Nie. Zresztą po co to robić?darkcain pisze:Mam nastepujace pytanie:
Czy wyposazajac dana jednostke w przedmiot ktory daje odpornosc na psychologie frenzy zostaje zniesione czy nie?
Pytania wszelakie ... ;)
Moderator: JarekK
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Re: Pytania wszelakie ... ;)
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
- Kamil Kiwi
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 155
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Zgubiłem podręcznik, więc się spytam.
Cytat:
1)Czy można to tak zinterpretować, że za każdy model z MoN w kontakcie atakujący ma -1? Czy tak jest ogólnie przyjęte? Czy możę tylko -1 ogólnie jeślie Nurgiel jest atakowany? A jeżeli oddział jest w kontakcie z 2 oddziałami nurgla?
2)Czy przed erratą można było zmniejszyc BS&WS do 0 ?
3)Dlaczego lepiej wystawiać gołe 5 knightów zamiast np.: 6 z MoN?
4) Co jest najbardziej opłacalną marką na knightach i horsemenach? oprócz Slaanesha, bo w większości rozpisek prawie tylko on występuje.
PS: Sorry za głupie nubowe pytania. I dziękuje z góry na odpowiedzi.
Cytat:
A teraz pytanie:When rolling to hit against a model with the
Mark of Nurgle, the attacker suffers -1 to its
Ballistic Skill and Weapon Skill, to a
minimum of 1.
1)Czy można to tak zinterpretować, że za każdy model z MoN w kontakcie atakujący ma -1? Czy tak jest ogólnie przyjęte? Czy możę tylko -1 ogólnie jeślie Nurgiel jest atakowany? A jeżeli oddział jest w kontakcie z 2 oddziałami nurgla?
2)Czy przed erratą można było zmniejszyc BS&WS do 0 ?
3)Dlaczego lepiej wystawiać gołe 5 knightów zamiast np.: 6 z MoN?
4) Co jest najbardziej opłacalną marką na knightach i horsemenach? oprócz Slaanesha, bo w większości rozpisek prawie tylko on występuje.
PS: Sorry za głupie nubowe pytania. I dziękuje z góry na odpowiedzi.
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
1) Nie można tak tego interpretować. We wszystkich przypadkach, które podałeś jest po prostu -1WS.Kamil Kiwi pisze:Zgubiłem podręcznik, więc się spytam.
Cytat:A teraz pytanie:When rolling to hit against a model with the
Mark of Nurgle, the attacker suffers -1 to its
Ballistic Skill and Weapon Skill, to a
minimum of 1.
1)Czy można to tak zinterpretować, że za każdy model z MoN w kontakcie atakujący ma -1? Czy tak jest ogólnie przyjęte? Czy możę tylko -1 ogólnie jeślie Nurgiel jest atakowany? A jeżeli oddział jest w kontakcie z 2 oddziałami nurgla?
2)Czy przed erratą można było zmniejszyc BS&WS do 0 ?
3)Dlaczego lepiej wystawiać gołe 5 knightów zamiast np.: 6 z MoN?
4) Co jest najbardziej opłacalną marką na knightach i horsemenach? oprócz Slaanesha, bo w większości rozpisek prawie tylko on występuje.
PS: Sorry za głupie nubowe pytania. I dziękuje z góry na odpowiedzi.
2) Nie.
3) A to już kwestia gustu i tego jaką rolę ma ten oddział spełniać na tle całej armii.
4) Na Rycerzach sprawdza się każdy MoCh i Slaanesh oczywiście jest bardzo dobry, ale nie aż tak bardzo potrzebny jak piechocie (bo Rycerze sieją strach), z drugiej strony pewność braku problemów z psychologią to piękna rzecz. Polecam Rycerzy Tzeentcha (szczególnie z Blasted Standard, mają wówczas ward 4+ na ostrzał). Khorne też jest fajny, jeśli umiesz się obchodzic z oddziałami z frenzy, bo znacznie zwiększa siłę uderzenia oddziału. MoN nie jest zły, ale często to -1WS dla przeciwnika nic nie zmienia, a -1 to hit nie działa na większość maszyn oraz na pociski magiczne. Dlatego jestem gorącym zwolennikiem MoT nad MoN, jeśli chodzi o chroniące MoCh, bo MoT działa zawsze i na wszystko.
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
-
- Pseudoklimaciarz
- Posty: 31
Worsja najtow z blasted i mot jest drozsza o 30pkt. A poza tym zawsze wystawia sie drugi oddział z mon (bo nie można mieć 2 sztandarów wiec lepiej dac 2 mon by ujednolicic armie to pomaga w grze i utrudna wybór pzreciwnikowi.
BLOOD FOR BLOOD GOD!!!!!
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
A ja uważam, że Rycerze z MoT są lepiej chronieni przed ostrzałem, niż ci z MoN, bo MoT działa na wszystko, a MoN nie działa na magiczne pociski i wiekszość maszyn, o czym pisałem powyżej. W takim wypadku wystawiałbym 1 oddział z MoT i Blasted Standard, a drugi z samą MoT.Redrob Secnirp pisze:Worsja najtow z blasted i mot jest drozsza o 30pkt. A poza tym zawsze wystawia sie drugi oddział z mon (bo nie można mieć 2 sztandarów wiec lepiej dac 2 mon by ujednolicic armie to pomaga w grze i utrudna wybór pzreciwnikowi.
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
Skoro pytania wszelakie....
Też macie takie coś że im mniejsza siła to więcej ran na knightów wchodzi ?
Bo np ostatnio wziąłem na klate stegadona z war spearem i padł 1 knight a jak skinki nabiły 6 woundów to 4x1 było na save
Dziwna sprawa
Też macie takie coś że im mniejsza siła to więcej ran na knightów wchodzi ?
Bo np ostatnio wziąłem na klate stegadona z war spearem i padł 1 knight a jak skinki nabiły 6 woundów to 4x1 było na save
Dziwna sprawa
Hordes of Chaos.... To było to....
- Zed Zediculus
- Mudżahedin
- Posty: 259
- Lokalizacja: Poznań
To, że konie zadają więcej ran to już reguła
Wypróbowałem opcję Rycerzy z lancami i musze przyznać, że mają bardzo dużą siłę przebicia. Siła 6 to jest jednak moc. Może ta cena jest wygórowana (30 pkt za lance to akurat piątka psów), ale przy optymalnych rzutach taki oddział robi dużo krzywdy.
Wypróbowałem opcję Rycerzy z lancami i musze przyznać, że mają bardzo dużą siłę przebicia. Siła 6 to jest jednak moc. Może ta cena jest wygórowana (30 pkt za lance to akurat piątka psów), ale przy optymalnych rzutach taki oddział robi dużo krzywdy.
To może taka goła piątka khorników z lancami
255 punktów z dużą siłą, można nimi postraszyć duże pokraki typu drzewce i stegadony których ostatnio sporo
dostawia się 4 no to mamy 12 ataków z ws5 i s6 + plus mordercze konie ofc
przy trafianiu na 3 i t6 na wrogu fundujemy średnio 4 woundy z dobrą redukcją pancerza do savewowania. Koni nie liczyłem bo są nieprzewidywalne
( na tanku nawet 6 woundów )
255 punktów z dużą siłą, można nimi postraszyć duże pokraki typu drzewce i stegadony których ostatnio sporo
dostawia się 4 no to mamy 12 ataków z ws5 i s6 + plus mordercze konie ofc
przy trafianiu na 3 i t6 na wrogu fundujemy średnio 4 woundy z dobrą redukcją pancerza do savewowania. Koni nie liczyłem bo są nieprzewidywalne
( na tanku nawet 6 woundów )
-
- Powergamer Rozpiskowy
- Posty: 48
przecież od dawna wiadomo że jeźdźcy sa tylko poto żeby konie miały pancerzTo, że konie zadają więcej ran to już reguła
niewiem ludziki czy taki nurglowy mark jest super, tam gdzie ma szanse działać jest lepszy niz czincz, ale przypadkow kiedy tak sie dzieje jest zatrwazajaco malo, przesiadlem sie zdecydowanie na czincza- mniej efektywny przeciw ostrzale z BSem ale dziala przeciw temu co zazwyczaj ludzie wrzucaja na nasza konnice- impakty, maszynki, spelle, czy tez wredne silniki bogow na stegadonach...
w walce wręcz również żadko sie zdarza żeby mark nurgle'a miał duże znaczenie, żadko ktoś trafia na 4+ zamiast 3+, a jednostek, które zaczynają trafiac na 5+ jest jak na lekartswo w turniejowych rospiskach, a jezeli juz nawet takie coś spotykamy to nasi kosza to BPP równo z trawa. Chyba jedynym takim super bargainem z mon jest oldblood na trexie.
ale przecież w tej walce naszych knightów nie powinno nawet być
najważniejsze by najważniejsze było najważniejsze
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Możesz. Tylko że w związku z tym, że on ma frenzy, a oddział nie ma to przeciwnik może go "wyciągnąć" z oddziału, co jest niebezpieczne.Jugger pisze:Wiem, ze to niefluffowo, ale czy zgodnie z zasadami....
Cierpię jeszcze na niedobór figurek i nie mam wyjścia.
Czy mogę dołączyc herosa na Juggu do odzdziału Nurgla?
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Gdy myślę "Banner of Rage" widzę wykrzywioną, wyszczerzoną, straszną mordę, coś w tym stylu:michau5300 pisze:Macie jakieś pomysły na prosty freehand na sztandar knghtów ?
Tło jest jasno szare a ma być banner of rage
Podręcznik WoCh, strona 89, The Colours of Chaos, prawy górny róg;
Podręcznik WoCh, strona 104, The Colours of Chaos, środek dolnego rzędu;
Podręcznik Hordes of Chaos, rysunek na stronie 30;
Podręcznik Hordes of Chaos, strona 108, górny rząd, pierwszy i czwarty od lewej.
Nie musi być to skomplikowanie namalowane, byle była to półdemoniczna, półludzka twarz (chyba lepiej to wyjdzie, niż "czysty" demon, w końcu to sztandar dla mortali ). Cała trudność polega na tym, by wyszło Ci to strasznie, a nie śmiesznie, trzeba porysować i poplanować każdą kreskę, bo powagę od śmieszności dzieli chyba w tym wypadku cienka granica. Aha, kolor mordy - oczywiście czerwony
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
BP+R
Przedmioty/zdolności zmniejszające ilość uSywalnych PD o 1 (ZA SZTUKĘ!) to:
Wszystkie dokupione na bohaterach przedmioty i zdolności, które pozwalają magowi na wybieranie czarów bez
losowania, dające znajomość całego lore’a, dające bonus +1 lub więcej do prób rzucenia czaru, oraz
przedmioty/zdolności wykupione przez magów pozwalające im przerzucić kości uSyte do czarów.
Jak to się ma do magów tzeencha? Oni przy wyborze "mark of tzeench" mają +1 do wyniku czaru
To znaczy że każdy mag tzeencha odejmie mi jedną PD?
Przedmioty/zdolności zmniejszające ilość uSywalnych PD o 1 (ZA SZTUKĘ!) to:
Wszystkie dokupione na bohaterach przedmioty i zdolności, które pozwalają magowi na wybieranie czarów bez
losowania, dające znajomość całego lore’a, dające bonus +1 lub więcej do prób rzucenia czaru, oraz
przedmioty/zdolności wykupione przez magów pozwalające im przerzucić kości uSyte do czarów.
Jak to się ma do magów tzeencha? Oni przy wyborze "mark of tzeench" mają +1 do wyniku czaru
To znaczy że każdy mag tzeencha odejmie mi jedną PD?
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
No niestety, zapis jest dość precyzyjny, -1 PD jak najbardziej obowiązuje.Delight pisze:BP+R
Przedmioty/zdolności zmniejszające ilość uSywalnych PD o 1 (ZA SZTUKĘ!) to:
Wszystkie dokupione na bohaterach przedmioty i zdolności, które pozwalają magowi na wybieranie czarów bez
losowania, dające znajomość całego lore’a, dające bonus +1 lub więcej do prób rzucenia czaru, oraz
przedmioty/zdolności wykupione przez magów pozwalające im przerzucić kości uSyte do czarów.
Jak to się ma do magów tzeencha? Oni przy wyborze "mark of tzeench" mają +1 do wyniku czaru
To znaczy że każdy mag tzeencha odejmie mi jedną PD?
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!