Nasze dzieła i starania czyli rozpiski brodaczy
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
Re: Nasze dzieła i starania
maneaterzy na takie punkty nie zachwycą
lord wbrew pozorom słaby ( dosyć duzo przeciwników będzie mieć s 7 i większą)
pogoń jedną ekipę kuszników
żyrek, mimo swojej mizerności, to w naszej armii konieczność.......
lord wbrew pozorom słaby ( dosyć duzo przeciwników będzie mieć s 7 i większą)
pogoń jedną ekipę kuszników
żyrek, mimo swojej mizerności, to w naszej armii konieczność.......
Dwie rozpiski na 1550 przeciw Wojownikom Chaosu (nad HE będę myślał później) Co o nich myślicie, co by tu zmienić, połączyć, czy nawet z dwóch nie da się stworzyć 1 porządnej... Wszystkie rady i krytyka mili widziana.
1547
Tan (wielka runa gromrilu save 1+, runa oporu- przerzut save, wielka runa rzuconego wyzwania, broń wielka) (144 pkt)
Kowal Run (3x runa rozproszenia) (145)
Zabójca Smoków (50)
16x wojowników (tarcze, weteran, sztandarowy) (164)
16x wojowników (tarcze, weteran, sztandarowy) (164)
20x Długobrodzi (tarcze, FCG, runa spowolnienia) (315)
10 gromowładni (140)
balista (inżynier(pistolety), runa penetracji, runa spalania) (95)
balista (inżynier, runa penetracji) (85)
Działo (runa kucia przerzut kostki artyleryjskiej w przypadku niewypału,) (125)
Organki (120)
1548
Tan (wielka runa adamantu +1WT, wielka runa gromrilu -save +1, broń wielka) (139)
Kowal Run (2x runa rozproszenia, runa ognia) (125)
Tan (Wielką Runą Alaryka szalonego (ignoruje save), runą rozłamu (+1 siły), Runa kamienia (+1 do save) (140)
20x Gwardia królewska (tarcze, FCG, runa sanktuarium-odporność na magię (1)) (305)
10x gromowładnych (140)
15x wojowników (tarcze,muzyk) (135)
15x wojowników (tarcze,) (135)
balista (inżynier, runa penetracji, runa spalania) (90)
balista (inżynier, runa penetracji) (85)
Działo (runa kucia) (125)
Organki (120)
zastanawiam się też nad Tanem z Wielką Runą Alaryka szalonego (ignoruje save), runą rozłamu (+1 siły), Runa kamienia (+1 do save). Specjalnie dla przeciwnika który wystawia bohatera z save 0+
EDIT: Sam bije się po głowie za te głupie błędy z runami i wielkością jednostki... Poprawione, te rozpiski póki co są tylko vs. chaos, na elfy ułożę z wieczora coś, klocki wojowników powiększone kosztem 9 kuszników, których i tak bym nie wystawił, są takie małe, gdyż punkty nie pozwalają na więcej. A układam ze wszystkiego, narazie dopiero przymierzam się do kupna figurek i gram na podstawki, kartoniki itp...
1547
Tan (wielka runa gromrilu save 1+, runa oporu- przerzut save, wielka runa rzuconego wyzwania, broń wielka) (144 pkt)
Kowal Run (3x runa rozproszenia) (145)
Zabójca Smoków (50)
16x wojowników (tarcze, weteran, sztandarowy) (164)
16x wojowników (tarcze, weteran, sztandarowy) (164)
20x Długobrodzi (tarcze, FCG, runa spowolnienia) (315)
10 gromowładni (140)
balista (inżynier(pistolety), runa penetracji, runa spalania) (95)
balista (inżynier, runa penetracji) (85)
Działo (runa kucia przerzut kostki artyleryjskiej w przypadku niewypału,) (125)
Organki (120)
1548
Tan (wielka runa adamantu +1WT, wielka runa gromrilu -save +1, broń wielka) (139)
Kowal Run (2x runa rozproszenia, runa ognia) (125)
Tan (Wielką Runą Alaryka szalonego (ignoruje save), runą rozłamu (+1 siły), Runa kamienia (+1 do save) (140)
20x Gwardia królewska (tarcze, FCG, runa sanktuarium-odporność na magię (1)) (305)
10x gromowładnych (140)
15x wojowników (tarcze,muzyk) (135)
15x wojowników (tarcze,) (135)
balista (inżynier, runa penetracji, runa spalania) (90)
balista (inżynier, runa penetracji) (85)
Działo (runa kucia) (125)
Organki (120)
zastanawiam się też nad Tanem z Wielką Runą Alaryka szalonego (ignoruje save), runą rozłamu (+1 siły), Runa kamienia (+1 do save). Specjalnie dla przeciwnika który wystawia bohatera z save 0+
EDIT: Sam bije się po głowie za te głupie błędy z runami i wielkością jednostki... Poprawione, te rozpiski póki co są tylko vs. chaos, na elfy ułożę z wieczora coś, klocki wojowników powiększone kosztem 9 kuszników, których i tak bym nie wystawił, są takie małe, gdyż punkty nie pozwalają na więcej. A układam ze wszystkiego, narazie dopiero przymierzam się do kupna figurek i gram na podstawki, kartoniki itp...
Ostatnio zmieniony 8 maja 2009, o 13:37 przez Błysk, łącznie zmieniany 1 raz.
Masz tam kupe bledow... no moze nie kupe ale wystarczajaco zebys nie mogl tego tak wystawic. Po pierwsze i najwazniejsze nie mozesz miec takich samych kombinacji runow na przedmiotach/maszynach wiec wywal z 1 bolca rune spalania, po drugie wielkie runy sa rzadkoscia wiec nie mozesz ich powtarzac...
Ogolnie nie jest jakos tam tragicznie tylko nie wiem po co Ci te male oddzialy wojownikow?
Jezeli chodzi o pierwszy wariant rospiski bardziej mi sie podoba bo osobiscie uwazam ze hammerersi na male punkty sa nie potrzebni/ nie klimatyczni. Napisze co ja bym tam zmienil oprucz poprawienia bledow (z runami) i niewystawialnej dziewiatki kusznikow, co pewnie spowoduje spora zmiane armi ale co tam
Than jest ok sam go tak wystawiam (lub bardzo podobnie), kowalowi bym wywalil WR rownowagi... moim zdaniem jest nie oplacalna, juz lepiej dac 3 spellbreakingi
Slayer... hmmmm nie mam zdania
sam bym raczej tak nie zrobil ale ma swoj urok
Dlugobrodzi jak najbardziej ale moze bys im dal jakis sztandar? (za 50pts masz sporo mozliwosci)
Wojownicy, musisz ich miec zeby dac dziadkow wiec moim zdaniem albo gola 10tka... albo pozadny klocek (19-20 fcg tarcze)
Strzelaczy (sam preferuje gromowladnych, ale jak zawsze rzecz gustu no i rozumiem ze wystawiasz to co masz) wystaw z tarczami i z muzykami najlepiej po 12...
Baisty spoko tyko wywal ta 1 rune... no i mozesz dac pistolety inzynierom
Dzialo ok
Organki... ok (sam nie wystawilem ich od 5ed.)
Drugi wariant... moim zdaniem gorszy wiec nie bede o nim pisal...
A jezeli robisz armie konkretnie pod chaos i HE to wogole bym przemyslal czy dawac plonace runy ba machiny... nic Ci nie daja a w przypadku HE moga nawet przeszkadzac
Ogolnie nie jest jakos tam tragicznie tylko nie wiem po co Ci te male oddzialy wojownikow?
Jezeli chodzi o pierwszy wariant rospiski bardziej mi sie podoba bo osobiscie uwazam ze hammerersi na male punkty sa nie potrzebni/ nie klimatyczni. Napisze co ja bym tam zmienil oprucz poprawienia bledow (z runami) i niewystawialnej dziewiatki kusznikow, co pewnie spowoduje spora zmiane armi ale co tam

Than jest ok sam go tak wystawiam (lub bardzo podobnie), kowalowi bym wywalil WR rownowagi... moim zdaniem jest nie oplacalna, juz lepiej dac 3 spellbreakingi
Slayer... hmmmm nie mam zdania

Dlugobrodzi jak najbardziej ale moze bys im dal jakis sztandar? (za 50pts masz sporo mozliwosci)
Wojownicy, musisz ich miec zeby dac dziadkow wiec moim zdaniem albo gola 10tka... albo pozadny klocek (19-20 fcg tarcze)
Strzelaczy (sam preferuje gromowladnych, ale jak zawsze rzecz gustu no i rozumiem ze wystawiasz to co masz) wystaw z tarczami i z muzykami najlepiej po 12...
Baisty spoko tyko wywal ta 1 rune... no i mozesz dac pistolety inzynierom
Dzialo ok
Organki... ok (sam nie wystawilem ich od 5ed.)
Drugi wariant... moim zdaniem gorszy wiec nie bede o nim pisal...
A jezeli robisz armie konkretnie pod chaos i HE to wogole bym przemyslal czy dawac plonace runy ba machiny... nic Ci nie daja a w przypadku HE moga nawet przeszkadzac

Małe klocki są po to by blokować to co we mnie ma zamiar wjechać, a muszę mieć conajmniej 3 walczące wręcz, żeby chociaż trochę pokryć maszyny... Na 1550 ciężko mi wystawić większe klocki, chociaż, może dlatego, że dopiero zaczynam. Błędy były przedszkolaka, ale dlatego, że dopiero raz grałem, a i zasad run przed tworzeniem rozpiski nie przeglądałem... Mógłbym spróbować zwiększyć jeszcze kloce wojowników do tych 20, jednak to oznaczałoby rezygnacje z działa (przydało się mi za pierwszym razem najmniej, przeciwnik wystawia się zazwyczaj tak, że więcej niż 3 ludzi mu nie ustrzele (pierwsze psy, później maruderzy na koniach, po 5 w 1 szeregu, kilka takich grup, rozpiski miał raczej pod shagota, i bohatera na molochu, znając życie wystawi też Wulfryka. Ja najbardziej boję się knightów, chosenów i właśnie jego bohaterów). Zabójca Smoków ma za zadanie powtrzymać wulfryka, który prędzej czy później wedrze się na tył maszyn, utrzymać go turę czy dwie, aby cokolwiek zdołało do niego dojść.
nie chodzilo i o to zeby dac wiecej duzych klockow tylko zeby zamiast 2 malych dac 1 duzy... Wulfryk jest specjalnym bohaterem wiec mozesz sie na niego nie zgodzic
tzn powiedz ze gracie jak na turniejach czyli bez specjalnych bohaterow i tyle...
nie potrzebujesz duzo klockow zeby sie zaslaniac... olej psy i maruderow strzelaj do kawalerii i shagota, maszyny wystaw na flankach, no i jak grasz z chaosem to zdecydowanie lepiej dawac gromowladnych niz kusznikow... i niech ten twoj kolega ci pokaze ta swoja rozpiske bo z tego co piszesz to on ma strasznie duzo rzeczy w tej armi... ciekawe skad wziol na to punkty
I albo zapomniales o tym wspomniec albo twoj kolega nie ma maga a skoro tak (a Ty nastawiasz sie na gre z nim) to po co Ci kowal??

nie potrzebujesz duzo klockow zeby sie zaslaniac... olej psy i maruderow strzelaj do kawalerii i shagota, maszyny wystaw na flankach, no i jak grasz z chaosem to zdecydowanie lepiej dawac gromowladnych niz kusznikow... i niech ten twoj kolega ci pokaze ta swoja rozpiske bo z tego co piszesz to on ma strasznie duzo rzeczy w tej armi... ciekawe skad wziol na to punkty

I albo zapomniales o tym wspomniec albo twoj kolega nie ma maga a skoro tak (a Ty nastawiasz sie na gre z nim) to po co Ci kowal??
Ostatnio na mnie maga nie miał, jednak wcześniej jak grał na HE to wystawiał magów. Na mnie stworzył wtedy 2 rozpiski, jedna z 3 magami, druga bez, użył tej bez, ja jednak też miałem inne niż teraz. Jeśli zrobiłbym 1 klocek, to dwoma ciężko byłoby się pokryć, ale też spróbuję. Jego rozpiskę przeliczę, ale raczej mieści się w pkt. Dlatego chce trzy klocki bo myślałem, że sensowne ustawienie to maszyny na górce, obok górki klocki do walki. Teraz mam zamiar tak zrobić tylko że w rogu mapy. Co do Wulfryka, następnym razem mu powiem, że bez specjalnych bohaterów.
jak masz gorke to juz w ogole nie ma problemu, maszyny na gorce miedzy nimi strzelcy w 2 szeregach a przed gorka stykajace sie ze soba 2 klocki i heroci... strzelasz a to czego nie wystrzelisz powinno wejsc do walki z tymi wlasnie klockami...
Jutro jeszcze wystawie w 3 (poprawiać siły nie mam). Górka za mała znowu żeby wszystko to zmieścić z wystawieniem, strzelcy muszą być poza nią, a dwa klocki tymi chaotami chyba oflankuje.
Jednak się wzmogłem, chaos nie wystawia Wulfryka, elfy nie wiem, to ma być i na HE i chaos, (byleby tylko nie mieli 2-3 magów...)
1547
Tan (wielka runa gromrilu save 1+, runa oporu- przerzut save, wielka runa rzuconego wyzwania, broń wielka) (144 pkt)
Kowal Run (3x runa rozproszenia) (145)
20x wojowników (tarcze, weteran, sztandarowy) (200)
17x wojowników (tarcze, weteran, sztandarowy) (173)
20x Długobrodzi (tarcze, FCG, runa spowolnienia) (315)
10 gromowładni (140)
balista (inżynier(pistolet)), runa penetracji, runa spalania) (95)
balista (inżynier (pistolet), runa penetracji) (90)
Działo (runa kucia przerzut kostki artyleryjskiej w przypadku niewypału,) (125)
Organki (120)
Jednak się wzmogłem, chaos nie wystawia Wulfryka, elfy nie wiem, to ma być i na HE i chaos, (byleby tylko nie mieli 2-3 magów...)
1547
Tan (wielka runa gromrilu save 1+, runa oporu- przerzut save, wielka runa rzuconego wyzwania, broń wielka) (144 pkt)
Kowal Run (3x runa rozproszenia) (145)
20x wojowników (tarcze, weteran, sztandarowy) (200)
17x wojowników (tarcze, weteran, sztandarowy) (173)
20x Długobrodzi (tarcze, FCG, runa spowolnienia) (315)
10 gromowładni (140)
balista (inżynier(pistolet)), runa penetracji, runa spalania) (95)
balista (inżynier (pistolet), runa penetracji) (90)
Działo (runa kucia przerzut kostki artyleryjskiej w przypadku niewypału,) (125)
Organki (120)
powodzenia
ale nadal mysle ze 2 klocki by ci wystarczyly a za ta 17tke dal bys oddzial strzelcow, tarcze i muzykow w oba oddzialy strzelaczy i moze sztandar dla dlugobrodych... a jak by Ci brakowalo pts mozesz zabrac 1-2 dlugobrodych bo tam pewnie i tak dasz herosow wiec beda szeregi tak czy siak...
no ale wyglada na to ze troche zdominowalismy temat wiec moze powinnismy przestac, bo tak troche glupio to wyglada...

ale nadal mysle ze 2 klocki by ci wystarczyly a za ta 17tke dal bys oddzial strzelcow, tarcze i muzykow w oba oddzialy strzelaczy i moze sztandar dla dlugobrodych... a jak by Ci brakowalo pts mozesz zabrac 1-2 dlugobrodych bo tam pewnie i tak dasz herosow wiec beda szeregi tak czy siak...
no ale wyglada na to ze troche zdominowalismy temat wiec moze powinnismy przestac, bo tak troche glupio to wyglada...
Coś takiego mniej więcej? Też nieźle wygląda, ale boje się, że nie pokryje odpowiednio maszyn... Zastanowię się jeszcze.
Co do zdominowania tematu, cóż, nikt inny sie nie wypowiada a mi pomocy potrzeba
1549
Tan (wielka runa gromrilu save 1+, runa oporu- przerzut save, wielka runa rzuconego wyzwania, runa pieca, broń wielka) (149 pkt)
Kowal Run (3x runa rozproszenia) (145)
20x wojowników (tarcze, weteran, sztandarowy) (205)
20x Długobrodzi (tarcze, FCG, runa odwagi, runa sanktuarium) (310)
10 gromowładni (tarcze, muzyk)(155)
10 gromowładni (tarcze, muzyk)(155)
balista (inżynier(pistolet)), runa penetracji, runa spalania) (95)
balista (inżynier (pistolet), runa penetracji) (90)
Działo (runa kucia przerzut kostki artyleryjskiej w przypadku niewypału,) (125)
Organki (120)
EDIT: Runy zmienione, bardziej się przydadzą chyba, w punktach trochę było źle, ale przeliczyłem. Wystawię to dzisiaj najprawdopodobniej.
EDIT 2: Wygrałem, małe zwycięstwo, balisty wprawdzie mało co trafiły, ale organki 2x 10 strzałów zrównały z ziemią chosenów i psy, działem trafiłem raz w uciekającego knighta... W ostatniej rundzie w pojedynku mój tan zabił bohatera na molochu, ogółem, jeśli zacznę trafiać w postacie z balisty, to będzie dużo prościej... Trochę też mi się przyfarciło, kiedy maruderzy zadeklarowali ucieczkę przed szarżą, a 2 inne oddziały (knighci i marudy konne) nie zdały testu na panikę (do teraz nie wiemy czy w ogóle powinny go rzucać.) i uciekały przez knighci 2 maruderzy 3 rundy. Przeciwnikowi też nie poszło losowanie zaklęć, mnie strzelanie i zdawanie terroru (balista uciekła w 2 turze, była na flance straszyć) i 10 gromowładnych uciekło po 1 rundzie walki z shagotem. Ogółem, jestem z siebie dumny! Balisty raz trafiły rydwan (rozpadł się) i raz maga (1 rana)
Chaos grał na dwóch magach, bohater na molochu, shaggot, 5 knightów, 5 chosenów, rydwan, 5 psów i konni maruderzy.
Co do zdominowania tematu, cóż, nikt inny sie nie wypowiada a mi pomocy potrzeba

1549
Tan (wielka runa gromrilu save 1+, runa oporu- przerzut save, wielka runa rzuconego wyzwania, runa pieca, broń wielka) (149 pkt)
Kowal Run (3x runa rozproszenia) (145)
20x wojowników (tarcze, weteran, sztandarowy) (205)
20x Długobrodzi (tarcze, FCG, runa odwagi, runa sanktuarium) (310)
10 gromowładni (tarcze, muzyk)(155)
10 gromowładni (tarcze, muzyk)(155)
balista (inżynier(pistolet)), runa penetracji, runa spalania) (95)
balista (inżynier (pistolet), runa penetracji) (90)
Działo (runa kucia przerzut kostki artyleryjskiej w przypadku niewypału,) (125)
Organki (120)
EDIT: Runy zmienione, bardziej się przydadzą chyba, w punktach trochę było źle, ale przeliczyłem. Wystawię to dzisiaj najprawdopodobniej.
EDIT 2: Wygrałem, małe zwycięstwo, balisty wprawdzie mało co trafiły, ale organki 2x 10 strzałów zrównały z ziemią chosenów i psy, działem trafiłem raz w uciekającego knighta... W ostatniej rundzie w pojedynku mój tan zabił bohatera na molochu, ogółem, jeśli zacznę trafiać w postacie z balisty, to będzie dużo prościej... Trochę też mi się przyfarciło, kiedy maruderzy zadeklarowali ucieczkę przed szarżą, a 2 inne oddziały (knighci i marudy konne) nie zdały testu na panikę (do teraz nie wiemy czy w ogóle powinny go rzucać.) i uciekały przez knighci 2 maruderzy 3 rundy. Przeciwnikowi też nie poszło losowanie zaklęć, mnie strzelanie i zdawanie terroru (balista uciekła w 2 turze, była na flance straszyć) i 10 gromowładnych uciekło po 1 rundzie walki z shagotem. Ogółem, jestem z siebie dumny! Balisty raz trafiły rydwan (rozpadł się) i raz maga (1 rana)
Chaos grał na dwóch magach, bohater na molochu, shaggot, 5 knightów, 5 chosenów, rydwan, 5 psów i konni maruderzy.
Ostatnio zmieniony 9 maja 2009, o 13:10 przez Błysk, łącznie zmieniany 2 razy.
coraz lepiej
runa spowolnienia moze nie jest najlepsza runa ale ok 
zastaw sie wystrzelaj grozne rzeczy slabsze rozwalw combacie
jak by hero wpadl sam lub z jakims smiecie to go na pojedynek herosem i liczysz ze przezyjesz 
a i nie dawaj strzelcom sztandaru tylko muzyka bo za stracony sztandar masz 100pts w plecy


zastaw sie wystrzelaj grozne rzeczy slabsze rozwalw combacie


a i nie dawaj strzelcom sztandaru tylko muzyka bo za stracony sztandar masz 100pts w plecy
rozpa na 1313pkt.
-Thane(general, shield, r. of stone, m. r. of challenge) 97pkt
-Thane(bsb-2x ancestor rune, strollaz's rune) 165pkt
-20 longbeards (shields, FCG) 265pkt
-20 warriors (shields, FCG) 205pkt
-bolt thrower (engineer, Flakkson r. of seeking, r. of penetrating) 100pkt
-bolt thrower (engineer, Flakkson r. of seeking, r. of burning) 80pkt
-19 hammerers (shields, FCG) 277pkt
-organgun 120pkt
co o tym myślicie?
-Thane(general, shield, r. of stone, m. r. of challenge) 97pkt
-Thane(bsb-2x ancestor rune, strollaz's rune) 165pkt
-20 longbeards (shields, FCG) 265pkt
-20 warriors (shields, FCG) 205pkt
-bolt thrower (engineer, Flakkson r. of seeking, r. of penetrating) 100pkt
-bolt thrower (engineer, Flakkson r. of seeking, r. of burning) 80pkt
-19 hammerers (shields, FCG) 277pkt
-organgun 120pkt
co o tym myślicie?
Z czym grasz w sojuszu?
Co do rozpy: na bolcach flakksony out, na takie punkty nie spodziewałbym się smoków...
Które i nawet bez tej runki przeważnie trafiasz na 2+...
Bsb jest złożony imho jakoś tak z dupy... Strollaz to raczej jak grasz z jakąś armią full ofens. Nie wiem właśnie z jaką armią grasz w sojuszu więc trudno doradzić w każdym bądź razie ancestory są zbyt losowe żeby im zaufać na mój gust... Może pomyślcie nad Valayą na sztandar do obrony antymagicznej...
Ale na takie małe punkty najlepiej Bsb do walki czyli Gro gromril, ro resistance i może +1 S... Konieczne bannery na hamcach: Ro courage i na longach najlepiej +1 do CR-a i 2x US... Zastanowiłbym się również nad zmniejszeniem warriorów do 10 z muzykiem i tarczami, poza tym nie wiem czy 2 elitarne kloce na te punkty są Ci niezbędne...
Pomyśl nad katapultą za hamców.

Co do rozpy: na bolcach flakksony out, na takie punkty nie spodziewałbym się smoków...





Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/
No właśnie będę grał z DE i wziąłem strollaz, żeby jakoś nadążyć
. Co do tych 2 pozostałych run na bsb, to nie miałem pomysłu co zrobić z pozostałymi pkt i wyszło coś takiego.
Też myślałem nad klopą, ale byłoby w tedy za dużo maszyn, których za bardzo nie mam czym kryć. Narazie wywalę r. of flakkson z bolców, zmienie tego bsb i dodam runiczne sztandary do długobrodych i hamców. No i z tymi warriorami nie wiem co zrobić, bo za bardzo nie umiem nimi grać jak są w dziesiątkę. Giną mi jakoś za szybko
.

Też myślałem nad klopą, ale byłoby w tedy za dużo maszyn, których za bardzo nie mam czym kryć. Narazie wywalę r. of flakkson z bolców, zmienie tego bsb i dodam runiczne sztandary do długobrodych i hamców. No i z tymi warriorami nie wiem co zrobić, bo za bardzo nie umiem nimi grać jak są w dziesiątkę. Giną mi jakoś za szybko

Z DE można fajny defensik stworzyć...
10 warriorów nie trzeba umieć grać, bo nimi się tak na prawdę nic nie robi...
Oni są w tym przypadku po to żebyś mógł wziąć longów, a poza tym to ćwiartkę zablokują, masz 1 więcej wystawienie i możesz próbować coś zasłonić nimi, albo coś odgiąć, a wszystko to za jedyne 95 punktów...
Przydaliby się strzelcy: kusze, może thundzi... Jeśli będziesz grał z DE to możecie miły defens stworzyć, dlatego 30" zasięg kuszników będzie mile widziany...
Ja osobiście pewnie bym czymś takim zagrał, ale może zamieniłbym również 2x bolce na klopę. Na szybko zagrałbym czymś takim: runesmith generał, bsb pancernik, 10 wojów, 20 longów, 10 kusz, 2x klopa, organy i już... Oczywiście nic nie sugeruję, ale dobrze by było gdybyś się zastanowił z sojusznikiem co chcecie grać, ofens jakiś czy defens z kontrą, żeby te wasze rozpiski się jakoś uzupełniały... 





Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/
No właśnie moglibyśmy grać na defensie, tylko mamy mały techniczny problem: nie mamy modeli 2 bolców elfickich
, a raczej by się przydały w takim układzie. Dzisiaj graliśmy w starym świecie i wypróbowałem wersję z 20 warriorami. Muszę powiedzieć, że taki klocek się przydał, ale trochę zabrakło właśnie kuszników z 30'. No i teraz jest pytanie: czy kusze i 10 warriorów, czy klocek warriorów. Jeszcze muszę dokładnie zobaczyć rozpiskę DE. 


Przecież możecie zaproksować...
10 kusz i 10 warriorów lepsze, z przyczyn strzelecko, wystawieniowo i odginaniowych...




Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/
Witam, chciałbym wam przedstawić rozpiskę jaką zamierzam jechać do Białegostoku, znudziło mi się trochę już granie na kowadle, a i tak nie jadę tam wygrywać tylko dobrze się bawić więc takie coś wykminiłem:
1 Daemon Slayer @ 210 Pts
Runic Weapon [100]
Master Rune of Smiting
Rune of Might
Rune of Speed
1 Runesmith @ 151 Pts
General; Great Weapon; Gromril Armour; Shield
Runic Talisman [75]
Master Rune of Challenge
Rune of Spellbreaking (x2)
1 Thane @ 245 Pts
Gromril Armour; Battle Standard
Runic Banner [155]
Master Rune of Valaya
Rune of Guarding
Rune of Stoicism
1 Master Engineer @ 124 Pts
Great Weapon; Gromril Armour
Runic Armour [50]
Master Rune of Gromril
Rune of Resistance
10 Quarrellers @ 125 Pts
Crossbow; Light Armour; Shield; Musician
10 Quarrellers @ 120 Pts
Crossbow; Light Armour; Shield
10 Thunderers @ 155 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Shield; Musician
10 Rangers @ 120 Pts
Great Weapon; Rangers; Heavy Armour; Shield
1 Cannon @ 160 Pts
Engineer
Engineering Runes [55]
Rune of Forging
Valiant Rune
1 Grudge Thrower @ 140 Pts
Engineer
Engineering Runes [45]
Rune of Accuracy
Valiant Rune
20 Hammerers @ 308 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Runic Banner [30]
Rune of Courage
18 Troll Slayers @ 282 Pts
Musician
3 Giant Slayer @ [78] Pts
1 Gyrocopter @ 140 Pts
1 Organ Gun @ 120 Pts
Dispel Pool: 5
Casting Pool: 2
Models in Army: 100
Total Army Cost: 2400
Demon zabijacz pakerów, 1-wszy raz będę nim grał turniejowo, ale jak cokolwiek zabije to przynajmniej będzie zabawnie...
Bsb wiadomo musi być, pełni rolę wspomagacza antymagicznego poza tym wiadomo rerol breaka. Nie jestem pewien co do WB na nim może coś innego dać? Szmit to scrole i challenge. Magister w cannonie z unbreakiem wiem, że może dużo. 30 strzelców, plus 10 rangersów od tak 4fun. Maszynki z unbreakiem żeby żadne dziadostwa typu furie nie miały za łatwo... 20 w pełni wyposażonych i gotowych do walki na turniejowych stołach Hammerersów no i 21 Slayerów co by demoniarz nie czuł się samotny. Rare'y standardowo, zastanawiałem się nad malakaiem i jego zmyślną maszyną (wypadł by wtedy magister i można by było coś fajnego wrzucić, może coś podpakować), ale wydaje mi się, że żyrokopter w tym wypadku jest niezbędny gdyż sporo stawiam jednak na to strzelanie i coś spowalniać musi. A w wyborze organki/malakai mój wybór pada zdecydowanie na organki. Proszę o rady i sugestie.
Pozdro Celedor
1 Daemon Slayer @ 210 Pts
Runic Weapon [100]
Master Rune of Smiting
Rune of Might
Rune of Speed
1 Runesmith @ 151 Pts
General; Great Weapon; Gromril Armour; Shield
Runic Talisman [75]
Master Rune of Challenge
Rune of Spellbreaking (x2)
1 Thane @ 245 Pts
Gromril Armour; Battle Standard
Runic Banner [155]
Master Rune of Valaya
Rune of Guarding
Rune of Stoicism
1 Master Engineer @ 124 Pts
Great Weapon; Gromril Armour
Runic Armour [50]
Master Rune of Gromril
Rune of Resistance
10 Quarrellers @ 125 Pts
Crossbow; Light Armour; Shield; Musician
10 Quarrellers @ 120 Pts
Crossbow; Light Armour; Shield
10 Thunderers @ 155 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Shield; Musician
10 Rangers @ 120 Pts
Great Weapon; Rangers; Heavy Armour; Shield
1 Cannon @ 160 Pts
Engineer
Engineering Runes [55]
Rune of Forging
Valiant Rune
1 Grudge Thrower @ 140 Pts
Engineer
Engineering Runes [45]
Rune of Accuracy
Valiant Rune
20 Hammerers @ 308 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Runic Banner [30]
Rune of Courage
18 Troll Slayers @ 282 Pts
Musician
3 Giant Slayer @ [78] Pts
1 Gyrocopter @ 140 Pts
1 Organ Gun @ 120 Pts
Dispel Pool: 5
Casting Pool: 2
Models in Army: 100
Total Army Cost: 2400
Demon zabijacz pakerów, 1-wszy raz będę nim grał turniejowo, ale jak cokolwiek zabije to przynajmniej będzie zabawnie...


Pozdro Celedor

Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/
A co powiedzielibyście na taką rozpiskę na 1800?
1799pkt
Tan (broń dwuręczna, wielka runa gromriulu, runa oporu (save 1+ i przerzut), Wielka runa rzuconego wyzwania) -144pkt
Kowal Run (3x runa rozproszenia)- 145pkt
Organki- 120 pkt
Działo (runa kucia)- 125 pkt
Balista [runa penetracji, inżynier(para pistoletów)- 90pkt
Balista [runa penetracji, szukająca runa Flakksona, inżynier(para pistoletów)- 105 pkt
Wojownicy x20 (tarcze, CG)- 205 pkt
Długobrodzi x20 (tarcze, CG, sztandar- runa bitwy)- 265 pkt
Żelazne Bractwo x15 (CG, sztandar- runa bitwy, runa determinacji)- 270 pkt
Gromowładni x10 (tarcze)- 150pkt
Gromowładni x10 (tarcze, muzyk)- 155pkt
Osobiście zastanawiam się nad zmianą sztandaru(mógłbym dać drugą runę bitwy[musiałbym gdzieś coś przyciąć], lub runę sakntuarium) i zamiany ironów na hamków. Ewentualnie sztandar dać Długobrodym.Jako że moje dwarfy atakują ostatnie, to też zastanawiam się, czy by im nie dać dwuraków, jak i tak prawie wszystko co mnie atakuje zjada dużo save.
Poza tym, myślę, że nie jest najgorsza, tylko gdzie ustawić tych gromowładnych...Mam nadzieję, że ustrzegłem się większych błędów i rozpa jest całkiem legalna. Co wy o niej myślicie? Wszelka uzasadniona krytyka i pomoc mile widziane. Przeciwnicy, głównie chaos i elfy (białe lwy z dwurakami bolą).
1799pkt
Tan (broń dwuręczna, wielka runa gromriulu, runa oporu (save 1+ i przerzut), Wielka runa rzuconego wyzwania) -144pkt
Kowal Run (3x runa rozproszenia)- 145pkt
Organki- 120 pkt
Działo (runa kucia)- 125 pkt
Balista [runa penetracji, inżynier(para pistoletów)- 90pkt
Balista [runa penetracji, szukająca runa Flakksona, inżynier(para pistoletów)- 105 pkt
Wojownicy x20 (tarcze, CG)- 205 pkt
Długobrodzi x20 (tarcze, CG, sztandar- runa bitwy)- 265 pkt
Żelazne Bractwo x15 (CG, sztandar- runa bitwy, runa determinacji)- 270 pkt
Gromowładni x10 (tarcze)- 150pkt
Gromowładni x10 (tarcze, muzyk)- 155pkt
Osobiście zastanawiam się nad zmianą sztandaru(mógłbym dać drugą runę bitwy[musiałbym gdzieś coś przyciąć], lub runę sakntuarium) i zamiany ironów na hamków. Ewentualnie sztandar dać Długobrodym.Jako że moje dwarfy atakują ostatnie, to też zastanawiam się, czy by im nie dać dwuraków, jak i tak prawie wszystko co mnie atakuje zjada dużo save.
Poza tym, myślę, że nie jest najgorsza, tylko gdzie ustawić tych gromowładnych...Mam nadzieję, że ustrzegłem się większych błędów i rozpa jest całkiem legalna. Co wy o niej myślicie? Wszelka uzasadniona krytyka i pomoc mile widziane. Przeciwnicy, głównie chaos i elfy (białe lwy z dwurakami bolą).
Ostatnio zmieniony 3 cze 2009, o 17:36 przez Błysk, łącznie zmieniany 1 raz.