisze:muzycy na DR są musowi!!
Nie zmieniłem zdania

kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Mam na myśli shades, coki, crossbowmenow,dark riderow (bez muzyka ale z kuszami -dziwaczne)
Crossbowmeni wcale nie musza mieć tarcz czy muzyka o championie nie wspomnę. Oni nie powinni utrzymywac szarży fasta, oni powinni go zestrzelić( zreszta jaki fast atakuje cos takiego od przodu?), na mocniejszy oddział, czy ostrzal shieldy nie pomogą...
shadeom tez GW nie potrzebne...moim zdaniem jest ich za mało żeby coś ustali nawet mając GW i za mało żeby coś z sukcesem zaszarzowali, prędzej już dodatkowa broń na obsługe machin
Crossbowmeni wcale nie musza mieć tarcz czy muzyka o championie nie wspomnę. Oni nie powinni utrzymywac szarży fasta, oni powinni go zestrzelić( zreszta jaki fast atakuje cos takiego od przodu?), na mocniejszy oddział, czy ostrzal shieldy nie pomogą...
shadeom tez GW nie potrzebne...moim zdaniem jest ich za mało żeby coś ustali nawet mając GW i za mało żeby coś z sukcesem zaszarzowali, prędzej już dodatkowa broń na obsługe machin
zgadzam się z tym . Sam doszedłem do podobnych wniosków. Dodatkowo Shady mają 5 Inicjatywy. Jak mają GW to tego nie wykorzystują i często ginie kilku przed oddaniem. 2 ręczne są tańsze i bardziej przydatne.Dr Crane pisze: shadeom tez GW nie potrzebne...moim zdaniem jest ich za mało żeby coś ustali nawet mając GW i za mało żeby coś z sukcesem zaszarzowali, prędzej już dodatkowa broń na obsługe machin
A imo GW to pierwsza rzecz która trzeba dawac na oddziały z hate
.
Macie bardzo duza szanse na trafienie w pierwszej rundzie i wbicie woundow przy szarzy, z reguły DE w drugiej rundzie walki nie dają rady tak czy siak
.

Macie bardzo duza szanse na trafienie w pierwszej rundzie i wbicie woundow przy szarzy, z reguły DE w drugiej rundzie walki nie dają rady tak czy siak

Ja zawsze tak gram.Mam na myśli shades, coki, crossbowmenow,dark riderow (bez muzyka ale z kuszami -dziwaczne)
Uważam ze się mylisz bo są armie gdzie śmiecia jest dużo i go nie da sie tak łatwo wystrzelać, Do tego wykopki, Alterzy, samotni bohaterowie wybiegający w zjeść łatwy odział za 100 pts. Po to właśnie rzuca sie im challange. Ze masz większe prawdopodobieństwo ze ustoisz i to co zwykle uratujesz przynajmniej na 1 turę dłużej swoje skrolle które zazwyczaj właśnie siedzą w kusznikach..Crossbowmeni wcale nie musza mieć tarcz czy muzyka o championie nie wspomnę. Oni nie powinni utrzymywac szarży fasta, oni powinni go zestrzelić( zreszta jaki fast atakuje cos takiego od przodu?), na mocniejszy oddział, czy ostrzal shieldy nie pomogą...
Pomimo ze po ostatniej grze ze skavenami gdzie wjechałem 7 shade z gw i Assasinem od boku szczurków i zabiłem 2 a one mnie zjadły to się nie zraziłem. Uważam ze GW + Hate + W bok jakieś kawalerii przy kobinowanej szarzy daje dobre wyniki.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Może dziwaczne. Nigdy nie wystawiłem muzyka w DR. A kusze biorę dosyć często.dark riderow (bez muzyka ale z kuszami -dziwaczne)
Tarcze na kusznikach praktycznie obowiązkowe - są wtedy w stanie ustać szarżę fasta czy tunnelinga. Mogą być ważnuiejsze rzeczy do odstrzelenia, niż jakiś fast, a wtedy ze stand and shoot ściągnie się jednego-dwóch szarzujących, zda kilka armour saves i odda z hatred. Nie warto oszczędzać tu 10 pts.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Również się zgadzamMłody pisze:A imo GW to pierwsza rzecz która trzeba dawac na oddziały z hate.
Macie bardzo duza szanse na trafienie w pierwszej rundzie i wbicie woundow przy szarzy, z reguły DE w drugiej rundzie walki nie dają rady tak czy siak.

Ale pamiętaj, że gdy bijesz w cele bez sava, albo tylko z wardem to gw powiedzmy ze = 2hw jeżeli chodzi o ilość zadawanych obrażeń. W drugiej turze bijesz pierwszy. Ja bym wolal na bok psów szarzowac z 2hw
A ja używam ich do wszystkiego i jeszcze mi za stół chyba nie uciekli.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...