High Elves [2250] - hordowe :-)
Re: High Elves [2250] - hordowe :-)
Moje też nie maja mega powera . Ale mogę czarami to nadrobić tak jak mógłbym to nadrobić gdybym miał smoka. Ogólnie to zgadzam się z Toba. Można powiedzieć, że są dwie drogi. Ja mam książke z wątpliwym beast coverem i popychaczką, Ty masz 2x 18 spearelvsow i 2x10 swordmasteró więcej. Odziały są uniwersalne ok, ale tylko do pewnego stopnia. Na walkę ze smokiem nie są przygotowane. Wystawić się na strzelanie też nie chcą . Jak wylosujesz dobre czary na książce, co nie jest tak mało prawdopodobne to możesz próbować grać z wszystkim. To również jest uniwersalność.
pozdrowionka
pozdrowionka
Sprawdziłem. Bez jednych łuczników jak pisał wyżej Bless wszystko jest wstanie się zmieścić. Rozumiem zatem Jacku, że zaraz sie posikasz ze szczęściaJaceK pisze:No...
Tak na poważnie, to pomysł masz dobry i bardzo słuszny, ale to niestety się w punktach ne mieści. Posikałbym się ze szczęścia jakbym mógł coś takiego kiedyś wystawić na 2250, ale to nie jest Błażej możliwe.
Propozycja blessa oczywiście bardziej pasuje do hordowych HE (100-120 modeli), rozpa elastyczniejsza, rozpa zdecydowanie piechotna (6 regimentów walczącej piechoty), ma potencjał i musi świetnie wyglądać na stole
Nowa rozpa Jaca z dwoma dużymi i napakowanymi regimentami SM to zasadniczo przypomina wyszły z użucia schamat na 2x14 WL. Oczywiście różnica polega na tym, że WL przekształcają się na SM. Jak dla mnie mają namalowane na tunikach (zastrzel mnie) albo (omiń mnie a potem zastrzel lub skanapkuj). Aby piechota miała większą szanse powalczyć musi być jej więcej. 2xWL i 2xSM to dobra propozycja (niekoniecznie muszą być włócznicy, ale mogliby się przydać do tego).
Rozpa Blesa jest bardzo ciekawa, tylko BSB must have helm of fortune, tylko 25 pkt, a niesamowicie podnosi przezywalność bardzo ważnego modelu w rozpie.
I w HE jest jeden maly problem, chociaż tych może to aż tak nie dotyczyć, jeden terror, jedna niezdana panika i wszystko się sklada, bądz oblany fear i nie ma szarzy.
Dlatego też przy takiej ilosći oddzialów ciekawym rozwiazeniem bylby Dragon Horn, jest gdzie go dać, bo czempioni na WL są dość przydatni, dodatkowy atak przy ich niezbyt wielkiej ilosci bardzo pomaga, a wtedy można wstawić dragon horn.
HE mają wiele fajnych, tanich zabawek na czempionów, warto z tego korzystać aby zwiększyć sobie szanse w kostkologi.
Zaś co do SM, wcale tak latwo nie jest ich zastrzelić.
Ostatnio grywam na dwóch siódemkach SM i jakoś nie pamiętam aby pospadali ze strzelania tak szybko.
Póki co rozegralem nimi bitwy z WoCh, VC, demony, DE, lizaki, orki.
Większosć armi nie strzlelajacych, musze zagrać z WE.
Jednak mialem rónież smoka, ale do sedna.
Te 2x15 SM w asyście 4 ciezkich kawaleri i dwóch orlów, nie jest tak latwo zastrzelić, przeciwnik ma wiele innych celów z którymi się musi uporać bo rozerwą mu linie strzeleckie, a co za tym idzie SM dostają mniejsze cengi od strzelania.
I w HE jest jeden maly problem, chociaż tych może to aż tak nie dotyczyć, jeden terror, jedna niezdana panika i wszystko się sklada, bądz oblany fear i nie ma szarzy.
Dlatego też przy takiej ilosći oddzialów ciekawym rozwiazeniem bylby Dragon Horn, jest gdzie go dać, bo czempioni na WL są dość przydatni, dodatkowy atak przy ich niezbyt wielkiej ilosci bardzo pomaga, a wtedy można wstawić dragon horn.
HE mają wiele fajnych, tanich zabawek na czempionów, warto z tego korzystać aby zwiększyć sobie szanse w kostkologi.
Zaś co do SM, wcale tak latwo nie jest ich zastrzelić.
Ostatnio grywam na dwóch siódemkach SM i jakoś nie pamiętam aby pospadali ze strzelania tak szybko.
Póki co rozegralem nimi bitwy z WoCh, VC, demony, DE, lizaki, orki.
Większosć armi nie strzlelajacych, musze zagrać z WE.
Jednak mialem rónież smoka, ale do sedna.
Te 2x15 SM w asyście 4 ciezkich kawaleri i dwóch orlów, nie jest tak latwo zastrzelić, przeciwnik ma wiele innych celów z którymi się musi uporać bo rozerwą mu linie strzeleckie, a co za tym idzie SM dostają mniejsze cengi od strzelania.
sory, ze drugi z rzędu i troszke chyba odchodzimy od tematu rozpiski Jakca, aczkowliek jak będzie chcial to mod wydzieli tą rozmowe, ja takie HE jak proponowal Bless widze w takich kolorach:
Arcymag III lvl
3xscrol
Annulian Cryslat (-1PD u wroga, +1DD u nas) ciekawa alternatywa, mamy 5 kosci, a niejednokrotnie kradzież jednej kosci u przeciwnika troszke rozwala mu magię
ewentualnie
Sigil of Asuryan (scrol+niszczenie tego czaru na 4+), np. zniszczenie wskrzeszajki u lorda VC, na pewno bezcenne
BSB
kon z bardingiem, dr. armour, shield
-SoM
-Helm of Fortune
-Gem of Courage
Dużo droższy, ale i dużo lepszy, sam moze coś przywalić, trzyma psy no i ma dobrą przezywalność. Wolę takiego droższego, ale pewniejszego.
2x10 Archers
2x15 spearelves(musican)
to nie to samo co 2x18, ale co to zmienia? są i tak tańsi, a co ma ich pojechać pojedzie, strata nie boli, mogą isć flankami na maszyny wroga i strzelaczy.
9x SM(musican)
9x SM(muscian, czempion, magiczne ataki)
9x WL(musican, czempion, Dragon Horn)
8x WL(czempion)
2x5 DP z muzykami
2x Orzel
2x Bolec
Wszystko dosć tanie, jest sporo oddzialów, wszystko moze dać flee i w kluczowym momęcie mamy jako taką ochrone przed psychologią.
Arcymag III lvl
3xscrol
Annulian Cryslat (-1PD u wroga, +1DD u nas) ciekawa alternatywa, mamy 5 kosci, a niejednokrotnie kradzież jednej kosci u przeciwnika troszke rozwala mu magię
ewentualnie
Sigil of Asuryan (scrol+niszczenie tego czaru na 4+), np. zniszczenie wskrzeszajki u lorda VC, na pewno bezcenne
BSB
kon z bardingiem, dr. armour, shield
-SoM
-Helm of Fortune
-Gem of Courage
Dużo droższy, ale i dużo lepszy, sam moze coś przywalić, trzyma psy no i ma dobrą przezywalność. Wolę takiego droższego, ale pewniejszego.
2x10 Archers
2x15 spearelves(musican)
to nie to samo co 2x18, ale co to zmienia? są i tak tańsi, a co ma ich pojechać pojedzie, strata nie boli, mogą isć flankami na maszyny wroga i strzelaczy.
9x SM(musican)
9x SM(muscian, czempion, magiczne ataki)
9x WL(musican, czempion, Dragon Horn)
8x WL(czempion)
2x5 DP z muzykami
2x Orzel
2x Bolec
Wszystko dosć tanie, jest sporo oddzialów, wszystko moze dać flee i w kluczowym momęcie mamy jako taką ochrone przed psychologią.
Siweusz ma racje.
Różnica punktowa to tylko 8 pkt. Da się je znaleść aby to DP mieli AoL.
Różnica punktowa to tylko 8 pkt. Da się je znaleść aby to DP mieli AoL.
Spoko, spokoKosa pisze:sory, ze drugi z rzędu i troszke chyba odchodzimy od tematu rozpiski Jacka..
Dawno nie widziałem tyle kombinowania wśród graczy HE
Żeby jeszcze się Kultowcy np. odezwali czy Kowal lub Chory dla przykładu, to by było super.
A co do rozpisek.
Rozpiska Kosy jest chyba jednak lepszą wersją rozpy Blessa.
Sigil na Arcymagu zamiast kryształu - zdecydowanie.
Dragon Horn jest taaaaki sobie, ale z braku laku, najlepszy.
Smok jest chyba jeszcze większym zagrożeniem, niż w mojej wersji (ja miałem większą magię). I to mnie martwi.
Poza tym wygląda super i pewnie spróbuję tym zagrać
Ale mam świadomość słabości tej armii.
DE pewnie robią jej z dupy jesień średniowiecza
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
spokojnie. temat jest obserwowanyJaceK pisze:Spoko, spoko
Dawno nie widziałem tyle kombinowania wśród graczy HE
Żeby jeszcze się Kultowcy np. odezwali czy Kowal lub Chory dla przykładu, to by było super.
dla mnie po prostu takie piechotne elfy nie są atrakcyjne.. 8-9 elfów moze zejsc od 10-20 luczników
Asassello pisze: spokojnie. temat jest obserwowany
dla mnie po prostu takie piechotne elfy nie są atrakcyjne.. 8-9 elfów moze zejsc od 10-20 luczników
I tak trzymać
A co do Twojej uwagi.
To trochę taka legenda miejska. Bo grałem już 2 razy z Lizardami i raz z Dwarfami i miałem 11ki (ale tylko 3 unity) i max 1 schodził zanim doszedłem do combatu (jeżeli w ogóle próbowałem).
Trzeba przeciwnikowi robić ciśnienie, to będzie musiał nas angażować w CC.
A piechota jest o tyle lepsza od DP np., że po szarży wciąż jest efektywna. I dlatego próbuję nią grać. A poza tym wygląda to zajebiście. Jak przyniosę HE na jakiś turniej to zobaczysz o co mi chodzi
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami