Czy KB działa na Runelorda na kowadle?
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Czy KB działa na Runelorda na kowadle?
Czy killing blow działa na Runelorda na kowadle?
http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic.php?f=3&t=57226
Na pierwszy rzut oka - absurdalne, ale po wczytaniu się już bym stwierdził, że nie działa.
Bardzo zabawna pierdółka. I rulespack do UKGT to potwierdza.
Bardzo RAWowe, ale ma sens.
Co na to LS?
Warto by to określić, szczególnie że w niedalekiej przyszłości DMP i w mojej drużynie (zapewne nie tylko) będą Dwarfy. Miło by było te 15 pkt oszczędzić.
http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic.php?f=3&t=57226
Na pierwszy rzut oka - absurdalne, ale po wczytaniu się już bym stwierdził, że nie działa.
Bardzo zabawna pierdółka. I rulespack do UKGT to potwierdza.
Bardzo RAWowe, ale ma sens.
Co na to LS?
Warto by to określić, szczególnie że w niedalekiej przyszłości DMP i w mojej drużynie (zapewne nie tylko) będą Dwarfy. Miło by było te 15 pkt oszczędzić.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami

- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
proste.. kowal ma US 1, pomocnicy US2.. i nikt nie jest poszkodowanyBartys pisze:maszyny nie mają us3 razem z załogantami tylko mają tyle us ilu jest załogantów. Kowadło ma Us po prostu 5 i jest maszyną, więc niech ktoś teraz będzie mądry i powie który z ludków ma ile us bo kowadło nie ma wcale jak maszynki

wow od dzis wbijam kbki w maszyny z jednym obslugantem 
Ogolnie nie dziala
tam pisza duzo dziwnych rzeczy, ktore pozniej zmieniaja... nie sugerowalbym sie tym, chyba ze wyjdzie w oficjalnym faqu.Bardzo zabawna pierdółka. I rulespack do UKGT to potwierdza.
Ogolnie nie dziala
Super. To wbijaj, bo w tej kwestii od paru lat nic się nie zmieniłoShino pisze:wow od dzis wbijam kbki w maszyny z jednym obslugantem
To poproszę to jeszcze oficjalnie, bo daję głowę, że próba przekonania do tego kogokolwiek, szczególnie na lokalach, może się równiać biciu głową o ścianę.Shino pisze:Ogolnie nie dziala
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami

Caly model ma US5, niezaleznie od tego ile karlow tam masz. Kowadlo to maszyna. Nie mozna uzywac KB na modelach o US>2. Skoro nie mozna rozroznic ich US nie mozna tez uzywac KB. Wymysl jakis wstep i dowcip na koniec i mozesz to ludziom sprzedawac na lokalach 
oddzial nie model.Lidder pisze:Caly model ma US5, niezaleznie od tego ile karlow tam masz. Kowadlo to maszyna. Nie mozna uzywac KB na modelach o US>2. Skoro nie mozna rozroznic ich US nie mozna tez uzywac KB. Wymysl jakis wstep i dowcip na koniec i mozesz to ludziom sprzedawac na lokalach
tak jak w stegadonie.
mimo to zarowno skinki ze stedzia tak i dwarfy z kowadla mozna wbic kb.
tam sytuacja wyglada tak, ze to kowadlo ma us5 a dwarfy go wogole nie maja
podobnie ze stedziem...
zasady stegadona wygladaja jak kowadla.
niezaleznie od tego ile skinkow jest na stedziu oddzial ma 10 us
skinki zabija sie pojednym
jak stedzio zginie to skinki z howdaha tez gina
jak skinki zgina przed stedziem to stedzio robi monster reaction

niezaleznie od tego ile skinkow jest na stedziu oddzial ma 10 us
skinki zabija sie pojednym
jak stedzio zginie to skinki z howdaha tez gina
jak skinki zgina przed stedziem to stedzio robi monster reaction
ten temat mysle, ze poruszyl jeszcze jedna wazna kwestie.
skoro kowal i gwardia jest najednej podstawce to czy w walce kowal ma podstawke 60 mm?
czy to oznacza, ze w walce z oddzialem moze po nim bic do 5 mmodeli? (zakladajac ich podstawki 20mm)
skoro kowal i gwardia jest najednej podstawce to czy w walce kowal ma podstawke 60 mm?
czy to oznacza, ze w walce z oddzialem moze po nim bic do 5 mmodeli? (zakladajac ich podstawki 20mm)
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
jak ktoś będzie mi chciał wmówic taką głupotę, że 5 modeli może mi bic po Kowalu to ja się będe zapierał z równie głupią sprawą, że jest odporny na KB bo ma US5. Obie rzeczy równie durne. Aha.. i będę się jeszcze wtedy upierał, że nie można bic po strażnikach i że ich ataki korzystają z runicznych bonusów z broni Kowala. A co!
ktos ci kiedys wcisnal wala, ze nie mozna bic po smoku i smok ma bonusy z broni jezdzca, ze takie rzeczy teraz wymyslasz?Rakso_The_Slayer pisze: będę się jeszcze wtedy upierał, że nie można bic po strażnikach i że ich ataki korzystają z runicznych bonusów z broni Kowala. A co!


