2d6 hitów z siła 11-12. Nie wiem czemu odmawiasz rzucić na zranienie.Jankiel pisze:Nie ma takiej zasady. "Zazwyczaj" statystyki przyjmują wartości 0-10. Ale czasami mozna je przekroczyc.(max. S=10).
IMO infernal gateway na wyniku 11-12 w ogóle nie działa na czołg. Nie zadaje nawet hitów. I nie należy tu odrzucać FAQ do starego czołgu, bo niewiele się w zapisach zmieniło.
Infernal GateWay a Czołg na 11/12 siły.
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: Infernal GateWay a Czołg na 11/12 siły.
Bo na 11-12 nie ma hitów tylko wsysa do warpa? A czołg jest odporny na wszystkie efekty nie będące hitami z konkretną siłą?
Ot, nieprzewidywalna magia tzeentcha. Miało wyjść megapierdolnięcie, a tu nic.
Takie są zasady. To, że czołg to chora jednostka i trzeba mu dokopać to zupełnie inna sprawa. Ale nie mam zamiaru wymyślać jakichś niestworzonych, nie mających poparcia w zasadach interpretacji, byle tylko dokopać czołgowi. I nie chcę później pisać listy czarów działających na czołg i specjalnego sposobu ich działania.
Na czołg działają hity, inne efekty są ignorowane. Ot, cała filozofia.
Ot, nieprzewidywalna magia tzeentcha. Miało wyjść megapierdolnięcie, a tu nic.
Takie są zasady. To, że czołg to chora jednostka i trzeba mu dokopać to zupełnie inna sprawa. Ale nie mam zamiaru wymyślać jakichś niestworzonych, nie mających poparcia w zasadach interpretacji, byle tylko dokopać czołgowi. I nie chcę później pisać listy czarów działających na czołg i specjalnego sposobu ich działania.
Na czołg działają hity, inne efekty są ignorowane. Ot, cała filozofia.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
imo źle interpretujesz ten czar Jankielu.
hity są.
zadaję 2d6 hitów z s = 2d6 .
Nie ma ani słowa o tym że hity znikają przy rzucie 11,12 (nic na kształt insted of hits the target blabla ) wciąganie do warpa jest dodatkowym efektem czaru ale ze zrozumiałych przyczyn nie trzeba rzucać już na ilość hitów bo oddział znika. Czołg nie znika ale hity powinien dostać. imo
ma ktoś numer do Phila Kelliego? : )
Jest w tym logika, fakt.Jasiuuu pisze: hity są.
zadaję 2d6 hitów z s = 2d6 .
Nie ma ani słowa o tym że hity znikają przy rzucie 11,12 (nic na kształt insted of hits the target blabla ) wciąganie do warpa jest dodatkowym efektem czaru ale ze zrozumiałych przyczyn nie trzeba rzucać już na ilość hitów bo oddział znika. Czołg nie znika ale hity powinien dostać. imo
ma ktoś numer do Phila Kelliego? : )
A GW to chyba generalnie zlewa pytania o reguły, a przynajmniej na maile nie odpisują, ale podają numer, pod który rzekomo można dzwonić w sprawach niejasności reguł, tyle, że jeszcze nie próbowałem naciągać firmy na to połączenie
Może, może nie.imo źle interpretujesz ten czar Jankielu.
W każdym razie pozostaję przy stwierdzeniu z poprzedniej strony. Nie warto się o to kłócić, bo ma to marginalny wpływ na grę.
Istotniejsza jest kwestia, czy na czołg działają tylko hity, czy także efekty z tymi hitami połaczone (jak np. no armour save).
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
O przepraszam, akurat Phil Kelly jest w porządku, szybko odpowiedział na pytania zadane za pośrednictwem Szamana. Co prawda na niektóre pytania dość lakonicznie, no ale zawsze coś Szkoda, że wówczas nikt nie pomyślał o kwestii IG vs czołg, ale może spróbujcie odezwać sie do Szamana, kto wie, moze Phil Kelly odpowie raz jeszcze. Tyle tylko, że odpowiedź na to pytanie będzie pewnie musiał z kimś skonsultować, przynajmniej z autorem AB imperiumByro pisze:Jest w tym logika, fakt.Jasiuuu pisze: hity są.
zadaję 2d6 hitów z s = 2d6 .
Nie ma ani słowa o tym że hity znikają przy rzucie 11,12 (nic na kształt insted of hits the target blabla ) wciąganie do warpa jest dodatkowym efektem czaru ale ze zrozumiałych przyczyn nie trzeba rzucać już na ilość hitów bo oddział znika. Czołg nie znika ale hity powinien dostać. imo
ma ktoś numer do Phila Kelliego? : )
A GW to chyba generalnie zlewa pytania o reguły, a przynajmniej na maile nie odpisują, ale podają numer, pod który rzekomo można dzwonić w sprawach niejasności reguł, tyle, że jeszcze nie próbowałem naciągać firmy na to połączenie
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
nie jest wporządku. zniszczył army list który kochałem
Jankielu tak czy inaczej czy można liczyc na jakieś uściślenie w najbliższym update'cie?
( wiem że oficjalnie nie jesteś jeszcze na LS )
w grze imp vs chaos to całkiem możliwa sytuacja i w tym momencie pozostaje rzut na 4+ chyba .
Jankielu tak czy inaczej czy można liczyc na jakieś uściślenie w najbliższym update'cie?
( wiem że oficjalnie nie jesteś jeszcze na LS )
w grze imp vs chaos to całkiem możliwa sytuacja i w tym momencie pozostaje rzut na 4+ chyba .
wlasciwie to oficjalnie jest na ls... jakby nie patrzec caly rok byl...Jankielu tak czy inaczej czy można liczyc na jakieś uściślenie w najbliższym update'cie?
( wiem że oficjalnie nie jesteś jeszcze na LS )
nie ma sensu zaczynac glosowania jak zaraz bedzie nowa ls
Wskaż mi fragment, który by o tym świadczył, to uwierzę.Jankiel pisze:Bo na 11-12 nie ma hitów tylko wsysa do warpa?
Jest, owszem.
Ale osobiście nie jestem do tego rozwiązania w 100% przekonany.
Zresztą, samo to, że pojawiają się trzy interpretacje tego samego czaru (wciąga do warpa, zadaje hit z S 11 lub 12, nic się nie dzieje), wskazują na to, że sytuacja jest niejasna.
Ale osobiście nie jestem do tego rozwiązania w 100% przekonany.
Że zamiast hitów wciąga Cię do warpa? To wynika z opisu.Wskaż mi fragment, który by o tym świadczył, to uwierzę.
Zresztą, samo to, że pojawiają się trzy interpretacje tego samego czaru (wciąga do warpa, zadaje hit z S 11 lub 12, nic się nie dzieje), wskazują na to, że sytuacja jest niejasna.
Jak nie będzie żadnej rewolucji na LS, to obowiązywać będzie aktualne.Jankielu tak czy inaczej czy można liczyc na jakieś uściślenie w najbliższym update'cie?
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.