Jedna jaskółka wiosny nie czyni ale...
Moderator: esgaroth
-
- Powergamer Rozpiskowy
- Posty: 43
- Lokalizacja: Katowice
Jedna jaskółka wiosny nie czyni ale...
http://warmongers.ziggyqubert.com/wmbb/ ... =19&t=6707
Chłopaki usiłują przewalczyć CH na GT
cyt:
Hi all, we are working on a new Dwarfs of Chaos army book that will (tentatively) be tournament legal in some Indy GTs in North America, including the Colonial, Conflict, and Crossroads. The first draft is now available for download, and we would like as many people as are interested to playtest it and provide feedback.
Note: This is not an official Games Workshop army book.
The book is being written by Kevin Coleman, who has written several rule sets for Games Workshop previously, including the Gnoblar army list, Dark Elf City Guard, and the Goblinoid variant units.
What we are planning is several months of open play testing, during which we will post regular revisions incorporating feedback. Once completed, it will be available as a free download. We aim to have it finished by the end of the summer.
Chłopaki usiłują przewalczyć CH na GT
cyt:
Hi all, we are working on a new Dwarfs of Chaos army book that will (tentatively) be tournament legal in some Indy GTs in North America, including the Colonial, Conflict, and Crossroads. The first draft is now available for download, and we would like as many people as are interested to playtest it and provide feedback.
Note: This is not an official Games Workshop army book.
The book is being written by Kevin Coleman, who has written several rule sets for Games Workshop previously, including the Gnoblar army list, Dark Elf City Guard, and the Goblinoid variant units.
What we are planning is several months of open play testing, during which we will post regular revisions incorporating feedback. Once completed, it will be available as a free download. We aim to have it finished by the end of the summer.
3rd Legion - Asuryan's Wrath
- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2632
- Lokalizacja: Moria - Lublin
zawaliste mam nadzieję, że to dopuszczą bo jest mnostwo smakowitych ciekawostek .
jesli to przejdzie, to przerzucam sie na ChaDecje i konwertuje moje dwarfy
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Kilka uwag po bardzo pobieżnym przeczytaniu army lista i przedmiotów magicznych:
- brakuje tej armii stubbornowej piechoty - Obsidian Guard mogą sobie być ItP i siać strach, ale jak nie mają wbudowanego stubborna lub chociaż możliwości jego uzyskania to trochę lipa. Już lepiej żeby nie mieli ItP (można ją uzyskać z przedmiotów) a w zamian dostali stubborna. Albo ich ulepszyć albo potanić. Teraz prawie każda armia ma stubborna lub unbreakable/sypanie/instability, w każdym razie oddział który umiera, ale się nie poddaje ;
- hobgobliny są całkiem dobrym mięsem armatnim;
- fajne i klimatyczne niektóre przedmioty magiczne: broń no asv niszcząca warda; ward 3+ na magiczne i płonące ataki; hate dla postaci i oddziału plus ward 5+; MR(2) i ward 6+ bez ograniczeń liczby w armii; sztandar +1M. Dziwny, choć ciekawy jest przedmiot dzięki któremu bohater i przeciwnik nie biorą udziału w walce (dobre na koksów wroga). Ale jest także głupi przedmiot - sztandar nienawiści do Krasnoludów (nigdy nie lubiłem przedmiotów działających tylko na określone armie).
- wymaga dopracowania, np. o jednym przedmiocie (ostatni na stronie 26) jest fluff, a zasady wcięło itd.
- sztandar za 125 punktów (ItP w 12") za drogi IMO, za tę cenę inne armie mają lepsze sztandary.
- brakuje tej armii stubbornowej piechoty - Obsidian Guard mogą sobie być ItP i siać strach, ale jak nie mają wbudowanego stubborna lub chociaż możliwości jego uzyskania to trochę lipa. Już lepiej żeby nie mieli ItP (można ją uzyskać z przedmiotów) a w zamian dostali stubborna. Albo ich ulepszyć albo potanić. Teraz prawie każda armia ma stubborna lub unbreakable/sypanie/instability, w każdym razie oddział który umiera, ale się nie poddaje ;
- hobgobliny są całkiem dobrym mięsem armatnim;
- fajne i klimatyczne niektóre przedmioty magiczne: broń no asv niszcząca warda; ward 3+ na magiczne i płonące ataki; hate dla postaci i oddziału plus ward 5+; MR(2) i ward 6+ bez ograniczeń liczby w armii; sztandar +1M. Dziwny, choć ciekawy jest przedmiot dzięki któremu bohater i przeciwnik nie biorą udziału w walce (dobre na koksów wroga). Ale jest także głupi przedmiot - sztandar nienawiści do Krasnoludów (nigdy nie lubiłem przedmiotów działających tylko na określone armie).
- wymaga dopracowania, np. o jednym przedmiocie (ostatni na stronie 26) jest fluff, a zasady wcięło itd.
- sztandar za 125 punktów (ItP w 12") za drogi IMO, za tę cenę inne armie mają lepsze sztandary.
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
i to jest wada nowych booków, bo nie wszystko na to zasługuje...Temple Guard pisze: Teraz prawie każda armia ma stubborna lub unbreakable/sypanie/instability, w każdym razie oddział który umiera, ale się nie poddaje ;
imo takie przedmioty są bardzo fluffowe i klimatyczne więc i fajne jak dla mnie. Nie podobają się zazwyczaj tylko graczom czysto turniejowym.Ale jest także głupi przedmiot - sztandar nienawiści do Krasnoludów (nigdy nie lubiłem przedmiotów działających tylko na określone armie).
Pokaż mi lepszy sztandar u krasnoludów.- sztandar za 125 punktów (ItP w 12") za drogi IMO, za tę cenę inne armie mają lepsze sztandary.
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Nie wiedziałem, nie siedzę za mocno w temacie ChD, aczkolwiek kibicuję tej armii z całego serca, jak wreszcie doczekamy się jej oficjalnego powrotu to poważnie rozważę rozpoczęcie jej zbierania.Nijlor pisze:Przedmiot wyłączający ataki (black gem of gnar) jest i teraz
@ Rakso - akurat jestem totalnym housegamerem i nie lubię takich przedmiotów Nigdy nie zapomnę sztandaru Ogrów, który m.in. chroni przed lodową magią, taką magią posługuje się jedna postać w grze - Tzarina Katarina, która jest postacią specjalną, dlatego niemal niewystawianą
A Krasnoludy załatwiają swoje problemy z psychologią poprzez runy na sztandarach regimentów, lorda w oddziale oraz zrzędzenie Długobrodych No i mogą dać flee
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Nie no, nie twierdzę, że to słaby sztandar, na pewno świetnie pomoże w walce z armiami siejacymi strach, po prostu uważam, że jest zbyt drogi i niezbyt uniwersalny, na niektóre armie będzie zbędny, więc turniejowo IMO to bardzo srednia opcja. Głównym problemem jest jednak zawyżony koszt. Za 125 punktów to VC maja regenkę, DE unbreakable oraz +1 CR w 12", a WoCh terror i stubborn w 6".Rakso_The_Slayer pisze:wolałbym jednak taki sztandar dający ItP w 12 calach. I wtedy VC i demony mogą mi skoczyc
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Tak, rzeczywiście, jest znacznie lepszy od takiego co daje stubborna
Nie chodzi o to, czy jest dobry czy nie. Chodzi o porównanie z innymi armiami. W takich bestiach jest też dużo rzeczy, które są jak dla mnie wystarczająco dobre, ale niestety nie dorastajace do pięt rzeczom w innych armiach. I tu jest gor pogrzebany.
Nie chodzi o to, czy jest dobry czy nie. Chodzi o porównanie z innymi armiami. W takich bestiach jest też dużo rzeczy, które są jak dla mnie wystarczająco dobre, ale niestety nie dorastajace do pięt rzeczom w innych armiach. I tu jest gor pogrzebany.
Uerph.
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Za 125 punktów jest też stubborn w 12" w Demonach. To tak w ramach dodania do wyliczanki z jednego z moich postów powyżej
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
Badziewie te chd. Nie są stuborn czy unbreakable, nie można ich wskrzeszać ani nie sieją feara. Lipa normalnie.
Tak przejrzałem i coś nieufnie podchodzę do tego booka. Wygląda trochę jak khemri ale ze znacznie bardziej niebezpiecznymi czarami, nie wspominając o tym itemie zabierającym przeciwnikowi d3 DD. Golem i wieża trochę zbyt mocno 40k zajeżdżają, ten chariot też coś mi nie pasi, ale musiałbym zobaczyć to w praniu.
Tak przejrzałem i coś nieufnie podchodzę do tego booka. Wygląda trochę jak khemri ale ze znacznie bardziej niebezpiecznymi czarami, nie wspominając o tym itemie zabierającym przeciwnikowi d3 DD. Golem i wieża trochę zbyt mocno 40k zajeżdżają, ten chariot też coś mi nie pasi, ale musiałbym zobaczyć to w praniu.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Juggernaut - ta "wieża" - był już w 3 edycji, tak samo chariot - były nawet 2 - jeden do koszenia, drugi do miażdżenia wrogów (whirlwind i tenderiser) tak samo sviwel gun, jedyne novum z jednostek to właśnie golemy....jest to więc tylko powrót do przeszłości a nie zajeżdżanie 40 stką... (w czasach 3 ed. battla ta dopiero raczkowała)
- Wiewior-lbn
- Chuck Norris
- Posty: 484
Czy ja i wiele innych osób może coś zrobić żeby zaakceptowali to ?
A tak pozatym to drogo , drogo w punktach i drogo co do kompletowania armii, nie chodzi mi o to ,że archiwalne figurki sa drogie ale gdyby gw wypuściło nowe figsy to i tak wyszlo y strasznie drogo skompletowanie armii.
Albo tak mi sie tylko wydaje
Co mi się podoba:)
super jest Chaos Dwarfs Swivel Canon, z tego co zauważyłem to w jeden special można wstawić aż 3 takie maszynki
kolejną super rzeczą są hobgoblińskie bolce
no i na 1200 można już śmiało wystawić od 5 do 7 fajnych maszyn , jak cos wybierzemy z rarów to aż osiem
blunderbusses......+2 pts to tez jest fajne , całkiem tanio
A tak pozatym to drogo , drogo w punktach i drogo co do kompletowania armii, nie chodzi mi o to ,że archiwalne figurki sa drogie ale gdyby gw wypuściło nowe figsy to i tak wyszlo y strasznie drogo skompletowanie armii.
Albo tak mi sie tylko wydaje
Co mi się podoba:)
super jest Chaos Dwarfs Swivel Canon, z tego co zauważyłem to w jeden special można wstawić aż 3 takie maszynki
kolejną super rzeczą są hobgoblińskie bolce
no i na 1200 można już śmiało wystawić od 5 do 7 fajnych maszyn , jak cos wybierzemy z rarów to aż osiem
blunderbusses......+2 pts to tez jest fajne , całkiem tanio
- kajtek.atak
- Warzywo
- Posty: 11
ja nic takiego nie widzę (na szczęście)Wiewior-lbn pisze: super jest Chaos Dwarfs Swivel Canon, z tego co zauważyłem to w jeden special można wstawić aż 3 takie maszynki
inferno golems już widzę te wypasione figsy
- Wiewior-lbn
- Chuck Norris
- Posty: 484
a ja sie cały czas na to patrze i chyba dobrze widzę
Unit Size:
1-3
ale jeszcze zapytam sie mamy, może mam jakieś zwidy
za to ja nie widziałem nigdzie wypasionych figsuw inferno golemów
Unit Size:
1-3
ale jeszcze zapytam sie mamy, może mam jakieś zwidy
za to ja nie widziałem nigdzie wypasionych figsuw inferno golemów
- kajtek.atak
- Warzywo
- Posty: 11
ups , takie rozwiązanie nie przejdzieWiewior-lbn pisze:Unit Size:
1-3
ja też nie ale jestem w stanie sobie wyobrazićWiewior-lbn pisze:za to ja nie widziałem nigdzie wypasionych figsuw inferno golemów