Slan

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Undead
Falubaz
Posty: 1241
Lokalizacja: Legion Kraków

Slan

Post autor: Undead »

1)Slan ma zasede Terror...czy jak jest w oddziale TG to cały oddział też sieje terror??
2)Jeżeli wykupimy Slanowi przedmiot Tablica Tepoka(dająca znajomość dodatkowo 1 czeru) a ma on znajomość całego lora to daje mu to znajomośc dodatkowego czaru np. z innej domeny??

Awatar użytkownika
Raptor
Kretozord
Posty: 1990
Lokalizacja: True Legion Kraków!!!

Post autor: Raptor »

1)nie->a jak Saurus na CO wejdzie do kohorty skinków to kazdy skink sieje feara :?: :wink:
2)na pewno nie.
Obrazek

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

1. czy slann może puścić ze skinka drain life? albo jakieś czary ripowskie, czy tylko magic misaile,
2. czy lanca chefowa daje magiczne imapkty?
3. chef ma ld7, stedzio 6, zdajemy na stedzia stubborna?
4. Slann nie może wchodzić do domku. Ma us 3 i niczego nie dosiada...więc dlaczego?

Awatar użytkownika
Raptor
Kretozord
Posty: 1990
Lokalizacja: True Legion Kraków!!!

Post autor: Raptor »

1.wszystko wali przez skinka.
2.Tak bo to magiczna broń :wink: ... no dobra nie jestem pewny
3.na 7(jak dasz mu stegadon hełma to zdaje na 8)
4 Slann nie może wchodzić do domku. Ma us 3 i niczego nie dosiada...więc dlaczego?
No właśnie dlatego ze ma us 3.

krox tez niczego nie dosiada a jednak nie może wpaść do domku i zrobić boruty
Obrazek

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

BOGINS pisze:1. czy slann może puścić ze skinka drain life? albo jakieś czary ripowskie, czy tylko magic misaile,
tylko missile
2. czy lanca chefowa daje magiczne imapkty?
nie
3. chef ma ld7, stedzio 6, zdajemy na stedzia stubborna?
nie na charactera
4. Slann nie może wchodzić do domku. Ma us 3 i niczego nie dosiada...więc dlaczego?
nie jest pichota. Jest character with some monster rules i uznalismy, ze do domku nie bedzie wchodzic (to robi kilka problemow. np jak by mial widziec lub jak walczyc w gwardii)

Awatar użytkownika
Fisch
<><
Posty: 4131
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Fisch »

SauruS PoweR pisze:krox tez niczego nie dosiada a jednak nie może wpaść do domku i zrobić boruty
ależ Kroxiki mogą robić boruty w domkach!

wolność na Kroxów!
Obrazek

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

roks to piechota i może :P ogry mogą:)

ODPOWIEDZ