Co brac na TK ??
Moderator: Ziemko
Co brac na TK ??
Zawsze jak gram z TK dostaje w po dupie . Jestem początkującym graczem.
Pomożecie mi zrobić rozpiske. Dziękuje z góry.
Pomożecie mi zrobić rozpiske. Dziękuje z góry.
Duzo kroxow, to jest bardzo dobre na tk
Do tego kawaleria z huanchi. W rareach salki
skinkow nie potrzeba duzo.
Lord, moze byc slaan w tg, moze byc biegacz.
Do tego kawaleria z huanchi. W rareach salki
skinkow nie potrzeba duzo.
Lord, moze byc slaan w tg, moze byc biegacz.
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 151
- Lokalizacja: Bielsko-Biała; Vendetta
ale komu dać
Jeżeli biegacz to ja zawsze biore LA + Sword of might + Enchanted Shield , no i oczywiścia jak biegacz to Charm of the JaguarWarrior i do tego można jeszcze dodać Quetzl wtedy będzie na (1+ SV) troche jest drogi punktowo ale skuteczny
A jeżeli Slan to najlepjej 2 generacja i do tego Plaque of Tepok + Divine Plaque of Protection, a i jeszcze można dodać Diadem of Power.
Łącznie wynosi 560pt ale za to ma 5 domen magi do wyboru i ma WSv na 2+
No i Diadem zostawia czasami dwie lub jedno z kostek dispela i dodaje je sie do kostek mocy.
Łącznie wynosi 560pt ale za to ma 5 domen magi do wyboru i ma WSv na 2+
No i Diadem zostawia czasami dwie lub jedno z kostek dispela i dodaje je sie do kostek mocy.
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 151
- Lokalizacja: Bielsko-Biała; Vendetta
bo jak ma takiego Wsv to jest twardy- nie do zaje*ania i to jest jeden z jego atutów.
a ja mam jeszcze inne pytanie, jaka generacja jest najbardziej uniwersalna i dlaczego (oczywiście dla Slana)
a ja mam jeszcze inne pytanie, jaka generacja jest najbardziej uniwersalna i dlaczego (oczywiście dla Slana)
Tu masz co daje każda generacja
Fifth Generation. Slann rozprasza wrogie zaklęcia z modyfikatorem +1, prócz tego może brać zaklęcia ze szkół magii. Oznacza to iż może wziąć cztery zaklęcia z różnych szkół (np. Fire Ball, Dark Hand of Death itd), ale pamiętaj że musi je losować. Generacja, którą każdy Slann ma na starcie.
Fourth Generation. Slann ma prócz zasad poprzedniej piątej generacji, także tą czwartą, która daje mu odporność na wynik Miscasta (czar sienie udaje, ale ni rzucamy na tabelę!).
Third Generation. Slann prócz „miejsca lorda” zajmuje też „miejsce bohatera”. Slann otrzymuje dodatkowy czar „Drain magic” oraz jedna ranę do swoich charakterystyk. Za jego zabicie przeciwnik otrzymuje dodatkowe 100pts. Pamiętaj że ma też dwie poprzednie generacje w sobie.
Secon Generation. Slann prócz wyżej wspomnianego „miejsca lorda” zajmuje też „miejsce bohatera” oraz „rare”. Do każdego zaklęcia rzuconego przez niego dodajemy jedną kostkę mocy, która może spowodować Miscasta jak i Irresistible Force. Również otrzymuje dodatkowe dwie rany. Za zabicie Slanna przeciwnik otrzymuje kolejne 100 (co w połączeniu z poprzednią generacja daje mu +200). Zapamiętaj że ten Slann ma wszystkie poprzednie generacje w sobie !
Najlepsza jest 2 generacja.
Fifth Generation. Slann rozprasza wrogie zaklęcia z modyfikatorem +1, prócz tego może brać zaklęcia ze szkół magii. Oznacza to iż może wziąć cztery zaklęcia z różnych szkół (np. Fire Ball, Dark Hand of Death itd), ale pamiętaj że musi je losować. Generacja, którą każdy Slann ma na starcie.
Fourth Generation. Slann ma prócz zasad poprzedniej piątej generacji, także tą czwartą, która daje mu odporność na wynik Miscasta (czar sienie udaje, ale ni rzucamy na tabelę!).
Third Generation. Slann prócz „miejsca lorda” zajmuje też „miejsce bohatera”. Slann otrzymuje dodatkowy czar „Drain magic” oraz jedna ranę do swoich charakterystyk. Za jego zabicie przeciwnik otrzymuje dodatkowe 100pts. Pamiętaj że ma też dwie poprzednie generacje w sobie.
Secon Generation. Slann prócz wyżej wspomnianego „miejsca lorda” zajmuje też „miejsce bohatera” oraz „rare”. Do każdego zaklęcia rzuconego przez niego dodajemy jedną kostkę mocy, która może spowodować Miscasta jak i Irresistible Force. Również otrzymuje dodatkowe dwie rany. Za zabicie Slanna przeciwnik otrzymuje kolejne 100 (co w połączeniu z poprzednią generacja daje mu +200). Zapamiętaj że ten Slann ma wszystkie poprzednie generacje w sobie !
Najlepsza jest 2 generacja.
Ja na TK używam takiej rozpy:
Saurs Oldblood - Sword of might +Enchanted Shiled+Charm of the Jaguar warrior
Skink Priest + 2x dispel scroll + 2lvl
Skink Priest 2lvl
50 skinków + Javelin & Shield
6 cameleonów
4 kroxy
4 kroxy
2 odziały Salek po 3 salki
4 Terradons
4 Terradons
To jest moja rozpa na TK dlaczego wziełem cameleony?
-ponieważ dobre są do ostrzału obsługi Katapulty jeżeli przeciwnik ją wystawił, ale także są dobre na magów itp.
Saurs Oldblood - Sword of might +Enchanted Shiled+Charm of the Jaguar warrior
Skink Priest + 2x dispel scroll + 2lvl
Skink Priest 2lvl
50 skinków + Javelin & Shield
6 cameleonów
4 kroxy
4 kroxy
2 odziały Salek po 3 salki
4 Terradons
4 Terradons
To jest moja rozpa na TK dlaczego wziełem cameleony?
-ponieważ dobre są do ostrzału obsługi Katapulty jeżeli przeciwnik ją wystawił, ale także są dobre na magów itp.
Tiaa jasne ;) lucznicy TK w kameleony i tak na 5+ trafiaja
Jezeli na TK to polecam ten skrol co konczy ture magii + przerzuty dla tego magusa
Kameleony sa o tyle dobre ,ze maja fajne zasady wystawiania i jak dobrze pokombinujesz to mozesz na tylach wroga jakas liczke zabic czy klope unieruchomic ....Jezeli grasz z dobrym graczem to moze byc juz ciezej ...:D
Do tego biegacz (najlepiej z sila 7 [latwo sie bedzie charioty rozwalac i inne jednostki z duzym T ktorych sporo jest u TK tzn. skorpy ,gigant ,herosi...])
ja bym widzial rozpe tak (gram TK i tego bym sie najbardziej obawial ):
-Duzy biegacz z sila 7 (bieganie ,E.shield ,ward na 4+ sotek ,quetzl i ewentualnie odpornosc na psyche )
-BSB na zimnym (quetzl ,SoM i ward na 5+)
-2 x magowie (2 skrole i cube + przerzuty)
-skinole (tak z 50+)
-kawa z popychaczka
-kameleony
-terki i kroxy (albo 2 x terki)
-salki (nalepiej 6:))
Jezeli na TK to polecam ten skrol co konczy ture magii + przerzuty dla tego magusa
Kameleony sa o tyle dobre ,ze maja fajne zasady wystawiania i jak dobrze pokombinujesz to mozesz na tylach wroga jakas liczke zabic czy klope unieruchomic ....Jezeli grasz z dobrym graczem to moze byc juz ciezej ...:D
Do tego biegacz (najlepiej z sila 7 [latwo sie bedzie charioty rozwalac i inne jednostki z duzym T ktorych sporo jest u TK tzn. skorpy ,gigant ,herosi...])
ja bym widzial rozpe tak (gram TK i tego bym sie najbardziej obawial ):
-Duzy biegacz z sila 7 (bieganie ,E.shield ,ward na 4+ sotek ,quetzl i ewentualnie odpornosc na psyche )
-BSB na zimnym (quetzl ,SoM i ward na 5+)
-2 x magowie (2 skrole i cube + przerzuty)
-skinole (tak z 50+)
-kawa z popychaczka
-kameleony
-terki i kroxy (albo 2 x terki)
-salki (nalepiej 6:))
- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2632
- Lokalizacja: Moria - Lublin
to czego boje sie z lizaków:
duzy biegacz odprony na psyche z siłą 7 (na reszte bez problemu znajde sposób )
duza ilosc kroxów
skinki to darmowe pkt a salki przy odrobinie farta skorpion breakuje (tylko koniecznie trzeba bic po salkach a nie po skinach, aby mniej ataków poszło po skorpie! i tak tylko o jeden gorzej sie rani salke niz skinka, a z poisonem daje rade wbic te 3 rany)
duzy biegacz odprony na psyche z siłą 7 (na reszte bez problemu znajde sposób )
duza ilosc kroxów
skinki to darmowe pkt a salki przy odrobinie farta skorpion breakuje (tylko koniecznie trzeba bic po salkach a nie po skinach, aby mniej ataków poszło po skorpie! i tak tylko o jeden gorzej sie rani salke niz skinka, a z poisonem daje rade wbic te 3 rany)
Duzo tych speciali masz-5 powinno byc-4, chyba, ze to tylko rozważania, co do slanna to 2 gen obowiazkowo innej nie warto za bardzo brac. Chamki na TK to IMO slaby pomysl daja dupy przez lucznikow, a dobrze ich ustawic czasami moze byc z tym ciezko. Ogolnie lepsze kroxy .Marcin15 pisze:Ja na TK używam takiej rozpy:
Saurs Oldblood - Sword of might +Enchanted Shiled+Charm of the Jaguar warrior
Skink Priest + 2x dispel scroll + 2lvl
Skink Priest 2lvl
50 skinków + Javelin & Shield
6 cameleonów
4 kroxy
4 kroxy
2 odziały Salek po 3 salki
4 Terradons
4 Terradons
To jest moja rozpa na TK dlaczego wziełem cameleony?
-ponieważ dobre są do ostrzału obsługi Katapulty jeżeli przeciwnik ją wystawił, ale także są dobre na magów itp.
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 151
- Lokalizacja: Bielsko-Biała; Vendetta
najlepsze na TK są kroxy i surus cavalery żeby niszczyć odziały i mocno wygrywać combata, biegacz jak nic musi być i caddy na casket, ja dałbym jeszcze terradony2x3, 3 salki i stedzia bo go lubie a poza tym się przyda.
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
ptranie... jak działa skrzynia duszy zasade cold blodet?
rzucam z 3 czy 4 kosci?
rzucam z 3 czy 4 kosci?
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki