1 Black Orc Big Boss @ 216 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Martog's Best Basha [15]
Bigged's 'ed Kickin Boots [30]
1 Boar Chariot @ [80] Pts
1 Goblin Shaman @ 140 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Staff of Sneaky Stealin' [50]
1 Orc Shaman @ 145 Pts
Magic Level 2; Big Waagh; Choppa
Dispel Scroll [25]
Nibbla's Itty Ring [20]
25 Orc Big 'Uns @ 310 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; Standard
Morks Spirit Totem [50]
23 Night Goblins @ 154 Pts
Netters; Shield
3 Fanatic @ [75] Pts
20 Night Goblins @ 110 Pts
Shield
2 Fanatic @ [50] Pts
20 Night Goblins @ 135 Pts
Shield
2 Fanatic @ [50] Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 65 Pts
Spear; Light Armour
5 Goblin Wolf Riders @ 65 Pts
Spear; Light Armour
1 Rock Lobber @ 70 Pts
1 Rock Lobber @ 70 Pts
1 Spear Chukka @ 35 Pts
1 Spear Chukka @ 35 Pts
1 Doom Diver @ 80 Pts
Casting Pool: 6 + bound spell
Dispel Pool: 4 +3 z totema +1 od kradziea i DS
Models in Army: 129
1630
zostaje 20pkt
zastanawiam się czy nie dać black orkowi KB zamiast +1A
magowie siedzą w nocnikach z sieciami , generał daje LD armi i wspiera swoją horde
daje rade taka rozpiska?
orki 1650
gralem niedawno na 1500 moje sugestie sa takie zeby wywalic rydwan a klockom ng dolozyc muzykow i moze jakas szmatke. gobole wypluja fanoli i co zrobisz? masz jeden walczacy klocek orkow wiec gobosom trzeba wymaksowac static cr zeby cokolwiek ustali. przydalo by sie cos na flanke dac z mocnym dziabnieciem i odporne na psyhologie bo ld generalskie moze nie siegnac, moze jakis herdzik zamiast loby?ciekawe sa savage ze spearami i muzykiem - ostatnio taką 14nastka pogonilem generala na dysku:) a tak to totemik , laska na magu , wszystko podobnie mialem:) aha no a co do generala to ubranko zalezy od tego z kim grasz. sugeruje cb bo jak wyzwiesz jakiegos koksa z save na 1 to masz szanse go zacikuac:)
Unnamed1500 Pts - Orcs & Goblins Army
1 Black Orc Big Boss @ 122 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Martog's Best Basha [15]
1 Boar @ [0] Pts
1 Night Goblin Shaman @ 80 Pts
Magic Level 1; Little Waagh
Nibbla's Itty Ring [20]
Magic Mushrooms [10]
1 Night Goblin Shaman @ 100 Pts
Magic Level 1; Little Waagh
Staff of Sneaky Stealin' [50]
24 Night Goblins @ 169 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
2 Fanatic @ [50] Pts
24 Night Goblins @ 169 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
2 Fanatic @ [50] Pts
22 Orc Big 'Uns @ 310 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Morks Spirit Totem [50]
1 Orc Boss @ [15] Pts
5 Goblin Spider Riders @ 65 Pts
Spear; Shield
5 Goblin Wolf Riders @ 60 Pts
Light Armour
s
1 Rock Lobber @ 70 Pts
1 Spear Chukka @ 35 Pts
1 Spear Chukka @ 35 Pts
3 Squig Herd @ 90 Pts
1 Doom Diver @ 80 Pts
12 Savage Boyz @ 113 Pts
Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint; Musician
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 4
Models in Army: 131
Total Army Cost: 1498
Unnamed1500 Pts - Orcs & Goblins Army
1 Black Orc Big Boss @ 122 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Martog's Best Basha [15]
1 Boar @ [0] Pts
1 Night Goblin Shaman @ 80 Pts
Magic Level 1; Little Waagh
Nibbla's Itty Ring [20]
Magic Mushrooms [10]
1 Night Goblin Shaman @ 100 Pts
Magic Level 1; Little Waagh
Staff of Sneaky Stealin' [50]
24 Night Goblins @ 169 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
2 Fanatic @ [50] Pts
24 Night Goblins @ 169 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
2 Fanatic @ [50] Pts
22 Orc Big 'Uns @ 310 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Morks Spirit Totem [50]
1 Orc Boss @ [15] Pts
5 Goblin Spider Riders @ 65 Pts
Spear; Shield
5 Goblin Wolf Riders @ 60 Pts
Light Armour
s
1 Rock Lobber @ 70 Pts
1 Spear Chukka @ 35 Pts
1 Spear Chukka @ 35 Pts
3 Squig Herd @ 90 Pts
1 Doom Diver @ 80 Pts
12 Savage Boyz @ 113 Pts
Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint; Musician
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 4
Models in Army: 131
Total Army Cost: 1498
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
generalnie w mojej rozpie chodzi o to, żeby przeciwnik nie czarował zbyt wiele + dużo śmieci ;] może rzeczywiście wymienić klope na 3-5 herdy, przydałoby się tu coś co może powalczyć
generalnie ma to być rozpa antymagiczna ;p, gdzie mamy szanse poczarować, główne zadanie nocników to wypuścić fanoli i się jakoś spłacić , chociaż szybko tej rozpiski nie przetestuje :/
generalnie ma to być rozpa antymagiczna ;p, gdzie mamy szanse poczarować, główne zadanie nocników to wypuścić fanoli i się jakoś spłacić , chociaż szybko tej rozpiski nie przetestuje :/