odginanie szarż
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
odginanie szarż
Mógłby ktoś narysować lub łopatologicznie wytłumaczyć jak odgina się szarże? i jak to robić, żeby maszynka nadal miała LOS?
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
wg. mnie lepiej 10 warriorów; są tani, a mv6 wystarcza żeby wyjść przed maszyne i ustawić się pod kątem by odgiąć szarże. Żyros troszke za drogi na takie zabawy. Choć na duże punktu można się bawić, na małe wole osobiście wystawić organki a szarże odginać warriorami.
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
Nie wyglądałobyby, oddziały unbreakable nie mogą deklarować ucieczki w odpowiedzi na szarżę wroga, więc taki samotny slayer bez save'a to jedynie bonus dla przeciwnika, który go zarzyna w walce i overrunuje taktycznie wykorzystując fakt, że pojedyńcza postać o US1 jest liczona jako skirmish.
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
Nie rozumiem o co ci chodzi, nie widze w tym nic śmiesznegoChmura pisze: Wybaczcie, ale to po prostu piekne w wykonaniu krasnali.
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
No właśnie nie wiedziałem czy może uciekać w odpowiedzi na szarże ale jeśli nie może to oczywiste, że to sensu nie ma.Myth pisze:Nie wyglądałobyby, oddziały unbreakable nie mogą deklarować ucieczki w odpowiedzi na szarżę wroga, więc taki samotny slayer bez save'a to jedynie bonus dla przeciwnika, który go zarzyna w walce i overrunuje taktycznie wykorzystując fakt, że pojedyńcza postać o US1 jest liczona jako skirmish.
jakie odginanie co Wy? niech się ustawią przed organkami proszę bardzo a jak zaszarżują już na jakaś maszynę to obok czeka 3 tony brody zakutej w stal.
Karkonoska Frakcja Fantastyki http://www.kffjelenia.fora.pl
http://www.coolminiornot.com/artist/grahnar
http://www.coolminiornot.com/artist/grahnar
Taaa, czekać mogą...a jak zaszarżują już na jakaś maszynę to obok czeka 3 tony brody zakutej w stal.
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/
Czytałem temat z linka, jednak nadal nie wiem, jak to ma wyglądać w wykonaniu krasnoludów, skoro stoimy obok maszynki, to jak mając do dyspozycji 6 cali ruchu można się ustawić na odgięcie szarży? Krasnolud nie orzeł...
np w takiej sytuacji:
xxxccccc
xxxccccc
xxx- maszynka
ccc - wojowniczy klocek 10 worriorów
np w takiej sytuacji:
xxxccccc
xxxccccc
xxx- maszynka
ccc - wojowniczy klocek 10 worriorów
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
ot chociażby tak:
szary - maszyna
zielony - woje
czerwony - wielki zły wróg
rysunek nie jest idealny bo na szybko. Chodzi o to by oddział przeciwnika nie miał jak wywheelowac żeby zaszarżowac na maszynke a wtedy musi szarżowac na wojów. Ci z kolei w zalezności od sytuacji albo biorą na klate albo robią flee.
szary - maszyna
zielony - woje
czerwony - wielki zły wróg
rysunek nie jest idealny bo na szybko. Chodzi o to by oddział przeciwnika nie miał jak wywheelowac żeby zaszarżowac na maszynke a wtedy musi szarżowac na wojów. Ci z kolei w zalezności od sytuacji albo biorą na klate albo robią flee.
Kolejny pomysł :
Wpadły mi w rękę wydrukowany pdf kiedyś w necie ściągnięty do Kislevu, tam znalazłem jednostkę Ungol Horse Archers 17 pkt/model Unit Size 5+ czyli koszt jednostki wynosi 85 pkt i mamy Fast Cavalry Fakt zjada nam to slota Rare, ale myślę, że chyba warto bo to bedzie nie drogi i mobilny odginacz. A co wy na to? Ja dzisiaj mam zamiar wypróbować.
Wpadły mi w rękę wydrukowany pdf kiedyś w necie ściągnięty do Kislevu, tam znalazłem jednostkę Ungol Horse Archers 17 pkt/model Unit Size 5+ czyli koszt jednostki wynosi 85 pkt i mamy Fast Cavalry Fakt zjada nam to slota Rare, ale myślę, że chyba warto bo to bedzie nie drogi i mobilny odginacz. A co wy na to? Ja dzisiaj mam zamiar wypróbować.