Banner of the Barrows, a Shield of Ptra

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Heinrich
Kradziej
Posty: 969
Lokalizacja: TKF GRYF - Tczew
Kontakt:

Banner of the Barrows, a Shield of Ptra

Post autor: Heinrich »

Czy jak przeciwnik ma Shield of Ptra, a ja mam Banner of the Barrows to i tak działa zasada z Banner of the Barrows, że trafiam na 3+ czy może nie?

Oraz czy jak mam hand weapon i tarczę i jestem na chariocie i w pojedyku z niego z chodzę to ma ten bonus za posiadanie hand weapon i tarczy?

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

w tej edycji rydwan idzie do pojedynku(z wyjatkiem crew z rydwanu)

Awatar użytkownika
Drwal
Falubaz
Posty: 1448
Lokalizacja: Gdańsk - SNOT

Post autor: Drwal »

Heinrich_von_Tod pisze:Czy jak przeciwnik ma Shield of Ptra, a ja mam Banner of the Barrows to i tak działa zasada z Banner of the Barrows, że trafiam na 3+ czy może nie?

Oraz czy jak mam hand weapon i tarczę i jestem na chariocie i w pojedyku z niego z chodzę to ma ten bonus za posiadanie hand weapon i tarczy?
Kurde przy tym shield of PTRA jest wyraźnie napisane ze redukuje ws do 1. A co ma to wspólnego z trafianiem, kiedy banner daje zawsze trafianie na 3+ bez używania ws :roll: ?

Więc na pewno trafiasz na 3+:)

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

No dobra ,a jak jedna strona ma przedmiocik zawsze na 3+ ,a druge - 1 do trafienie ??

Inna sytuacja gdy jedna strona ma +1 do drafienia ,a druga -1 ??

a)na 4+
b)znosza sie .
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

Trafiają na 3+, tam chyba nawet pisze w opisie ze bez modyfikatorów
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

Awatar użytkownika
Heinrich
Kradziej
Posty: 969
Lokalizacja: TKF GRYF - Tczew
Kontakt:

Post autor: Heinrich »

Drwal pisze:
Heinrich_von_Tod pisze:Czy jak przeciwnik ma Shield of Ptra, a ja mam Banner of the Barrows to i tak działa zasada z Banner of the Barrows, że trafiam na 3+ czy może nie?

Oraz czy jak mam hand weapon i tarczę i jestem na chariocie i w pojedyku z niego z chodzę to ma ten bonus za posiadanie hand weapon i tarczy?
Kurde przy tym shield of PTRA jest wyraźnie napisane ze redukuje ws do 1. A co ma to wspólnego z trafianiem, kiedy banner daje zawsze trafianie na 3+ bez używania ws :roll: ?

Więc na pewno trafiasz na 3+:)
Tak myślałem, ale chciałem sie upewnić :wink: A co z drugim pytaniem?

Awatar użytkownika
Shakin' Dudi
Masakrator
Posty: 2632
Lokalizacja: Moria - Lublin

Post autor: Shakin' Dudi »

nie schodzi z rydwanu....nie ma bonusu za Handweapon&Shield na rydwanie....rydwan idzie do chelendza i mozesz bic po rydwanie

Błażej
Kretozord
Posty: 1507
Lokalizacja: Gdynia, BWT

Post autor: Błażej »

polecam poczytać opis magicznych przedmiotów w podręczniku. Opieranie swojej wiedzy tylko o AB doprowadza właśnie do takich pytań jak w tym temacie...

opis Banner of the Barrows:
"(...)will hit the enemy on a 3+ regardless of relative Weapon skills or any other modifier"

...i wszystko jasne :wink:

ODPOWIEDZ